Календарне планування
за підручником І. Андрусенко
«Я досліджую світ»
3 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
50 |
Рівнини та гори рідного краю. (с. 71) |
|
|
51 |
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї. (с. 72) |
|
|
52 |
Яри та балки. (с. 73) |
|
|
53 |
Дослідження «Земна поверхня» (с. 73) |
|
|
54 |
На санчатах без ушкоджень.(с. 74) Діагностувальна робота № 1. Людина і природа взимку. |
|
|
55 |
Гірські породи. (с. 75) |
|
|
56 |
Гірські породи. (с.76) |
|
|
57 |
Гірські породи потрібні людям. (с. 77) |
|
|
58 |
Гірські породи потрібні людям. (с.78) |
|
|
59 |
Ощадливе використання гірських порід. Казка про глину. |
|
|
60 |
Земля — наша годувальниця. Ґрунт. Властивості, значення. (с.80) |
|
|
61 |
Ґрунт. Властивості, значення. (с.81) |
|
|
62 |
Зберігаємо довкілля чистим. (с.81- 82) |
|
|
63 |
Кімнатні рослини. (с. 83) |
|
|
64 |
Догляд за кімнатними рослинами (с. 83) |
|
|
65 |
Догляд за кімнатними рослинами. Казка «Кактус і Плющ » (с. 84) |
|
|
66 |
Проєкт «Моя улюблена кімнатна рослина» (с. 85) |
|
|
67 |
Підсумок за розділом (с. 86) |
|
|
68 |
Підсумок за розділом (с. 87) Діагностувальна робота № 2. Ґрунт. Гірські породи.
|
|
|
|
А ЩО ТИ, ВЕСНО, НАМ ПРИНЕСЛА? |
|
|
69 |
Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна! (с. 88) |
|
|
70 |
Спостереження за явищами природи навесні. (с. 89) |
|
|
71 |
Дерева навесні. |
|
|
72 |
Заклички весни. Веснянки та гаївки. (с. 90) |
|
|
73 |
Ранньоквітучі рослини. (с. 91) |
|
|
74 |
Розвиток рослин навесні. (с. 91-92) |
|
|
75 |
Збереження ранньоквітучих рослин.(с.92) |
|
|
76 |
Рослини потрібні людям.(с. 93) |
|
|
77 |
Як людина використовує рослини.(с. 93-94) |
|
|
78 |
Праця звеличує людину.(с. 94-95) |
|
|
79 |
Як треба поводитися серед природи навесні? |
|
|
80 |
Тварини навесні. |
|
|
81 |
Особливості життя тварин навесні. (с. 96) |
|
|
82 |
Дикі тварини. (с. 97) |
|
|
83 |
Дикі тварини. |
|
|
84 |
Допомога та охорона диких тварин (с. 98) |
|
|
85 |
Свійські тварини. (с. 99) |
|
|
86 |
Домашні улюбленці.(с. 100) |
|
|
87 |
Піклуюся про тварин. (с. 100) |
|
|
88 |
Екскурсія у весняний парк (пришкільна ділянка). |
|
|
89 |
Малим комахам усе під силу. (с. 101) |
|
|
90 |
Спостереження за комахами.(с. 101-102) |
|
|
91 |
Як живуть мурашки.Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники(с. 102-103) |
|
|
92 |
Птахи. Пташині весняні турботи. (с. 104) |
|
|
93 |
Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками?(с. 104-105) |
|
|
94 |
Мешканці водойм.(с. 106) |
|
|
95 |
Риби. (с.107) |
|
|
96 |
Охорона мешканців водойм. |
|
|
97 |
Правила поведінки у лісі. Як орієнтуватися у лісі? |
|
|
98 |
Підсумок за розділом (с. 109-110) Діагностувальна робота № 3. Людина і природа навесні. |
|
|
|
ЛІТО, ЛІТЕЧКО! |
|
|
99 |
Кольорові сторінки природи: літо. |
|
|
100 |
Літні зміни в неживій природі. |
|
|
101 |
Життя рослин влітку. Рослини лісу. |
|
|
102 |
Тварини лісу. Діагностувальна робота № 4. Людина і природа влітку. |
|
|
103 |
Урок- екскурсія. Спостереження за змінами природи влітку. |
|
|
104 |
Сторінка моїх досягнень. (ст. 109-110) |
|
|
105 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|