Календарне планування з Літературного читання 4 клас 1 семестр. За підручником О. Я. Савченко

Про матеріал
Календарне планування з Літературного читання 4 клас 1 семестр. За підручником О. Я. Савченко
Перегляд файлу

 

Кількісні показники темпу читання вголос

(для розвитку темпу читання)

 

Клас

І семестр

ІІ семестр

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

 

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

 

Вид поточної перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання напам’ять віршованих текстів

3

3

Читання напам’ять

прозових текстів

1уривок з казки

(35-40 слів)

1 уривок з оповідання (35-40 слів)

 

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться

В 2-4 класах з літературного читання

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8

1

1

Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6

1

1

Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5;

1

1

Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3

1

-

Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7

-

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

1

Загальна кількість перевірок за семестр

4

5

 

 

 

       

(за підручником О. Я. Савченко)

І семестр – 48 год   (3 години на тиждень) – 16 тижнів

 

№ п/п

Тема уроку

Стор.

Дата

Із скарбниці усної народної творчості

  1.                

Знайомство з підручником. Вступ до розділу.

За Софією Грицою «Наші джерела”, М.Сингаївський «До школи».

5

 

  1.                

Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка).

6-8

 

  1.                

Побутові казки. Мудра дівчина (продовження). Вивчення уривка з казки напам’ять. (… Пішов батько купити…)

9-11

напам’ять

 

  1.                

Притчі. «Без труда нема плода» (народна притча), «У пригоді» (народна притча). Записала Олена Пчілка.

12- 13

 

  1.                

Народні легенди, як жанр усної народної творчості. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького?», «Місто Сміла».

14-15

 

  1.                

Урок позакласного читання . «З народних джерел». «Перші бувають останніми, а  останні першими» (укр.нар.казка).

 

 

  1.                

Народні пісні. «Стоїть явір над водою». Вивчення вірша напам’ять «Котився віночок по полю.

16-17

напам’ять

 

  1.                

Народні усмішки та байки. Борис Грінченко. «Швачка». «Син та мати». Народні байки «Не впусти рака з рота», «Собака на містку».

18,24

 

 

 

 

  1.                

Народ скаже, як зав’яже. Прислів'я і приказки (тематика; схожість і відмінність). Прислів’я народів світу. Відомості про Володимира Даля.

19- 20

 

 

  1.           

Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки, Загадки  Г.Кирпа «Мова моя».

21-22

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Із скарбниці усної народної творчості».

23

 

  1.           

Урок позакласного читання. Бібліотечний урок. Ознайомлення учнів із тематичним каталогом, каталожними роздільниками. Знаходження потрібної книги за каталогом. Ознайомлення з виставкою книг з усної народної творчості.                                        Тема

 

 

Що було на початку світу

  1.           

Вступ до розділу. Міфи Стародавнього Єгипту.         « Створення світу», «Створення людей»,   Навчальне аудіювання.    С Черкасенко «Старий рибалка».

24-26

 

 

 

  1.           

Міфи словянських народів. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.

26-28

 

  1.           

Контрольна робота №1. Аудіювання. І.Сенченко «Хто вишні поїв».

 

 

  1.           

Аналіз контрольної роботи. Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар». (Переказала Катерина Гловацька.)  

28-31

 

  1.           

Культура стародавніх слов’ян. «Як ще не було початку світа… «(українська народна обрядова пісня) За Сергієм Плачиндою.  «Гнів Перуна».

31-34

 

  1.           

Урок позакласного читання. Українська минувшина в легендах і переказах. Легенда «Дністер», «Чому в морі вода солона?»,.

 

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Що було на початку світу».                                                    Тема.                                         

35

 

 

 

Сторінками історії України

  1.           

Вступ до теми. Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. Олександр Олесь. «Наші предки — слов’яни»( уривок із книги «Княжа Україна»).

37-39

 

  1.           

Відображення давніх подій у поезії О.Олеся. Олександр Олесь «Ярослав Мудрий».

39-41

 

  1.           

 Перша історія України. З історії створення книг. Іван Крип’якевич. « Книги за княжих часів»,  О.Савченко «З чого складається книга?»

42-43

 

 

  1.           

З історії міст України. Дмитро Білоус. «У назвах міст і сіл слова», Алла Коваль «Місто Чернігів», Марія Хоросницька «Звідки в міста назва — Львів», Мар’яна Савка «Казка про старого Лева».

43-45

 

 

 

  1.           

Історія українських козаків. Відданість побратимству. Володимир Сосюра «Дзвін шабель». Марія Пригара «Козак Голота».   

45-48

 

  1.           

Урок позакласного читання.  М.Слабошпицький «Запорозька родина», «Січ і душа пам’яті» .

 

 

  1.           

  Історія українських козаків. Відданість побратимству     Марія Пригара «Козак Голота» (продовження). Складання плану оповідання.   

48-50

 

  1.           

Контрольна робота № 2. Навички  читання  мовчки (письмово). За Лідією Андрієць «Дивовижні дельфіни».   

 

 

  1.           

Аналіз  контрольної роботи. Дерева – очевидці історичних подій у творах письменників  і художників.  Прислів’я. І.Гнатюк «Козацький дуб»       ( напам’ять). Початок роботи над проектом.

50-51

напам’ять

 

  1.           

Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. Іван Боднарчук «На новій землі».

52-53

 

  1.           

 Події Другої світової війни. Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (спогади).

54-55

 

  1.           

 Образи символів нашої держави у віршах і науково-пізнавальних творах. «Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор. Дмитро Павличко «Наш прапор» (напам’ять), Наталка Поклад «Гімн».

56-58

напам’ять

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Історія, яку творять наші сучасники». Юлія Смаль. Казка «Небесна сотня».

 

 

  1.           

Навчальний проект: «Про що можуть розказати дерева – очевидці історичних подій».

 

 

  1.           

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитанного твору.  Костянтин Ушинський «Витівки старої зими».

 

 

  1.           

Вікторія Пахольчишин. «Казка про Україну та лихих поганців». Перевір  свої  досягнення. Узагальнення  і систематизація  знань учнів  за  розділом  «Сторінками історії  України».                             Тема.

 

59

 

Як не любить той край

  1.           

Вступ до розділу. Краса і щедрість рідного краю.   Володимир Сосюра «Як не любить той край», . Ліна Костенко « Усе моє, все зветься Україна», Максим Рильський «Осінь».

60-61

 

  1.           

Настрій твору. О.Лущевська  «Літо». Василь Сухомлинський «Восени пахне яблукам». Прислів’я. Опис картини К.Білокур.

 

62-63

 

  1.           

Краса рідної землі у різні пори року. Олександр Олесь «Степ» (напам’ять).

64-65

 

  1.           

Урок позакласного читання. «Краса оточуючого світу». Володимир Лучук «Кружляє Земля», Галина Демченко «Горобина».

36-39

 

  1.           

Барви природи. Марко Вовчок «Літній ранок»,               М.  Коцюбинський «Літній день. Порівняння творів.

65-66

 

  1.           

Чарівні рослини. Надія Кир’ян « Євшан».  Легенда «Євшан» (переповіла З.Мензатюк). 

66-67

 

  1.           

Тварини – наші вірні друзі.  Григір Тютюнник            « Ласочка». Складання плану оповідання. Прислів’я

67-70

 

  1.           

  Довіряй, але перевіряй. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця».

 

 

  1.           

Контрольна робота №4.  Навички  читання  вголос. Михайло Слабошпицький  «Мій друг лелека».

 

 

  1.           

Мистецтво  опішнянських майстрів. Тетяна Кара-Васильєва « Співуча глина»    (скорочено).

71-72

 

  1.           

Краса українських водойм.    Володимир Лучук

 « Скільки  річок в Україні?»,  Степан Жупанин « Загадка-добавлянка»,  Ліна Костенко « Я хочу на озеро Світязь».

73

 

  1.           

Земля – наш спільний дім В Сухомлинський «Не забувай про джерело», А.Качан «Летючий корабель».

74

 

 

  1.           

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Як не любить той край». Підсумок роботи за І семестр.                          

                                                                               Тема.

75

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 вересня
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку