Календарне планування з ЯДС

Про матеріал

НУШ. Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з курсу "Я досліджую світ"для 3 класу на І семестр (3 год на тиждень) за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко. (Підручник «Я досліджую світ» для 3 класу закладів загальної середньої освіти у 2-х частинах. Частина 1. Автори: Н.О. Будна, Т.В. Гладюк, С.Г. Заброцька, Н.Б. Шост, Л.В. Лисобей).

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

за Типовою освітньою програмою під керівництвом

О.В. Савченко,

за підручником  «Я досліджую світ, 3 кл.», Ч. 1, авт. Н.Будна, Т.Гладюк,С.Заброцька, Л.Лисобей, Н.Шост

(3 години на тиждень)

 

                Тема уроку

Стор.

Дата

При-
мітка

ЛЮДИНА І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ                                         

 

Людина – частина природи і суспільства

4-6

 

 

1.

Природа-частина навколишнього світу

 

 

 

2.

Людина-частина природи

 7-8

 

 

3.

Людина-частина суспільства

9-11

 

 

 

Дослідження довкілля

 

 

 

4.

Навіщо досліджувати природу

14-15

 

 

5.

Джерела інформації про природу

16-19 

 

 

 

Як людина пізнає природу

 

 

 

6.

Методи дослідження природи

22-26

 

 

7.

Обладнання для вивчення природи

27-29

 

 

 

МІЙ КЛАС, МОЯ ШКОЛА

 

 

 

 

Я у школі

 

 

 

8.

Школа. Правила шкільного розпорядку

32-35

 

 

9.

Історія рідної школи. Збереження традицій

35-37

 

 

10.

Ставлення до інших. Людські чесноти

38-40

 

 

 

Дружний клас

 

 

 

11.

Вчимося діяти разом.

43-45

 

 

12.

Ефективне спілкування. Уміння слухати. Запобігання конфліктам

46-48

 

 

13.

Вчимося бути толерантними

49-51

 

 

Я росту і розвиваюсь

14.

Показники здоровя і розвитку дитини

54-56

 

 

15.

Здоровий спосіб життя

57-58

 

 

16.

Емоції, настрій, почуття

58-61

 

 

 

Характер людини

 

 

 

17.

Зовнішність і краса людини

65-67

 

 

18.

Риси характеру людини

67-69

 

 

19.

Пізнаємо себе

70-71

 

 

 

Навчання як складова життєвого успіху

 

 

 

20.

Уміння вчитися

74-76

 

 

21.

Уміння вчитися. Планування робочого часу Підсумковий урок . Тем. робота

76-79

 

 

НЕЖИВА ПРИРОДА

 

У світі тіл і речовин

 

 

 

22.

Тіла і речовини

82-84

 

 

23.

Властивості твердих тіл, рідин і газів

85-88

 

 

24.

Різноманітність речовин та їх використання людиною

88-90

 

 

 

Вода

 

 

 

25.

Вода у природі

93-94

 

 

26.

Стани води. Колообіг води у природі.

94-97

 

 

27.

Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води

97-99

 

 

28.

Значення води в природі і житті людини

99-101

 

 

 

Повітря

 

 

 

29.

Повітря, його властивості та склад

104-106

 

 

  30.      Значення повітря  в природі і житті людини                106-108

 

31.

Охорона повітря від забруднення

109-111

 

 

 

Гірські породи. Корисні копалини

 

 

 

32.

Гірські породи

114-116

 

 

33.

Корисні копалини, їх види

116-119

 

 

34.

Добування і економне використання корисних копалин

119-121

 

 

 

Грунт

 

 

 

35.

Склад грунту

124-126

 

 

36.

Грунти потребують охорони

127-129

 

 

37.

Значення грунту  в природі і житті людини .   Підсумковий урок . Тем. робота           

129-131

 

 

 

МОЯ РОДИНА. МІЙ ДІМ.

Дружна родина

 

 

 

38.

 Сімя. Історія роду

134-136

 

 

39.

Економіка сімї

136-138

 

 

40.

Родинні стосунки

139-141

 

 

 

Безпечний дім

 

 

 

41.

Правила користування джерелами водопостачання

144-146

 

 

42.

Пожежна безпека.

 

 

 

43.

Правила користування газовою плитою

149-151

 

 

44.

Ризики вживання шкідливих речовин. .Підсумковий урок. Тем. робота.

151-152

 

 

45.

Підсумковий урок за семестр

155-156

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
3047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку