Календарне планування з усіх предметів за індивідуальною формою навчання другий клас. Програма відповідно до переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в українських школах.
Математика
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Арифметичні дії множення і ділення |
|
1 |
Складання таблиці множення числа 3. Коло і круг. Вирази з дужками. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 |
|
2 |
Складання таблиці ділення числа 3. Периметр квадрата. Вирази з буквеними компонентами |
|
3 |
Складання таблиці множення числа 4.З'язок множення і ділення. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. |
|
4 |
Складання таблиці ділення числа 4. Ознайомлення з поняттям "третина", "чверть". |
|
5 |
Складання таблиці множення числа 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів. |
|
6 |
Складання таблиці ділення числа 5. Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах. Перевірка додавання відніманням. Периметр трикутника. |
|
7 |
Контрольна робота № 5 |
|
8 |
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 6. Одиниці вимірювання часу. Задачі на час. Дії з іменованими числами і величинами. |
|
9 |
Складання таблиці ділення числа 6. Складені задачі на ділення різного ступеня. Знаходження довжини ламаної. Задачі на різницеве порівняння. Обернена задача. |
|
10 |
Складання таблиці множення числа 7. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв'язання задач. |
|
11 |
Складання таблиці ділення числа 7. Вирази з невідомим множником. Творча робота над задачею. Зв'язок дій множення та ділення.. |
|
12 |
Контрольна робота № 6 |
|
13 |
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 8. Розв'язання задач на 3 дії. Пряма, точка, що лежать на прямій відрізка. Колові приклади. |
|
14 |
Складання таблиці ділення числа 8. Поняття "третина", "чверть", "шоста". Нерівності. Складені задачі на сумісні дії. |
|
15 |
Складання таблиці множення числа 9. Розв'язання задачі двома способами. Знаходження частини числа. Креслення відрізків. |
|
16 |
Складання задач за поданим виразом. Переставна властивість множення. Множення на 1 і 0. Задачі на дві дії. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. |
|
17 |
Контрольна робота: усні обчислення. |
|
18 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення на 1 і 0. Множення одноцифрових чисел на 10. Додавання і віднімання з переходом через розряд. Повторення вивченого. |
|
Українська мова
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Слово |
|
|
Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. Добір серед прикметників слів протилежних за значенням. Змінювання за зразком один, багато. |
|
|
Слова які називають дії предметів. Змінювання дієслів. Поняття про службові слова, їх роль у реченні. |
|
|
Розвиток мовлення. Розповідь за сюжетними малюнками"Подорож у Карпати". |
|
|
Корінь слова |
|
|
Корінь слова. Визначення кореня у слові шляхом добирання споріднених слів |
|
|
Розрізнення слів, у яких корінь звучить однаково, але вони мають різне значення. Звуко - буквений аналіз слів. |
|
|
Прийменники. Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення. |
|
|
Вправи на закріплення вміння добирати спорідненні слова, що належать до різних частин мови. Звуковий аналіз слів. |
|
|
Розвиток мовлення. Розповідь на тему "Моя бібліотека". |
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Слово. Корінь слова". |
|
|
Речення |
|
|
Поняття про речення. Розповідні, питальні, спонукальні речення. Головні слова в реченні. |
|
|
Розвиток мовлення. Розповідь на тему " Мої літні канікули". |
|
|
Контрольна робота: списування |
|
|
Текст |
|
|
Поняття про текст. Заголовок. Будова тексту. Види текстів. |
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Речення. Текст". |
|
|
Мова і мовлення |
|
|
Поняття про рідну мову. Уявлення про усне і письмове мовлення. |
|
|
Звертання. Слова ввічливості. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання. |
|
|
Контрольна робота: диктант. |
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
Повторення вивченого про речення, текст,види текстів. |
|
Читання
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Поетична збірка 1 і 2 |
|
1 |
Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя», Л.Українка «З гір на долину», О.Олесь «В небі жайворонки в’ються» Ніна Найдич "Казка про маленького страха". |
|
2 |
І.Сенченко « Зустріч із зайцем». Катерина Перелісна «Віхола». Вивчення вірша напам'ять. Мар'яна Савка вірш "Зимові тіні" |
|
3
|
Позакласне читання. Поетичні збірки славетних поетів. |
|
4 |
Підсумковий урок за темою " Поетична збірка 1 і 2". Тематичне оцінювання. |
|
|
Поетична збірка 3 і 4 |
|
5 |
М.Вороний «Сніжинки», Л.Забашта «Біли свято зими», П.Воронько «Причина», В. Лучук "Білий вірш" |
|
6 |
Л.Костенко «Білочка восени», В.Скомаровський «Козубок-колобок», Наталка Поклад "Україночка Оленка" |
|
7 |
Г. Чубан " У лісочку на пеньочку", А. Костецький "Не хочу" Вивчення вірша напам'ять. А. Камінчук "Котики вербові". Т. Коломієць "Нагідки".
|
|
8 |
Позакласне читання. Час поезії. Читання, складання віршів |
|
9 |
І. Калинець " Про що розповіла нагідка", І. Січовик "Хитра киця", І. Світличний "Слухала лисичка солов'я". Контрольна робота №5. Аудіювання. |
|
10 |
Підсумковий урок за темою " Поетична збірка 3 і 4". Тематичне оцінювання. |
|
|
Оповідання |
|
11 |
О.Копиленко «Хоробре кошеня», Ю. Старостенко "Смілива зозуля", М. Трублаїні "Хвиля - напасниця", Леся Воронина " Таємне Товариство Боягузів". |
|
12 |
В.Сухомлинський «Верба - мов дівчина золотокоса». В.Артамонова «Ясенок». В.Сенцовський «Бабусин онучок». |
|
13 |
Марина Павленко "Миколчині історії".А.М 'ястківський "Мудра голова", В. Струтинський "Як дихає верба", |
|
14 |
А. Григорук "Зкурами лягай, з півнямивставай". В. Нестайко "Як ми літали в космос". |
|
15 |
Позакласне читання. Скринька казок. Казки народів світу. |
|
16 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором ( письмово) |
|
17 |
Підсумковий урок за темою "Оповідання". Тематичне оцінювання. |
|
|
Літературні казки |
|
18 |
І.Франко «Лис Микита». Ю.Ярмиш «Та сама мишка». |
|
19 |
В.Чухліб «Заячий холодок». Шарль Перро»Попелюшка. |
|
20 |
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині». Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно). |
|
21 |
Підсумковий урок за темою "Літературні казки". Тематичне оцінювання. |
|
Російська мова
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Зима.Поговорки и пословицы о зиме. Разделительный мягкий и твердый знак. Обозначение мягким знаком мягкости предыдущего согласного. Правописание слов.
|
|
2 |
Алфавит. Написание слов в алфавитном порядке. Правила переноса слов.Составление диалогов. Контрольная работа: аудирование.
|
|
|
Текст.Предложение |
|
3 |
Текст. Содержание текста. Заголовок. Тема текста. Деление текста на части.Списывание текста. План. |
|
4 |
Слова он, она, оно, их, этот и другие. Повтор слов. Предложение. Виды предложений. Знаки препинания в конце предложения. Обращение.
|
|
5 |
Весна. Приметы весны. Сопоставление высказывания с планом. Усный пересказ текста. Изложение. Контрольная работа: навык чтения вслух. |
|
|
Слово |
|
6 |
Значение слова. Словари. Слова для обозначения предметов, признаков, действия. Слова служащие для связи слов в предложении. Слова близкие и противоположные по значению. Повторение за год. |
|
Природознавство
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Природа взимку |
|
1 |
Погода взимку. Навчальний проект. Як тварини готуються до зими? Тварини і рослини взимку. Зимуючи і осілі птахи. Взаємозв'язки у природі взимку. Праця людей взимку. |
|
|
Природа навесні |
|
2 |
Весняні явища у живій та неживій природі. Відлига. Розвиток бруньок, цвітіння. Взаємозв'язки у природі навесні. Практична робота № 6 Розпізнавання органів трав'янистих рослин. |
|
3 |
Тварини навесні. Комахи. Птахи навесні. Повернення перелітних птахів. Пора гніздування. Охорона тварин і рослин. Узагальнення знань з теми. |
|
|
Природа влітку |
|
4 |
Ознаки літа. Жива і нежива природа влітку. Запитання до природи. Як рослини можуть слугувати годинником. Рослини і тварини лісу. Тематична контрольна робота |
|
5 |
Рослини і тварини луків, водойм. Взаємозв'язки у природі влітку. Навчальний проект. Червона книга України. Повторення вивченого. Підсумковий урок за рік |
|
Основи здоров'я
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Соціальна складова здоров'я |
|
1 |
Один удома. Безпечна поведінка вдома. П.р. Створення пам'ятки щодо перегляду телевізору, користування моб. телефоном, комп'ютером |
|
2 |
Можливі надзвичайні ситуації у школі.Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Перехрестя. Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. |
|
3 |
Безпека поводження з дикими і бездомними тваринами. Надання першої допомоги. П.р. Моделювання ситуації надання першої медичної допомоги при нескладних травмах. Підсумок за темою. |
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я |
|
4 |
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров'я. П.р. Моє захоплення. Вибір друзів. Друзі за інтересами. |
|
5 |
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу. Життєрадісність і здоров'я. Прийняття рішень. Написання листа подяки. Підсумок за темою. |
|
Інформатика
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Основні складові комп'ютера. Початкові навички роботи з комп'ютером. |
|
1 |
З чого складається комп'ютер. Складові комп'ютера. Готуємо комп'ютер до роботи. Вікна. Як правильно вимкнути комп'ютер. Клавіатура.
|
|
|
Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. |
|
2 |
Як людина сприймає інформацію. Інформаційні процеси. З чого все починається.
|
|
|
Алгоритми і виконавці |
|
3 |
Команди і виконавці. Система команд виконавця. Алгоритми. Алгоритми в нашому житті.
|
|
|
Об'єкти. Графічний редактор
|
|
4 |
Об'єкти. Об'єкти графічного редактора. Інструменти графічного редактора. Інструменти фігури, написи. |
|
|
Комп'ютерна підтримка вивчення навчальних предметів |
|
5 |
У царстві букв і звуків. Країни, мови яких ми вивчаємо. Подорож країною математики. Підсумковий урок за рік. |
|