Календарне планування складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти , нової типової навчальної програми .та навчального плану загальної середньої освіти з українською мовою навчання. Розроблено Календарне планування за підручником О.В.Вербецької , Л.Г.Купцової "Російська мова" 1 клас НУШ. Планування пов'язано із запрпонованими тижнями на 2018-2019 н.р.
Календарно-тематичне планування
російської мови
за підручником О.В.Вербецької,Л.Г.Купцової
1 год/тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Знайомство. Школа. Клас. Безпечний шлях до школи. |
|
с.3-5,10 |
|
Культура спілкування з однокласниками. |
|
с.6-7 |
|
Поведінка з друзями. |
|
с.8-9, 11 |
|
Моє довкілля. Шкільне приладдя. |
|
с.12-13 |
|
Осінь. Слова- назви предметів. Складання розповіді за малюнками. |
|
с.18-19 |
|
Моя родина. Рідна домівка. Складання речень за малюнками |
|
с.14-17 |
|
Сад.Фрукти. Ягоди. Поділ слів на склади. |
|
с.22-23 |
|
Овочі. Техніка, яка допомагає в сільському господарстві. Поділ слів на склади. Наголос. |
|
с.20-21 |
|
Одяг. Взуття. Поділ слів на склади |
|
с.28-29 с.26-29 |
|
Продукти харчування. Складання речень за поданим початком. Інсценування казки «Колобок» |
|
32-34 |
|
Мода. Гра «Вдягни ляльку» |
|
с. |
|
Посуд. Слухання казки «Федорине горе». Використання прийменників у реченні. |
|
с.30-31 |
|
Зима. Слухання та обговорення казки «Лисиця та Вовк». Продовження речень за поданим початком. |
|
с.34-35 |
|
Зимові розваги. Слухання вірша А. Барто «Дело было в январе» |
|
с.36-37 |
|
Малюємо фарбами. Складання розповіді за малюнком». Холодні кольори. |
|
с.38-39 |
|
Новий рік. Розвиваючі ігри «Знайди відмінність» |
|
с.40-41
|
ІІ семестр |
|||
|
Народні свята . Легенда про св. Миколая.Слова, що різняться 1 звуком. |
|
с.42-43 |
|
Подорожуємо Києвом. |
|
с.52-53 |
|
Пори року. Слухання оповідання К.Ушинського «Чотири бажання». |
|
с.44-45 |
|
Спорт. Мистецтво бути здоровим. Що треба знати про ніс та язик. Слова, які вимовляються однаково, але мають різне значення. |
|
с.60-61 |
|
Мої улюблені книжки. В.Осєєва «Синє листя».Ілюструємо прослухане теплими кольорами фарб. |
|
с.66-67 100-103 |
|
Транспорт. Складання розповіді за темою «Прогулянка катером». |
|
с.58-59 |
|
Професії. Дитяча мрія «Ким бути». |
|
с.54-57 |
|
Час. Складання діалогу |
|
с. 46-49 |
|
Весна. Природа навесні. Добір слів до поданої схеми |
|
с.64-65 |
|
Веселка. Багатий світ комах. Казка К.Чуковського «Муха-Цокотуха» |
|
с.96-97 |
|
Гігієна тіла, одягу, харчування |
|
с.62-63 |
|
Природа рідного краю. Продовження речень за поданим початком. Складання діалогу |
|
с.92-93 |
|
Світ тварин. Розвиваючі ігри «Що не так»,«Підкажи словечко». Слухання казки «Два козеняти» |
|
с.70-77 |
|
Весняні свята. Народні ігри, пісні, хороводи |
|
С.80-83 |
|
Моя родина. День матері.Складання розповіді за малюнком. «Домашній концерт». Казки моєї родини |
|
с.68-69 84-87 |
|
Моя країна –Україна. Складання речень за поданим початком |
|
с.50-51 |
|
Літо. Складання розповіді «Де я мрію побувати?» |
|
с.104-107 |
|
Ура! Канікули! Складання розповіді за поданим початком |
|
с.108-110 |