Календарне планування уроків математики у 2 класі Н. П. Листопад 4 години на тиждень ІІ семестр |
||||||
№ уроку |
Тема уроку |
№ завд. у підручн. |
Дата |
|||
|
Повторення теми: «Додавання і віднімання одноцифрових чисел» |
|
|
|||
|
Повторення теми: «Додавання і віднімання двоцифрових чисел» |
|
|
|||
|
Обчислення значень виразів різними способами. Складання задач |
433–441 |
|
|||
|
Прямий кут. Складання задач
|
442–449 |
|
|||
|
Визначення часу за годинником. Задачі на обчислення вартості |
450–458 |
|
|||
|
Обчислення виду 83 – 46. Задачі на знаходження невідомого доданка |
459–466 |
|
|||
|
Задачі на знаходження третього доданка. Побудова прямого кута |
467–474 |
|
|||
|
Обчислення виду 70 – 46. Задачі на знаходження третього доданка. Прямокутник Центнер. Дії з іменованими числами |
475-491 |
|
|||
|
Задачі на знаходження третього доданка. Квадрат
|
492–500 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Задачі на знаходження третього доданка. Календар |
501–507 |
|
|||
|
Діагностична робота № 6 |
|
|
|||
Множення і ділення (59 уроків) |
||||||
|
Сутність дії множення. Задача на знаходження третього доданка |
508 –515 |
|
|||
|
Назви чисел при множенні. Читання виразів. Порівняння задач |
516 – 23 |
|
|||
|
Задача на знаходження добутку чисел. Робота з даними (діаграма) |
524 –533 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 2. Прості задачі на знаходження добутку чисел. |
534 –542 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 2. Прості задачі на знаходження добутку чисел. |
543 –550 |
|
|||
|
Множення на число 2. Переставний закон множення. Складені задачі, які містять знаходження добутку |
551 –559 |
|
|||
|
Вирази, які містять дії різних ступенів. Спрощення виразів. Складені задачі на знаходження суми добутку і числа. Властивість прямокутника |
560 –570 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 3. Задачі на знаходження суми добутку і числа. |
571 –578 |
|
|||
|
Обчислення виразів. Задачі на знаходження різниці добутку і числа. |
579 –586 |
|
|||
|
Множення на число 3. Складені задачі, які містять знаходження добутку |
587 –596 |
|
|||
|
Збільшення числа у кілька разів. Задачі на збільшення числа у кілька разів |
597 –603 |
|
|||
|
Обчислення виразів. Задачі, які розв’язуються дією множення |
604 –611 |
|
|||
|
Діагностична робота № 7 |
|
|
|||
|
Сутність дії ділення |
612 –619 |
|
|||
|
Назви чисел при діленні. Читання виразів. Обчислення значень виразів |
620 –627 |
|
|||
|
Взаємозв’язок дій множення і ділення, Таблиця ділення на 2 |
628 –636 |
|
|||
|
Задача на ділення на рівні частини. Робота з даними (таблиці) |
637 –644 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задач на множення і на ділення |
645 –651 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 3.Задачі зменшення числа у кілька разів |
652 –661 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Складені задачі, які містять подвійне збільшення/зменшення числа. Робота з даними (діаграми) |
662 –669 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Задача на ділення на вміщення |
670 –677 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задача на ділення на вміщення і на рівні частини |
678 –684 |
|
|||
|
Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі, які містять знаходження частки |
685 –692 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Розрізнення задача на множення і на ділення |
693 –700 |
|
|||
|
Урок узагальнення і систематизації знань
|
|
|
|||
|
Діагностична робота № 8 |
|
|
|||
|
Таблиця множення числа 4. Задачі на множення
|
701 –710 |
|
|||
|
Таблиця множення на 4. Обчислення значень виразів. Складені задачі на знаходження суми, які містять знаходження добутку |
711 –719 |
|
|||
|
Ділення на число 4. Порядок дій у виразах. Складені задачі |
720 –729 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Кратне порівняння чисел |
730 –737 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 5. Задачі на кратне порівняння чисел |
738 –747 |
|
|||
|
Знаходження добутків за таблицею. Задачі на кратне порівняння чисел |
748 –757 |
|
|||
|
Хвилина. Визначення часу за годинником. |
758 –766 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 5. Визначення часу за годинником. Складені задачі на знаходження суми, які містять дію ділення |
767 –774 |
|
|||
|
Буквені вирази. Задачі на кратне порівняння чисел |
775 –782 |
|
|||
|
Знаходження значення буквеного виразу. Складені задачі на поділ на рівні частини |
783 –790 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 6. Складені задачі на знаходження суми, які містять дії множення або ділення |
791 –799 |
|
|||
|
Обчислення значень числових та буквених виразів. Визначення часу за годинником. Задачі на різницеве порівняння добутку і числа |
800 –807 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 6. Обчислення значень числових та буквених виразів. Задача на знаходження суми двох добутків |
808 –816 |
|
|||
|
Обчислення значень виразів. Задача на знаходження суми двох добутків. Коло і круг |
817 –825 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 7. Задача на знаходження суми двох добутків |
826 –834 |
|
|||
|
Дослідження таблиці множення. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника різними способами |
835 –843 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 7. Обчислення значень числових та буквених виразів. Складені задачі на різницеве порівняння. Периметр квадрата. |
844 –852 |
|
|||
|
Знаходження невідомого множника. Порівняння задач |
853 –860 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 8. Задача на знаходження різниці двох добутків. Побудова прямокутника |
861 –870 |
|
|||
|
Обчислення значень числових виразів. Розв’язування задач |
871 –880 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 8. Складені задачі, які містять збільшення зменшення числа у кілька разів |
881 –889 |
|
|||
|
Знаходження невідомого дільника. Складені задачі на знаходження невідомого від’ємника |
890 –897 |
|
|||
|
Таблиця множення числа 9. Складена задача на кратне порівняння |
898– 907 |
|
|||
|
Дослідження таблиці множення. Знаходження значень виразів. |
908 –915 |
|
|||
|
Таблиця ділення на число 9. Складені задачі на знаходження різниці суми і добутку. Робота з даними (діаграми) |
916 –924 |
|
|||
|
Знаходження невідомого діленого. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного |
925 –933 |
|
|||
|
Множення 0 і 1. Складені задачі на знаходження суми трьох доданків |
934 –942 |
|
|||
|
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складені задачі на ділення на рівні частини |
943 –951 |
|
|||
|
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складені задачі на знаходження невідомого доданка |
952 –960 |
|
|||
|
Ділення та множення числа на 10. Складені задачі на знаходження суми |
961 –972 |
|
|||
|
Повторення знань
|
973 –980 |
|
|||
|
Урок узагальнення і систематизації
|
|
|
|||
|
Діагностична робота № 9 |
|
|
|||
Повторення (6 уроків) |
||||||
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Прості задачі на додавання і віднімання чисел |
|
|
|||
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Складені задачі на додавання і віднімання чисел |
|
|
|||
|
Таблиці множення чисел 2 і 3. Прості задачі на множення. Складені задачі, які містять дію множення |
|
|
|||
|
Таблиці ділення на числа 2 і 3. Прості задачі на ділення. Складені задачі, які містять дію ділення |
|
|
|||
|
Задачі для розвитку кмітливості
|
|
|
|||
|
Задачі для розвитку кмітливості
|
|
|
|||