Календарне планування з природознавства 4 клас

Про матеріал
Календарне планування з природознавства 4 клас, підготувала вчитель початкових класів Богдюк Оксана Вікторівна
Перегляд файлу

 

 

 

                                                    Природознавство

 

                                                                              За підручником Т.Г. Гільберг, Т. Сак

 

                                                                       (2 години на тиждень)

 

 

Уроку

                                          Тема уроку

    Дата

                                                    І семестр

                                     Всесвіт і Сонячна система

    1.

Уявлення давніх людей про Землю й Всесвіт. (с.3, 7-8)

 

    2.

Сонячна система, її склад. (с.8-10)

 

    3.

 Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи. (с.10-12)

 

    4.

Планети- гіганти. (с.13-14)

 

    5.

Планети земної групи. Земля – планета Сонячної системи.

(с.14-16)

 

    6.

Навчальний проект: «Таємниця Червоної планети» (про Марс).

 

    7.

Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. Теплові пояси Землі.  (с.16-18)

 

    8.

Добовий і річний рух Землі. (с.18-22)

 

    9.

Місяць – природній супутник Землі.

 

   10.

Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря.

(с.22-24).

 

   11.

Молочний Шлях – наша Галактика.( с.24-25)

 

   12.

Сучасні уявлення про Всесвіт. (с.25-26)

 

   13.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота «Всесвіт і Сонячна система».

 

  Тема

                                               План і карта

   14.

Горизонт, сторони горизонту. (с.27-29)

 

   15.

Орієнтування на місцевості за Сонцем, компасом,  місцевими ознаками. (с.29-32)

 

   16.

Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак.

 

   17.

 Зображення місцевості на плані, умовні знаки. Практична робота:  читання плану місцевості. (с.32-35)

 

   18.

Масштаб (с.36-38)

 

   19.

Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота: читання карти. Порівняння плану та карти.

(с.38-39)

 

   20.

Робота з планом і картою. Практична робота: Порівняння плану та карти.(с.40)

 

   21.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота «План і карта».

 

     Тема

                                            Природа материків і океанів

   22.

Населення Землі. Умови життя на Землі. (с.41-43)

 

   23.

Материки і океани. Практична робота: читання карти світу. Позначення на контурній карті назв материків і океанів. (с.43-47)

 

   24.

Практична робота: Ознайомлення з картою світу, вивчення материків та океанів з використанням електронних ресурсів.

 

   25.

Особливості природи Тихого океану. (с.47-51)

 

   26.

Особливості природи Антлантичного океану. (с.51-52)

 

   27.

Особливості природи Північного Льодовитого океану. (с.52)

   28.

Особливості природи Індійського океану. (с.52-55)

 

   29.

Навчальний проект: «Земля – планета «Вода» (природа океанів)».

 

   30.

http://i60.fastpic.ru/big/2013/1106/81/0f85c44e3f88fd3de681a7c4ef410b81.jpgУзагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота «Природа океанів».

 

  Тема

   31.

Особливості природи материків Землі. Євразія. (с.55-57)

 

   32.

Рослинний і тваринний світ Євразії. (с.57-62)

 

                                             ІІ семестр

   33.

Навчальний проект «Ми живемо в Євразії».

 

   34.

Африка – найспекотніший материк Землі. (с.62-65)

 

   35.

Рослинний і тваринний світ Африки. (с.65-71)

 

   36.

Північна Америка. (с.71-74)

 

   37.

Рослинний і тваринний світ Північної Америки. (с.74-77)

 

   38.

Південна Америка. (с.78-80)

 

   39.

Рослинний і тваринний світ Південної Америки. (с.80-85)

 

   40.

Австралія – найсухіший материк. (с.85-88)

 

   41.

Рослинний і тваринний світ Австралії. (с.88-93)

 

   42.

Антарктида – найхолодніший материк. (с.94-96)

 

   43.

Рослинний і тваринний світ Антарктиди. (с.96-100)

 

   44.

Навчальний проект «Подорож Антарктидою».

 

   45.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота «Природа материків».

 

Тема

                                                 Природа України

   46.

Україна на карті світу. Карта України. Практична робота: позначення на контурній карті столиці та міст України.

 

   47.

Форми земної поверхні України і свого краю. Практична робота: позначення на контурній карті основних форм земної поверхні;

 

   48.

Корисні копалини України, їх види.

 

   49.

Рівнини і гори в Україні і в рідному краї. (с.113-114)

 

   50.

Водойми України, їхнє використання та значення. Практична робота: позначення на  контурній карті водойм України. (с.115-116)

 

   51.

Природні та штучні водойми (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела). Рівнини та гірські річки. (с.116-119)

 

   52.

Чорне море. (с.119-121)

 

   53.

Рослинний і тваринний світ Чорного моря. (с.121-124)

 

   54.

Азовське море. (124-125)

 

   55.

Рослинний і тваринний світ Азовського моря. (125-127)

   56.

Використання і охорона природних багатств водойм.

 

   57.

Ґрунти України. Охорона ґрунтів. (с.128-131)

 

   58.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота «Природа України».

 

   Тема

   59.

Природні зони України. (с.132-134)

 

   60.

Мішані ліси.  (с.134-138)

 

   61.

Лісостеп. (с.139-142)

 

   62.

Степ. (с.142-146)

 

   63.

Гори Карпати. (с.146-151)

 

   64.

Кримські Гори. (с.151-155)

 

   65.

Заповідні території та охорона природи в Україні

(с.155-161)

 

   66.

Урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

 

   67.

Навчальний проект «Добра справа для природи».

 

   68.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. Контрольна робота «Природа України».

 

  Тема

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
1292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку