Календарне планування за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Класним керівникам пропоную календарне планування з я досліджую світ, з дизайну і технологій, з математики, з інтегрованого курсу «Українська мова. Навчання грамоти», з мистецтва для учнів 1 класу на 2023/2024 н. р.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

  1. Клас 1-А
     
  2. Програма: Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко  (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
     
  3. Підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Т .Воронцової. Київ. Видавництво «Алатон», 2023, (Іч. с.127; ІІ ч. с. 127)
     
  4. Кількість годин:
    3 години на тиждень – соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, природнича освітні галузі.
  5.  

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

46 годин

59 година

105годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

Тема

Дата

 

Примітки

Тиждень 1. Знайомство зі школою (4 год)

1

Безпека у школі. Правила евакуації.

 

 

2

Ласкаво просимо до школи

 

 

3

Знайомство зі школою

 

 

4

Досліджуємо шкільне подвір'я (скорочено)

 

 

Тиждень 2. Наш клас (3 год)

5

Правила класу

 

 

6

Що є у нашому класі

 

 

7

+ Досліджуємо класну кімнату,  шкільне подвір'я . (скорочено)

 

 

Тиждень 3. Правила дружби(3 год)

8

Хто такі друзі

 

 

9

Хто може бути друзями + З чого починається дружба

 

 

10

Тварини – наші друзі

 

 

Тиждень 4. Наше довкілля(3 год)

11

Світ довкола + Досліджуємо довкілля (скорочено)

 

 

12

Світ природи

 

 

13

Світ людей

 

 

Тиждень 5. Дорога до школи(3 год)

14

Складові дороги

 

 

15

Ми – пішоходи + Ми – пасажири (скорочено)

 

 

16

Дорога до школи

 

 

Тиждень 6. Наша Батьківщина(3 год)

17

Україна – наша Батьківщина + Чим багата Україна (скорочено)

 

 

18

Державні символи України

 

 

19

Державні свята

 

 

Тиждень 7. Золота осінь(3 год)

20

На порозі осінь

 

 

21

Тварини восени

 

 

22

Рослини восени

 

 

Тиждень 8. Подорож у минуле(3 год)

23

Історія нашої планети +  Дивовижні динозаври (скорочено)

 

 

24

Первісні люди

 

 

25

Трипілля. Київська Русь.

 

 

Тиждень 9. Світ техніки(3 год)

26

Будівельна техніка + Сільськогосподарська техніка (скорочено)

 

 

27

Техніка вдома

 

 

28

Техніка колись і тепер

 

 

Тиждень 10. Космос(3 год)

29

Всесвіт + Дари Сонця (скорочено)

 

 

30

Земля – наша планета

 

 

31

Ми – космонавти

 

 

Тиждень 11. Як стати підприємливим(3 год)

32

Що вміють підприємливі люди

 

 

33

Товари і послуги

 

 

34

Кого називають добродіями

 

 

Тиждень 12. Людина та її здоров’я(3 год)

35

Ріст і розвиток людини

 

 

36

Тіла тварин + Тіло людини (скорочено)

 

 

37

Здоров'я і хвороби

 

 

 Тиждень 13. Вода у нашому житті(3 год)

38

Де живе вода + Досліджуємо стани води (скорочено)

 

 

39

Досліджуємо воду

 

 

40

Вода в житті людини

 

 

Тиждень 14. Зимонька-зима(3 год)

41

Прийшла зима + Зима і здоров’я

 

 

42

Рослини взимку

 

 

43

Тварини взимку

 

 

Тиждень 15. Зимові свята(3 год)

44

Календар зимових свят + Хто такий Святий Миколай

 

 

45

Святкування Нового року

 

 

46

Різдвяні свята

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема

Дата

 

Примітки

Тиждень 16. Театр відчиняє двері(3 год)

47

Що є в театрі

 

 

48

Театр пантоміми

 

 

49

Подорож до театру + Створення театру (скорочено)

 

 

 Тиждень 17. Ми різні, але рівні(3 год)

50

Що таке неповторність

 

 

51

Неповторні та унікальні

 

 

52

У кожного свій смак + Світ захоплень (скорочено)

 

 

Тиждень 18. Світ професій(3 год)

53

Професії: що для кого + Професії: хто що робить (скорочено)

 

 

54

Професії минулого та майбутнього

 

 

55

Творчі професії

 

 

Тиждень 19. Ігри – це серйозно(3 год)

56

Ігри колись і тепер

 

 

57

Рольові ігри

 

 

58

Комп’ютерні  ігри (скорочено) + Інтелектуальні ігри

 

 

Тиждень 20. Транспорт(3 год)

59

Залізничний транспорт

 

 

60

Транспорт у повітрі + Транспорт на воді (скорочено)

 

 

61

Громадський та спеціальний транспорт

 

 

Тиждень 21. Наш край(3 год)

62

Життя у селі, життя у місті

 

 

63

Природа нашого краю

 

 

64

Відомі люди нашого краю + Визначні місця нашого краю (скорочено)

 

 

Тиждень 22. Мандруємо Україною(3 год)

65

Збираємось у мандрівку

 

 

66

Подорож до моря

 

 

67

Подорож до столиці + Якщо ви загубилися (скорочено)

 

 

Тиждень 23. Як вимірюють час(3 год)

68

Календар + Місяці (скорочено)

 

 

69

Дні тижня. Плани на тиждень

 

 

70

Як вимірюють та запитують час

 

 

Тиждень 24. Водний світ(3 год)

71

Вода навколо нас

 

 

72

Рослини у воді (скорочено) + Тварини у воді

 

 

73

Досліджуємо водні глибини

 

 

Тиждень 25. Весна іде, красу несе(3 год)

74

Як приходить весна

 

 

75

Тварини навесні + Рослини навесні (скорочено)

 

 

76

Весняні свята

 

 

Тиждень 26. У світі тварин(3 год)

 

77

Дорослі та дитинчата. Розвиток тварин

 

 

78

Частини тіла тварин

 

 

79

Що їдять і де живуть тварини (скорочено)

 

 

Тиждень 27. Царство рослин(3 год)

 

80

Як росте дуб

 

 

81

Будова рослин

 

 

82

Досліди з рослинами

 

 

Тиждень 28. Книжковий світ(3 год)

 

83

Навіщо ми читаємо + Історія книг (скорочено)

 

 

84

З чого складається книга

 

 

85

Якими бувають книжки

 

 

Тиждень 29. День Землі(3 год)

86

Що таке сміття

 

 

87

Забруднення землі і води

 

 

88

Сортування сміття

 

 

89

Зменшення кількості сміття. День Землі (скорочено)

 

 

Тиждень 30. День сім’ї(3 год)

 

90

Моя родина

 

 

91

Безпека в домі + Якщо трапилась біда (скорочено)

 

 

92

Родинні свята та традиції

 

 

Тиждень 31. Свято вишиванки(3 год)

93

Національний одяг українців

 

 

94

Наш рід

 

 

95

Україна – серце Європи + Друзі з інших країн (скорочено)

 

 

Тиждень 32. На порозі літо(3 год)

96

Як приходить літо + Як змінюються рослини влітку (скорочено)

 

 

97

Праця людей влітку

 

 

98

Правила літнього відпочинку

 

 

Тиждень 33. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу(3 год)

99

Світ професій. Робота над проектом. Виготовляємо лепбук

 

 

100

Робота над проектом. Виготовляємо лепбук

 

 

101

Захист проектів. Презентація лепбуків

 

 

Тиждень 35. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу(4 год)

102

Екскурсія в краєзнавчий музей

 

 

103

Екскурсія в ляльковий театр

 

 

104

Виставка й захист портфоліо.

 

 

105

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

  1. Клас 1-А

 

  1. Програма: Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко  (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)

 

  1. Підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Т .Воронцової. Київ. Видавництво «Алатон», 2022, (Іч. с.127; ІІ ч. с. 127) Автори: Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, О. Л. Хомич, І. В. Гарбузюк, Н. В. Андрук, К. С. Василенко» для 1 класу за програмою НУШ (для підручників 2018-2022 року випуску)

 

  1. Кількість годин:
    1 години на тиждень
  2.  

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

15 годин

20 годин

35 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№№

п/п

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

Королівська постава. Правила організації робочого місця на уроці. Виготовлення корони. (с. 17)

 

  1.  

 

Створюємо разом осіннє дерево. Виготовлення осіннього дерева за допомогою кольорових серветок. (с. 21)

 

  1.  

 

Домашні улюбленці. Виготовлення домашнього улюбленця методом оригамі. (с. 29)

 

  1.  

 

Рукотворний світ. Аплікація «Моє місто/село». (с. 36)

 

  1.  

 

Дорога до школи. Виготовлення світловідбивача з використанням світловідбивної стрічки. (с. 45)

 

  1.  

 

Козаки – захисники України. Виготовлення оберегу до Дня захисника України. (с. 53)

 

  1.  

 

Малюємо за допомогою листя. Створення осіннього малюнку з використанням опавших листочків з дерев.  (с. 61)

 

  1.  

 

Планета динозаврів. Виготовлення власної колекції скелетів динозаврів за допомогою макаронів.  (с. 66)

 

  1.  

 

Техніка. Виготовлення аплікації «Мій робот» з геометричних частин кольорового паперу. (с. 77)

 

  1.  

 

Вчимося визначати час доби. Виготовлення годинника на основі паперової тарілки. (с. 84)

 

  1.  

 

Заощаджуємо гроші. Виготовлення скарбнички з пластикової пляшки. (с. 91)

 

  1.  

 

Слідкуємо за своїм здоров’ям. Виготовлення доріжки слідів для запобігання та уникнення плоскостопості. (с. 101)

 

  1.  

 

Малюємо мильними бульбашками. Створення малюнку квітки за допомогою мильних бульбашок. (с. 111)

 

  1.  

 

Зима – складна пора року для птахів. Виготовлення годівнички з пакету з-під соку чи молока. (с. 119)

 

  1.  

 

Зимові свята українців. Виготовлення ялинкової прикраси за допомогою пластикових стаканчиків. (с. 124)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

  1.  

 

Дивовижний театр. Виготовлення театральної маски для класної вистави за допомогою паперових тарілок. (с. 13)

 

  1.  

 

Неповторні та унікальні. Виготовлення сніжинок з паперових серветок. (с. 16)

 

  1.  

 

Світ професій. Створення капелюхів професій. (с. 27)

 

  1.  

 

Ігри колись і тепер. Виготовлення інтелектуальної гри танграм. (с. 33)

 

  1.  

 

Перегони на реактивних машинках. Створення реактивного двигуна для моделей автомобілів на основі повітряних кульок. (с. 39)

 

  1.  

 

Рідний край. Виготовлення космічного паспорту за допомогою кольорового паперу.  (с. 47)

 

  1.  

 

Назабутня мандрівка. Виготовлення оригінальних рамок для фотографій з картону. (с. 53)

 

  1.  

 

Вартові часу. Групова робота – виготовлення календарів тижня та року з картону та паперової тарілки.  (с. 58)

 

  1.  

 

Дослідники глибин. Створення аплікації на тему «Морський декор». (с. 69)

 

  1.  

 

А вже недалечко червоне яєчко. Створення Великоднього дерева з картону або солоного тіста. (с. 77)

 

  1.  

 

Тваринки навколо нас. Виготовлення тваринок з використанням компакт-дисків. (с. 85)

 

  1.  

 

Живі листки на папері. Створення весняної листівки на тему «Бережімо природу» (с. 91)

 

  1.  

 

Книжковий світ. Виготовлення книжки-лепорело для власного коміксу. (с. 99)

 

  1.  

 

День Землі. Групова робота виготовлення роздільних контейнерів-смітників для свого класу. (с. 105-106)

 

  1.  

 

День сім’ї. Виготовлення листівки до свята. (с. 111)

 

  1.  

 

Свято вишиванки. Створення закладки для книжки у стилі вишиванки. (с. 121)

 

  1.  

 

На порозі літа. Виготовлення браслету «Бджілка» за допомогою кольорового паперу. (с. 126)

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

                           Математика

  1. Клас 1-А
     
  2. Програма: Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко  (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
     
  3. Навчальний посібник «Математика. 1 клас» Н. П. Листопад, (у 3-х частинах) 2023р., схвалено для використання в освітньому процесі(протокол від 20 січня 2023 року №1 засідання експертної комісії з педагогіки  та методики початкової освіти; протокол від 12січня 2023 року №2 засідання експертної комісії з проведення антидискрімінаціонної експертизи; номер у Каталозі надання грифів навчальній  літературі та навчальним програмам 2.0018-2023)
  4. Кількість годин:
    4 години на тиждень
     

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

61 година

79 годин

140 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

уроку  

 

Тема уроку

Сторін-ки

Дата

Примітки

підручн.

 

 

                  Властивості і відношення предметів Лічба ( 10 год)

  1.  

Лічба об’єктів

2  (І част.)

 

 

  1.  

Спільні та  відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. Лінії: пряма, крива, ламана

4

 

 

  1.  

Ознаки та властивості предметів.

 Форма, розмір, колір, призначення. Фігури: трикутник, чотирикутник, круг

6

 

 

 

  1.  

Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба

8

 

 

  1.  

Вгорі, внизу. На, над, під

10

 

 

  1.  

Праворуч, ліворуч

12

 

 

  1.  

Порівняння предметів за довжиною,  шириною, висотою

14

 

 

  1.  

Пара предметів. Об’ємні фігури: куб, куля, конус

16

 

 

  1.  

Більше, менше, порівну

18

 

 

  1.  

Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки

20

 

 

Числа 1 – 10 ( 37 год)

  1.  

Число і цифра 1

22

 

 

  1.  

Число і цифра 2.Точка, пряма, промінь, відрізок

24

 

 

  1.  

Число і цифра 3.

 Попереднє й наступне числа

26

 

 

  1.  

Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, >

28

 

 

  1.  

Порівняння чисел. Рівність. Знак =

30

 

 

  1.  

Склад чисел 2, 3

32

 

 

  1.  

Число і цифра 4. Квадрат

34

 

 

  1.  

Склад числа 4

36

 

 

  1.  

Число і цифра 5

38

 

 

  1.  

Додавання чисел. Знак +

40

 

 

  1.  

Склад числа 5 

42

 

 

  1.  

Числа 1– 5

44

 

 

  1.  

Число і цифра 6

46

 

 

  1.  

Числа 1 – 6. Склад числа 6

48

 

 

  1.  

Числа 1 – 6. Порівняння чисел

50

 

 

  1.  

Число і цифра 7

52

 

 

  1.  

Числа 1 – 7. Склад числа 7. Тиждень

54

 

 

  1.  

Числа 1 – 7. Порівняння чисел

56

 

 

  1.  

Число і цифра 8

58

 

 

  1.  

Числа 1 – 8. Склад числа 8 

60

 

 

  1.  

Числа 1 – 8. Порівняння чисел

62

 

 

  1.  

Число і цифра 9

64

 

 

  1.  

Числа 1 – 9. Склад числа 9

66

 

 

  1.  

Числа 1 – 9. Порівняння чисел

68

 

 

  1.  

Число 10

70

 

 

  1.  

Числа 1 – 10. Склад числа 10

72

 

 

  1.  

Числа 1 – 10

74

 

 

  1.  

Віднімання чисел. Знак –

76

 

 

  1.  

Число і цифра 0

78

 

 

  1.  

Компоненти дії додавання

80

 

 

  1.  

Компоненти дії віднімання

82

 

 

  1.  

Вимірювання відрізків. Сантиметр

84

 

 

  1.  

Доба. Замкнені і незамкнені лінії

86

 

 

  1.  

Робота  з даними

88

 

 

  1.  

Повторення вивченого

90

 

 

  1.  

Повторення вивченого

92

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації

94

 

 

Додавання і віднімання чисел в межах 10 ( 32 год)

  1.  

Додавання і віднімання числа 0. Вимірювання відрізків.

4 ( ІІ част.)

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 1. Вимірювання відрізків

6

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 2.

Збільшення, зменшення  числа . Розпізнавання фігур

8

 

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа частинами

10

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 3.

Переставний закон додавання. Розпізнавання  фігур

 

12

 

 

  1.  

Вирази. Сума. Різниця

14

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 4.

Побудова відрізка

16

 

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 5.

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

 

18

 

 

  1.  

Значення виразу. Читання виразів

20

 

 

  1.  

Обчислення значень виразів. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини

22

 

 

  1.  

Задача. Задачі на знаходження суми чисел. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка

24

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 6

26

 

 

  1.  

Додавання і віднімання числа 7. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка за заданими кінцями відрізка

28

 

 

  1.  

Порівняння числа і виразу. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною

30

 

 

 

ІІ семестр

62.

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задача на знаходження різниці чисел

32

 

 

63.

Повторення вивченого

34

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації

36

 

 


 

65.

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі

38

 

 

  1.  

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною.   Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка

40

 

 

67.

Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення в межах 10. Розпізнавання фігур

42

 

 

68.

Додавання кількох чисел. Розв’язування задач. Побудова відрізків за заданою довжиною

44

 

 

  1.  

Віднімання  кількох чисел. Розв’язування задач

46

 

 

70.

Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення  в межах 10. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць

48

 

 

71.

Обчислення значень виразів. Розв’язування задач

50

 

 

72.

Різницеве порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння.  Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини

52

 

 

  1.  

Різницеве порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння

54

 

 

74.

Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів. Розпізнавання фігур

56

 

 

75.

Маса. Кілограм. Задачі на знаходження маси. Порівняння іменованих чисел

58

 

 

76.

Місткість. Літр. Дії з іменованими числами

60

 

 

77.

Обчислення значень виразів. Задачі. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання фігур

62

 

 

78.

Аналіз умови задачі. Вибір схеми до  задачі. Обчислення значень виразів на 2 дії

64

 

 

79.

Повторення

66

 

 

Числа 11 – 20. Дії з числами ( 14  год)

  1.  

Десяток. Лічба десятками. Доповнення умови задачі числовими даними

68

 

 

  1.  

Числа 11 – 15. Відтворення малюнка

70

 

 

  1.  

Числа 16 – 20 . Рух за вказаним маршрутом

72

 

 

  1.  

Десятковий склад числа. Аналіз задач, схем до задач. Відтворення малюнка

74

 

 

  1.  

Наступне і попереднє числа. Складання задач за малюнком

76

 

 

  1.  

Порівняння чисел другого десятка. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини

78

 

 

  1.  

Додавання виду 10 + 4. Складання задач за малюнком. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини

80

 

 

  1.  

Дециметр. Складання задач за малюнком і запитанням

82

 

 

  1.  

Віднімання виду 17 – 7,  17 – 10. Задача на знаходження суми. Творча робота над задачею.  Відтворення малюнка

84

 

 

  1.  

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Формулювання запитань до задачі. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини

86

 

 

  1.  

Обчислення виду 13 + 2. Відтворення малюнка

88

 

 

  1.  

Обчислення виду  18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Вимірювання довжини відрізка, побудова відрізка заданої довжини

90

 

 

  1.  

Повторення вивченого

92

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації

94

 

 

Числа 21 – 100. Обчислення на основі нумерації ( 25 год)

  1.  

Лічба десятками. Круглі числа. Вирази до задачі. Відтворення  малюнка

2 (ІІІ част.)

 

 

  1.  

Числа 21 –  40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею

4

 

 

  1.  

Числа 21 – 40. Задача на збільшення числа. Розпізнавання фігур

6

 

 

  1.  

Числа 21 – 40. Задача а знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини

8

 

 

  1.  

Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка

10

 

 

  1.  

Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка

12

 

 

  1.                      

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини

14

 

 

  1.                      

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Задача на знаходження невідомого доданка. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка

16

 

 

  1.                      

Числа 41 –  90. Задача на знаходження невідомого доданка. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка

18

 

 

  1.                      

Числа 91 – 100. Сотня.  Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану вказаного маршруту

20

 

 

  1.                      

Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка

22

 

 

  1.                      

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів.  Задачі на різницеве порівняння

24

 

 

  1.                      

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами

26

 

 

  1.                      

Повторення вивченого

28

 

 

  1.                      

Урок узагальнення і систематизації знань

30

 

 

  1.                      

Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. складання задач за вказаним сюжетом. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка

32

 

 

  1.                      

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини відрізка, порівняння відрізків за довжиною.  

34

 

 

  1.                      

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної

36

 

 

  1.                      

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Розв’язування і складання задачі на різницеве порівняння . Знаходження довжини ламаної

38

 

 

  1.                      

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків

40

 

 

  1.                      

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Обчислення довжини шляху. Порівняння шляху за довжиною

42

 

 

  1.                      

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за малюнком і даними числами Розпізнавання об’ємних геометричних фігур

44

 

 

  1.                      

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження суми. Рух за вказаним маршрутом

46

 

 

  1.                      

Повторення вивченого

48

 

 

  1.                      

Урок узагальнення і систематизації

50

 

 

Дії з двоцифровими числам (ознайомлення)  ( 12  год)

  1.                      

Додавання виду 45 + 3 (ознайомлення). Аналіз умови задачі. Розпізнавання фігур

52

 

 

  1.                      

Віднімання виду 48 – 5 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

54

 

 

  1.                      

Додавання виду 45 + 30 (ознайомлення). Складання задачі на знаходження невідомого від’ємника

56

 

 

  1.                      

Віднімання виду 45 – 20 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання фігур

58

 

 

  1.                      

Обчислення в межах 100.  Задача на знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини

60

 

 

  1.                      

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. Симетрія (ознайомлення)

62

 

 

  1.                      

Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.  Вимірювання довжини відрізка

64

 

 

  1.                      

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Відтворення малюнка

66

 

 

  1.                      

Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розпізнавання фігур

68

 

 

  1.                      

Дії з двоцифровими числами. Знаходження невідомого доданка. Складання задач. Розпізнавання фігур

70

 

 

  1.                      

Повторення

72

 

 

  1.                      

Урок узагальнення і систематизації

74

 

 

 

  1.                      

Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур

76

 

 

  1.                      

Числа 1- 20. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання і побудова відрізків заданої довжини.

78

 

 

  1.                      

Числа 1- 20. Дії з числами. Розв’язування задач. Відтворення малюнка

80

 

 

 

  1.                      

Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізка за заданими кінцями відрізка

82

 

 

 

  1.                      

Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задач за коміксами. Розпізнавання фігур

84

 

 

  1.                      

Числа 1- 100. Дії з числами.   Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми

86

 

 

  1.                      

Числа 1- 100. Дії з числами.   Задачі, які містять два запитання

88

 

 

  1.                      

Числа 1- 100. Дії з числами

90

 

 

  1.                      

Робота з малюнками і математичними текстами

92

 

 

  1.                      

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості

94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс

«Українська мова. Навчання грамоти»

  1.          Клас 1-А
     
  2. Програма: Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко  (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)

3. Навчальний посібник «Українська мова. Буквар» для 1 класу закладів загальної середньої освіти у 4-х частинах. Схвалено для використання в освітньому процесі, Тернопіль, видавництво «Підручники і посібники», 2023-80с.

4. Кількість годин: 7 години на тиждень

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

106 годин

139  годин

245 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Примітки

Частина 1

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (32 год)

1.

 

Ми — українці (С. 3-4, № 1-6)

 

2.

 

Ознайомлення зі школою. Шкільне життя (с. 5-6, № 1-6)

 

3.

 

Слова — назви предметів, які відповідають на питання хто? (С. 7-8, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

4.

 

Розташування зошита на парті під час письма. Проведення прямих та кривих горизонтальних ліній. Рядок (С. 9, № 5-6)

 

5.

 

Слова — назви предметів, які відповідають на питання що? (С. 10, № 1-5)

 

6.

 

Положення олівця в руці під час письма. Обведення контурних малюнків та їх розфарбовування (С. 11, № 6-9)

 

7.

 

Слова - назви ознак (С. 12-13, № 1-7)

 

8.

 

Рядок. Проведення прямих вертикальних ліній.

Розвиток зв’язного мовлення (с. 14, № 8-11)

 

9.

 

Слова — назви дій (С. 15, № 1-3)

 

10.

 

Рядок. Проведення прямих горизонтальних ліній (С. 16, № 4-8)

 

11.

 

Слова — назви чисел (С. 17-18, № 1-5). Робота з дитячою книжкою

 

12.

 

Ознайомлення з сіткою зошита, робочим рядком (С. 19, № 6-9)

 

13.

 

Службові слова (С. 20-21, № 1-6)

 

14.

 

Письмо коротких та подовжених похилих ліній (С. 22, № 7-9)

 

15.

 

Поняття про речення (С. 23, № 1-3)

 

16.

 

Письмо ліній із заокругленням вгорі, похилих ліній.

Розвиток зв’язного мовлення (С. 24, № 4-8)

 

17.

 

Поділ слів на склади (С. 25-27, № 1-5). Робота з дитячою книжкою

 

18.

 

Письмо коротких похилих ліній із заокругленням унизу (С. 27-28, № 7-12)

 

19.

 

Наголос. Наголошений склад (С. 29-30, № 1-4)

 

20.

 

Письмо коротких похилих ліній із заокругленням унизу та вгорі (С. 31, № 5-9)

 

21.

 

Мовні й немовні звуки (С. 32-33, № 1-6)

 

22.

 

Письмо подовжених похилих ліній з петлею вгорі.

Розвиток зв’язного мовлення (С. 33, № 7-8)

 

23.

 

Повторення вивченого матеріалу (С. 34, № 9-12)

 

24.

 

Письмо подовжених похилих ліній з петлею внизу (С. 35, № 13-17)

 

25.

 

Голосні та приголосні звуки (С. 36-37, № 1-4).

Робота з дитячою книжкою

 

26.

 

Письмо подовжених похилих ліній із заокругленням унизу (С. 37, № 5-6)

 

27.

 

Тверді та м’які приголосні звуки (С. 38-40, № 7-11)

 

28.

 

Письмо правих малих та великих півовалів.

Розвиток зв’язного мовлення (С. 40-41, № 12-16)

 

29.

 

Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Гоигорій Фалькович «День змагань». Гоигорій Фалькович «День змагань» (С. 42, № 1-2)

 

30.

 

Письмо лівих малих та великих півовалів (С. 43, № 3-6)

 

31.

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки (С. 44-46, № 1-5).

Робота з дитячою книжкою

 

32.

 

Письмо малих та великих овалів (С. 46-47, № 6-12)

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД (151 год)

 

33.

 

Звук [а], позначення його буквою «а» (С. 48-49, № 1-6)

 

34.

 

Письмо малої букви а (С. 49-50, № 7-11)

 

35.

 

Екскурсія до шкільної бібліотеки

 

36.

 

Письмо великої букви А (С. 51-52, № 1-8)

 

37.

 

Звук [у], позначення його буквою «у» (С. 53, № 1-4)

 

38.

 

Письмо малої букви у. Розвиток зв’язного мовлення (С. 54, № 5-8)

 

39.

 

Розпізнавання речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці) (С. 55, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

40.

 

Письмо великої букви У (С. 56-57, № 5-10)

 

41.

 

Звук [о], позначення його буквою «о» (С. 58-59, № 1-8)

 

42.

 

Письмо малої та великої букви О (С. 60, № 9-12;

С. 61, № 1-5)

 

43.

 

Звук [и], позначення його буквою «и» (С. 62-63, № 1-6)

 

44.

 

Письмо малої букви и. Розвиток зв’язного мовлення (С. 63, № 7-8)

 

45.

 

Українська народна казка «Лисичка і Журавель». (С. 64, № 9-12). Робота з дитячою книжкою

 

46.

 

Письмо великої букви И (С. 65, № 1-4)

 

47.

 

Звуки [м], [м'], позначення їх буквою «ем» (С. 66­67, № 1-4)

 

48.

 

Письмо малої букви «ем», буквосполучень, слів з вивченими буквами (С. 67, № 5-7)

 

49.

 

Закріплення звуків [м], [м']. Читання складів, слів та тексту (С. 68, № 1-3)

 

50.

 

Письмо великої букви «ем», буквосполучень, слів і

 

 

 

речень з вивченими буквами (С. 68-69, № 4-9)

 

51.

 

Звук [і], позначення його буквою «і» (С. 70-71, № 1-7)

 

52.

 

Письмо малої та великої букв І, і, речень із вивченими буквами (С. 71, № 8-10; С. 72, № 1-4)

 

53.

 

Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен» (С. 73, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

54.

 

Письмо малої букви н, буквосполучень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення (С. 74, № 5-8)

 

55.

 

Закріплення звуків [н], [н']. Утворення словосполучень із службовими словами (С. 75, № 1-4)

 

56.

 

Письмо великої букви Н, слів та речень з вивченими буквами (С. 76, № 5-8)

 

57.

 

Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел» (С. 77, № 1-4)

 

58.

 

Письмо малої букви «ел», буквосполучень, слів з вивченими буквами (С. 78, № 5-8)

 

59.

 

Закріплення звуків [л], [л'] (С. 79, № 1-3)

 

60.

 

Письмо великої букви Л, буквосполучень, слів, речень з вивченими буквами (С. 80, № 4-7).

Розвиток зв’язного мовлення

 

61.

 

Підсумковий урок. Гра. Робота з дитячою книжкою

 

62.

 

Підсумковий урок. Гра

 

Частина 2

63.

 

Звуки [в], [в'], позначення їх буквою «ве» (С. 3-4, № 1-9)

 

64.

 

Письмо малої букви в, буквосполучень із нею (С. 5, № 10-13)

 

65.

 

Закріплення звукового значення букви «ве». Читання слів, речень, текстів (С. 6-7, № 1-7)

 

66.

 

Письмо великої букви В, буквосполучень, слів, речень з вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 7-8, № 8-12)

 

67.

 

Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Читання слів, речень, текстів (С. 9-10, № 1-7)

 

68.

 

Письмо малої букви с. Написання буквосполучень

 

 

 

та слів (С. 10-11, № 8-12)

 

69.

 

Закріплення звукових значень букви «ес». Інтонаційне читання речень (с. 12-13, № 1-7).

Робота з дитячою книжкою

 

70.

 

Письмо великої букви С. Написання буквосполучень (С. 14, № 8-12)

 

71.

 

Звуки [к], [к'], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів, тексту (С. 15-16, № 1-7)

 

72.

 

Письмо малої букви к. Написання буквосполучень та слів (С. 17, № 8-11)

 

73.

 

Закріплення звукового значення букви «ка». Опрацювання тексту (С. 18-19, № 1-6)

 

74.

 

Письмо великої букви К. Написання

буквосполучень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 19-20, № 7-11)

 

75.

 

Звук [е], позначення його буквою «е». Читання складів, слів, тексту (С. 21-22, № 1-9)

 

76.

 

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень (С. 22-23, № 10-14)

 

77.

 

Закріплення звукового значення букви «е» (С. 24, № 1-3). Робота з дитячою книжкою

 

78.

 

Письмо великої літери Е, буквосполучень і слів із нею (С. 25, № 4-6)

 

79.

 

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, тексту (С. 26-27, № 1-10)

 

80.

 

Письмо малої букви р. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 28, № 11­14)

 

81.

 

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання слів, тексту (С. 29-30, № 1-6)

 

82.

 

Письмо великої букви Р. Написання буквосполучень, слів (С. 31-32, № 7-15)

 

83.

 

Звуки [п], [п'], позначення їх буквою «пе». Читання складів, слів, тексту (С. 33-34, № 1-9)

 

84.

 

Письмо малої букви п. Написання буквосполучень, слів (С. 35, № 10-13)

 

85.

 

Українська народна казка «Ріпка». Інсценізація казки (С. 36-37, № 1-5). Робота з дитячою книжкою

 

86.

 

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, слів, речень (С. 37-38, № 6-10)

 

87.

 

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень (С. 39-40, № 1-9)

 

88.

 

Письмо малої букви т. Написання буквосполучень, слів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 41, № 10-13)

 

89.

 

Закріплення звукового значення букви «те». Творча робота за змістом тексту (С. 42-43, № 1-5)

 

90.

 

Письмо великої букви Т. Написання буквосполучень, слів (С. 43-44, № 6-10)

 

91.

 

Звуки [д], [д'], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, тексту (С. 45-46, № 1-8)

 

92.

 

Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, слів (С. 47, № 9-12)

 

93.

 

Закріплення звукового значення букви «де». Опрацювання тексту (С. 48, № 1-3). Робота з дитячою книжкою

 

94.

 

Письмо великої букви Д. Написання буквосполучень, слів (С. 49, № 4-6)

 

95.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

96.

 

Повторення вивченого матеріалу. Розвиток зв'язного мовлення (С. 50, № 7-10)

 

97.

 

Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Читання складів, слів, тексту (С. 51-52, № 1-7)

 

98.

 

Письмо малої букви з. Написання буквосполучень, слів (С. 52-53, № 8-11)

 

99.

 

Закріплення звукових значень букви «зе». Опрацювання тексту «Друзі» (С. 54-55, № 1-7).

Робота з дитячою книжкою

 

100.

 

Письмо великої букви З. Написання буквосполучень, слів (С. 56-57, № 8-13)

 

101.

 

Звуки [б], [б'], позначення їх буквою «бе».

Опрацювання тексту «Навесні» (С. 58-59, № 1-8)

 

102.

 

Письмо малої букви б. Письмо буквосполучень, слів

 

 

 

із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 60, № 9-12)

 

103.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Опрацювання тексту ЛідіїЖарун «Добре роби — добре буде». Тестування (С. 61, № 1-3)

 

104.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

105.

 

Українська народна казка «Солом’яний бичок». (С. 62, № 4-6). Робота з дитячою книжкою

 

106.

 

Письмо великої букви Б. Письмо буквосполучень, слів, речень із вивченими буквами (С. 63, № 7-10)

 

ІІ семестр

107.

 

Буква ь («м’який знак»), позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів (С. 64-65, № 1-9)

 

108.

 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Розвиток зв'язного мовлення (С. 66, № 10-14)

 

109.

 

Буквосполучення ьо. Опрацювання тексту «Мудра Сорока» (С. 67-68, № 1-6)

 

110.

 

Закріплення уміння писати вивчені букви, словосполучення з ьо. Робота в учнівському зошиті. Списування з друкованого тексту (С. 68, № 7-8)

 

111.

 

Звук [й], позначення його буквою «йот». Читання слів, діалогу (С. 69-70, № 1-9). Робота з дитячою книжкою

 

112.

 

Письмо малої букви й. Написання слів із вивченими буквами (С. 70-71, № 10-15)

 

113.

 

Закріплення звукового значення букви «йот».

Буквосполучення йо. Читання тексту «У діброві» (С. 72-73, № 1-4)

 

114.

 

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів із вивченими буквами (С. 73­74, № 5-10)

 

115.

 

Буква я, позначення нею сполучення звуків [йа]. Мовно-логічні вправи (С. 75-76, № 1-8)

 

116.

 

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Робота в учнівському зошиті. Диктант складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення(С. 77, № 9-11)

 

117.

 

Позначення буквою я звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту (С. 77-79, № 1-6)

 

118.

 

Письмо великої букви Я. Написання буквосполучень, слів (С. 79-80, № 7-9)

 

119.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання. Робота з дитячою книжкою

 

120.

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Складання діалогу (С. 80, № 10-13)

 

121.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання

 

122.

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення

 

123.

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Вправи на розвиток навичок читання

 

124.

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом

 

Частина 3

125.

 

Звуки [ш], [ш'], позначення їх буквою «ша». Опрацювання тексту (С. 3-4, № 1-7). Робота з дитячою книжкою

 

126.

 

Письмо малої букви ш. Написання буквосполучень, слів (С. 4-5, № 8-12)

 

127.

 

Закріплення букви ш. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді» (С. 6-7, № 1-5)

 

128.

 

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, речення (С. 7-8, № 6-11)

 

129.

 

Звуки [ж], [ж'], позначення їх буквою «же». Опрацювання тексту «Книжка — джерело знань» (С. 9-11, № 1-9)

 

130.

 

Письмо малої букви ж. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті. Розвиток зв'язного мовлення (С. 11-12, № 10-13)

 

131.

 

Закріплення букви ж. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина». Українська народна казка «Казка про жолудь» (С. 12-13, №1-4). Робота з дитячою книжкою

 

132.

 

Письмо великої букви Ж. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 14, № 5-8)

 

133.

 

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Читання слів, речень і тексту «Розмова птахів» (С. 15-17, № 1-8)

 

134.

 

Письмо малої букви г. Написання складів, слів із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи (С. 17­18, № 9-14)

 

135.

 

Закріплення букви г. Опрацювання тексту «Довга лоза». Мовно-логічні вправи (С. 19-20, № 1-6)

 

136.

 

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті.

Розвиток зв'язного мовлення (С. 21, № 7-10)

 

137.

 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів і тексту «Гарні ґаздині» з вивченими літерами (С. 22-24, № 1-10)

 

138

 

Письмо малої букви ґ. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 24-25, № 12-15)

 

139.

 

Повторення вивченого матеріалу. Робота з дитячою книжкою

 

140.

 

Письмо великої букви Ґ. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 26, № 1-5)

 

141.

 

Буква є. Позначення нею звуків [йе]. Позначення буквою є звука [е] та м'якості попереднього приголосного (С. 27-28, № 1-5)

 

142.

 

Письмо малої та великої букви Є, є. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 29-30, № 6-13)

 

143.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Весняні дарунки» (С. 31-32, № 1-2)

 

144.

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення (С. 32-

 

 

 

33, № 3-8)

 

145.

 

Звуки [ч], [ч'], позначення їх буквою «че». Читання слів, речень (С. 34-35, № 1-6)

 

146.

 

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 36, № 7-10)

 

147.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Разом — веселіше» (С. 37-38, № 1-11). Робота з дитячою книжкою

 

148.

 

Письмо великої букви Ч. Написання складів, слів, речень із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті (С. 39-40, № 12-18)

 

149.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гостини» (С. 37)

 

150.

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Розвиток зв'язного мовлення

 

151.

 

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Читання слів, речень, чистомовки, скоромовки (С. 41-42, № 1-7)

 

152.

 

Письмо малої букви ц. Написання складів, слів із вивченими буквами. Письмо з пам'яті (С. 42-43, № 8-12)

 

153.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Справжні друзі» (С. 44-45, № 1-6). Робота з дитячою книжкою

 

154.

 

Письмо великої букви Ц. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 45-46, № 7-11)

 

155.

 

Буква ю, позначення нею звуків [йу]. Читання складів, слів з вивченими буквами. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів» (С. 47-48, № 1-7)

 

156.

 

Письмо малої букви ю. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 48-49, № 8-12)

 

157.

 

Буква ю, позначення нею м'якості попереднього приголосного і звука [у]. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків» (С. 50-51, № 1-6)

 

158.

 

Письмо великої букви Ю. Написання складів, слів із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 51-52, № 7-11)

 

159.

 

Звуки [х], [х'], позначення їх буквою «ха». Читання складів, слів, речень, Опрацювання тексту «Похвала» (С. 53-54, № 1-6)

 

160.

 

Письмо малої букви х. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 54-55, № 7-11)

 

161.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Буду пекарем» (С. 56-57, № 1-7). Робота з дитячою книжкою

 

162.

 

Письмо великої букви Х. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 58, № 8-12)

 

163.

 

Звуки [ф], [ф'], позначення їх буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Софійка-фантазерка» (С. 59-60, № 1-8)

 

164.

 

Письмо малої букви ф. Написання складів, слів із вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (С. 61, № 9-12)

 

165.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Фея у школі» (С. 62-63, № 1-3)

 

166.

 

Письмо великої букви Ф. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами (С. 63-64, № 4-8)

 

167.

 

Буква ї, позначення нею звуків [йі]. Читання складів, слів з вивченими буквами. Опрацювання вірша Ігоря Січовика та вірша Людмили Паніченко «Україна» (С. 65-66, № 1-9). Робота з дитячою книжкою

 

168.

 

Письмо малої букви ї. Написання складів, слів із вивченими буквами (С. 67, № 10-13). Робота в учнівському зошиті

 

169.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Вітерець і Книжечка» (С. 68-69, № 1-3)

 

170.

 

Письмо великої букви Ї. Написання складів, слів, речення із вивченими буквами. Самодиктант.

Розвиток зв'язного мовлення (С. 69-70, № 4-10)

 

171.

 

Буква щ, позначення нею звуків [шч]. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами (С. 71, № 1-4)

 

172.

 

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів із вивченими буквами. Робота в учнівському зошиті

 

 

 

(С. 72, № 5-8)

 

173.

 

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Що таке щастя?» (С. 73-74, № 1-5)

 

174.

 

Письмо великої букви Щ. Написання складів, речення із вивченими буквами (С. 74-75, № 6-11)

 

175.

 

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення «дз». Читання складів, слів з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Краса навколо нас» (С. 76-78, № 1-8).

Робота з дитячою книжкою

 

176.

 

Письмо буквосполучень дз, Дз. Написання слів, речень (С. 78-79, № 9-14)

 

Частина 4

177.

 

Звуки [дж], [дж'], буквосполучення «дж». Читання складів, слів з вивченими літерами. Робота над загадками (С. 3-5, № 1-11)

 

178.

 

Письмо буквосполучень дж, Дж. Написання слів, речень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 5-6, № 12-17)

 

179.

 

Опрацювання тексту «День народження Джмелика» (С. 5-6)

 

180.

 

Робота в учнівському зошиті. Списування з друкованого тексту. Звуковий аналіз слів

 

181.

 

Апостроф (С. 7-9, № 1-6)

 

182.

 

Письмо слів з апострофом (С. 9-10, № 7-11)

 

183.

 

Опрацювання тексту Тамари Коломієць «Дружня сімейка» (С. 11-12, № 1-5). Робота з дитячою книжкою

 

184.

 

Український алфавіт (С. 12, № 6-8)

 

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (61 год)

185.

 

Юлія Каспарова «Як кіт навчався читати» (С. 13, № 1-4)

 

186.

 

Повторення написання букв. Слова з близьким та протилежним значенням. Розвиток зв'язного мовлення (С. 14, № 5-10)

 

187.

 

Вікторія Забава «Придибенція» (С. 15, № 1-3)

 

188.

 

Повторення написання великих букв А, Л, М. Списування друкованих слів та речень (С. 16, № 5-8)

 

189.

 

«Чому Сорока будує кілька хатинок» (легенда) (С. 17-18, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

190.

 

Повторення написання букв є, х, с, ж. Самодиктант (С. 18, № 5-8)

 

191.

 

Наталя Карпенко «Зайва пара». Тест (С. 19, № 4-7)

 

192.

 

Повторення написання букв. Складання речення за малюнком. Розвиток зв'язного мовлення (С. 20, № 4-7)

 

193.

 

Василь Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії» (С. 21-22, № 1-4)

 

194.

 

Повторення написання букв. Звуко-буквений аналіз слів (С. 22, № 6-8)

 

195.

 

Оксана Іваненко «Сонечко» (С. 23, № 1-5)

 

196.

 

Списування з друкованого тексту

 

197.

 

Оксана Іваненко «Сонечко» (С. 24-25, № 5-7)

Робота з дитячою книжкою

 

198.

 

Повторення написання букв. Буквенний квест (С. 25, № 8-10)

 

199.

 

Сашко Дерманський «Грушка» (С. 26-27, № 1-3)

 

200.

 

Повторення написання букв. Власна назва в прізвищах, іменах. Розвиток зв'язного мовлення (С. 28, № 4-8)

 

201.

 

Світлана Ходій «Колобок на новий лад» (С. 29-30, № 1-4)

 

202.

 

Редагування та запис тексту (С. 31, № 5-7)

 

203.

 

Українська народна казка «Кабан під дубом», «Чи знаєш ти?» (С. 32-33, № 1-6). Робота з дитячою книжкою

 

204.

 

Повторення написання букв. Списування з друкованого тексту (С. 33, № 7-8)

 

205.

 

«Дикі свині» (С. 34, № 9-12)

 

206.

 

Робота у робочому зошиті. Розвиток зв'язного

 

207.

 

Марина Павленко «Хто біліє, хто бігає» (С. 35, № 1-3)

 

208.

 

Повторення написання букв. Письмо з пам'яті (С. 36, № 4-8)

 

209.

 

«Загадкова грядочка» (С. 37-38, № 1-3)

 

210.

 

Складання загадок (С. 39, № 4-7)

 

211.

 

«Казка-загадка» (С.40, № 1-2). Робота з дитячою книжкою

 

212.

 

Повторення написання букв. Самодиктант (С. 41, № 3-8)

 

213.

 

Олег Буцень «Айстри». Тест (С. 42-43, № 1-3)

 

214.

 

Повторення написання букв. Слова — назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення (С. 44, № 4-7)

 

215.

 

Анатолій Качан «Мобільна розмова». Складання діалогу (С. 45-47, № 1-6)

 

216.

 

Слова — назви дій. Побудова речення (С. 47, № 7-9)

 

217.

 

Олена Скуловатова «Андрійко й монстр з телефону» (С. 48-49, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

218.

 

Побудова речень. Відповіді на запитання (С. 49­50, № 5-10)

 

219.

 

«Борщ — наша гордість» (С. 51, № 1-4)

 

220.

 

Письмові відповіді на запитання. Розвиток

зв'язного мовлення (С. 52, № 5-9)

 

221.

 

«Букет скоромовок» (С. 53, № 1-3)

 

222.

 

Письмо з пам'яті (С. 54, № 4-9)

 

223.

 

Василь Сухомлинський «Найгарніша мама» (С. 55­

56, № 1-3) Робота з дитячою книжкою

 

224.

 

Слова — ознаки предметів. Опис мами (С. 56, № 4-6)

 

225.

 

Ксенія Бондаренко «Наша ненька — Україна» (С. 57, № 1)

 

226.

 

Списування з друкованого тексту (С. 58, № 3-6)

 

227.

 

«Букет лічилок» (С. 59-60, № 1-6)

 

228.

 

Слова — назви чисел. Розвиток зв'язного мовлення (С. 61, № 7-10)

 

229.

 

Людмила Паніченко «Іграшковий хлопчик» (С. 62­63, № 1-5)

 

230.

 

Службові слова (С. 64, № 1-4)

 

231.

 

Микола Магера «Бабусин Помічник» (С. 65-66, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

232.

 

Правила переносу слів (С. 67, № 5-8)

 

233.

 

Юля Смаль «Про сміливість, допомогу та вдячність» (С. 68-69, № 1-4)

 

234.

 

Складання речень за життєвою ситуацією.

Розвиток зв'язного мовлення (С. 70, № 5-9)

 

235.

 

Тамара Коломієць «Олівці» (С. 71-72, № 1-2)

 

236.

 

Списування з друкованого тексту із завданням (С. 72, № 3-4)

 

237.

 

Микола Сингаївський «Що сказало сонце?» (С. 73­

74, № 1-4). Робота з дитячою книжкою

 

238.

 

Побудова питальних речень (С. 74-75, № 5-8)

 

239.

 

Ніна Даценко «Якого кольору літо» (С. 76-77, № 1-4)

 

240.

 

Повторення про алфавіт (С. 77-78, № 5-10)

 

241.

 

Володимир Верховень «Канікули» (С. 79, № 1-3)

 

242.

 

Побудова розповідних речень. Розвиток зв'язного мовлення (С. 80, № 4-6)

 

243.

 

Урок-гра. Робота з дитячою книжкою

 

244.

 

Урок-конкурс

 

245.

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво

  1.                    Клас 1-А
     
  2.                    Програма: Типова освітня програма для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко  (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
     
  3.                    Підручник Л. Масол, М. Гайдамака, О. Колотило «Мистецтво» інтегрованого курсу для 1 класу закладів середньої освіти. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.02.2023 №110; №2.0046-2023 у каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)

Відповідає Типовим освітнім програмам для 1-2 класів закладів середньої освіти, розробленим під керівництвом Савченко О.Я., Шияна Р. Б., 2023 -144с.
 

  1. Кількість годин: 2 години на тиждень
     
  2.  

І семестр

ІІ семестр

Всього за рік

30 годин

40  годин

70  годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр


№п\п

Тема уроку

Сторінка у підручнику

Дата

1.

Перший раз у перший клас. Звуки: шумові, музичні. Мелодія.

Слухання: М. Скорик «Мелодія», Н. Матвієнко «Гой –да, гой-да, ніченька іде» (фрагмент).

Виконання: Н. Май «Пісня першокласника»

4-5

 

2.

Перший раз у перший клас. Організація робочого місця. Матеріали та інструменти якими працюють художники. Крапка, лінія, як засоби створення образів.. Виконання ліній-образів різних за характером. Малювання шкільного дзвоника (фломастери)

6-7

 

3.

Мої друзі. Властивості музичних звуків (тривалість). Скрипковий ключ.

Слухання: українська народна пісня «Котику сіренький», Я. Барнич «Коник»

Виконання: Поспівка з довгих та коротких звуків.

8-9

 

4

Мої друзі. Лінія пряма, ламана, крива. Малювання подарунка другові за допомогою різних ліній (фломастери або кольорові олівці)

10-11

 

5.

Моє довкілля. Властивості музичних звуків (висота). Гра «Зозуля та соловейко».

Слухання: звуки грому, Е. Гріг «Пташка», В. Подвала «Їжачок», «Дятел».

Виконання: поспівка «Дінь-дон», украї\нська народна пісня «Прилетів комарик»

12-13

 

6.

Моє довкілля. Контур. Малювання різними лініями (фломастери або олівці).

Складання казки за серією малюнків.

14-15

 

7.

Світ навколо тебе. Властивості музичних звуків (гучність). Гра «Луна».

Слухання: В. Барвінський «Жучок і Жучиха», А. Штогаренко «Метелик».

Виконання: поспівка про Павука (гучно), поспвка про Мушку (тихо).

16-17

 

8.

Світ навколо тебе. Розташування малюнка на аркуші паперу. Виконання простих за формою предметів. Малювання  композиції «Квіткова галявина» (гуаш, акварель).

18-19

 

9.

Мій ляльковий світ. Настрій у музичному творі. Слухання: Л. Колодуб «Лялька співає». Перегляд: мультфільм «Дитячий альбом» П. Чайковський «Нова лялька. Хвороба ляльки» Виконання пісеньки з різним закінченням (сумно, весело) «Машина каша», «Іде бичок хитається»

20-21

 

10.

Мій ляльковий світ. Настрій у мистецьких творах. Перегляд: «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). Малювання композиції «Святковий феєрверк у ляльковому місті» 

22-23

 

11.

Дитячі захоплення. Настрій у музичному творі. Слухання: Ф. Хільц «Гра у м’ячик».  Перегляд: мультфільм «Літачок Жужа», Виконання: В. Прокопик «Літачок Жужа»

24-25

 

12.

Дитячі захоплення. Форма. Перегляд: мультфільм «Літачок Ліп» . Малювання диво-машини, використовуючи різні форми. (кольорові олівці).

26-27

 

13.

Осінній ярмарок. Настрій у музичному творі. Слухання: Кузнєцов «Український ярмарок» Перегляд: український народний танець «Козачок» . Виконання: українська народна пісня «Урожайна»

28-29

 

14.

Осінній ярмарок. Малювання «Урожай, урожай, не лінуйся збирай.» (фарби гуаш, акварель)

30

 

15.

Моя Україна багата й гостинна. Слухання: Осадчий О., Рибчинський Ю. «Земле моя» Виконання: поспівка в різному характері. (легко, наспівно та урочисто). А. Філіпенко «На місточку» (в ролях)

32-33

 

16.

Моя Україна багата й гостинна. Перегляд: відео «Україна щедра та багата» . Виготовлення смаколиків «Фруктова фантазія»

34

 

17.

Краса рідної землі. Пісня. Куплет (заспів, приспів) Слухання: К. Стеценко «Вечірня пісня» , С. Людкевич «Старовинна пісня». Виконання: М. Ведмедері «Ой ходила Осінь».

36-37

 

18.

Краса рідної землі. Кольори (основні та похідні) Палітра. Способи утворення похідних кольорів.  Зображення природи, роздмухуючи плями. «Кольорові метелики» (Фарби, тонований папір, трубочка для соку)

38-39

 

19.

Веселковий дивограй. Ритм. Слухання: С. Прокофьев «Дощик і веселка» Відтворення рухами характеру музики. Виконання: Н. Май «Кап-кап-кап»

40-41

 

20.

Веселковий дивограй. Ознайомлення з кольорами веселки (спектральними кольорами) та їх послідовністю. Заповнення площини аркуша зображенням. Створення композиції «Кольори веселки».

42-43

 

21.

Різні барви у природи. Танець. Темп. Сприймання: український народний танець «Гопак». Перегляд: український народний танець «Метелиця», М. Верховинець «Зробимо коло». Добір музичних інструментів для передачі образу.

44-45

 

22.

Різні барви у природи. Кольори теплі та холодні. Виконання композиції «Будинок для осені» або «Крижана оселя Зими» (акварельні фарби)

46-47

 

23.

Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці. Виконання: Н.Май «Подивись на небо»

-

 

24.

Як створюється краса. Кольори навколо нас. Створення моделей одягу.

-

 

25.

Святкові перетворення. Перегляд: руханка «Танці-зігріванці». Виконання: Рубальська Н. «Пісня сніговиків»

52-53

 

26.

Святкові перетворення. Кольори світлі і темні. Розбіл і замутнення  спектральних кольорів; відтінки кольорів. Малювання кумедного сніговика. Створення колективної композиції «Танок сніговиків».

54-55

 

27.

Зимові ритми. Ритм. Інструментальний супровід. Вибір інструментів для супроводу пісні. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Ритмічні вправи.

48-49

 

28.

Зимові ритми. Ритм. Колективна робота вирізання з паперу сніжинок. Створення зі сніжинок прикраси у певному ритмі (білий папір, картон).

50-51

 

29.

Зимові свята. Слухання: Дж.Л. Пьєрпонт «Дзвоники дзвенять» Виконання: Олєйнікова А. «Святий Миколай».

Підготовка до Новорічного свята

56-57

 

 

 

30.

Зимові свята. Малювання новорічної ялинки відбитками пальців. Вчити послідовно зображувати ялинку. Виконання композиції «Новорічна ялинка»

58-59

 

 

ІІ семестр

 

 

№п\п

Тема уроку

Сторінка у підручнику

Дата

31.

Мандри країною Мистецтв. Слухання: Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала», Ф. Мендельсон «Танець клоунів».

Виконання: Придумування та наспівування мелодії до вірша

Поняття: вокальна, інструментальна музика, цирк.

66-67

 

32.

Мандри країною Мистецтв. Створення циркового клоуна. (аплікація)

Поняття: афіша.

68-69

 

33.

Зустріч з театром. Перегляд: Ровель М. балет «Дитя та чари» (відеофрагмент).

Виконання: «Два півники» (українська народна пісенька)

Поняття: театр, актор.

70-71

 

34.

Зустріч з театром. Малювання ляльки до казки «Лисичка котик та півник» (кольорові олівці)

72-73

 

35.

Чарівники балету. Перегляд: П. Чайковський «Вальс сніжинок» (з балету «Лускунчик») Виконання: пісня «Сніжинки» (муз. Я. Степового, слова народні)

Поняття: балет.

74-75

 

36.

Чарівники балету. Малювання сценічних костюмів для балету (за шаблоном) (кольорові олівці, фломастери)

76-77

 

37.

Балет-казка. Слухання: Б. Павловський. Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент)

Перегляд: м\ф «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент)

Виконання: поспівки, придумування та виконання мелодій для гномів з казки.

Гра «Оркестр»

 

78-79

 

38.

Балет-казка. Створення образів казкових гномів з казки «Білосніжка і сім гномів» (фарби акварель, кольорові олівці)

80-81

 

39.

Веселий мандрівник на оперній сцені. Слухання: Г. Гриневич. Опера-казка «Плескачик»

Виконання: Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» (музика Н. Барабаш»

Поняття: арія, опера.

82-83

 

40.

Веселий мандрівник на оперній сцені. Створення декорації до опери-казки «Плескачик». (кольорові олівці, фломастери)

Поняття: декорації.

84-85

 

41.

Веселий мандрівник у театрі та кіно. Перегляд: м\ф «Колобок». Створення та розігрування власної опери-казки

Поняття: ансамбль, хор.

86-87

 

42.

Веселий мандрівник у театрі та кіно. Виготовлення одного з персонажів казки «Колобок» (пластилін)

Поняття: ляльковод.

88-89

 

43.

Казкові розповіді. Слухання: М. Сільванський музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти), Виконання: придумування та виконання мелодії до поданого вірша.

Поняття: темп.

90-91

 

44.

Казкові розповіді. Виготовлення одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (кольорові олівці, фломастери)

92-93

 

45.

Казкові розповіді. Слухання: М. Чембержі «Казка про синій пролісок»

Перегляд: м\ф «Квіти дружби» (з серії «Уроки Тітоньки Сови»)

Виконання: пісня «Пролісок» (муз. А. Олєйнікова, сл. Н. Іванова)

94-95

 

46.

Казкові розповіді. Виконання малюнку «Первоцвіти» (тонований папір, гуаш)

96-97

 

47.

Краса і здоров’я.  Слухання: Ф. Шуберт «Вечірня серенада», Ж. Бізе марш тореадора з опери «Кармен»,.

Перегляд: м\ф «Крижане серце» (фрагмент)

Виконання «Пісня про зарядку» (муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакова)

98-99

 

48.

Краса і здоров’я. Виготовлення смачної і корисної композиції. (овочі, фрукти)

100-101

 

49.

Народна творчість. Слухання: «Колискова» (обробка А. Авдієвського)

Виконання: «Вийди, вийди сонечко!» (українська народна пісня)

Поняття: народна творчість.

106-107

 

50.

Народна творчість. Створення орнаменту для розпису чашки (гуаш)

108-109

 

51.

Народні інструменти та іграшки. Слухання: Й.С. Бах «Волинка»

Виконання: Придумування весняної мелодії до вірша.

110-111

 

52.

Народні інструменти та іграшки. «Весняна іграшка-свищик» (ліплення. пластилін)

112-113

 

53.

Митці-професіонали. Слухання: К Стеценко Опера-казка «Лисичка, котик та півник» (пісні Котика, Півника , Лисички)

Виконання: «Узяла Лисичка скрипку» (муз. А. Філіпенка, сл. О. Журливої)

114-115

 

54.

Народні інструменти та іграшки. Поняття «скульптура», «скульптор».

«Котик» (ліплення. Солоне тісто)

116-117

 

55.

Створюємо красу. Слухання: М. Лисенко  Хор «А вже весна». З опери  «Зима і Весна»

Виконання улюбленої пісні (з обиранням диригента, соліста і учасників хору)

118-119

 

56.

Створюємо красу. «Квітуча гілочка»  (гуаш)

120-121

 

57.

До вершини майстерності. Слухання: К. Дебюсі «Шлях до Парнасу», Н. Нижанківський «Івасько грає на чельо»

Виконання: «Урок» (муз. Т. Потапенко. сл. М. Івенсен)

 

 

58.

До вершини майстерності. «Чарівний птах» (розпис, гуаш)

124-125

 

59.

Мистецька подорож до Європи.  Слухання: Ф.Шопен «Полонез», італійська народна пісня «Санта-Лючія», Т. Вернер «Танок маленьких каченят»

Перегляд:  м\ф «Танок маленьких каченят»

Виконання: Придумування танцювальних рухів до музики.

126-127

 

60.

Мистецька подорож до Європи. «Український сувенір» (покидьковий матеріал)

128-129

 

61.

Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу.

 

 

62.

Вишиванка. Орнамент.

Декоративно-прикладне мистецтво. Дефіле вишиванок та українських народних костюмів.

 

 

 

63.

Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу.

 

 

64.

Підготовка виставки дитячих малюнків учнів 1-А класу

 

 

65.

Перевір себе. Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.

 

 

66.

Відвідування дитячих мистецьких виставок

 

 

67.

Підсумок знань за рік. Підготовка до уроку- концерту

 

 

68.

Відвідування спектаклю в ляльковому театрі

 

 

69.

Узагальнення знань. Демонстрація дитячих портфоліо

 

 

70.

Узагальнення та систематизація. Завдання на повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок-концерт за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку