Календарне планування за групами результатів 7 клас НУШ. За модельною програмою О. Григоровича

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків хімії для 7, 7-А, 7-Б, 7 -В класів Модельна навчальна програма: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків хімії для 7, 7-А, 7-Б, 7 -В класів

 

Модельна навчальна програма: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575).

Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).

 

 1,5 години на тиждень/52 години на рік

№ з/п

 

Тема

 Очікуванні результати навчання

Дата                                                   

 Примітка

7

7 а

7 б

7 в

 

Тема 1. Хімія. Перші кроки ( 14 годин)

 

 

 

1

 

Первинний інструктаж з БЖД.Інструкція №

Хімія — природнича наука.  Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

  Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;
  • визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;

аналізує результати дослідження

 

 

 

 

 

2

 

 

Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

 

3

 

Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення». Група результатів: Здійснює дослідження природи .

 

 

 

 

 

4

 

 Як і з чим працюють у хімічних лабораторіях. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

 

5

 

Виконання найпростіших операцій із лабораторним обладнанням:наливання рідини в пробірку та перемішування.  Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах. Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

7

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 1 «Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

8

 

   Спостереження й експеримент у хімії. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної,

табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

  • розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

 

 

 

 

9

 

Моделювання :створення газометра власноруч. Група результатів : Усвідомлює  закономірності природи.

 

 

 

 

 

10

 

  Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії». Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

11

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 2 « Визначення  густини твердого тіла та сипкої речовини».  Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

12

 

Створення інтелект-карти за темою « Хімія. Перші  кроки». Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

13

 

Узагальнення знань , умінь і навичок  за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

14

 

Підсумкова контрольна робота №1 з теми « Хімія. Перші кроки» за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

  • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

класифікує об’єкти природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук ( 18 годин)

15

 

  Атоми та хімічні елементи. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;
  • визначає етапи дослідження

відповідно до умов його виконання;

  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;
  • аналізує результати дослідження;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;
  • презентує результати дослідження;
  • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

  • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема в символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами

та явищами;

  • формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;
  • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

  • розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

Усвідомлює закономірності природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;
  • характеризує властивості об’єктів природи, використовуючи хімічну термінологію;
  • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;
  • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;
  • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

класифікує об’єкти природи.

 

 

 

 

 

 

16

 

Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D і 3D-моделей). Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 Знайомство з хімічними елементами. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

18

 

 Створення лепбука «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів». Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

19

 

Періодична система хімічних елементів. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

20

 

Періодична система хімічних елементів. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

21

 

  Хімічні формули речовин. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

22

 

Хімічні формули речовин. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

23

 

 

Запис хімічних формул за моделями молекул і моделювання молекул за хімічними формулами.. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 3 «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

25

 

 Метали й неметали-прості речовини. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

26

 

   Метали й неметали-прості речовини. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

27

 

Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів ( на прикладі заліза,алюмінію,міді,цинку тощо, а також сірки,графіту,брому). Група результатів : Усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

28

 

Складні речовини. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

29

 

Складні речовини. Група результатів : Усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

30

 

Створення інтелект-карти за темою «Вид хімічних елементів до хімічних сполук». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

31

 

Узагальнення знань, умінь і навичок за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

32

 

 Підсумкова контрольна робота  №  2 з теми«Вид хімічних елементів до хімічних сполук» за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

 

                                                            Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші ( 9  годин)

33

 

 Речовини та їх властивості. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;
  • моделює процеси розділення сумішей;
  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;
  • аналізує результати дослідження;
  • оцінює правильність сформульованої гіпотези;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  • визначає відповідність одержаних

результатів очікуваним

 

 

 

 

 

34

 

 

  Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 4« Визначення фізичних властивостей речовин» . Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

35

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 5 « Розпізнавання молекулярної або не молекулярної будови речовин  ». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

  Чисті речовини та суміші. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

  • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

  • розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;

  • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;
  • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;
  • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;
  • вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;
  • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;
  • класифікує об’єкти природи.

 

 

 

 

 

37

 

 

 

  Розділення сумішей. Група результатів : Усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

 

 

38

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 6 «  Розділення неоднорідних сумішей». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

39

 

 

 

Кількісний склад сумішей. Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

 

Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 7 «  Визначення вологості цукру після зволожування (для домашнього виконання)». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

 

Підсумкова  контрольна робота  № 3 з теми «Досліджуємо речовини та суміші » за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища (11 годин)

42

 

 Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 8 « Визначення вологості піску або грунту» Група результатів : Здійснює дослідження природи.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

 

 

 

 

 

43

 

 Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 9 « Дослідження хімічних явищ». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

  • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;
  • аналізує результати дослідження;
  • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;
  • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;
  • інтерпретує дані, отримані під час дослідницької діяльності, оцінює достовірність даних, аналізує

та систематизує пов’язані між собою дані, подає їх у різних формах;

  • презентує результати дослідження;
  • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

  • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;
  • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема у символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами

та явищами;

  • формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;
  • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

розробляє самостійно / в групі

 

 

 

 

 

44

 

Фізичні та хімічні явища. Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

 

45

 

 

Моделювання виверження вулкана з використанням соди,оцту та барвника. Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

46

 

Створення лепбука «Фізичні та хімічні явища в довкіллі» Група результатів: Усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

47

 

  Хімічні рівняння.  Група результатів : Опрацьовує  та використовує інформацію.

 

 

 

 

 

48

 

Хімічні рівняння.  Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

49

 

  Інструктаж з БЖД.Інструкція №

Навчальне дослідження № 10 «Дослідження залежності маси продукту реакції від часу перебігу хімічної реакції». Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

50

 

 Закон збереження маси в хімічних реакціях. Група результатів : Здійснює дослідження природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

 Створення інтелект –карти за темою  «Моделюємо фізичні та хімічні явища» Група результатів : Здійснює дослідження природи.

відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

  • обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;
  • характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;
  • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;
  • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті та для збереження довкілля;

визначає кілька ознак /властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

  •         вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;
  •         розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

класифікує явища природи

 

 

 

 

 

52

 

  Підсумкова контрольна робота № 4 з теми «Моделюємо фізичні та хімічні явища» за групами результатів : Здійснює дослідження природи; опрацьовує та використовує інформацію; усвідомлює закономірності природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
8 жовтня
Переглядів
5340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку