Образотворче мистецтво (1 год.)
2 семестр
№ з/п |
№ з/п |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
Прим. |
17 |
|
Подорожі країнами та континентами Подорож до Німеччини та Австрії Годинники - витвори мистецтва. Оздоблення годинників. ХТД: створення моделі годинника (техніка за вибором) |
56-57 |
|
|
18 |
|
Подорож до Німеччини та Австрії (продовження) Кругла скульптура. Поняття: статуетка, порцеляна. Способи ліплення. ХТД: ліплення ляльки одним із способів ліплення. (пластилін) |
60-61 |
|
|
19 |
|
Способи ліплення. ХТД: створення картини на площині (пластилінові джгутики) |
61 |
|
|
20 |
|
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв Архітектурні споруди. Поняття: листівки. ХТД: створення листівки «Вітання з Парижа» (воскові олівці, акварель чи гуаш)) |
64-65 |
|
|
21 |
|
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв (продовження) Ілюстрації до творів англійських письменників. Поняття: піскова анімація. ХТД: створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). |
68-69 |
|
|
22 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії Венеційський карнавал. Пропорції фігури людини. ХТД: створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) |
72-73 |
|
|
23 |
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження) Теплі кольори. Утворення відтінків теплих кольорів. ХТД: створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель) |
76-77 |
|
|
24 |
|
Скандинавія – суворий і загадковий край Холодні кольори. Утворення відтінків холодних кольорів. ХТД: створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) |
80-81 |
|
|
25 |
|
Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження) Фантастичні та безпредметні картини. Властивості акварелі та гуаші. ХТД: створення фантастичного пейзажу у холодній кольоровій гамі (гуаш) |
84-85 |
|
|
26 |
|
Фантастичні та безпредметні картини. ХТД: створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш) |
85 |
|
|
27 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв Мистецтво країн Кавказу. Поняття: рельєф. ХТД: створення рельєфу з баранцем (пластилін) |
88-89 |
|
|
28 |
|
Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження) Унікальна культура Індії. ХТД: створення малюнка для настінного розпису магазину іграшок (білий або тонований папір, фломастери) |
92-93 |
|
|
29 |
|
Східні мотиви Чарівний світ східних казок. ХТД: виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами (кольоровий папір, фломастери, олівці) |
94-95 |
|
|
30 |
|
Східні мотиви (продовження) Китайське декоративне мистецтво. Свято ліхтарів. ХТД: створення образу дракона (витинанка, кольоровий папір) |
100-101 |
|
|
31 |
|
Ритми й кольори Америки та Африки Улюблені герої мультфільмів. Статична та динамічна композиція. ХТД: створення живописного зображення ведмедя - грізлі (гуаш) |
104-105 |
|
|
32 |
|
Ритми й кольори Америки та Африки (продовження) Контрастні кольори. ХТД: малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга - тінга (гуаш) |
108-109 |
|
|
33 |
|
Місто майбутнього Поняття: макет. Колективний проєкт «Місто мрії». ХТД: малювання міста мрії (олівці, фломастери, фарби) |
112-113 |
|
|
34 |
|
Повторення та закріплення вивченого. ХТД: створення макета міста (техніка бріколаж, конструктор Лего) |
113 |
|
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік. Перевіряємо свої знання |
|
|
|