ІІ семестр |
Всього за рік |
|
46 годин |
59 година |
105годин |
І семестр
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
Тиждень 1. Знайомство зі школою (4 год) |
||||
1 |
Безпека у школі. Правила евакуації. |
|
|
|
2 |
Ласкаво просимо до школи |
|
|
|
3 |
Знайомство зі школою |
|
|
|
4 |
Досліджуємо шкільне подвір'я (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 2. Наш клас (3 год) |
||||
5 |
Правила класу |
|
|
|
6 |
Що є у нашому класі |
|
|
|
7 |
+ Досліджуємо класну кімнату, шкільне подвір'я . (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 3. Правила дружби(3 год) |
||||
8 |
Хто такі друзі |
|
|
|
9 |
Хто може бути друзями + З чого починається дружба |
|
|
|
10 |
Тварини – наші друзі |
|
|
|
Тиждень 4. Наше довкілля(3 год) |
||||
11 |
Світ довкола + Досліджуємо довкілля (скорочено) |
|
|
|
12 |
Світ природи |
|
|
|
13 |
Світ людей |
|
|
|
Тиждень 5. Дорога до школи(3 год) |
||||
14 |
Складові дороги |
|
|
|
15 |
Ми – пішоходи + Ми – пасажири (скорочено) |
|
|
|
16 |
Дорога до школи |
|
|
|
Тиждень 6. Наша Батьківщина(3 год) |
||||
17 |
Україна – наша Батьківщина + Чим багата Україна (скорочено) |
|
|
|
18 |
Державні символи України |
|
|
|
19 |
Державні свята |
|
|
|
Тиждень 7. Золота осінь(3 год) |
||||
20 |
На порозі осінь |
|
|
|
21 |
Тварини восени |
|
|
|
22 |
Рослини восени |
|
|
|
Тиждень 8. Подорож у минуле(3 год) |
||||
23 |
Історія нашої планети + Дивовижні динозаври (скорочено) |
|
|
|
24 |
Первісні люди |
|
|
|
25 |
Трипілля. Київська Русь. |
|
|
|
Тиждень 9. Світ техніки(3 год) |
||||
26 |
Будівельна техніка + Сільськогосподарська техніка (скорочено) |
|
|
|
27 |
Техніка вдома |
|
|
|
28 |
Техніка колись і тепер |
|
|
|
Тиждень 10. Космос(3 год) |
||||
29 |
Всесвіт + Дари Сонця (скорочено) |
|
|
|
30 |
Земля – наша планета |
|
|
|
31 |
Ми – космонавти |
|
|
|
Тиждень 11. Як стати підприємливим(3 год) |
||||
32 |
Що вміють підприємливі люди |
|
|
|
33 |
Товари і послуги |
|
|
|
34 |
Кого називають добродіями |
|
|
|
Тиждень 12. Людина та її здоров’я(3 год) |
||||
35 |
Ріст і розвиток людини |
|
|
|
36 |
Тіла тварин + Тіло людини (скорочено) |
|
|
|
37 |
Здоров'я і хвороби |
|
|
|
Тиждень 13. Вода у нашому житті(3 год) |
||||
38 |
Де живе вода + Досліджуємо стани води (скорочено) |
|
|
|
39 |
Досліджуємо воду |
|
|
|
40 |
Вода в житті людини |
|
|
|
Тиждень 14. Зимонька-зима(3 год) |
||||
41 |
Прийшла зима + Зима і здоров’я |
|
|
|
42 |
Рослини взимку |
|
|
|
43 |
Тварини взимку |
|
|
|
Тиждень 15. Зимові свята(3 год) |
||||
44 |
Календар зимових свят + Хто такий Святий Миколай |
|
|
|
45 |
Святкування Нового року |
|
|
|
46 |
Різдвяні свята |
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
Тиждень 16. Театр відчиняє двері(3 год) |
||||
47 |
Що є в театрі |
|
|
|
48 |
Театр пантоміми |
|
|
|
49 |
Подорож до театру + Створення театру (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 17. Ми різні, але рівні(3 год) |
||||
50 |
Що таке неповторність |
|
|
|
51 |
Неповторні та унікальні |
|
|
|
52 |
У кожного свій смак + Світ захоплень (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 18. Світ професій(3 год) |
||||
53 |
Професії: що для кого + Професії: хто що робить (скорочено) |
|
|
|
54 |
Професії минулого та майбутнього |
|
|
|
55 |
Творчі професії |
|
|
|
Тиждень 19. Ігри – це серйозно(3 год) |
||||
56 |
Ігри колись і тепер |
|
|
|
57 |
Рольові ігри |
|
|
|
58 |
Комп’ютерні ігри (скорочено) + Інтелектуальні ігри |
|
|
|
Тиждень 20. Транспорт(3 год) |
||||
59 |
Залізничний транспорт |
|
|
|
60 |
Транспорт у повітрі + Транспорт на воді (скорочено) |
|
|
|
61 |
Громадський та спеціальний транспорт |
|
|
|
Тиждень 21. Наш край(3 год) |
||||
62 |
Життя у селі, життя у місті |
|
|
|
63 |
Природа нашого краю |
|
|
|
64 |
Відомі люди нашого краю + Визначні місця нашого краю (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 22. Мандруємо Україною(3 год) |
||||
65 |
Збираємось у мандрівку |
|
|
|
66 |
Подорож до моря |
|
|
|
67 |
Подорож до столиці + Якщо ви загубилися (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 23. Як вимірюють час(3 год) |
||||
68 |
Календар + Місяці (скорочено) |
|
|
|
69 |
Дні тижня. Плани на тиждень |
|
|
|
70 |
Як вимірюють та запитують час |
|
|
|
Тиждень 24. Водний світ(3 год) |
||||
71 |
Вода навколо нас |
|
|
|
72 |
Рослини у воді (скорочено) + Тварини у воді |
|
|
|
73 |
Досліджуємо водні глибини |
|
|
|
Тиждень 25. Весна іде, красу несе(3 год) |
||||
74 |
Як приходить весна |
|
|
|
75 |
Тварини навесні + Рослини навесні (скорочено) |
|
|
|
76 |
Весняні свята |
|
|
|
Тиждень 26. У світі тварин(3 год) |
|
|||
77 |
Дорослі та дитинчата. Розвиток тварин |
|
|
|
78 |
Частини тіла тварин |
|
|
|
79 |
Що їдять і де живуть тварини (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 27. Царство рослин(3 год) |
|
|||
80 |
Як росте дуб |
|
|
|
81 |
Будова рослин |
|
|
|
82 |
Досліди з рослинами |
|
|
|
Тиждень 28. Книжковий світ(3 год) |
|
|||
83 |
Навіщо ми читаємо + Історія книг (скорочено) |
|
|
|
84 |
З чого складається книга |
|
|
|
85 |
Якими бувають книжки |
|
|
|
Тиждень 29. День Землі(3 год) |
||||
86 |
Що таке сміття |
|
|
|
87 |
Забруднення землі і води |
|
|
|
88 |
Сортування сміття |
|
|
|
89 |
Зменшення кількості сміття. День Землі (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 30. День сім’ї(3 год) |
|
|||
90 |
Моя родина |
|
|
|
91 |
Безпека в домі + Якщо трапилась біда (скорочено) |
|
|
|
92 |
Родинні свята та традиції |
|
|
|
Тиждень 31. Свято вишиванки(3 год) |
||||
93 |
Національний одяг українців |
|
|
|
94 |
Наш рід |
|
|
|
95 |
Україна – серце Європи + Друзі з інших країн (скорочено) |
|
|
|
Тиждень 32. На порозі літо(3 год) |
||||
96 |
Як приходить літо + Як змінюються рослини влітку (скорочено) |
|
|
|
97 |
Праця людей влітку |
|
|
|
98 |
Правила літнього відпочинку |
|
|
|
Тиждень 33. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу(3 год) |
||||
99 |
Світ професій. Робота над проектом. Виготовляємо лепбук |
|
|
|
100 |
Робота над проектом. Виготовляємо лепбук |
|
|
|
101 |
Захист проектів. Презентація лепбуків |
|
|
|
Тиждень 35. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу(4 год) |
||||
102 |
Екскурсія в краєзнавчий музей |
|
|
|
103 |
Екскурсія в ляльковий театр |
|
|
|
104 |
Виставка й захист портфоліо. |
|
|
|
105 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
Дизайн і технології
І семестр |
ІІ семестр |
Всього за рік |
15 годин |
20 годин |
35 годин |
№№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Королівська постава. Правила організації робочого місця на уроці. Виготовлення корони. (с. 17) |
|
|
|
Створюємо разом осіннє дерево. Виготовлення осіннього дерева за допомогою кольорових серветок. (с. 21) |
|
|
|
Домашні улюбленці. Виготовлення домашнього улюбленця методом оригамі. (с. 29) |
|
|
|
Рукотворний світ. Аплікація «Моє місто/село». (с. 36) |
|
|
|
Дорога до школи. Виготовлення світловідбивача з використанням світловідбивної стрічки. (с. 45) |
|
|
|
Козаки – захисники України. Виготовлення оберегу до Дня захисника України. (с. 53) |
|
|
|
Малюємо за допомогою листя. Створення осіннього малюнку з використанням опавших листочків з дерев. (с. 61) |
|
|
|
Планета динозаврів. Виготовлення власної колекції скелетів динозаврів за допомогою макаронів. (с. 66) |
|
|
|
Техніка. Виготовлення аплікації «Мій робот» з геометричних частин кольорового паперу. (с. 77) |
|
|
|
Вчимося визначати час доби. Виготовлення годинника на основі паперової тарілки. (с. 84) |
|
|
|
Заощаджуємо гроші. Виготовлення скарбнички з пластикової пляшки. (с. 91) |
|
|
|
Слідкуємо за своїм здоров’ям. Виготовлення доріжки слідів для запобігання та уникнення плоскостопості. (с. 101) |
|
|
|
Малюємо мильними бульбашками. Створення малюнку квітки за допомогою мильних бульбашок. (с. 111) |
|
|
|
Зима – складна пора року для птахів. Виготовлення годівнички з пакету з-під соку чи молока. (с. 119) |
|
|
|
Зимові свята українців. Виготовлення ялинкової прикраси за допомогою пластикових стаканчиків. (с. 124) |
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Дивовижний театр. Виготовлення театральної маски для класної вистави за допомогою паперових тарілок. (с. 13) |
|
|
|
Неповторні та унікальні. Виготовлення сніжинок з паперових серветок. (с. 16) |
|
|
|
Світ професій. Створення капелюхів професій. (с. 27) |
|
|
|
Ігри колись і тепер. Виготовлення інтелектуальної гри танграм. (с. 33) |
|
|
|
Перегони на реактивних машинках. Створення реактивного двигуна для моделей автомобілів на основі повітряних кульок. (с. 39) |
|
|
|
Рідний край. Виготовлення космічного паспорту за допомогою кольорового паперу. (с. 47) |
|
|
|
Назабутня мандрівка. Виготовлення оригінальних рамок для фотографій з картону. (с. 53) |
|
|
|
Вартові часу. Групова робота – виготовлення календарів тижня та року з картону та паперової тарілки. (с. 58) |
|
|
|
Дослідники глибин. Створення аплікації на тему «Морський декор». (с. 69) |
|
|
|
А вже недалечко червоне яєчко. Створення Великоднього дерева з картону або солоного тіста. (с. 77) |
|
|
|
Тваринки навколо нас. Виготовлення тваринок з використанням компакт-дисків. (с. 85) |
|
|
|
Живі листки на папері. Створення весняної листівки на тему «Бережімо природу» (с. 91) |
|
|
|
Книжковий світ. Виготовлення книжки-лепорело для власного коміксу. (с. 99) |
|
|
|
День Землі. Групова робота виготовлення роздільних контейнерів-смітників для свого класу. (с. 105-106) |
|
|
|
День сім’ї. Виготовлення листівки до свята. (с. 111) |
|
|
|
Свято вишиванки. Створення закладки для книжки у стилі вишиванки. (с. 121) |
|
|
|
На порозі літа. Виготовлення браслету «Бджілка» за допомогою кольорового паперу. (с. 126) |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
*Резервний урок |
|
Математика
І семестр |
ІІ семестр |
Всього за рік |
61 година |
79 годин |
140 годин |
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Сторін-ки |
Дата |
Примітки |
підручн. |
|
|
||
Властивості і відношення предметів Лічба ( 10 год) |
||||
|
Лічба об’єктів |
2 (І част.) |
|
|
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Лінії: пряма, крива, ламана |
4 |
|
|
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір, призначення. Фігури: трикутник, чотирикутник, круг |
6
|
|
|
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба |
8 |
|
|
|
Вгорі, внизу. На, над, під |
10 |
|
|
|
Праворуч, ліворуч |
12 |
|
|
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою |
14 |
|
|
|
Пара предметів. Об’ємні фігури: куб, куля, конус |
16 |
|
|
|
Більше, менше, порівну |
18 |
|
|
|
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки |
20 |
|
|
Числа 1 – 10 ( 37 год) |
||||
|
Число і цифра 1 |
22 |
|
|
|
Число і цифра 2.Точка, пряма, промінь, відрізок |
24 |
|
|
|
Число і цифра 3. Попереднє й наступне числа |
26 |
|
|
|
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, > |
28 |
|
|
|
Порівняння чисел. Рівність. Знак = |
30 |
|
|
|
Склад чисел 2, 3 |
32 |
|
|
|
Число і цифра 4. Квадрат |
34 |
|
|
|
Склад числа 4 |
36 |
|
|
|
Число і цифра 5 |
38 |
|
|
|
Додавання чисел. Знак + |
40 |
|
|
|
Склад числа 5 |
42 |
|
|
|
Числа 1– 5 |
44 |
|
|
|
Число і цифра 6 |
46 |
|
|
|
Числа 1 – 6. Склад числа 6 |
48 |
|
|
|
Числа 1 – 6. Порівняння чисел |
50 |
|
|
|
Число і цифра 7 |
52 |
|
|
|
Числа 1 – 7. Склад числа 7. Тиждень |
54 |
|
|
|
Числа 1 – 7. Порівняння чисел |
56 |
|
|
|
Число і цифра 8 |
58 |
|
|
|
Числа 1 – 8. Склад числа 8 |
60 |
|
|
|
Числа 1 – 8. Порівняння чисел |
62 |
|
|
|
Число і цифра 9 |
64 |
|
|
|
Числа 1 – 9. Склад числа 9 |
66 |
|
|
|
Числа 1 – 9. Порівняння чисел |
68 |
|
|
|
Число 10 |
70 |
|
|
|
Числа 1 – 10. Склад числа 10 |
72 |
|
|
|
Числа 1 – 10 |
74 |
|
|
|
Віднімання чисел. Знак – |
76 |
|
|
|
Число і цифра 0 |
78 |
|
|
|
Компоненти дії додавання |
80 |
|
|
|
Компоненти дії віднімання |
82 |
|
|
|
Вимірювання відрізків. Сантиметр |
84 |
|
|
|
Доба. Замкнені і незамкнені лінії |
86 |
|
|
|
Робота з даними |
88 |
|
|
|
Повторення вивченого |
90 |
|
|
|
Повторення вивченого |
92 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
94 |
|
|
Додавання і віднімання чисел в межах 10 ( 32 год) |
||||
|
Додавання і віднімання числа 0. Вимірювання відрізків. |
4 ( ІІ част.) |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 1. Вимірювання відрізків |
6 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа . Розпізнавання фігур |
8
|
|
|
|
Додавання і віднімання числа частинами |
10 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання. Розпізнавання фігур |
12 |
|
|
|
Вирази. Сума. Різниця |
14 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка |
16
|
|
|
|
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
18 |
|
|
|
Значення виразу. Читання виразів |
20 |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини |
22 |
|
|
|
Задача. Задачі на знаходження суми чисел. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка |
24 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 6 |
26 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 7. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка за заданими кінцями відрізка |
28 |
|
|
|
Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною |
30 |
|
|
ІІ семестр
62. |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задача на знаходження різниці чисел |
32 |
|
|
63. |
Повторення вивченого |
34 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
36 |
|
|
65. |
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
38 |
|
|
||
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка |
40 |
|
|
||
67. |
Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення в межах 10. Розпізнавання фігур |
42 |
|
|
||
68. |
Додавання кількох чисел. Розв’язування задач. Побудова відрізків за заданою довжиною |
44 |
|
|
||
|
Віднімання кількох чисел. Розв’язування задач |
46 |
|
|
||
70. |
Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення в межах 10. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць |
48 |
|
|
||
71. |
Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
50 |
|
|
||
72. |
Різницеве порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини |
52 |
|
|
||
|
Різницеве порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння |
54 |
|
|
||
74. |
Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів. Розпізнавання фігур |
56 |
|
|
||
75. |
Маса. Кілограм. Задачі на знаходження маси. Порівняння іменованих чисел |
58 |
|
|
||
76. |
Місткість. Літр. Дії з іменованими числами |
60 |
|
|
||
77. |
Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання фігур |
62 |
|
|
||
78. |
Аналіз умови задачі. Вибір схеми до задачі. Обчислення значень виразів на 2 дії |
64 |
|
|
||
79. |
Повторення |
66 |
|
|
||
Числа 11 – 20. Дії з числами ( 14 год) |
||||||
|
Десяток. Лічба десятками. Доповнення умови задачі числовими даними |
68 |
|
|
||
|
Числа 11 – 15. Відтворення малюнка |
70 |
|
|
||
|
Числа 16 – 20 . Рух за вказаним маршрутом |
72 |
|
|
||
|
Десятковий склад числа. Аналіз задач, схем до задач. Відтворення малюнка |
74 |
|
|
||
|
Наступне і попереднє числа. Складання задач за малюнком |
76 |
|
|
||
|
Порівняння чисел другого десятка. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини |
78 |
|
|
||
|
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за малюнком. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини |
80 |
|
|
||
|
Дециметр. Складання задач за малюнком і запитанням |
82 |
|
|
||
|
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка |
84 |
|
|
||
|
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Формулювання запитань до задачі. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини |
86 |
|
|
||
|
Обчислення виду 13 + 2. Відтворення малюнка |
88 |
|
|
||
|
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини |
90 |
|
|
||
|
Повторення вивченого |
92 |
|
|
||
|
Урок узагальнення і систематизації |
94 |
|
|
||
Числа 21 – 100. Обчислення на основі нумерації ( 25 год) |
||||||
|
Лічба десятками. Круглі числа. Вирази до задачі. Відтворення малюнка |
2 (ІІІ част.) |
|
|
||
|
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею |
4 |
|
|
||
|
Числа 21 – 40. Задача на збільшення числа. Розпізнавання фігур |
6 |
|
|
||
|
Числа 21 – 40. Задача а знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини |
8 |
|
|
||
|
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка |
10 |
|
|
||
|
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка |
12 |
|
|
||
|
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини |
14 |
|
|
||
|
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Задача на знаходження невідомого доданка. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка |
16 |
|
|
||
|
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка |
18 |
|
|
||
|
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану вказаного маршруту |
20 |
|
|
||
|
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка |
22 |
|
|
||
|
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння |
24 |
|
|
||
|
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами |
26 |
|
|
||
|
Повторення вивченого |
28 |
|
|
||
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
30 |
|
|
||
|
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. складання задач за вказаним сюжетом. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка |
32 |
|
|
||
|
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною. |
34 |
|
|
||
|
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної |
36 |
|
|
||
|
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задачі на різницеве порівняння . Знаходження довжини ламаної |
38 |
|
|
||
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків |
40 |
|
|
||
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Обчислення довжини шляху. Порівняння шляху за довжиною |
42 |
|
|
||
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за малюнком і даними числами Розпізнавання об’ємних геометричних фігур |
44 |
|
|
||
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження суми. Рух за вказаним маршрутом |
46 |
|
|
||
|
Повторення вивченого |
48 |
|
|
||
|
Урок узагальнення і систематизації |
50 |
|
|
||
Дії з двоцифровими числам (ознайомлення) ( 12 год) |
||||||
|
Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Аналіз умови задачі. Розпізнавання фігур |
52 |
|
|
||
|
Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
54 |
|
|
||
|
Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Складання задачі на знаходження невідомого від’ємника |
56 |
|
|
||
|
Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання фігур |
58 |
|
|
||
|
Обчислення в межах 100. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини |
60 |
|
|
||
|
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. Симетрія (ознайомлення) |
62 |
|
|
||
|
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Вимірювання довжини відрізка |
64 |
|
|
||
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Відтворення малюнка |
66 |
|
|
||
|
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розпізнавання фігур |
68 |
|
|
||
|
Дії з двоцифровими числами. Знаходження невідомого доданка. Складання задач. Розпізнавання фігур |
70 |
|
|
||
|
Повторення |
72 |
|
|
||
|
Урок узагальнення і систематизації |
74 |
|
|
||
|
||||||
|
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур |
76 |
|
|
||
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання і побудова відрізків заданої довжини. |
78 |
|
|
||
|
Числа 1- 20. Дії з числами. Розв’язування задач. Відтворення малюнка |
80
|
|
|
||
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка |
82
|
|
|
||
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач за коміксами. Розпізнавання фігур |
84 |
|
|
||
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми |
86 |
|
|
||
|
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які містять два запитання |
88 |
|
|
||
|
Числа 1- 100. Дії з числами |
90 |
|
|
||
|
Робота з малюнками і математичними текстами |
92 |
|
|
||
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості |
94 |
|
|
||
Інтегрований курс
«Українська мова. Навчання грамоти»
3. Навчальний посібник «Українська мова. Буквар» для 1 класу закладів загальної середньої освіти у 4-х частинах. Схвалено для використання в освітньому процесі, Тернопіль, видавництво «Підручники і посібники», 2023-80с.
4. Кількість годин: 7 години на тиждень
І семестр |
ІІ семестр |
Всього за рік |
106 годин |
139 годин |
245 годин |
І семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
|
Частина 1 |
||||
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (32 год) |
||||
1. |
|
Ми — українці (С. 3-4, № 1-6) |
|
|
2. |
|
Ознайомлення зі школою. Шкільне життя (с. 5-6, № 1-6) |
|
|
3. |
|
Слова — назви предметів, які відповідають на питання хто? (С. 7-8, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
4. |
|
Розташування зошита на парті під час письма. Проведення прямих та кривих горизонтальних ліній. Рядок (С. 9, № 5-6) |
|
|
5. |
|
Слова — назви предметів, які відповідають на питання що? (С. 10, № 1-5) |
|
|
6. |
|
Положення олівця в руці під час письма. Обведення контурних малюнків та їх розфарбовування (С. 11, № 6-9) |
|
|
7. |
|
Слова - назви ознак (С. 12-13, № 1-7) |
|
|
8. |
|
Рядок. Проведення прямих вертикальних ліній. Розвиток зв’язного мовлення (с. 14, № 8-11) |
|
|
9. |
|
Слова — назви дій (С. 15, № 1-3) |
|
|
10. |
|
Рядок. Проведення прямих горизонтальних ліній (С. 16, № 4-8) |
|
|
11. |
|
Слова — назви чисел (С. 17-18, № 1-5). Робота з дитячою книжкою |
|
|
12. |
|
Ознайомлення з сіткою зошита, робочим рядком (С. 19, № 6-9) |
|
|
13. |
|
Службові слова (С. 20-21, № 1-6) |
|
|
14. |
|
Письмо коротких та подовжених похилих ліній (С. 22, № 7-9) |
|
|
15. |
|
Поняття про речення (С. 23, № 1-3) |
|
|
16. |
|
Письмо ліній із заокругленням вгорі, похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення (С. 24, № 4-8) |
|
|
17. |
|
Поділ слів на склади (С. 25-27, № 1-5). Робота з дитячою книжкою |
|
|
18. |
|
Письмо коротких похилих ліній із заокругленням унизу (С. 27-28, № 7-12) |
|
|
19. |
|
Наголос. Наголошений склад (С. 29-30, № 1-4) |
|
|
20. |
|
Письмо коротких похилих ліній із заокругленням унизу та вгорі (С. 31, № 5-9) |
|
|
21. |
|
Мовні й немовні звуки (С. 32-33, № 1-6) |
|
|
22. |
|
Письмо подовжених похилих ліній з петлею вгорі. Розвиток зв’язного мовлення (С. 33, № 7-8) |
|
|
23. |
|
Повторення вивченого матеріалу (С. 34, № 9-12) |
|
|
24. |
|
Письмо подовжених похилих ліній з петлею внизу (С. 35, № 13-17) |
|
|
25. |
|
Голосні та приголосні звуки (С. 36-37, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
26. |
|
Письмо подовжених похилих ліній із заокругленням унизу (С. 37, № 5-6) |
|
|
27. |
|
Тверді та м’які приголосні звуки (С. 38-40, № 7-11) |
|
|
28. |
|
Письмо правих малих та великих півовалів. Розвиток зв’язного мовлення (С. 40-41, № 12-16) |
|
|
29. |
|
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Гоигорій Фалькович «День змагань». Гоигорій Фалькович «День змагань» (С. 42, № 1-2) |
|
|
30. |
|
Письмо лівих малих та великих півовалів (С. 43, № 3-6) |
|
|
31. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки (С. 44-46, № 1-5). Робота з дитячою книжкою |
|
|
32. |
|
Письмо малих та великих овалів (С. 46-47, № 6-12) |
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (151 год) |
|
|||
33. |
|
Звук [а], позначення його буквою «а» (С. 48-49, № 1-6) |
|
|
34. |
|
Письмо малої букви а (С. 49-50, № 7-11) |
|
|
35. |
|
Екскурсія до шкільної бібліотеки |
|
|
36. |
|
Письмо великої букви А (С. 51-52, № 1-8) |
|
|
37. |
|
Звук [у], позначення його буквою «у» (С. 53, № 1-4) |
|
|
38. |
|
Письмо малої букви у. Розвиток зв’язного мовлення (С. 54, № 5-8) |
|
|
39. |
|
Розпізнавання речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці) (С. 55, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
40. |
|
Письмо великої букви У (С. 56-57, № 5-10) |
|
|
41. |
|
Звук [о], позначення його буквою «о» (С. 58-59, № 1-8) |
|
|
42. |
|
Письмо малої та великої букви О (С. 60, № 9-12; С. 61, № 1-5) |
|
|
43. |
|
Звук [и], позначення його буквою «и» (С. 62-63, № 1-6) |
|
|
44. |
|
Письмо малої букви и. Розвиток зв’язного мовлення (С. 63, № 7-8) |
|
|
45. |
|
Українська народна казка «Лисичка і Журавель». (С. 64, № 9-12). Робота з дитячою книжкою |
|
|
46. |
|
Письмо великої букви И (С. 65, № 1-4) |
|
|
47. |
|
Звуки [м], [м'], позначення їх буквою «ем» (С. 6667, № 1-4) |
|
|
48. |
|
Письмо малої букви «ем», буквосполучень, слів з вивченими буквами (С. 67, № 5-7) |
|
|
49. |
|
Закріплення звуків [м], [м']. Читання складів, слів та тексту (С. 68, № 1-3) |
|
|
50. |
|
Письмо великої букви «ем», буквосполучень, слів і |
|
|
|
|
речень з вивченими буквами (С. 68-69, № 4-9) |
|
|
51. |
|
Звук [і], позначення його буквою «і» (С. 70-71, № 1-7) |
|
|
52. |
|
Письмо малої та великої букв І, і, речень із вивченими буквами (С. 71, № 8-10; С. 72, № 1-4) |
|
|
53. |
|
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен» (С. 73, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
54. |
|
Письмо малої букви н, буквосполучень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (С. 74, № 5-8) |
|
|
55. |
|
Закріплення звуків [н], [н']. Утворення словосполучень із службовими словами (С. 75, № 1-4) |
|
|
56. |
|
Письмо великої букви Н, слів та речень з вивченими буквами (С. 76, № 5-8) |
|
|
57. |
|
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел» (С. 77, № 1-4) |
|
|
58. |
|
Письмо малої букви «ел», буквосполучень, слів з вивченими буквами (С. 78, № 5-8) |
|
|
59. |
|
Закріплення звуків [л], [л'] (С. 79, № 1-3) |
|
|
60. |
|
Письмо великої букви Л, буквосполучень, слів, речень з вивченими буквами (С. 80, № 4-7). Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
61. |
|
Підсумковий урок. Гра. Робота з дитячою книжкою |
|
|
62. |
|
Підсумковий урок. Гра |
|
|
Частина 2 |
||||
63. |
|
Звуки [в], [в'], позначення їх буквою «ве» (С. 3-4, № 1-9) |
|
|
64. |
|
Письмо малої букви в, буквосполучень із нею (С. 5, № 10-13) |
|
|
65. |
|
Закріплення звукового значення букви «ве». Читання слів, речень, текстів (С. 6-7, № 1-7) |
|
|
66. |
|
Письмо великої букви В, буквосполучень, слів, речень з вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 7-8, № 8-12) |
|
|
67. |
|
Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Читання слів, речень, текстів (С. 9-10, № 1-7) |
|
|
68. |
|
Письмо малої букви с. Написання буквосполучень |
|
|
|
|
та слів (С. 10-11, № 8-12) |
|
|
69. |
|
Закріплення звукових значень букви «ес». Інтонаційне читання речень (с. 12-13, № 1-7). Робота з дитячою книжкою |
|
|
70. |
|
Письмо великої букви С. Написання буквосполучень (С. 14, № 8-12) |
|
|
71. |
|
Звуки [к], [к'], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів, тексту (С. 15-16, № 1-7) |
|
|
72. |
|
Письмо малої букви к. Написання буквосполучень та слів (С. 17, № 8-11) |
|
|
73. |
|
Закріплення звукового значення букви «ка». Опрацювання тексту (С. 18-19, № 1-6) |
|
|
74. |
|
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 19-20, № 7-11) |
|
|
75. |
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Читання складів, слів, тексту (С. 21-22, № 1-9) |
|
|
76. |
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень (С. 22-23, № 10-14) |
|
|
77. |
|
Закріплення звукового значення букви «е» (С. 24, № 1-3). Робота з дитячою книжкою |
|
|
78. |
|
Письмо великої літери Е, буквосполучень і слів із нею (С. 25, № 4-6) |
|
|
79. |
|
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, тексту (С. 26-27, № 1-10) |
|
|
80. |
|
Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 28, № 1114) |
|
|
81. |
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання слів, тексту (С. 29-30, № 1-6) |
|
|
82. |
|
Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів (С. 31-32, № 7-15) |
|
|
83. |
|
Звуки [п], [п'], позначення їх буквою «пе». Читання складів, слів, тексту (С. 33-34, № 1-9) |
|
|
84. |
|
Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів (С. 35, № 10-13) |
|
|
85. |
|
Українська народна казка «Ріпка». Інсценізація казки (С. 36-37, № 1-5). Робота з дитячою книжкою |
|
|
86. |
|
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів, речень (С. 37-38, № 6-10) |
|
|
87. |
|
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень (С. 39-40, № 1-9) |
|
|
88. |
|
Письмо малої букви т. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 41, № 10-13) |
|
|
89. |
|
Закріплення звукового значення букви «те». Творча робота за змістом тексту (С. 42-43, № 1-5) |
|
|
90. |
|
Письмо великої букви Т. Написання буквосполучень, слів (С. 43-44, № 6-10) |
|
|
91. |
|
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, тексту (С. 45-46, № 1-8) |
|
|
92. |
|
Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, слів (С. 47, № 9-12) |
|
|
93. |
|
Закріплення звукового значення букви «де». Опрацювання тексту (С. 48, № 1-3). Робота з дитячою книжкою |
|
|
94. |
|
Письмо великої букви Д. Написання буквосполучень, слів (С. 49, № 4-6) |
|
|
95. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
96. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Розвиток зв'язного мовлення (С. 50, № 7-10) |
|
|
97. |
|
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Читання складів, слів, тексту (С. 51-52, № 1-7) |
|
|
98. |
|
Письмо малої букви з. Написання буквосполучень, слів (С. 52-53, № 8-11) |
|
|
99. |
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «Друзі» (С. 54-55, № 1-7). Робота з дитячою книжкою |
|
|
100. |
|
Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів (С. 56-57, № 8-13) |
|
|
101. |
|
Звуки [б], [б'], позначення їх буквою «бе». Опрацювання тексту «Навесні» (С. 58-59, № 1-8) |
|
|
102. |
|
Письмо малої букви б. Письмо буквосполучень, слів |
|
|
|
|
із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 60, № 9-12) |
|
|
103. |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання тексту ЛідіїЖарун «Добре роби — добре буде». Тестування (С. 61, № 1-3) |
|
|
104. |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
105. |
|
Українська народна казка «Солом’яний бичок». (С. 62, № 4-6). Робота з дитячою книжкою |
|
|
106. |
|
Письмо великої букви Б. Письмо буквосполучень, слів, речень із вивченими буквами (С. 63, № 7-10) |
|
|
ІІ семестр |
||||
107. |
|
Буква ь («м’який знак»), позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів (С. 64-65, № 1-9) |
|
|
108. |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 66, № 10-14) |
|
|
109. |
|
Буквосполучення ьо. Опрацювання тексту «Мудра Сорока» (С. 67-68, № 1-6) |
|
|
110. |
|
Закріплення уміння писати вивчені букви, словосполучення з ьо. Робота в учнівському зошиті. Списування з друкованого тексту (С. 68, № 7-8) |
|
|
111. |
|
Звук [й], позначення його буквою «йот». Читання слів, діалогу (С. 69-70, № 1-9). Робота з дитячою книжкою |
|
|
112. |
|
Письмо малої букви й. Написання слів із вивченими буквами (С. 70-71, № 10-15) |
|
|
113. |
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Читання тексту «У діброві» (С. 72-73, № 1-4) |
|
|
114. |
|
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів із вивченими буквами (С. 7374, № 5-10) |
|
|
115. |
|
Буква я, позначення нею сполучення звуків [йа]. Мовно-логічні вправи (С. 75-76, № 1-8) |
|
|
116. |
|
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Робота в учнівському зошиті. Диктант складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення(С. 77, № 9-11) |
|
|
117. |
|
Позначення буквою я звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту (С. 77-79, № 1-6) |
|
|
118. |
|
Письмо великої букви Я. Написання буквосполучень, слів (С. 79-80, № 7-9) |
|
|
119. |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання. Робота з дитячою книжкою |
|
|
120. |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Складання діалогу (С. 80, № 10-13) |
|
|
121. |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання |
|
|
122. |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
123. |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання |
|
|
124. |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
|
|
Частина 3 |
||||
125. |
|
Звуки [ш], [ш'], позначення їх буквою «ша». Опрацювання тексту (С. 3-4, № 1-7). Робота з дитячою книжкою |
|
|
126. |
|
Письмо малої букви ш. Написання буквосполучень, слів (С. 4-5, № 8-12) |
|
|
127. |
|
Закріплення букви ш. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді» (С. 6-7, № 1-5) |
|
|
128. |
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, речення (С. 7-8, № 6-11) |
|
|
129. |
|
Звуки [ж], [ж'], позначення їх буквою «же». Опрацювання тексту «Книжка — джерело знань» (С. 9-11, № 1-9) |
|
|
130. |
|
Письмо малої букви ж. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті. Розвиток зв'язного мовлення (С. 11-12, № 10-13) |
|
|
131. |
|
Закріплення букви ж. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина». Українська народна казка «Казка про жолудь» (С. 12-13, №1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
132. |
|
Письмо великої букви Ж. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 14, № 5-8) |
|
|
133. |
|
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання слів, речень і тексту «Розмова птахів» (С. 15-17, № 1-8) |
|
|
134. |
|
Письмо малої букви г. Написання складів, слів із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи (С. 1718, № 9-14) |
|
|
135. |
|
Закріплення букви г. Опрацювання тексту «Довга лоза». Мовно-логічні вправи (С. 19-20, № 1-6) |
|
|
136. |
|
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті. Розвиток зв'язного мовлення (С. 21, № 7-10) |
|
|
137. |
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів і тексту «Гарні ґаздині» з вивченими літерами (С. 22-24, № 1-10) |
|
|
138 |
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 24-25, № 12-15) |
|
|
139. |
|
Повторення вивченого матеріалу. Робота з дитячою книжкою |
|
|
140. |
|
Письмо великої букви Ґ. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 26, № 1-5) |
|
|
141. |
|
Буква є. Позначення нею звуків [йе]. Позначення буквою є звука [е] та м'якості попереднього приголосного (С. 27-28, № 1-5) |
|
|
142. |
|
Письмо малої та великої букви Є, є. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 29-30, № 6-13) |
|
|
143. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Весняні дарунки» (С. 31-32, № 1-2) |
|
|
144. |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення (С. 32- |
|
|
|
|
33, № 3-8) |
|
|
145. |
|
Звуки [ч], [ч'], позначення їх буквою «че». Читання слів, речень (С. 34-35, № 1-6) |
|
|
146. |
|
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 36, № 7-10) |
|
|
147. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Разом — веселіше» (С. 37-38, № 1-11). Робота з дитячою книжкою |
|
|
148. |
|
Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 39-40, № 12-18) |
|
|
149. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гостини» (С. 37) |
|
|
150. |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
151. |
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Читання слів, речень, чистомовки, скоромовки (С. 41-42, № 1-7) |
|
|
152. |
|
Письмо малої букви ц. Написання складів, слів із вивченими буквами. Письмо з пам'яті (С. 42-43, № 8-12) |
|
|
153. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Справжні друзі» (С. 44-45, № 1-6). Робота з дитячою книжкою |
|
|
154. |
|
Письмо великої букви Ц. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 45-46, № 7-11) |
|
|
155. |
|
Буква ю, позначення нею звуків [йу]. Читання складів, слів з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів» (С. 47-48, № 1-7) |
|
|
156. |
|
Письмо малої букви ю. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 48-49, № 8-12) |
|
|
157. |
|
Буква ю, позначення нею м'якості попереднього приголосного і звука [у]. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків» (С. 50-51, № 1-6) |
|
|
158. |
|
Письмо великої букви Ю. Написання складів, слів із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 51-52, № 7-11) |
|
|
159. |
|
Звуки [х], [х'], позначення їх буквою «ха». Читання складів, слів, речень, Опрацювання тексту «Похвала» (С. 53-54, № 1-6) |
|
|
160. |
|
Письмо малої букви х. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 54-55, № 7-11) |
|
|
161. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Буду пекарем» (С. 56-57, № 1-7). Робота з дитячою книжкою |
|
|
162. |
|
Письмо великої букви Х. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 58, № 8-12) |
|
|
163. |
|
Звуки [ф], [ф'], позначення їх буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Софійка-фантазерка» (С. 59-60, № 1-8) |
|
|
164. |
|
Письмо малої букви ф. Написання складів, слів із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 61, № 9-12) |
|
|
165. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Фея у школі» (С. 62-63, № 1-3) |
|
|
166. |
|
Письмо великої букви Ф. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 63-64, № 4-8) |
|
|
167. |
|
Буква ї, позначення нею звуків [йі]. Читання складів, слів з вивченими буквами. Опрацювання вірша Ігоря Січовика та вірша Людмили Паніченко «Україна» (С. 65-66, № 1-9). Робота з дитячою книжкою |
|
|
168. |
|
Письмо малої букви ї. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 67, № 10-13). Робота в учнівському зошиті |
|
|
169. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Вітерець і Книжечка» (С. 68-69, № 1-3) |
|
|
170. |
|
Письмо великої букви Ї. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами. Самодиктант. Розвиток зв'язного мовлення (С. 69-70, № 4-10) |
|
|
171. |
|
Буква щ, позначення нею звуків [шч]. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами (С. 71, № 1-4) |
|
|
172. |
|
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті |
|
|
|
|
(С. 72, № 5-8) |
|
|
173. |
|
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Що таке щастя?» (С. 73-74, № 1-5) |
|
|
174. |
|
Письмо великої букви Щ. Написання складів, речення із вивченими буквами (С. 74-75, № 6-11) |
|
|
175. |
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення «дз». Читання складів, слів з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Краса навколо нас» (С. 76-78, № 1-8). Робота з дитячою книжкою |
|
|
176. |
|
Письмо буквосполучень дз, Дз. Написання слів, речень (С. 78-79, № 9-14) |
|
|
Частина 4 |
||||
177. |
|
Звуки [дж], [дж'], буквосполучення «дж». Читання складів, слів з вивченими літерами. Робота над загадками (С. 3-5, № 1-11) |
|
|
178. |
|
Письмо буквосполучень дж, Дж. Написання слів, речень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 5-6, № 12-17) |
|
|
179. |
|
Опрацювання тексту «День народження Джмелика» (С. 5-6) |
|
|
180. |
|
Робота в учнівському зошиті. Списування з друкованого тексту. Звуковий аналіз слів |
|
|
181. |
|
Апостроф (С. 7-9, № 1-6) |
|
|
182. |
|
Письмо слів з апострофом (С. 9-10, № 7-11) |
|
|
183. |
|
Опрацювання тексту Тамари Коломієць «Дружня сімейка» (С. 11-12, № 1-5). Робота з дитячою книжкою |
|
|
184. |
|
Український алфавіт (С. 12, № 6-8) |
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (61 год) |
||||
185. |
|
Юлія Каспарова «Як кіт навчався читати» (С. 13, № 1-4) |
|
|
186. |
|
Повторення написання букв. Слова з близьким та протилежним значенням. Розвиток зв'язного мовлення (С. 14, № 5-10) |
|
|
187. |
|
Вікторія Забава «Придибенція» (С. 15, № 1-3) |
|
|
188. |
|
Повторення написання великих букв А, Л, М. Списування друкованих слів та речень (С. 16, № 5-8) |
|
|
189. |
|
«Чому Сорока будує кілька хатинок» (легенда) (С. 17-18, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
190. |
|
Повторення написання букв є, х, с, ж. Самодиктант (С. 18, № 5-8) |
|
|
191. |
|
Наталя Карпенко «Зайва пара». Тест (С. 19, № 4-7) |
|
|
192. |
|
Повторення написання букв. Складання речення за малюнком. Розвиток зв'язного мовлення (С. 20, № 4-7) |
|
|
193. |
|
Василь Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії» (С. 21-22, № 1-4) |
|
|
194. |
|
Повторення написання букв. Звуко-буквений аналіз слів (С. 22, № 6-8) |
|
|
195. |
|
Оксана Іваненко «Сонечко» (С. 23, № 1-5) |
|
|
196. |
|
Списування з друкованого тексту |
|
|
197. |
|
Оксана Іваненко «Сонечко» (С. 24-25, № 5-7) Робота з дитячою книжкою |
|
|
198. |
|
Повторення написання букв. Буквенний квест (С. 25, № 8-10) |
|
|
199. |
|
Сашко Дерманський «Грушка» (С. 26-27, № 1-3) |
|
|
200. |
|
Повторення написання букв. Власна назва в прізвищах, іменах. Розвиток зв'язного мовлення (С. 28, № 4-8) |
|
|
201. |
|
Світлана Ходій «Колобок на новий лад» (С. 29-30, № 1-4) |
|
|
202. |
|
Редагування та запис тексту (С. 31, № 5-7) |
|
|
203. |
|
Українська народна казка «Кабан під дубом», «Чи знаєш ти?» (С. 32-33, № 1-6). Робота з дитячою книжкою |
|
|
204. |
|
Повторення написання букв. Списування з друкованого тексту (С. 33, № 7-8) |
|
|
205. |
|
«Дикі свині» (С. 34, № 9-12) |
|
|
206. |
|
Робота у робочому зошиті. Розвиток зв'язного |
|
|
207. |
|
Марина Павленко «Хто біліє, хто бігає» (С. 35, № 1-3) |
|
|
208. |
|
Повторення написання букв. Письмо з пам'яті (С. 36, № 4-8) |
|
|
209. |
|
«Загадкова грядочка» (С. 37-38, № 1-3) |
|
|
210. |
|
Складання загадок (С. 39, № 4-7) |
|
|
211. |
|
«Казка-загадка» (С.40, № 1-2). Робота з дитячою книжкою |
|
|
212. |
|
Повторення написання букв. Самодиктант (С. 41, № 3-8) |
|
|
213. |
|
Олег Буцень «Айстри». Тест (С. 42-43, № 1-3) |
|
|
214. |
|
Повторення написання букв. Слова — назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 44, № 4-7) |
|
|
215. |
|
Анатолій Качан «Мобільна розмова». Складання діалогу (С. 45-47, № 1-6) |
|
|
216. |
|
Слова — назви дій. Побудова речення (С. 47, № 7-9) |
|
|
217. |
|
Олена Скуловатова «Андрійко й монстр з телефону» (С. 48-49, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
218. |
|
Побудова речень. Відповіді на запитання (С. 4950, № 5-10) |
|
|
219. |
|
«Борщ — наша гордість» (С. 51, № 1-4) |
|
|
220. |
|
Письмові відповіді на запитання. Розвиток зв'язного мовлення (С. 52, № 5-9) |
|
|
221. |
|
«Букет скоромовок» (С. 53, № 1-3) |
|
|
222. |
|
Письмо з пам'яті (С. 54, № 4-9) |
|
|
223. |
|
Василь Сухомлинський «Найгарніша мама» (С. 55 56, № 1-3) Робота з дитячою книжкою |
|
|
224. |
|
Слова — ознаки предметів. Опис мами (С. 56, № 4-6) |
|
|
225. |
|
Ксенія Бондаренко «Наша ненька — Україна» (С. 57, № 1) |
|
|
226. |
|
Списування з друкованого тексту (С. 58, № 3-6) |
|
|
227. |
|
«Букет лічилок» (С. 59-60, № 1-6) |
|
|
228. |
|
Слова — назви чисел. Розвиток зв'язного мовлення (С. 61, № 7-10) |
|
|
229. |
|
Людмила Паніченко «Іграшковий хлопчик» (С. 6263, № 1-5) |
|
|
230. |
|
Службові слова (С. 64, № 1-4) |
|
|
231. |
|
Микола Магера «Бабусин Помічник» (С. 65-66, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
232. |
|
Правила переносу слів (С. 67, № 5-8) |
|
|
233. |
|
Юля Смаль «Про сміливість, допомогу та вдячність» (С. 68-69, № 1-4) |
|
|
234. |
|
Складання речень за життєвою ситуацією. Розвиток зв'язного мовлення (С. 70, № 5-9) |
|
|
235. |
|
Тамара Коломієць «Олівці» (С. 71-72, № 1-2) |
|
|
236. |
|
Списування з друкованого тексту із завданням (С. 72, № 3-4) |
|
|
237. |
|
Микола Сингаївський «Що сказало сонце?» (С. 73 74, № 1-4). Робота з дитячою книжкою |
|
|
238. |
|
Побудова питальних речень (С. 74-75, № 5-8) |
|
|
239. |
|
Ніна Даценко «Якого кольору літо» (С. 76-77, № 1-4) |
|
|
240. |
|
Повторення про алфавіт (С. 77-78, № 5-10) |
|
|
241. |
|
Володимир Верховень «Канікули» (С. 79, № 1-3) |
|
|
242. |
|
Побудова розповідних речень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 80, № 4-6) |
|
|
243. |
|
Урок-гра. Робота з дитячою книжкою |
|
|
244. |
|
Урок-конкурс |
|
|
245. |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
Мистецтво
Відповідає Типовим освітнім програмам для 1-2 класів закладів середньої освіти, розробленим під керівництвом Савченко О.Я., Шияна Р. Б., 2023 -144с.
І семестр |
ІІ семестр |
Всього за рік |
30 годин |
40 годин |
70 годин |
І семестр
|
Тема уроку |
Сторінка у підручнику |
Дата |
1. |
Перший раз у перший клас. Звуки: шумові, музичні. Мелодія. Слухання: М. Скорик «Мелодія», Н. Матвієнко «Гой –да, гой-да, ніченька іде» (фрагмент). Виконання: Н. Май «Пісня першокласника» |
4-5 |
|
2. |
Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти якими працюють художники. Крапка, лінія, як засоби створення образів.. Виконання ліній-образів різних за характером. Малювання шкільного дзвоника (фломастери) |
6-7 |
|
3. |
Мої друзі. Властивості музичних звуків (тривалість). Скрипковий ключ. Слухання: українська народна пісня «Котику сіренький», Я. Барнич «Коник» Виконання: Поспівка з довгих та коротких звуків. |
8-9 |
|
4 |
Мої друзі. Лінія пряма, ламана, крива. Малювання подарунка другові за допомогою різних ліній (фломастери або кольорові олівці) |
10-11 |
|
5. |
Моє довкілля. Властивості музичних звуків (висота). Гра «Зозуля та соловейко». Слухання: звуки грому, Е. Гріг «Пташка», В. Подвала «Їжачок», «Дятел». Виконання: поспівка «Дінь-дон», украї\нська народна пісня «Прилетів комарик» |
12-13 |
|
6. |
Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (фломастери або олівці). Складання казки за серією малюнків. |
14-15 |
|
7. |
Світ навколо тебе. Властивості музичних звуків (гучність). Гра «Луна». Слухання: В. Барвінський «Жучок і Жучиха», А. Штогаренко «Метелик». Виконання: поспівка про Павука (гучно), поспвка про Мушку (тихо). |
16-17 |
|
8. |
Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель). |
18-19 |
|
9. |
Мій ляльковий світ. Настрій у музичному творі. Слухання: Л. Колодуб «Лялька співає». Перегляд: мультфільм «Дитячий альбом» П. Чайковський «Нова лялька. Хвороба ляльки» Виконання пісеньки з різним закінченням (сумно, весело) «Машина каша», «Іде бичок хитається» |
20-21 |
|
10. |
Мій ляльковий світ. Настрій у мистецьких творах. Перегляд: «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» |
22-23 |
|
11. |
Дитячі захоплення. Настрій у музичному творі. Слухання: Ф. Хільц «Гра у м’ячик». Перегляд: мультфільм «Літачок Жужа», Виконання: В. Прокопик «Літачок Жужа» |
24-25 |
|
12. |
Дитячі захоплення. Форма. Перегляд: мультфільм «Літачок Ліп» . Малювання диво-машини, використовуючи різні форми. (кольорові олівці). |
26-27 |
|
13. |
Осінній ярмарок. Настрій у музичному творі. Слухання: Кузнєцов «Український ярмарок» Перегляд: український народний танець «Козачок» . Виконання: українська народна пісня «Урожайна» |
28-29 |
|
14. |
Осінній ярмарок. Малювання «Урожай, урожай, не лінуйся збирай.» (фарби гуаш, акварель) |
30 |
|
15. |
Моя Україна багата й гостинна. Слухання: Осадчий О., Рибчинський Ю. «Земле моя» Виконання: поспівка в різному характері. (легко, наспівно та урочисто). А. Філіпенко «На місточку» (в ролях) |
32-33 |
|
16. |
Моя Україна багата й гостинна. Перегляд: відео «Україна щедра та багата» . Виготовлення смаколиків «Фруктова фантазія» |
34 |
|
17. |
Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів) Слухання: К. Стеценко «Вечірня пісня» , С. Людкевич «Старовинна пісня». Виконання: М. Ведмедері «Ой ходила Осінь». |
36-37 |
|
18. |
Краса рідної землі. Кольори (основні та похідні) Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи, роздмухуючи плями. «Кольорові метелики» (Фарби, тонований папір, трубочка для соку) |
38-39 |
|
19. |
Веселковий дивограй. Ритм. Слухання: С. Прокофьев «Дощик і веселка» Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н. Май «Кап-кап-кап» |
40-41 |
|
20. |
Веселковий дивограй. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральними кольорами) та їх послідовністю. Заповнення площини аркуша зображенням. Створення композиції «Кольори веселки». |
42-43 |
|
21. |
Різні барви у природи. Танець. Темп. Сприймання: український народний танець «Гопак». Перегляд: український народний танець «Метелиця», М. Верховинець «Зробимо коло». Добір музичних інструментів для передачі образу. |
44-45 |
|
22. |
Різні барви у природи. Кольори теплі та холодні. Виконання композиції «Будинок для осені» або «Крижана оселя Зими» (акварельні фарби) |
46-47 |
|
23. |
Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці. Виконання: Н.Май «Подивись на небо» |
- |
|
24. |
Як створюється краса. Кольори навколо нас. Створення моделей одягу. |
- |
|
25. |
Святкові перетворення. Перегляд: руханка «Танці-зігріванці». Виконання: Рубальська Н. «Пісня сніговиків» |
52-53 |
|
26. |
Святкові перетворення. Кольори світлі і темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів. Малювання кумедного сніговика. Створення колективної композиції «Танок сніговиків». |
54-55 |
|
27. |
Зимові ритми. Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для супроводу пісні. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Ритмічні вправи. |
48-49 |
|
28. |
Зимові ритми. Ритм. Колективна робота вирізання з паперу сніжинок. Створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (білий папір, картон). |
50-51 |
|
29. |
Зимові свята. Слухання: Дж.Л. Пьєрпонт «Дзвоники дзвенять» Виконання: Олєйнікова А. «Святий Миколай». Підготовка до Новорічного свята |
56-57
|
|
30. |
Зимові свята. Малювання новорічної ялинки відбитками пальців. Вчити послідовно зображувати ялинку. Виконання композиції «Новорічна ялинка» |
58-59 |
|
|
ІІ семестр |
|
|
№п\п |
Тема уроку |
Сторінка у підручнику |
Дата |
31. |
Мандри країною Мистецтв. Слухання: Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала», Ф. Мендельсон «Танець клоунів». Виконання: Придумування та наспівування мелодії до вірша Поняття: вокальна, інструментальна музика, цирк. |
66-67 |
|
32. |
Мандри країною Мистецтв. Створення циркового клоуна. (аплікація) Поняття: афіша. |
68-69 |
|
33. |
Зустріч з театром. Перегляд: Ровель М. балет «Дитя та чари» (відеофрагмент). Виконання: «Два півники» (українська народна пісенька) Поняття: театр, актор. |
70-71 |
|
34. |
Зустріч з театром. Малювання ляльки до казки «Лисичка котик та півник» (кольорові олівці) |
72-73 |
|
35. |
Чарівники балету. Перегляд: П. Чайковський «Вальс сніжинок» (з балету «Лускунчик») Виконання: пісня «Сніжинки» (муз. Я. Степового, слова народні) Поняття: балет. |
74-75 |
|
36. |
Чарівники балету. Малювання сценічних костюмів для балету (за шаблоном) (кольорові олівці, фломастери) |
76-77 |
|
37. |
Балет-казка. Слухання: Б. Павловський. Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) Перегляд: м\ф «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) Виконання: поспівки, придумування та виконання мелодій для гномів з казки. Гра «Оркестр»
|
78-79 |
|
38. |
Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби акварель, кольорові олівці) |
80-81 |
|
39. |
Веселий мандрівник на оперній сцені. Слухання: Г. Гриневич. Опера-казка «Плескачик» Виконання: Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» (музика Н. Барабаш» Поняття: арія, опера. |
82-83 |
|
40. |
Веселий мандрівник на оперній сцені. Створення декорації до опери-казки «Плескачик». (кольорові олівці, фломастери) Поняття: декорації. |
84-85 |
|
41. |
Веселий мандрівник у театрі та кіно. Перегляд: м\ф «Колобок». Створення та розігрування власної опери-казки Поняття: ансамбль, хор. |
86-87 |
|
42. |
Веселий мандрівник у театрі та кіно. Виготовлення одного з персонажів казки «Колобок» (пластилін) Поняття: ляльковод. |
88-89 |
|
43. |
Казкові розповіді. Слухання: М. Сільванський музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти), Виконання: придумування та виконання мелодії до поданого вірша. Поняття: темп. |
90-91 |
|
44. |
Казкові розповіді. Виготовлення одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (кольорові олівці, фломастери) |
92-93 |
|
45. |
Казкові розповіді. Слухання: М. Чембержі «Казка про синій пролісок» Перегляд: м\ф «Квіти дружби» (з серії «Уроки Тітоньки Сови») Виконання: пісня «Пролісок» (муз. А. Олєйнікова, сл. Н. Іванова) |
94-95 |
|
46. |
Казкові розповіді. Виконання малюнку «Первоцвіти» (тонований папір, гуаш) |
96-97 |
|
47. |
Краса і здоров’я. Слухання: Ф. Шуберт «Вечірня серенада», Ж. Бізе марш тореадора з опери «Кармен»,. Перегляд: м\ф «Крижане серце» (фрагмент) Виконання «Пісня про зарядку» (муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакова) |
98-99 |
|
48. |
Краса і здоров’я. Виготовлення смачної і корисної композиції. (овочі, фрукти) |
100-101 |
|
49. |
Народна творчість. Слухання: «Колискова» (обробка А. Авдієвського) Виконання: «Вийди, вийди сонечко!» (українська народна пісня) Поняття: народна творчість. |
106-107 |
|
50. |
Народна творчість. Створення орнаменту для розпису чашки (гуаш) |
108-109 |
|
51. |
Народні інструменти та іграшки. Слухання: Й.С. Бах «Волинка» Виконання: Придумування весняної мелодії до вірша. |
110-111 |
|
52. |
Народні інструменти та іграшки. «Весняна іграшка-свищик» (ліплення. пластилін) |
112-113 |
|
53. |
Митці-професіонали. Слухання: К Стеценко Опера-казка «Лисичка, котик та півник» (пісні Котика, Півника , Лисички) Виконання: «Узяла Лисичка скрипку» (муз. А. Філіпенка, сл. О. Журливої) |
114-115 |
|
54. |
Народні інструменти та іграшки. Поняття «скульптура», «скульптор». «Котик» (ліплення. Солоне тісто) |
116-117 |
|
55. |
Створюємо красу. Слухання: М. Лисенко Хор «А вже весна». З опери «Зима і Весна» Виконання улюбленої пісні (з обиранням диригента, соліста і учасників хору) |
118-119 |
|
56. |
Створюємо красу. «Квітуча гілочка» (гуаш) |
120-121 |
|
57. |
До вершини майстерності. Слухання: К. Дебюсі «Шлях до Парнасу», Н. Нижанківський «Івасько грає на чельо» Виконання: «Урок» (муз. Т. Потапенко. сл. М. Івенсен) |
|
|
58. |
До вершини майстерності. «Чарівний птах» (розпис, гуаш) |
124-125 |
|
59. |
Мистецька подорож до Європи. Слухання: Ф.Шопен «Полонез», італійська народна пісня «Санта-Лючія», Т. Вернер «Танок маленьких каченят» Перегляд: м\ф «Танок маленьких каченят» Виконання: Придумування танцювальних рухів до музики. |
126-127 |
|
60. |
Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал) |
128-129 |
|
61. |
Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу. |
|
|
62. |
Вишиванка. Орнамент. Декоративно-прикладне мистецтво. Дефіле вишиванок та українських народних костюмів.
|
|
|
63. |
Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу. |
|
|
64. |
Підготовка виставки дитячих малюнків учнів 1-А класу |
|
|
65. |
Перевір себе. Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
|
|
66. |
Відвідування дитячих мистецьких виставок |
|
|
67. |
Підсумок знань за рік. Підготовка до уроку- концерту |
|
|
68. |
Відвідування спектаклю в ляльковому театрі |
|
|
69. |
Узагальнення знань. Демонстрація дитячих портфоліо |
|
|
70. |
Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок-концерт за рік
|
|
|
1