Календарне планування з математики для 5 класу НУШ з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти та компетентностями (6 год на тиждень), складене відповідно до Модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), яка рекомендована Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
1
Календарне планування
МАТЕМАТИКА
5 клас
(І семестр — 6 год на тиждень; усього 92 год)
Модельна навчальна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Підручник: Математика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Істер. – Київ: Генеза, 2022.
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 08.02.2022 № 140).
№ |
Дата |
Тема уроку |
Кількість год |
Компетентності |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
I СЕМЕСТР |
|||||
Тема 1. Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи (13 год) |
|||||
1. |
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Учень/учениця: Відтворює послідовність чисел у межах мільйона |
2. |
|
Арифметичні дії з натуральними числами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення у межах мільйона |
3. |
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу |
4. |
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу |
5. |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки |
6. |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
1 |
||
7. |
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння |
8. |
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
1 |
||
9. |
|
Геометричні фігури на площині |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях |
10. |
|
Геометричні фігури на площині. Самостійна робота 1.1 |
1 |
||
11. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
12. |
|
Тематична контрольна робота № 1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
13. |
|
Аналіз контрольної роботи № 1. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
Тема. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
|||||
Тема 2. Натуральні числа. Порівняння чисел (16 год) |
|||||
14. |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади натуральних чисел Розрізняє: цифри і числа
Читає і записує: натуральні числа в межах мільярда |
15. |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
16. |
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел Пояснює правила порівняння |
17. |
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел Пояснює правила порівняння |
18. |
|
Округлення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила округлення натуральних чисел Розв’язує вправи, що передбачають округлення натуральних чисел |
19. |
|
Округлення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
20. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 2.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
21. |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила додавання Застосовує прийоми раціональних обчислень |
22. |
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
23. |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила віднімання застосовує прийоми раціональних обчислень |
24. |
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила віднімання застосовує прийоми раціональних обчислень |
25. |
|
Додавання і віднімання натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами |
26. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 2.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
27. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
28. |
|
Тематична контрольна робота № 2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
29. |
|
Аналіз контрольної роботи № 2. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи на додавання та віднімання натуральних чисел, вправи, що передбачають порівняння натуральних чисел, округлення натуральних чисел |
Тема 3. Множення і ділення натуральних чисел (16 годин) |
|||||
30. |
|
Множення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила множення |
31. |
|
Множення натуральних чисел |
1 |
||
32. |
|
Властивості множення |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Застосовує прийоми раціональних обчислень, формулює властивості множення |
33. |
|
Властивості множення |
1 |
||
34. |
|
Властивості множення |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує прийоми раціональних обчислень, формулює властивості множення |
35. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 3.1 |
1 |
||
36. |
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке: степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа |
37. |
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
||
38. |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила ділення |
39. |
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
||
40. |
|
Ділення з остачею |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює правила виконання ділення з остачею |
41. |
|
Ділення з остачею |
1 |
||
42. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 3.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею |
43. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 3 |
1 |
||
44. |
|
Тематична контрольна робота № 3 |
1 |
||
45. |
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею |
Тема 4. Вирази. Рівняння (16 годин) |
|||||
46. |
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення значень числових і буквених виразів |
47. |
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
||
48. |
|
Рівняння |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій. Пояснює, що таке розв’язати рівняння |
49. |
|
Рівняння |
1 |
||
50. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 4.1 |
1 |
||
51. |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує текстові задачі на рух |
52. |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
||
53. |
|
Текстові задачі на рух |
1 |
||
54. |
|
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує задачі на роботу та пов’язані з купівлею – продажом арифметичним способом |
55. |
|
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
||
56. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами |
57. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
||
58. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 4.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами; розв’язує задачі |
59. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 4 |
1 |
||
60. |
|
Тематична контрольна робота № 4 |
1 |
||
61. |
|
Аналіз контрольної роботи № 4. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами; розв’язує задачі |
Тема 5. Геометричні фігури і величини (22 год). Розвʼязування комбінаторних задач. Підбиття підсумків за І семестр (9 год) |
|||||
62. |
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке відрізок. Знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними. Вимірює та обчислює довжину відрізка. Зображує відрізок даної довжини |
63. |
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
1 |
||
64. |
|
Промінь, пряма. Координатний промінь |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке пряма, промінь Пояснює, що таке промінь, координатний промінь |
65. |
|
Координатний промінь. Шкала |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке координатний промінь, шкала Зображує натуральні числа на координатному промені |
66. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Вимірює та обчислює довжину відрізка, зображує відрізок даної довжини, натуральні числа на координатному промені |
67. |
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знаходить на малюнках стовпчасті діаграми. Розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм |
68. |
|
Кут. Види кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке кут. Класифікує кути за їхньою градусною мірою. Зображує кут даної градусної міри |
69. |
|
Величина кута. Вимірювання кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання величини кута. Вимірює та обчислює градусну міру кута |
70. |
|
Величина кута. Побудова кутів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знаходить на малюнках кут даної градусної міри |
71. |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке трикутник Класифікує трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін Вимірює та обчислює периметр трикутника |
72. |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. |
1 |
||
73. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Зображує кут даної градусної міри. Вимірює та обчислює градусну міру кута. Вимірює та обчислює периметр трикутника |
74. |
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке прямокутник, квадрат. Вимірює та обчислює периметр прямокутника. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата |
75. |
|
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке рівні фігури |
76. |
|
Рівність фігур |
1 |
||
77. |
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення площі прямокутника і квадрата |
78. |
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
||
79. |
|
Площа прямокутника і квадрата |
1 |
||
80. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 5.3 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата, площі прямокутника і квадрата |
81. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 5 |
1 |
||
82. |
|
Тематична контрольна робота № 5 |
1 |
||
83. |
|
Аналіз контрольної роботи № 5. Розв’язування вправ |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата, площі прямокутника і квадрата |
84. |
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Обирає числові дані, необхідні та достатні для відповіді на запитання задачі |
85. |
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
||
86. |
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати |
87. |
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
1 |
||
88. |
|
Логічні задачі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Створює допоміжну модель задачі різними способами |
89. |
|
Логічні задачі |
1 |
||
90. |
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема прикладних задач |
91. |
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
1 |
||
92. |
|
Підбиття підсумків першого семестру |
1 |
Календарне планування
МАТЕМАТИКА
5 клас
(ІІ семестр — 6 год на тиждень; усього 114 год)
Модельна навчальна програма: «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795).
Підручник: Математика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Істер. – Київ: Генеза, 2022.
Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 08.02.2022 № 140).
№ |
Дата |
Тема уроку |
Кіль кість год |
Компетентності |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Тема 6. Подільність натуральних чисел (15 год) |
|||||
93. |
|
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Учень/учениця: Розрізняє дільники і кратні натурального числа Формулює означення понять: дільник, кратне |
94. |
|
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
||
95. |
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розуміє зміст терміну «ознака» Наводить приклади чисел, що діляться націло на 2, 5, 10. Формулює означення понять ознаки подільності на 2, 5, 10. Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності чисел на 2, 5, 10 |
96. |
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади чисел, що діляться націло на 3, 9. Формулює означення понять ознаки подільності на 3, 9. Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності чисел на 3, 9 |
97. |
|
Прості та складені числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розрізняє прості і складені числа. Наводить приклади простих і складених чисел. Формулює означення понять просте число, складене число. |
98. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 6.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності |
99. |
|
Розкладання чисел на прості множники |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі |
100. |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює означення понять спільний дільник, взаємно прості числа. Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста |
101. |
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
||
102. |
|
Найменше спільне кратне |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста |
103. |
|
Найменше спільне кратне |
1 |
||
104. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 6.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності, розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі, знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах ста |
105. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 6 |
1 |
||
106. |
|
Тематична контрольна робота № 6 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності, розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі, знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах ста |
107. |
|
Аналіз контрольної роботи № 6. Розв’язування вправ |
1 |
||
Тема. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ |
|||||
Тема 7. Звичайні дроби (22 годин) |
|||||
108. |
|
Звичайні дроби |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади звичайних дробів. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби |
109. |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
110. |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
||
111. |
|
Дріб як частка двох натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Пояснює, що таке звичайний дріб як частка двох натуральних чисел |
112. |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
113. |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
1 |
||
114. |
|
Правильні і неправильні дроби |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює означення: правильного і неправильного дробу. Розрізняє: правильні і неправильні дроби |
115. |
|
Правильні і неправильні дроби |
1 |
||
116. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 7.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа і числа за його дробом, порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
117. |
|
Мішані числа |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке мішане число. Читає і записує мішані числа. Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число |
118. |
|
Мішані числа |
1 |
||
119. |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
120. |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
121. |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
||
122. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання та віднімання звичайних мішаних чисел |
123. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
||
124. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання та віднімання звичайних мішаних чисел |
125. |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
||
126. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 7.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число, додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками, мішаних чисел |
127. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 7 |
1 |
||
128. |
|
Тематична контрольна робота № 7 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число, додавання та віднімання звичайних дробів |
129. |
|
Аналіз контрольної роботи № 7. Розв’язування вправ |
1 |
||
Тема 8. Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів (16 годин) |
|||||
130. |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади десяткових дробів. Розрізняє десяткові дроби. Читає і записує десяткові дроби |
131. |
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
1 |
||
132. |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів |
133. |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
||
134. |
|
Порівняння десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів |
135. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 8.1 |
1 |
||
136. |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів |
137. |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів |
138. |
|
Округлення десяткових дробів |
1 |
||
139. |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів |
140. |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
1 |
||
141. |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання десяткових дробів |
142. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 8.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
143. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 8 |
1 |
||
144. |
|
Тематична контрольна робота № 8 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
145. |
|
Аналіз контрольної роботи № 8. Розв’язування вправ |
1 |
||
Тема 9. Множення та ділення десяткових дробів (24 годин) |
|||||
146. |
|
Множення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
147. |
|
Множення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
148. |
|
Множення десяткових дробів |
1 |
||
149. |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Формулює основні властивості множення десяткових дробів. Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
150. |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
||
151. |
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
152. |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Формулює та застосовує основні властивості множення десяткових дробів |
153. |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів |
1 |
||
154. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 9.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
155. |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на натуральне число |
156. |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
1 |
||
157. |
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя |
Формулює та застосовує основні властивості ділення десяткових дробів |
158. |
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на натуральне число |
159. |
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
1 |
||
160. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
161. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
||
162. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
163. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
||
164. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають ділення десяткових дробів на десятковий дріб |
165. |
|
Ділення на десятковий дріб |
1 |
||
166. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 9.2 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення та ділення десяткових дробів, застосовує прийоми раціональних обчислень |
167. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 9 |
1 |
||
168. |
|
Тематична контрольна робота № 9 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають множення та ділення десяткових дробів, застосовує прийоми раціональних обчислень |
169. |
|
Аналіз контрольної роботи № 9. Розв’язування вправ |
1 |
||
Тема 10. Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами та десятковими дробами (14 годин) |
|||||
170. |
|
Середнє арифметичне |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Знає, розуміє та застосовує правила знаходження середнього арифметичного. Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел |
171. |
|
Середнє арифметичне |
1 |
||
172. |
|
Середнє значення величини |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього значення величини |
173. |
|
Середнє значення величини |
1 |
||
174. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 10.1 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
175. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
176. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
||
177. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
178. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
||
179. |
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами. Застосовує прийоми раціональних обчислень |
180. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота 10.2 |
1 |
||
181. |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання 10 |
1 |
||
182. |
|
Тематична контрольна робота № 10 |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання всіх дій з натуральними числами та десятковими дробами |
183. |
|
Аналіз контрольної роботи № 10. Розв’язування вправ |
1 |
||
Тема 11. Повторення та систематизація вивченого матеріалу (23 год) |
|||||
184. |
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Відтворює послідовність чисел у межах мільйона. Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення натуральних чисел. |
185. |
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення у межах мільйона |
186. |
|
Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке: степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; ділення з остачею |
187. |
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння |
188. |
|
Рівняння. Текстові задачі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує: текстові задачі на рух; на роботу та пов’язані з купівлею – продажом арифметичним способом |
189. |
|
Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Пояснює, що таке відрізок, пряма, промінь, координатний промінь кут; трикутник; прямокутник. Класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін. Зображує координатний промінь, кут даної градусної міри; знає одиниці вимірювання. Вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута; периметр трикутника, прямокутника, квадрата. Розв’язує вправи, що передбачають обчислення периметра трикутника, прямокутника і квадрата |
190. |
|
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат |
1 |
||
191. |
|
Площа та периметр квадрата і прямокутника |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
|
192. |
|
Подільність натуральних чисел |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають використання ознак подільності, розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі, знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах ста
|
193. |
|
Звичайні дроби |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади звичайних дробів. Розрізняє: звичайні дроби; правильні і неправильні дроби. Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу. Читає і записує звичайні дроби. Розв’язує вправи, що передбачають: перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число, додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками, мішаних чисел |
194. |
|
Звичайні дроби |
1 |
||
195. |
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Наводить приклади десяткових дробів. Розрізняє десяткові дроби. Читає і записує десяткові дроби. Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів. Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів |
196. |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання, множення, ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб |
197. |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини |
198. |
|
Підсумкова контрольна робота |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування вправ та задач |
199. |
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв’язування вправ |
1 |
||
200. |
|
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники |
201. |
|
Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує вправи, що передбачають знаходження НСД та НСК двох чи кількох чисел в межах тисячі |
202. |
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Розв’язує: текстові задачі на рух; на роботу та пов’язані з купівлею – продажом арифметичним способом |
203. |
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
||
204. |
|
Розв’язування логічних задач |
1 |
спілкування державною мовою; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя; громадянська відповідальність |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування логічних задач |
205. |
|
Розв’язування логічних задач |
1 |
||
206. |
|
Підсумковий урок |
1 |
Застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування вправ та задач |