НУШ. Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з курсу "Я досліджую світ"для 3 класу на І семестр (3 год на тиждень) за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко. (Підручник «Я досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти у 2-х частинах. Частина 1. Автори: Н.О. Будна, Т.В. Гладюк, С.Г. Заброцька, Н.Б. Шост, Л.В. Лисобей).
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
за Типовою освітньою програмою під керівництвом
О.В. Савченко,
за підручником «Я досліджую світ, 3 кл.», Ч. 1, авт. Н.Будна, Т.Гладюк,С.Заброцька, Л.Лисобей, Н.Шост
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
При- |
ЛЮДИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
||||
|
Людина – частина природи і суспільства |
4-6 |
|
|
1. |
Природа-частина навколишнього світу |
|
|
|
2. |
Людина-частина природи |
7-8 |
|
|
3. |
Людина-частина суспільства |
9-11 |
|
|
|
Дослідження довкілля |
|
|
|
4. |
Навіщо досліджувати природу |
14-15 |
|
|
5. |
Джерела інформації про природу |
16-19 |
|
|
|
Як людина пізнає природу |
|
|
|
6. |
Методи дослідження природи |
22-26 |
|
|
7. |
Обладнання для вивчення природи |
27-29 |
|
|
|
МІЙ КЛАС, МОЯ ШКОЛА |
|
|
|
|
Я у школі |
|
|
|
8. |
Школа. Правила шкільного розпорядку |
32-35 |
|
|
9. |
Історія рідної школи. Збереження традицій |
35-37 |
|
|
10. |
Ставлення до інших. Людські чесноти |
38-40 |
|
|
|
Дружний клас |
|
|
|
11. |
Вчимося діяти разом. |
43-45 |
|
|
12. |
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Запобігання конфліктам |
46-48 |
|
|
13. |
Вчимося бути толерантними |
49-51 |
|
|
Я росту і розвиваюсь |
||||
14. |
Показники здоров’я і розвитку дитини |
54-56 |
|
|
15. |
Здоровий спосіб життя |
57-58 |
|
|
16. |
Емоції, настрій, почуття |
58-61 |
|
|
|
Характер людини |
|
|
|
17. |
Зовнішність і краса людини |
65-67 |
|
|
18. |
Риси характеру людини |
67-69 |
|
|
19. |
Пізнаємо себе |
70-71 |
|
|
|
Навчання як складова життєвого успіху |
|
|
|
20. |
Уміння вчитися |
74-76 |
|
|
21. |
Уміння вчитися. Планування робочого часу Підсумковий урок . Тем. робота |
76-79 |
|
|
НЕЖИВА ПРИРОДА |
||||
|
У світі тіл і речовин |
|
|
|
22. |
Тіла і речовини |
82-84 |
|
|
23. |
Властивості твердих тіл, рідин і газів |
85-88 |
|
|
24. |
Різноманітність речовин та їх використання людиною |
88-90 |
|
|
|
Вода |
|
|
|
25. |
Вода у природі |
93-94 |
|
|
26. |
Стани води. Колообіг води у природі. |
94-97 |
|
|
27. |
Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води |
97-99 |
|
|
28. |
Значення води в природі і житті людини |
99-101 |
|
|
|
Повітря |
|
|
|
29. |
Повітря, його властивості та склад |
104-106 |
|
|
30. Значення повітря в природі і житті людини 106-108 |
|
|||
31. |
Охорона повітря від забруднення |
109-111 |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини |
|
|
|
32. |
Гірські породи |
114-116 |
|
|
33. |
Корисні копалини, їх види |
116-119 |
|
|
34. |
Добування і економне використання корисних копалин |
119-121 |
|
|
|
Грунт |
|
|
|
35. |
Склад грунту |
124-126 |
|
|
36. |
Грунти потребують охорони |
127-129 |
|
|
37. |
Значення грунту в природі і житті людини . Підсумковий урок . Тем. робота |
129-131 |
|
|
|
МОЯ РОДИНА. МІЙ ДІМ. Дружна родина |
|
|
|
38. |
Сім’я. Історія роду |
134-136 |
|
|
39. |
Економіка сім’ї |
136-138 |
|
|
40. |
Родинні стосунки |
139-141 |
|
|
|
Безпечний дім |
|
|
|
41. |
Правила користування джерелами водопостачання |
144-146 |
|
|
42. |
Пожежна безпека. |
|
|
|
43. |
Правила користування газовою плитою |
149-151 |
|
|
44. |
Ризики вживання шкідливих речовин. .Підсумковий урок. Тем. робота. |
151-152 |
|
|
45. |
Підсумковий урок за семестр |
155-156 |
|
|