МАТЕМАТИКА
І семестр, 3 год на тиждень
(За підручником А.Заїка «Математика»)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Сторінки |
|
Тема №1. Повторення вивченого за 1 клас. |
||||
9. |
Прості задачі. Довжина. Складання й розв’язування задач за схемами, поняття простої задачі. |
21.09 |
16-17 |
|
10. |
Діагностувальна робота «Повторення вивченого в 1 класі» |
22.09 |
|
|
11. |
Задача. Місткість. Літр. Етапи роботи над задачею. Складання й розв’язування задач. Аналіз діагностувальної роботи. |
24.09 |
20-21 |
|
12. |
Віднімання виду 40-8. Маса. Способи обчислень. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння виразу й числа. Одиниці маси. Співвідношення між кілограмом і центнером. |
28.09 |
22-23 |
|
13. |
Вирази на 2 дії. Одиниці маси. Співвідношення між кілограмом і центнером. |
29.09 |
24-25 |
|
14. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Читання числових рівностей. Розв’язування задач з двома послідовними запитаннями |
01.10 |
26 |
|
15. |
Дужки. Визначення порядку дій у виразах з дужками. Розв’язування задач. Обчислення значень виразів з дужками. |
05.10 |
27-28 |
|
16. |
Додавання виду 45+21. Десятковий склад чисел першої сотні. Використання знань складу числа для додавання двоцифрових чисел |
06.10 |
29 |
|
17. |
Віднімання виду 45-23. Десятковий склад чисел першої сотні. Використання знань складу числа для віднімання двоцифрових чисел. |
08.10 |
30 |
|
18. |
Рік. Місяць. Робота за календарем. Діагностувальна робота. |
12.10 |
31 |
|
19. |
Тема №2. Властивості додавання й віднімання. Аналіз діагностувальної роботи. Рік. Місяць. Робота за календарем. Додавання суми до числа. Назва виразу при додаванні. Читання виразів |
13.10 |
33 |
|
20. |
Вирази зі змінною. Назва виразу, що містить букву (букви). Суть виразів зі змінною. Читання виразів. |
26.10 |
34 |
|
21. |
Додавання числа до суми. Читання числових виразів, рівностей. Додавання виду 53 + 20, 53 + 2. Обчислення значень виразів. |
27.10 |
35 |
|
22. |
Розрядні числа. Округлення. Поняття розрядного числа (число, що має одиниці лише одного розряду), круглого числа (число, запис якого закінчується нулем).
|
29.10 |
36 |
|
23. |
Зміна суми від зміни доданка. Дослідження зміни суми при збільшенні і зменшенні доданка. Читання числових рівностей. |
02.11 |
37-38 |
|
24. |
Додавання виду 28+2, 75+15. Розв’язування задач на знаходження суми трьох доданків, невідомого зменшуваного. Обчислення значень виразів. |
03.11 |
39 |
|
25. |
Віднімання числа від суми. Віднімання чисел виду 40 – 8, 30 – 2. Робота з даними таблиці. Числові дані задачі |
05.11 |
40-41 |
|
26. |
Віднімання суми від числа. Складання та читання виразів за схемами. Дослідження змін і відповідних результатів. Віднімання виду 40-18. |
09.11 |
42-43 |
|
27. |
Діагностувальна робота. |
10.11 |
|
|
28. |
Аналіз діагностувальної роботи. Обчислення значень виразів. Використання різних способів обчислень. Розв’язування задач з кількома запитаннями. |
12.11 |
43-44 |
|
29. |
Тема №3. Табличне додавання й віднімання в межах 20. Многокутник. Доповнення до круглого числа |
16.11 |
45 |
|
30. |
Додавання виду 9+а. Ознайомлення з додаванням способом доповнення числа до 10. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на збільшення/зменшення числа. |
17.11 |
46 |
|
31. |
Додавання виду 8+а. Додавання до 8 одноцифрового числа. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння. |
19.11 |
47 |
|
32. |
Додавання виду 7+а. Табличні випадки додавання з числом 7. Одиниці довжини, їх співвідношення. |
23.11 |
48 |
|
33. |
Задачі. Структура (складові) задачі. Розв’язування задач на знаходження суми, невідомого зменшуваного, різницеве порівняння. Порядок дій у виразах з дужками |
24.11 |
49 |
|
34. |
Додавання виду 6+а, 5+а. Узагальнення способу додавання: доповнення числа до 10. Порівняння чисел, значень виразів |
26.11 |
50 |
|
35. |
Додавання виду 4+а, 3+а, 2+а. Використання переставного закону додавання, доповнення до 10 як способів табличного обчислення |
30.11 |
51 |
|
36. |
Кут. Прямий кут. Побудова прямого кута. Розпізнавання кутів. Виділення прямого і непрямих кутів. Ознайомлення з косинцем. |
01.12 |
52-53 |
|
37. |
Таблиця додавання. Робота з даними таблиці Піфагора (додавання) – складання й читання рівностей на додавання. Види ламаних. Розв’язування задач, числові вирази до задач |
03.12 |
54-55 |
|
38. |
Повільно, швидко. Віднімання виду 11-а. Ознайомлення зі способом віднімання одноцифрового числа з переходом через десяток. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння |
07.12 |
57 |
|
39. |
Віднімання виду 12-а, 13-а. Спосіб віднімання частинами. Обчислення значень виразів. Розпізнавання кутів. Табличні випадки віднімання від числа 13. |
08.12 |
58-59 |
|
40. |
Віднімання виду 14-а, 15-а. Дослідження закономірностей в табличних обчисленнях. Складання рівностей на табличне віднімання від числа 14. |
10.12 |
60,62 |
|
41. |
Многокутник. Елементи многокутника: кути, сторони, вершини . Вирази на дві дії. Обчислення значень виразів Віднімання виду 16-а. |
14.12 |
61,63 |
|
42. |
Віднімання виду 17-а, 18-а. Практичне використання результатів табличного додавання й віднімання. План розв’язання задачі. Вимірювання й побудова відрізків |
15.12 |
64 |
|
43. |
Периметр многокутника. Визначення периметра. Знаходження периметра. |
17.12 |
65 |
|
44. |
Зміна різниці від зміни зменшуваного. Читання виразів, розуміння їх суті. Використання залежностей при обчисленнях. |
21.12 |
66 |
|
45. |
Діагностувальна робота. |
22.12 |
67 |
|
46. |
Аналіз діагностувальної роботи. Зміна різниці від зміни від’ємника. Читання виразів. Використання залежностей при обчисленнях |
24.12 |
|
|
47. |
Перевірка правильності виконання додавання . Утворення рівностей. Використання взаємозв’язку між додаванням і відніманням для обчислень. |
28.12 |
68 |
|
48. |
Перевірка правильності виконання віднімання. Дослідження взаємозв’язку додавання і віднімання. Способи перевірки віднімання. Творча робота над задачею. |
29.12 |
69 |
|
|
||||