Календарне планування за підручником І. Андрусенко «Я досліджую світ» 3 години на тиждень

Про матеріал
Календарне плануваннядля вчителів за підручником І. Андрусенко «Я досліджую світ» 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

Календарне планування

за підручником І. Андрусенко

«Я досліджую світ»

3 години на тиждень

Тема уроку

Дата

Примітка

50

Рівнини та гори рідного краю. (с. 71)

 

 

51

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї. (с. 72)

 

 

52

Яри та балки. (с. 73)

 

 

53

Дослідження «Земна поверхня» (с. 73)

 

 

54

На санчатах без ушкоджень.(с. 74) Діагностувальна робота № 1. Людина і природа взимку.

 

 

55

Гірські породи. (с. 75)

 

 

56

Гірські породи. (с.76)

 

 

57

Гірські породи потрібні людям. (с. 77)

 

 

58

Гірські породи потрібні людям. (с.78)

 

 

59

Ощадливе використання гірських порід. Казка про глину.

 

 

60

Земля — наша годувальниця. Ґрунт. Властивості, значення. (с.80)

 

 

61

Ґрунт. Властивості, значення. (с.81)

 

 

62

Зберігаємо довкілля чистим. (с.81- 82)

 

 

63

Кімнатні рослини. (с. 83)

 

 

64

Догляд за кімнатними рослинами (с. 83)

 

 

65

Догляд за кімнатними рослинами. Казка «Кактус і Плющ » (с. 84)

 

 

66

Проєкт «Моя улюблена кімнатна рослина» (с. 85)

 

 

67

Підсумок за розділом (с. 86)

 

 

68

Підсумок за розділом (с. 87) Діагностувальна робота № 2. Ґрунт. Гірські породи.

 

 

 

 

 

А ЩО ТИ, ВЕСНО, НАМ ПРИНЕСЛА?

 

 

69

Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна! (с. 88)

 

 

70

Спостереження за явищами природи навесні.

(с. 89)

 

 

71

Дерева навесні.

 

 

72

Заклички весни. Веснянки та гаївки. (с. 90)

 

 

73

Ранньоквітучі рослини.  (с. 91)

 

 

74

Розвиток рослин навесні. (с. 91-92)

 

 

75

Збереження ранньоквітучих рослин.(с.92)

 

 

76

Рослини потрібні людям.(с. 93)

 

 

77

Як людина використовує рослини.(с. 93-94)

 

 

78

Праця звеличує людину.(с. 94-95)

 

 

79

Як треба поводитися серед природи навесні?

 

 

80

Тварини навесні.

 

 

81

Особливості життя тварин навесні. (с. 96)

 

 

82

Дикі тварини. (с. 97)

 

 

83

Дикі тварини.

 

 

84

Допомога та охорона диких тварин (с. 98)

 

 

85

Свійські тварини. (с. 99)

 

 

86

Домашні улюбленці.(с. 100)

 

 

87

Піклуюся про тварин. (с. 100)

 

 

88

Екскурсія у весняний парк (пришкільна ділянка).

 

 

89

Малим комахам усе під силу. (с. 101)

 

 

90

Спостереження за комахами.(с. 101-102)

 

 

91

Як живуть мурашки.Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники(с. 102-103)

 

 

92

Птахи. Пташині весняні турботи. (с. 104)

 

 

93

Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками?(с. 104-105)

 

 

94

Мешканці водойм.(с. 106)

 

 

95

Риби. (с.107)

 

 

96

Охорона мешканців водойм.

 

 

97

Правила поведінки у лісі. Як орієнтуватися у лісі?

 

 

98

Підсумок за розділом (с. 109-110) Діагностувальна робота  № 3. Людина і природа навесні.

 

 

 

ЛІТО, ЛІТЕЧКО!

 

 

99

Кольорові сторінки природи: літо.

 

 

100

Літні зміни в неживій природі.

 

 

101

Життя рослин влітку. Рослини лісу.

 

 

102

Тварини лісу. Діагностувальна робота  № 4. Людина і природа влітку.

 

 

103

Урок- екскурсія. Спостереження за змінами природи влітку.

 

 

104

Сторінка моїх досягнень. (ст. 109-110)

 

 

105

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
10 лютого
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку