ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2023-2024 н.р.
3-Б класу
Класний керівник: Силіна Світлана Петрівна
ВЕРЕСЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень «Здраствуй, рідна школо!» 01-08 |
2 тиждень: «Олімпійський»
11-15 |
3 тиждень: «Благодійності та миру» 18-22 |
4 тиждень: «Безпеки дорожнього руху»
25-29 |
1 |
Організація класного колективу |
Перший урок: «Як ти? Повертаємось до школи» |
«Мої обов’язки» |
|
«Щоб не марно в світі жити,треба, діточки, дружити»
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Конкурс малюнка на асфальті «Ми проти війни» |
День Миру День партизанської слави |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей |
Увага! Незнайомці!
|
|
Диспут: «Навіщо правила для учнів?» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
На квіти осені чарівні подивись… |
|
Акція: «Зробимо свій клас зеленим» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бесіда: «Мистецтво навколо нас» |
|
|
Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Огляд підручників, виправлення недоліків.
|
|
|
Виготовлення макетів «Правила дорожнього руху» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Мій режим дня. |
Бесіда: «Здоров’я і хвороби» |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних данних |
Організувати учнів до гурткової роботи; звернути увагу на ( ……. ) |
Співпраця з практичним психологом школи. |
Бесіда з учнями, що запізнюються (………………………………………….) |
9 |
Робота з батьками |
Батьківські збори «Організація навчального процесу» |
Уточнення даних (соціальний паспорт)
|
Засідання батьківського комітету
|
|
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Вступний інструктаж з ТБ. Правила поведінки в школі |
«Дорога до школи» |
|
«Щоб бути здоровим і все встигати робити» Профілактика сезонних захворювань |
ЖОВТЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень: «Протипожежна безпека» 02-06 |
2 тиждень: «Золота осінь» 09-13 |
3 тиждень: «Відповідальності людини» 16-20 |
4 тиждень: «Рекордів»
23-27 |
1 |
Організація Учнівського колективу |
«Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо»
|
|
|
Бесіда«Ледащо не годиться нінащо» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Відеопривітання до Дня захисників і захисниць
|
|
Урок мужності «Їх імена незабутні» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини, людей |
Сторіночка ввічливості
|
|
Взяти участь у відзначенні Міжнародного дня людей похилого віку |
Відеоматеріал «Що таке Книга рекордів Гінеса?» |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Медіаподорож «Найкрасивші місця України»
|
Участь в екоакціїї «Батарейеи, здавайтесь!»
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Мистецтво графіки
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Професії: «Людина-природа» |
|
|
Акція «Хай школа сяє чистотою» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Оцінка організаторських здібностей (……………) |
Бесіда з недисциплінованими учнями (…………...) |
|
|
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками про виконання дом.зд. (……………….) |
Індивідуальна робота з батьками окремих учнів (…………….) |
Пам’ятка для батьків |
Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині» |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Правила поведінки під час пожежі Відеопрезентація. |
«Гігієна школяра. Постава» |
|
Інструктаж Правила поведінки під час осінніх канікул |
ЛИСТОПАД
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень «Української писемності..» 06-10 |
2 тиждень Толерантності 13-17 |
3 тиждень «Нац. Гідності та протидія насиллю» 20-24 |
4 тиждень «Цифрова компетентність» 27.11-01.12 |
1 |
Організація учнівського колективу |
|
|
20 листопада Всесвітній день дитини |
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Герої серед нас» |
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей |
«Про що розкаже родовід»
|
|
Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”. |
01.12 Всесвітній день Боротьби зі СНІДом |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Цікаві факти з життя тварин |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Мистецтво пластики |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Створення родового дерева |
|
«Умій учитись, щоб уміти трудитись» |
Акція ” Збережемо книги” ( виготов. закладок) |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Безпека вдома |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Скромність прикрашає» (……………)
|
Бесіди про користь і шкідливість телебачення (………….) |
Рейд: «Твій зовнішній вигляд» (…………. ) |
Спостереження за поведінкою на перерві (……. ………..) |
9 |
Робота з батьками |
«До уваги батьків»
|
Мистецтво жити з дітьми |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (………………) |
Бесіда: «Який тато потрібен дитині?» |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Перегляд мультфільму «Укоки обережності. Побудові прилади» |
|
Інформхвилинка «Поведінка в надзвичайних ситуаціях»
|
|
ГРУДЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень Права 04-08 |
2 тиждень творення добра 11-15 |
3 тиждень: Новорічник» 18-22 |
1 |
Організація Учнівського колективу |
|
«В очі лисицею, а поза очі - вовчицею» |
«Виготовлення сувенірів для бійців Української армії» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
06.12 День збройних сил України |
|
Легенда про Україну |
3 |
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей |
Бесіда «Сім’я, родина»
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія в зимовий парк |
Акція: «Нагодуй птахів»
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурси малюнків та оберегів
|
«Мистецька галерея зими» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Операція: «Чистий клас» |
«Виготовлення сувенірів для бійців Української армії» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Обмін думками «як налагодити гарні стосунки» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Робота з невстигаючими учнями (…………..) |
Бесіда про виконання доручень (…………..) |
Аналіз ведення учнями щоденників ( …………..) |
9 |
Робота з батьками
|
Засідання батьківського комітету
|
Тиждень відкритих дверей
|
Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року» |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Обговорення безпеки відпочинку |
Небезпека від вогню |
Інструктаж ТБ на зимових канікулах |
СІЧЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень Подяки 09-19 |
2 тиждень Єдності 22-26 |
3 тиждень Пізнаю Україну 29-02 |
1 |
Організація учнівського колективу |
Класні збори: «Я і моя родина – казковий дивосвіт» |
Як протидіяти негідним вчинкам «Гидке каченя» мудьтфільм |
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда: «Символи України» |
Медіахвилинка «Найцікавіше про Україну» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Школа ввічливості. Гостини |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія в зимовий парк |
Екологічний вісник «За життя без сміття» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Поетичні картини про пори року |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення листівок вдячності |
|
Операція: «Книжкова лікарня» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Мінібесіда «Що я ціную в людях?»
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз зайнятості дітей у гуртках (……………… ) |
Бесіда про шкільне приладдя (………………….) |
Бесіда з окремими учнями про правила поведінки (………………....) |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. |
Батьківські збори: «Моя щаслива дитина» |
Індивідуальні бесіди про правила поведінки (…………………) |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Повторний вступний інструктаж |
Бесіда: «На льоду. Безпека взимку» |
Дорожня абетка «Із знаками дружи – не знатимеш біди» |
ЛЮТИЙ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень «Веселковий»
05-09 |
2 тиждень Безпечного інтернету 12-16 |
3 тиждень «Патріотизму»
19-23 |
4 тиждень «Рідної мови»
26-01 |
1 |
Організація учнівського колективу |
Бесіда «Що таке егоїзм?» |
«День святого Валентина» |
«Знай свої права, дитино» |
«Слово-не горобець. Вилетить-не спіймаєш» свято рідної мови |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда: «Моя рідна мова» |
Відеоурок. День, коли вкрали весну! |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Моделювання ситуацій: «Правила поведінки в громадських місцях» |
|
«Обов’язки батьків і дітей» - диспут |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічне виховання «Розумне споживання електроенергії» |
Акція: «Допоможи птахам»
|
|
Інфохвилинка «1 березня – всесвітній день кішок»
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Народне мистецтво розпису |
Конкурс малюнка «Моя Україна - найкраща» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виготовлення валентинок |
Трудовий десант: «Чистий клас» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Комп’ютер моєї мрії |
|
Режим дня. Суворий і мудрий порадник |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що запізнюються (……………………………..) |
Особиста гігієна (……………………………….) |
Бесіда: «Оціни себе сам» (……………………………….) |
Спостереження за поведінкою на перерві (……………………………….) |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються (………………………………) |
Бесіда: «Які звернення дитина краще чує»
|
Індивідуальні бесіди (……………………………….) |
Бесіда: «Вплив мультфільмів на дитину» |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Інформаційна хвилинка: «Як вберегтися від грипу» |
Безпека в інтернеті для учнів |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень Шевченківський 04-08 |
2 тиждень Щасливих дітей 11-15 |
3 тиждень Дитячої книги 18-22 |
1 |
Організація учнівського колективу |
«Т.Шевченко-геніальна постать України» |
«Учись себе перемагати» |
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Народні промисли України |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
|
|
Бесіда: «Сім’я, родина, рід» |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
«А вже весна, а вже красна» - година милування |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Декламація віршів Шевченка |
|
Конкурс малюнків: «Моя мама-найкраща» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення святкових листівок |
|
Операція: «Чисте подвір’я» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда: «Безпека на відпочинку» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про правила поведінки в їдальні (………………….) |
Бесіда з учнями про виконання дом.зд.(……………………………..) |
Безпека на канікулах. Інструктаж |
9 |
Робота з батьками |
Відвідування родин удома (………………….)
|
Бесіда з батьками про виконання дом.зд.(…………………………….) |
Пам’ятка строгим батькам |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Бесіда «Безпека на дорозі» |
|
Інструктаж ТБ «Профілактика дитячого травматизму під час рухливих ігр» |
КВІТЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень Здоров’я 01-05 |
2 тиждень Екологічної освіти 08-12 |
3 тиждень Землі 15-19 |
4 тиждень безпеки 22-26 |
1 |
Організація учнівського колективу |
Наша улюблена фізкультхвилинк |
«Про культуру поведінки за столом» |
«Чисте довкілля» |
«Писанка для бійців укр. армії» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Заочна подорож рідним краєм |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
|
Бесіда: «Стосунки між людьми»
|
|
Конкурс малюнків “Мій товариш” |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Чому потрібно економити воду?
|
|
Проект “Тварини моєї місцевості”
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Театральне мистецтво |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Світ професій: «Людина-художні образи» |
Майстер-клас «Великоднє яйце» |
Народні витинанки
|
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
«Позитивні та негативні емоції» - круглий стіл |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Твій зовнішній вигляд» (……………….) |
Бесіда: «Повага до батьків» (…………………) |
Бесіда з учнями про їх обов’язки (…………..) |
Бесіда про вихованість (…………………………………...) |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда: «Про батьківський авторитет» |
Рекомендації: «Взаємодія з дитиною» |
Бесіда: «Виховання в праці» |
Міні-лекція: «Умови ефективного виховання» |
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
|
Поради лікаря Айболита «Як дбати про здоров’я» |
|
|
ТРАВЕНЬ
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень Протидія булінгу 29-03 |
2 тиждень Пам’яті
06-10 |
3 тиждень Вишиванки та науки 13-17 |
4 тиждень Біологічного різноманіття 20-24 |
Тиждень Захисту дитинства 26-30 |
1 |
Оргагізація учнівського колективу |
«Ми проти булінгу» Коло обговорень |
|
«Вишиванку я вдягну» Класна фотосесія |
|
|
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Лінійка слави «Ніхто не забутий – ніщо не забуто!» |
Український віночок |
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда: «Рід, родина, рідня» |
|
Класні збори: «Наші успіхи та невдачі» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Український квітник |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Історія української пісні |
|
|
|
Виготовлення листівок для друзів «Побажання на літо» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
«Книжкова лікарня» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Що означає бути дорослим? |
|
|
Чим займемося влітку? |
8 |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда: «Сам удома» (………...) |
Поради: «Як організувати свій час» (…………) |
Бесіда: «Чого ми досягли?»(…..……..) |
Завдання на літні канікули (…………………………) |
|
9 |
Робота з батьками |
«Які ми батьки?» -тест |
Батьківські збори: «…………………………» |
|
Шкільні завдання на літо |
|
10 |
Збереження здоров’я та попередження травматизму |
Дорожня абетка «Я знаю дорогу» |
Уроки безпеки «Сірники не для забави» |
«Корисні та шкідливі звички» |
«Сонце корисне і шкідливе» |
Інструктаж з ТБ на літніх канікулах |