Календарне планування з образотворчого мистецтва 2 клас 2 семестр до підручника Т.Рублі, І.Мед "Мистецтво 2 клас " та посібника-альбому Т.Рублі, І.Мед "Мистецтво 2 клас"

Про матеріал

Календарне планування з мистецтва образотворчого 2 клас на 2 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед за альбомом-посібником Т.Рублі, І.Мед, Т.Щеглової «Мистецтво 2 клас» .

Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року. :

Планування включає поурочний перелік очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.

Перегляд файлу

Мистецтво (образотворче мистецтво )

2 клас

(за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед )

(1 год на тиждень )

ІІ семестр

Дата

Тема

Компетентності

Очікувані результати навчальної діяльності

18

 

Зимова казка. Ліплення із пластиліну героїв зимової казки «Рукавичка»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                  
  • громадянські та соціальні компетентності
  • культурна компетентність

 

 

  • виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];
  • користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];
  • дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];
  • порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
  • описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];
  • презентує результати власної творчості  [2 МИО 3-3.2-1];

19

 

Навколосвітня подорож. «Мандрівка навколо світу» (акварельні фарби)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • інформаційно- комунікаційна компетентність
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

 

  • виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];
  • конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
  • порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища       довкілля [2 МИО 2-2.1-2];
  • порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
  •  

20

 

Підводні мандри. Створення композиції «Медузи» (фломастери)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна

 компетентності у галузі природничих наук

  • культурна компетентність

- виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];              користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

 експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]-визначає гаму (тепла, холодна, мішана) творів мистецтва та учнівських робіт [2 МИО 2-2.2-5];порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

21

 

Створюємо красиві обереги.

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна
  •                 культурна компетентність

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];   -придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- користується художніми засобами та матеріалами  [2 МИО 1-1.1-13];

  • -використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

22

 

Космічні пригоди. «Зоряна мандрівка» (мозаїка з кольорового картону)

  • Здатність спілкуватися рідною мовою
  •   екологічна
  •  компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій
  • інформаційно-комунікаційна компетентність
  • культурна компетентність

 

 

  • виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];
  • користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];
  • конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];
  • дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];
  • розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська  творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4];

 

23

 

У родинному колі. «Родинний портрет» (акварельні фарби)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна
  • культурна компетентність
  • громадянські та соціальні компетентності

- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

- описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

24

 

У родинному колі. Святкова вітальна листівка для мами

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • математична компетентність
  • культурна компетентність

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

25

 

У родинному колі. Святкова вітальна листівка для мами

 Здатність спілкуватися рідною мовою

 математична компетентність

 культурна компетентність

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

- описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

26

 

Чарівні перетворення. «Котики вербові» (акварельні фарби)

  • Здатність спілкуватися рідною мовою
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій
  • культурна компетентність

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- користується художніми засобами та матеріалами, пензлями[2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

27

 

Весняні штрихи. Композиція «Підсніжники» (пластилін)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна

 компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

  •                 культурна компетентність

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

 

28

 

Птахи на крилах весну несуть. Витинанки птахів за шаблонами.

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

- описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

 

29

 

Мандрівка рідним краєм. «На Карпатських полонинах» (фломастери)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 математична
  • екологічна
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; 

- складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища       довкілля [2 МИО 2-2.1-2];

 

30

 

Великодня радість. Створення великодньої писанки.

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • культурна компетентність

 громадянські та соціальні компетентності

виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, фломастерами [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища       довкілля [2 МИО 2-2.1-2];

31

 

Весна крокує по землі. Натюрморт «Великодній кошик» (кольорові олівці)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 математична
  • громадянські та соціальні компетентності
  • культурна компетентність

 

використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

- описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];

32

 

Просто казка. Ілюстрація до казки «Пан Коцький»

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • культурна компетентність
  •  

громадянські та соціальні компетентності

 

- - виконує прості площинні, прості  композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]

- експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]

 

33

 

У світі мультфільмів. Створення колективної роботи з пластиліну «Свято улюблених мультперсонажів»

  • Здатність спілкуватися рідною мовою
  • громадянські та соціальні компетентності
  • інформаційно- комунікаційна компетентність
  • культурна компетентність

 

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; 

-користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота  [2 МИО 2-2.2-4];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

34

 

Театральна атмосфера. Створення корони для принца і принцеси з кольорового картону і паперу.

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 математична
  •                 громадянські та соціальні компетентності
  •                 культурна компетентність

 

 

 

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

-  розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, танцювальне, екранні) [2 МИО 2-2.2-1];

-  дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) [2 МИО 1-1.1-18]

35

 

Фантастичний кіносвіт. Роботи-трансформери. (пластилін)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 математична
  • культурна компетентність

 

 

- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

-  придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1];

- користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13];

- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15];

- порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];

 

 

36

 

Весняне різнобарв’я. «Квітковий весняний розмай» (фломастери)

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10];

- відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];

- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, фломастерами [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища       довкілля [2 МИО 2-2.1-2];

 

37

 

Літо зустрічаймо.

Створення композиції «Літній пейзаж»

Підсумковий урок

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна
  • компетентності у галузі природничих наук
  • культурна компетентність

 

- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7];

- використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8];

- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13];

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14];

- порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища       довкілля [2 МИО 2-2.1-2];

 

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2022
Переглядів
1152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку