9 грудня о 18:00Вебінар: Лайфхаки для формування ключових умінь педагога ХХІ століття

Календарне планування з Літературного читання 4 клас 1 семестр. За підручником О. Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з Літературного читання 4 клас 1 семестр. За підручником О. Я. Савченко
Перегляд файлу

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

 

Клас

І семестр

ІІ семестр

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

 

Вид поточної перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

3

3

Читання напам’ять

прозових текстів

1уривок з казки

(35-40 слів)

1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться

В 2-4 класах з літературного читання

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

1

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5;

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

-

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

5

 

 

 

       

(за підручником О. Я. Савченко)

І семестр – 48 год   (3 години на тиждень) – 16 тижнів

 

№ п/п

Тема уроку

Стор.

Дата

Із скарбниці усної народної творчості

  1.                

Знайомство з підручником. Вступ до розділу.

За Софією Грицою «Наші джерела”, М.Сингаївський «До школи».

5

 

  1.                

Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка).

6-8

 

  1.                

Побутові казки. Мудра дівчина (продовження). Вивчення уривка з казки напам’ять. (… Пішов батько купити…)

9-11

напам’ять

 

  1.                

Притчі. «Без труда нема плода» (народна притча), «У пригоді» (народна притча). Записала Олена Пчілка.

12- 13

 

  1.                

Народні легенди, як жанр усної народної творчості. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького?», «Місто Сміла».

14-15

 

  1.                

Урок позакласного читання . «З народних джерел». «Перші бувають останніми, а  останні першими» (укр.нар.казка).

 

 

  1.                

Народні пісні. «Стоїть явір над водою». Вивчення вірша напам’ять «Котився віночок по полю.

16-17

напам’ять

 

  1.                

Народні усмішки та байки. Борис Грінченко. «Швачка». «Син та мати». Народні байки «Не впусти рака з рота», «Собака на містку».

18,24

 

 

 

 

  1.                

Народ скаже, як зав’яже. Прислів'я і приказки (тематика; схожість і відмінність). Прислів’я народів світу. Відомості про Володимира Даля.

19- 20

 

 

  1.           

Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки, Загадки  Г.Кирпа «Мова моя».

21-22

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Із скарбниці усної народної творчості».

23

 

  1.           

Урок позакласного читання. Бібліотечний урок. Ознайомлення учнів із тематичним каталогом, каталожними роздільниками. Знаходження потрібної книги за каталогом. Ознайомлення з виставкою книг з усної народної творчості.                                        Тема

 

 

Що було на початку світу

  1.           

Вступ до розділу. Міфи Стародавнього Єгипту.         « Створення світу», «Створення людей»,   Навчальне аудіювання.    С Черкасенко «Старий рибалка».

24-26

 

 

 

  1.           

Міфи словянських народів. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.

26-28

 

  1.           

Контрольна робота №1. Аудіювання. І.Сенченко «Хто вишні поїв».

 

 

  1.           

Аналіз контрольної роботи. Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар». (Переказала Катерина Гловацька.)  

28-31

 

  1.           

Культура стародавніх слов’ян. «Як ще не було початку світа… «(українська народна обрядова пісня) За Сергієм Плачиндою.  «Гнів Перуна».

31-34

 

  1.           

Урок позакласного читання. Українська минувшина в легендах і переказах. Легенда «Дністер», «Чому в морі вода солона?»,.

 

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Що було на початку світу».                                                    Тема.                                         

35

 

 

 

Сторінками історії України

  1.           

Вступ до теми. Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. Олександр Олесь. «Наші предки — слов’яни»( уривок із книги «Княжа Україна»).

37-39

 

  1.           

Відображення давніх подій у поезії О.Олеся. Олександр Олесь «Ярослав Мудрий».

39-41

 

  1.           

 Перша історія України. З історії створення книг. Іван Крип’якевич. « Книги за княжих часів»,  О.Савченко «З чого складається книга?»

42-43

 

 

  1.           

З історії міст України. Дмитро Білоус. «У назвах міст і сіл слова», Алла Коваль «Місто Чернігів», Марія Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів», Мар’яна Савка «Казка про старого Лева».

43-45

 

 

 

  1.           

Історія українських козаків. Відданість побратимству. Володимир Сосюра «Дзвін шабель». Марія Пригара «Козак Голота».   

45-48

 

  1.           

Урок позакласного читання.  М.Слабошпицький «Запорозька родина», «Січ і душа пам’яті» .

 

 

  1.           

  Історія українських козаків. Відданість побратимству     Марія Пригара «Козак Голота» (продовження). Складання плану оповідання.   

48-50

 

  1.           

Контрольна робота № 2. Навички  читання  мовчки (письмово). За Лідією Андрієць «Дивовижні дельфіни».   

 

 

  1.           

Аналіз  контрольної роботи. Дерева – очевидці історичних подій у творах письменників  і художників.  Прислів’я. І.Гнатюк «Козацький дуб»       ( напам’ять). Початок роботи над проектом.

50-51

напам’ять

 

  1.           

Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. Іван Боднарчук «На новій землі».

52-53

 

  1.           

 Події Другої світової війни. Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (спогади).

54-55

 

  1.           

 Образи символів нашої держави у віршах і науково-пізнавальних творах. «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор. Дмитро Павличко «Наш прапор» (напам’ять), Наталка Поклад «Гімн».

56-58

напам’ять

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Історія, яку творять наші сучасники». Юлія Смаль. Казка «Небесна сотня».

 

 

  1.           

Навчальний проект: «Про що можуть розказати дерева – очевидці історичних подій».

 

 

  1.           

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитанного твору.  Костянтин Ушинський «Витівки старої зими».

 

 

  1.           

Вікторія Пахольчишин. «Казка про Україну та лихих поганців». Перевір  свої  досягнення. Узагальнення  і систематизація  знань учнів  за  розділом  «Сторінками історії  України».                             Тема.

 

59

 

Як не любить той край

  1.           

Вступ до розділу. Краса і щедрість рідного краю.   Володимир Сосюра «Як не любить той край», . Ліна Костенко « Усе моє, все зветься Україна», Максим Рильський «Осінь».

60-61

 

  1.           

Настрій твору. О.Лущевська  «Літо». Василь Сухомлинський «Восени пахне яблукам». Прислів’я. Опис картини К.Білокур.

 

62-63

 

  1.           

Краса рідної землі у різні пори року. Олександр Олесь «Степ» (напам’ять).

64-65

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Краса оточуючого світу». Володимир Лучук «Кружляє Земля», Галина Демченко «Горобина».

36-39

 

  1.           

Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок»,               М.  Коцюбинський «Літній день. Порівняння творів.

65-66

 

  1.           

Чарівні рослини. Надія Кир’ян « Євшан».  Легенда «Євшан» (переповіла З.Мензатюк). 

66-67

 

  1.           

Тварини – наші вірні друзі.  Григір Тютюнник            « Ласочка». Складання плану оповідання. Прислів’я

67-70

 

  1.           

  Довіряй, але перевіряй. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця».

 

 

  1.           

Контрольна робота №4.  Навички  читання  вголос. Михайло Слабошпицький  «Мій друг лелека».

 

 

  1.           

Мистецтво  опішнянських майстрів. Тетяна Кара-Васильєва « Співуча глина»    (скорочено).

71-72

 

  1.           

Краса українських водойм.    Володимир Лучук

 « Скільки  річок в Україні?»,  Степан Жупанин « Загадка-добавлянка»,  Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь».

73

 

  1.           

Земля – наш спільний дім В Сухомлинський «Не забувай про джерело», А.Качан «Летючий корабель».

74

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Як не любить той край». Підсумок роботи за І семестр.                          

                                                                               Тема.

75

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Динчук Марія Яківна
    Дуже дякую))) Можна ще планування на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
3838
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку