ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
3 клас
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової,
В. С. Пономаренко, С. В. Страшка)
І семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
с.підр. |
с.зош. |
Дата |
Примітка |
Вступ. Здоров'я людини |
|||||
1 |
Здоров’я і розвиток. Показники здоров'я і розвитку дитини.
|
6-11 |
4-5 |
03.09 |
|
2 |
Джерела здоров’я. |
12-15 |
6-7 |
10.09 |
|
3 |
Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя. |
16-21 |
8-9 |
17.09 |
|
Розділ 1. Здорове тіло. Фізична складова здоров'я
|
|||||
4 |
Працездатність і здоров’я. Практична робота. Вправи на підвищення працелюбності. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору.
|
23-27 |
10-11 |
24.09 |
|
5 |
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом. |
28-31 |
12-13 |
01.10 |
|
6 |
Гігієна одягу та взуття. |
32-35 |
14-15 |
08.10 |
|
7 |
Як захиститися від застуди. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу. |
36-41 |
16-17 |
22.10 |
|
8 |
Здорове харчування. |
42-45 |
18-19 |
05.11 |
|
9 |
Проблеми харчування. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. |
46-51 |
20-21 |
12.11 |
|
Розділ 2. Серед людей . Соціальна складова здоров'я
|
|||||
10 |
Дружний клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел (українськоїнародної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак»).
|
52-55 |
22-23 |
19.11 |
|
11 |
Дружна родина. |
56-59 |
24-25 |
26.11 |
|
12 |
Як стати толерантним. Практична робота. Обговорення літературних джерел про толерантність.
|
60-63 |
26-27 |
03.12 |
|
13 |
Школа спілкування. Практична робота. Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу чи допомогу.
|
64-67 |
28-29 |
10.12 |
|
14 |
Як залагодити конфлікт. Практична робота. Моделювання ситуації мирного розв’язання конфліктів з однолітками.
|
68-71 |
30-31 |
17.12 |
|
15 |
Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота. Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції.
|
72-75 |
32-33 |
24.12 |
|
|
1