Календарне планування з математики 3 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна.
При плануванні використано матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа"
Тематичний тиждень « Мої друзі»
№ з/п
|
Тема уроку |
Очікувані результати учіння |
Навчальна діяльність |
Сторінки (П-підручник, Р-роб. зошит), ЕОІР |
Дата план |
Дата факт |
9. (1) Інт. |
Лічба. Лічба за правилами лічби об'єктів навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).
Числа, дії з числами. Співвідношення кількості об'єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом.
Операції з числами в межах 10
Робота з даними. Збір і використання даних,що відображають конкретну життєву ситуацію для спілкування щодо досліджуваної проблеми.
|
- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно,по колу, хаотично);
- співвідносить кількість об'єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом ( до 10);
- оперує числами в межах 10;
- збирає дані,що відображають конкретну життєву ситуацію - використовує зібрані(наявні ) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.
|
1.,,Скажи мені, хто твій друг, і я скажу хто ти». Записування (малювання) і лічба друзів у «Щоденнику вражень».
2. Вправа «Оживи друга»
|
|
|
|
10. (2) |
Робота з даними. Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.
Лічба. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об'єктів, що оточують.
|
- використовує зібрані(наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми «Чому не вдалося знайти друга?»;
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби предметів, що їх оточують (малює,викладає мозаїку, створює аплікацію,співає,складає власні лічилки тощо) |
1.Обговорення прочитаної казки. Спілкування лексикою і несловесними засобами (жестами, мімікою).
2.Вивчення пісні – руханки « Якщо ти радієш». |
|
|
|
11. (3)
|
Лічба. Лічба за правилами лічби. Відтворення результатів лічби об'єктів. Об'єднання об'єктів навколишнього світу у групу за спільною ознакою.
Числа. Дії з числами. Співвіднесення кількості елементів у групі з відповідним числом і навпаки.
|
- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу;
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об'єктів,що їх їх оточують (малює,викладає мозаїку, створює аплікацію,співає,складає власні лічилки тощо);
-співвідносить кількість об'єктів навколишнього сеоедовища з відповідним натуральним числом (до 10).
|
Вироблення та прийняття правил дружби. Голосування.
|
|
|
|
12. (4) |
Вимірювання величин. Просторові відношення. Геометричні фігури. Визначення знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації.
Лічба. Лічба за правилами. Відтворення в різних видах діяльності результатів лічби. Об’єднання об’єктів навколишнього світу у групу за спільною ознакою.
Числа. Дії з числами. Співвіднесення кількості елементів у групі з відповідним числом і навпаки.
|
- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації;
- лічить за правилами лічби навколишнього світу;
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об'єктів,що їх їх оточують (малює,викладає мозаїку, створює аплікацію,співає,складає власні лічилки тощо);
- об’єднує об’єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою; -співвідносить кількість об'єктів навколишнього сеоедовища з відповідним натуральним числом (до 10). , |
1.Моделювання за зразком об'єктів навколишнього світу (тварин) з використанням готових геометричних фігур (частини танграма).
2.Гра « Дружний гурт». |
|
|
|