Календарне планування з літературного читання 4 клас

Про матеріал
Календарне планування з літературного читання 4 клас, вчителя початкових класів
Перегляд файлу

                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

                  Календарне планування

                                      4 клас

 

 

                                                            Підготувала:

                                                                                     вчитель початкових класів

                                                                                     Богдюк Оксана Вікторівна

 

 

 

 

                                 2019/2020 р.

 

 ПОГОДЖЕНО                                                                                                          

Заступником директора з НВР                   

_____ Островська А. А.                                                                                                                                        _____ вересня  2019 н. р.                                                    

 

 

 

                                 Календарне планування

  1. клас

- Літературне читання О. Савченко

- Українська мова Л. О. Ворзацька, Г.Є. Зроль

- Математика М. Богдановича, Г. Лишенка

- Природознавство Т. Гільберг, Т. Сак

- Я у світі  О. Тагліної, Г. Іванової

- Образотворче мистецтво С. Трач, М. Різніченка

- Музичне мистецтво Л. С. Аристова

- Трудове навчання В. Сидоренка, Н. Котелянець

- Основи здоров′я О. Гнатюк

 

Календарне планування складено згідно з розвантаженими та оновленими навчальними програ - мами для початкової школи, затвердженими наказами МОН України від 05.08.2016 №948 "Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів" та від 12.09.   2011. №1050 "Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів".

 

 

 

 

 

                                        СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

І семестр  02.09.2019 - 27.12.2019 н.р.

ІІ семестр 13.01.2020 – 29.05.2020 н.р.

 

КАНІКУЛИ

Осінні :      28. 10. 2019 – 03. 11. 2019

Зимові:      28.12. 2019 – 12.01.2020

Весняні:     30. 03. 2020 – 05.04.2020

 

 

http://lizey11.ucoz.ru/_nw/2/62927227.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Розклад уроків

       Понеділок                                                       Вівторок

1. Літературне читання                                          1. Літературне читання

 2. Українська мова                                                   2. Українська мова

 3. Математика                                                        3. Природознавство

 4. Основи здоровя                                                   4. Англійська мова

 5. Фізична культура                                                5. Інформатика

 

      Середа                                                                 Четвер

 1. Математика                                                        1. Фізична культура

 2.Українська мова                                                    2. Математика

 3.Фізична культура                                                  3. Я у світі

 4. Літературне читання                                         4. Англійська мова

http://sch1.sharkovschina.edu.by/en/sm_full.aspx?guid=12353http://thumbs.dreamstime.com/z/%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0-15249719.jpg 5. Трудове навчання                                                 5. Музичне мистецтво

 

 

                                                 П′ятниця                     

                                           1. Математика

                                          2. Природознавство

                                          3. Українська мова

                                         4. Образотворче мистецтво

                                         5. Індивідуальні та групові

                                           заняття

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАР НА 2019 – 2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

 

 

 

 

          вересень

             жовтень

        листопад

Пн

2

9

16

23

30

 

Пн

 

7

14

21

28

Пн

 

4

11

18

25

Вт

3

10

17

24

 

 

Вт

1

8

15

22

29

Вт

 

5

12

19

26

Ср

4

11

18

25

 

 

Ср

2

9

16

23

30

Ср

 

6

13

20

27

Чт

5

12

19

26

 

 

Чт

3

10

17

24

31

Чт

 

7

14

21

28

Пт

6

13

20

27

 

 

Пт

4

11

18

25

 

Пт

1

8

15

22

29

Сб

7

14

21

28

 

 

Сб

5

12

19

26

 

Сб

2

9

16

23

30

Нд

8

15

22

29

 

 

Нд

6

13

20

27

 

Нд

3

10

17

24

 

 

       грудень

 

          січень

 

         лютий

Пн

 

2

9

16

23

30

Пн

 

6

13

20

27

Пн

 

3

10

17

24

Вт

 

3

10

17

24

31

Вт

 

7

14

21

28

Вт

 

4

11

18

25

Ср

 

4

11

18

25

 

Ср

1

8

15

22

29

Ср

 

5

12

19

26

Чт

 

5

12

19

26

 

Чт

2

9

16

23

30

Чт

 

6

13

20

27

Пт

 

6

13

20

27

 

Пт

3

10

17

24

31

Пт

 

7

14

21

28

Сб

 

7

14

21

28

 

Сб

4

11

18

25

 

Сб

1

8

15

22

29

Нд

1

8

15

22

29

 

Нд

5

12

19

26

 

Нд

2

9

16

23

 

 

        березень

 

           квітень

 

        травень

Пн

 

2

9

16

23

30

Пн

 

6

13

20

27

Пн

 

4

11

18

25

Вт

 

3

10

17

24

31

Вт

 

7

14

21

28

Вт

 

5

12

19

26

Ср

 

4

11

18

25

 

Ср

1

8

15

22

29

Ср

 

6

13

20

27

Чт

 

5

12

19

26

 

Чт

2

9

16

23

30

Чт

 

7

14

21

28

Пт

 

6

13

20

27

 

Пт

3

10

17

24

 

Пт

1

8

15

22

29

Сб

 

7

14

21

28

 

Сб

4

11

18

25

 

Сб

2

9

16

23

30

Нд

1

8

15

22

29

 

Нд

5

12

19

26

 

Нд

3

10

17

24

31

 

 

 

 

 

 

 

402293651364743680 

                                                                                 Літературне читання

 

                                                                 підручником О. Савченко

 

                                                                               (І семестр 3 години на тиждень  

                                                                               ІІ семестр 4 години на тиждень)        

 

 

  

 

 

 

Тема уроку

Дата

                                                               І семестр

                                      Із скарбниці усної народної творчості

1.

За С. Грицою «Наші джерела». (с.4-5)

 

 

2.

Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка).

(с.6-8)

 

3.

Побутові казки. «Мудра дівчина» (українська народна казка) (продовження). (с.8-12)

 

4.

Притчі. «Без труда нема плода» (народна притча). «У пригоді» (народна притча). Навчальне аудіювання.(с.12-14)

 

5.

Народні легенди. «Звідки пішло прізвище та імя Богдана Хмельницького» (народна легенда). «Місто Сміла» (народна легенда). (с.14-16)

 

6.

Урок позакласного читання. Казка мудрістю багата (побутові казки).

 

7.

Народні пісні. Народні усмішки. «Стоїть явір над водою», «Котився віночок по полю» (українські народні пісні). «Швачка», «Син та мати» (народні усмішки, записані Б. Грінченком).

 (с.16-18)

 

 8.

Прислів′я та приказки. Українські народні прислів′я. Прислів′я народів світу. (с.19-20)

 

 9.

Золоті зернята народної мудрості. Скоромовки. Загадки (за вибором 4-5 загадок напам′ять). Г. Кирпа «Мова моя». (с.21-22)

 

10.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Із скарбниці усної народної творчості». (с.23)

 

Тема

                                   Що було на початку світу...

11.

Міфи Стародавнього Єгипту. Міф «Створення світу». (с.24-26)

 

12.

Урок позакласного читання. Народні легенди.

 

13.

Міфи слов′янських народів. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей». (26-28)

 

14.

Міфи Стародавньої Греції. Міф «Дедал та Ікар» (переказала К. Гловацька). (с.28-31)

 

15.

Культура стародавніх слов′ян. «Як ще не було початку світу…» (українська народна обрядова пісня). За С. Плачиндою «Гнів Перуна». (с.31-33)

 

16.

Культура стародавніх слов′ян. За С. Плачиндою «Гнів Перуна» (продовження). (33-34)

 

17.

Урок позакласного читання. Міфи давніх словян.

 

18.

Контрольна робота. Аудіювання (письмово). ________________

_______________________________________________________

 

 

 

19.

Перевір свої  досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Що було на початку світу…». (с.35)

 

Тема

                                     Сторінками історії України

20.

Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. О. Олесь «Наші предки - слов′яни» (уривок із книги «Княжа Україна»).

(с.36-39)

 

21.

Відображення давніх подій у поезії Олександра Олеся. О. Олесь «Ярослав Мудрий». (с.39-41)

 

22.

Перша історія України. І Крип′якевич «Книги за княжих часів».

(с.42)

 

23.

З історії міст України. Д. Білоус «У назвах міст і сіл слова…». А. Коваль «Місто Чернігів». М. Хоросницька «Звідки в міста назва – Львів». (с.42-45)

 

24.

Урок позакласного читання. Історія України в переказах та легендах.

 

25.

Історія українських козаків. Відданість побратиму. В. Сосюра «Дзвін шабель…». М. Пригара «Козак Голота». (с.45-47)

 

26.

Історія українських козаків. Відданість побратиму. М. Пригара «Козак Голота» (продовження). Складання плану оповідання. (с.47-50)

 

27.

Козацькому роду нема переводу. Прислів′я. І. Гнатюк «Козацький дуб». Навчальний проект: «Про що можуть розказати дерева – очевидці історичних подій». (с.50-51)

 

28.

Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. І. Бондарчук «На новій землі». (с.52-53)

 

29.

Урок позакласного читання Урок позакласного читання. Козацькому роду нема переводу.

 

30.

Події другої світової війни. Т. Коломієць «Ялинка мого дитинства» (спогади). (с.54-55)

 

31.

Історія державних символів України. «Як давно в Україні з′явився жовто-блакитний прапор?» (З дитячої енциклопедії «Світ моєї України»). (с.56-57)

 

32.

Знай і шануй символи України. Стаття про герб України. Д. Павличко «Наш прапор» (напам′ять). Н. Поклад «Гімн». (с.57-58)

 

33.

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах».________________________

 

 

34.

Урок позакласного читання. Державні символи у творах українських поетів.

 

35.

Контрольна робота. Навичка читання мовчки (письмово).

_______________________________________________________

 

 

36.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Сторінками історії України». (с.59)

 

Тема

                                             Як не любить той край...

37.

В. Сосюра «Як не любить той край…» (напам′ять). Л. Костенко «Усе моє, все зветься Україна…». (с.60-61)

 

38.

Настрій твору. В. Сухомлинський «Восени пахне яблуками». Прислів′я. Опис картини К. Білокур. (с.62-63)

 

39.

Краса рідної землі у різні пори року. О. Олесь «Степ» (напам′ять). (63-65)

 

40.

Барви природи. М. Вовчок «Літній ранок». М. Коцюбинський «Літній день» (уривок на вибір напам′ять). Порівняння творів.

(с. 65-66)

 

41.

Урок позакласного читання. З любовю до рідної землі.

 

 

42.

Чарівні рослини. Н. Кир′ян «Євшан». (переповіла З. Мензатюк).

(с.66-67)

Контрольна робота. Усний переказ прочитаного. ____________

 

 

43.

Тварини – наші вірні друзі. Г. Тютюнник «Ласочка». (с.67-68)

 Контрольна робота. Усний переказ прочитаного. ____________

 

 

44.

Тварини – наші вірні друзі. Г Тютюнник «Ласочка» (продовження). Складання плану оповідання. Прислів′я. (с.68-71)

Контрольна робота. Усний переказ прочитаного. ____________

 

 

45.

Мистецтво опішнянських майстрів.Т. Кара-Васильєва «Співуча глина» (скорочено). (с.71-72)

 

46.

Краса українських водойм. В. Лучук «Скільки річок в Україні». С. Жупанин «Загадка-добавлянка». «Світязь» (з енциклопедії для дітей). Л. Костенко «Я хочу на озеро Світязь…». (с.73-74)

 

47.

Урок позакласного читання. Цікаві пригоди братів наших менших.

 

48.

Будь природі другом. Причина і наслідок. В. Сухомлинський «Не забувай про джерело». (с.75-76)

Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). ________________________________________________________

 

 

                                                         ІІ семестр

49.

Земля – наш спільний дім. А. Качан «Летючий корабель». (с.77) Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). _________

 

 

50.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Як не любить той край…». (с.78)

 

Тема

 

                             Видатні українські письменники    

51.

 Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе».

(с.80-81)

 

52.

Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе» (продовження). с.82-84)

 

53.

Поезія великого Кобзаря. Т. Шевченко «Вітер віє повіває…», «Вітер з гаєм розмовляє…», «Реве та стогне Дніпр широкий…» (напам′ять).(с.84-86)

 

54.

Пам′ятаймо про Шевченка. «Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі» з (за матеріалами музею).

(с.86-87)

 

55.

Навчальний проект: «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка».

 

56.

Урок позакласного читання. Шевченкове слово в віках не старіє.

 

57.

Життя і творчість Івана Франка. Р. Завадович «Поет-Каменяр» (скорочено). (с.88-90)

 

58.

Вірші – картини природи. І. Франко «Дивувалась зима…», «Дрімають села…» (напам′ять). (с.91-92)

 

59.

Навчальний проект: «Дитячі роки Івана Франка».

 

60.

Казки Івана Франка. І. Франко «Лисичка-кума». Читання в особах. (с.92-94)

 

61.

Казки Івана Франка. І. Франко «Лисичка-кума» (продовження). Розігрування епізоду казки. (с.95-96)

 

62.

Життя і творчість Лесі Українки. М. Олійник «Леся» (уривок із повісті). (с.97-98)

 

63.

Життя і творчість Лесі Українки. М. Олійник «Леся» (продовження). (с.99-100)

 

64.

Урок позакласного читання. Дитячі оповідання Івана Франка.

 

65.

Стан природи і настрій людини в поезії Лесі Українки. Л. Українка «Конвалія» (уривок), «Давня весна» (напам′ять).

(с.101-103)

 

66.

Навчальний проект: «Леся Українка – поетична квітка України».

 

67.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Л. Українка «Біда навчить». (с.103-104)

 

68.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Л. Українка «Біда навчить» (продовження). (с.106-108)

 

69.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Л. Українка «Біда навчить» (продовження). Інсценізація казки. (с.108-109)

 

70.

Життя і творчість Павла Тичини. Музика Природи в поезії Павла Тичини. П. Тичина «Де не глянь колоски» (уривок із вірша «Де тополя росте»), «Хор лісових дзвіночків», «Сонце і дим».

(с.110-112)

 

71.

Життя і творчість Максима Рильського. Поезія Максима Рильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям. М. Рильський «Дитинство», «Ким хочеш бути, хлопчику..?» (напам′ять). (с.113-114)

 

72.

Урок позакласного читання. В. Палаці Чарівних Казок.

 

73.

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах» ________________

 

 

74.    

Контрольна робота: аудіювання. __________________________

 

 

75.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Видатні українські письменники». (с.115)

 

Тема

                                         Розповіді про нас самих

76.

Езоп – перший байкар. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь».

(с.116-118)

 

77.

Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Л. Глібов «Зозуля й Півень» (напам′ять). Інсценізація байки.

(с.119-121)

 

78.

Життя і творчість Олени Пчілки. Кожна байка чогось навчає, від чогось застерігає. Олена Пчілка «Котова наука». Розігрування байки за ролями. (с.121-123)

 

79.

Урок позакласного читання. Байки.

 

80.

Особливості п′єси-казки як жанру. Будова п′єси. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (скорочено) (дія перша).

(с.123-128)

 

81.

Особливості п′єси-казки як жанру. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга). (с.129-131)

 

82.

Вибіркова інсценізація п′єси-казки. Н. Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба». (132-133)

 

83.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систетатизація знань учнів за розділом «Розповіді про нас самих». (с.134)

 

                   Літературні казки зарубіжних письменників    

84.

Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (уривки). (с.136-139)

 

85.

Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (продовження). (с. 139-142)

 

86.

Урок позакласного читання. Твори зарубіжних письменників.

 

87.

Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Позитивні і негативні персонажі. Г.К. Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).

(с.143-145)

 

88.

Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження). (с.146-148)

 

89.

Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен «Гидке каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування. (с.148-150)

 

90.

Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість. Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела». (с.151)

 

91.

Упертість чи допитливість. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження). (с.152-153)

 

92.

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах». ________________

 

 

93.

Контрольна робота. Навичка читання мовчки. _______________

 

 

94.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Літературні казки зарубіжних письменників».

(с.154)

 

Тема

 

                                     Світ дитинства в літературі.

                                      Людина починається з добра

95.

Л. Забашта «Сказав мудрець…». Життя і творчість Анатолія Костецького. А. Костецький «Мрія». (с.156-157)

 

96.

Урок позакласного читання. Школа добрих вчинків (за творами В. Сухомлинського.

 

97.

Наші вірні друзі – тварини. А. Костецький «Спішу додому». Розігрування сценки за прочитаним твором. (с.158)

 

98.

Найдорожча знахідка. В. Сухомлинський «Не загубив, а знайшов». (с.159-160)

 

99.

Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і Шурко». (с.161-163)

 

100.

Вірні друзі. В. Нестайко «Шура і Шурко» (продовження). Складання продовження оповідання. (с.163-166)

 

101.

Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна «Казка про друга». (166-168)

 

102.

Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна «Казка про друга» (продовження). (с.168-169)

 

103.

Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна «Казка про друга» (продовження). Переказування казки. (с.169-170)

 

104.

Гумористичні твори. В. Нестайко «Із сміхом треба бути обережним». Г. Малик «Мавпині іменини». Розігрування сценки за віршем. (с.171-172)

 

105.

Із  гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант» М. Сигнаївський «Сміх для всіх». (с.172-173)

 

106.

Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху – Грицько Бойко.

 

107.

Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах».

 

 

108.

Контрольна робота: робота з літературним твором (письмово). _______________________________________________________

_______________________________________________________

 

 

                                  У кожного є співуча пір′їнка  

109.

Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір′їнка». (с.174-175)

 

110.

Образи юних художників у віршах поетів. Г. Чубач «Найрідніші голоси». С. Жупанин «Намалюю вітер». Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…». (с.175-176)

 

111.

Дива довкола нас. О. Єфімов «Тут усе є…». Е. Саталкіна «Кожен знає своє діло». Доповнення вірша. (с.177-178)

 

112.

Урок позакласного читання. «Світ у мене і в світі я».

 

113.

Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші».

(с.179-180). Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). ________________________________________________________

________________________________________________________

 

 

114.

Як римуються рядки. В. Рутківський «Як складають вірші» (продовження). (с.181-183). Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). ___________________________________

 

 

115.

Все починається з малого. М. Сигнаївський «Дощ із краплі починається» (напам′ять). (с.184) Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). ___________________________________

 _______________________________________________

 

116.

Урок позакласного читання. «У кожного є співуча пірїнка».

 

 

117.

Державна підсумкова атестація. _______________________

_____________________________________________________

 

 

118.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Світ дитинства в літературі». (с.185)

 

Тема     

119.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 вересня
Переглядів
418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку