Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Копитівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»
Календарне-тематичне планування
з німецької мови
для учнів 6 класу
(ІІ-га іноземна мова,
другий рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої
кваліфікаційної категорії»
2020 рік
Календарне плануванняз німецької мовидля учнів 6 класу(ІІ-га іноземна мова,другий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п |
Дата |
Сфера Спілку вання |
Тематика ситуативного мовлення |
Лексич ний інвентар |
Граматич ний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян ська Відпові да льність |
Здоровя і безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|||||
1. |
|
|
Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з тем «Україна», «Німечина» опанування |
|
|
|
|
|
|
|||||
2. |
|
|
Проведення діагностики із засвоєння навчального матеріалу з теми «Школа.Моє шкільне життя». |
|
|
|
|
|
|
|||||
3 |
|
|
Київ-столиця України. |
|
Ordinalsatze |
|
Порівняння Києва з іншими європейськими країнами. |
|
|
|||||
4 |
|
|
Визначні місця Києва.. Памятки культури та архітектури. |
|
|
|
Повідомлення про пам’ятки культури. |
Правила безпеки пересування містом. |
|
|||||
5 |
|
|
Визначні місця Києва.. Освітні навчальні заклади Києва. |
|
|
|
|
Правила безпеки пересування містом |
|
|||||
6 |
|
|
Загальні відомості про Берлін. Берлін-столиця Німеччини... |
|
Ordinalsatze |
|
ПорівнянняБерліна з іншими оєвропейсь кими країнами.. |
|
|
|||||
7 |
|
|
Визначні місця Берліна.. Памятки культури та архітектури. |
|
|
|
|
Правила безпеки пересування містом |
|
|||||
8 |
|
|
Визначні місця Берліна. Освітні навчальні заклади Києва. |
|
Ordinalsatze |
|
Складання правил поведінки під час екскурсій |
|
|
|||||
9 |
|
|
Засоби пересування містом. |
|
|
|
|
|
|
|||||
10 |
|
|
Моя подорож до Києва. |
|
|
|
Правила поведінки у оєвропейсь ких столицях. |
|
|
|||||
11 |
|
Освіт ня. |
Шкільне життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
12 |
|
|
Навчальні предмети. |
|
|
|
Участь у житті школи/кла су. |
|
|
|
|
|||
13 |
|
|
Класна кімната.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
14 |
|
|
Розклад уроків.
|
|
|
|
Правила поведінки на уроці. |
|
|
|
|
|||
15 |
|
|
Мій розклад уроків на тиждень. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
16 |
|
|
Час.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
17 |
|
|
На уроці іноземної мови. |
|
|
|
|
|
|
|||||
18 |
|
|
Я вивчаю іноземні мови. |
|
|
|
Демонструє розуміння працювати в команді. |
|
|
|||||
19 |
|
|
Захист проекту «Моя школа». |
|
|
|
|
|
|
|||||
20 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Особис тісна |
. |
|
|
|
|
|
|
|||||
21 |
|
|
Моя родина
|
Теперішній час. Повторення. |
|
|
Дотримання особис тої гігієни. |
|
|
|||||
22. |
|
|
Обовязки в родині. |
|
|
Розподіл обов’яз ків між членами родини. |
|
|
Обізна ність щодо фінансових можливос тей сучасних професій. |
|||||
23 |
|
|
Професії . |
Звуки eieuie |
Складний минулий час. |
|
|
|
Обізнаність щодо фінансових можливос тей сучасних професій |
|||||
24. |
|
|
Професії моїх батьків. |
Довгі та короткі голосні
|
Складний минулий час. |
|
Сімейне хобі.. |
Ілюстра ція Здорово го способу життя. |
|
|||||
25 |
|
|
Уподобання батьків. |
|
|
|
|
|
|
|||||
26 |
|
|
Конкурс-захист проекту «Моя омріяна професія.». |
|
Складний минулий час |
|
|
|
|
|||||
27 |
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
Звуки eieuie |
Модальні дієслова |
Необхідні стьприбиран ня за собою під час відпочин ку. |
|
|
|
|||||
28 |
|
|
Види відпочинку та дозвілля. |
|
Модальні дієслова |
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
|||||
29 |
|
|
Вільний час. |
|
Дієслова з відокрем люваними префіксами |
|
|
|
|
|||||
30 |
|
|
Спорт.. |
|
Дієслова з не відокрем люванимипрефіксами. |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
|||||
31 |
|
|
Види спорту. |
|
Prateritum von habensein |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортив них занять та змагань. |
|
|||||
32 |
|
|
Як я проводжу свій вільний час? |
|
Prateritum von habensein |
|
|
|
|
|||||
33 |
|
|
Конкурс на кращу розповідь про вільний час. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|||||
34 |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
Особові займенники у Давальному відмінку |
|
|
|
|
|||||
35 |
|
|
Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми. |
Повторення алфавіту |
Особові займенники у Знахідному відмінку |
|
|
Дотримання особис тої гігієни. |
|
|||||
ІІ семестр
|
||||||||||||||
36 |
|
|
Частини тіла людини.. |
Повторення алфавіту |
Субстантивовані іменники у давальному відмінку |
|
|
Дотримання особис тої гігієни |
Купівля одягу відповідно до сімейного бюджету. |
|||||
37. |
|
|
Опис частин тіла свого друга/подруги. |
Довгі та короткі голосні |
|
|
|
|
|
|||||
38 |
|
|
Я-хворий.. |
Довгі та короткі голосні |
Прикметник . |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій. |
|
|||||
39. |
|
|
Відвідування лікаря |
Довгі та короткі голосні |
Ступені порівняння прикметників. |
|
|
|
|
|||||
40 |
|
|
Лікарські засоби. |
Звуки та букви мови |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
|||||
41 |
|
|
Природа. |
|
Ступені порівняння прикметників |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
|||||
42. |
|
|
Природні явища. |
Звуки та букви мови |
|
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
|||||
43 |
|
|
Погода.. |
|
Прийменники у давальному відмінку. |
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
|||||
44 |
|
|
Погода навесні та влітку |
Звуки та букви мови |
Прийменники у давальному відмінку |
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
|||||
45 |
|
|
Погода восени та взимку |
|
|
|
|
|
|
|||||
46. |
|
|
Як я проводжу свій вільний час у різні пори року?. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
||||||||||||||
47 |
|
Публіч на |
Свята і традиції. |
|
Речення зі сполучни Ками aber oder denn |
|
|
|
|
|||||
48 |
|
|
Свята і традиції в Україні. |
|
Речення зі сполучни камиaberoderdenn |
|
Порівняння свят в Україні та Німеччині |
|
|
|||||
49 |
|
|
Основні свята в Україні. |
|
Речення зі сполучни камиaberoderdenn |
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Україні. |
|
|
|||||
50 |
|
|
Основні свята в Україні |
|
|
|
|
|
|
|||||
51 |
|
|
Улюблене свято моєї родини. |
|
|
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Німеччині. |
|
|
|||||
52 |
|
|
Свята і традиції в Німеччині |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
|||||
53 |
|
|
Основні свята в Німеччині |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
|||||
54 |
|
|
Конкурс на кращу розповідь про улюблене свято. |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
|||||
55 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
|||||
56 |
|
|
Контроль аудіювання. Евристична бесіда. |
|
|
|
|
|
|
|||||
57 |
|
|
Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|||||
58 |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|||||
59 |
|
|
Контроль говоріння. Уснемонологічне мовлення на запропоновані теми. Диспут «Що я знаю про Європу». |
|
|
|
|
|
|
|||||
60 |
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
|||||
61 |
|
|
Контрольписьма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
|||||
62 |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
|||||
63 |
|
|
Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
|||||