Календарне планування з мистецтва образотворчого 2 клас на 2 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед за альбомом-посібником Т.Рублі, І.Мед, Т.Щеглової «Мистецтво 2 клас» .
Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року. :
Планування включає поурочний перелік очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.
Мистецтво (образотворче мистецтво )
2 клас
(за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед )
(1 год на тиждень )
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Компетентності |
Очікувані результати навчальної діяльності |
18 |
|
Зимова казка. Ліплення із пластиліну героїв зимової казки «Рукавичка» |
|
|
19 |
|
Навколосвітня подорож. «Мандрівка навколо світу» (акварельні фарби) |
|
|
20 |
|
Підводні мандри. Створення композиції «Медузи» (фломастери) |
• компетентності у галузі природничих наук
|
- виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11];- використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]-визначає гаму (тепла, холодна, мішана) творів мистецтва та учнівських робіт [2 МИО 2-2.2-5];порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; |
21 |
|
Створюємо красиві обереги. |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; -придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - користується художніми засобами та матеріалами [2 МИО 1-1.1-13];
- дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
22 |
|
Космічні пригоди. «Зоряна мандрівка» (мозаїка з кольорового картону) |
|
|
23 |
|
У родинному колі. «Родинний портрет» (акварельні фарби) |
|
- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; |
24 |
|
У родинному колі. Святкова вітальна листівка для мами |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
25 |
|
У родинному колі. Святкова вітальна листівка для мами |
• Здатність спілкуватися рідною мовою • математична компетентність • культурна компетентність
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; |
26 |
|
Чарівні перетворення. «Котики вербові» (акварельні фарби) |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - користується художніми засобами та матеріалами, пензлями[2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
27 |
|
Весняні штрихи. Композиція «Підсніжники» (пластилін) |
• компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-4]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
|
Птахи на крилах весну несуть. Витинанки птахів за шаблонами. |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2];
|
|
29 |
|
Мандрівка рідним краєм. «На Карпатських полонинах» (фломастери) |
|
- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2];
|
30 |
|
Великодня радість. Створення великодньої писанки. |
• громадянські та соціальні компетентності |
виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, фломастерами [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2]; |
31 |
|
Весна крокує по землі. Натюрморт «Великодній кошик» (кольорові олівці) |
|
використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - описує, що вдалося чи не вдалося втілити [2 МИО 3-3.1-2]; |
32 |
|
Просто казка. Ілюстрація до казки «Пан Коцький» |
громадянські та соціальні компетентності
|
- - виконує прості площинні, прості композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13] - експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1- 1.2-4]
|
33 |
|
У світі мультфільмів. Створення колективної роботи з пластиліну «Свято улюблених мультперсонажів» |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; -користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - розпізнає прості художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота [2 МИО 2-2.2-4]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; |
34 |
|
Театральна атмосфера. Створення корони для принца і принцеси з кольорового картону і паперу. |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - користується художніми засобами та матеріалами, ножицями[2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1]; - розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, танцювальне, екранні) [2 МИО 2-2.2-1]; - дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) [2 МИО 1-1.1-18] |
35 |
|
Фантастичний кіносвіт. Роботи-трансформери. (пластилін) |
|
- виконує прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності [2 МИО 1-1.2-1]; - користується художніми засобами та матеріалами стеками [2 МИО 1-1.1-13]; - дотримується правил техніки безпеки [2 МИО 1-1.1-15]; - порівнює власний задум із його втіленням [2 МИО 3-3.1-1];
|
36 |
|
Весняне різнобарв’я. «Квітковий весняний розмай» (фломастери) |
|
- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, [2 МИО 1-1.1-10]; - відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша [2 МИО 1-1.1-11]; - використовує усю площину аркуша для створення композиції [2 МИО 1-1.1-12]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, фломастерами [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2];
|
37 |
|
Літо зустрічаймо. Створення композиції «Літній пейзаж» Підсумковий урок |
|
- виконує прості площинні, прості об’ємні композиції [2 МИО 1-1.1-7]; - використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів – похідні [2 МИО 1-1.1-8]; - користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, [2 МИО 1-1.1-13]; - конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів [2 МИО 1-1.1-14]; - порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [2 МИО 2-2.1-2];
|