№ |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. Завд. |
|
1. |
|
Вступ. Специфіка формування ам. культури. Колонізація Пн. Америки. Особливості літ-ри даного періоду. «Pilgrims». Ідеологічна доктрина пуританізму. |
Переказувати матеріал |
|
2. |
|
Рання колоніальна літ-ра. Б.Томсон, Дж.Сміт, В.Бредфорд, Е.Бредстріт. |
Переказ. м-л |
|
3. |
|
Едвард Тейлор: літ. спадщина. Роль негритянського та індіанського фольклору в літ-рі Америки. Міфи та легенди. |
Переказ. м-л |
|
4. |
|
Літ-ра 18 ст. Ам. революція 1775-1783рр. Ідеологія епохи Просвітництва. Народні пісні та балади. Т.Джефферсон, Б.Франклін, Ф.Френо. |
М-л, вивч. вірш Ф.Френо, вл. переклад |
|
5. |
|
Урок-конкурс: декламування поезії Ф.Френо та презентація власних перекладів учнів. |
Повторити м-л |
|
6. |
|
Літ-ра І пол. 19 ст. Романтизм. Дейві Крокетт та вигадливі оповідання Заходу. |
Вчит. м-л, чит. 1 опов. В.Ірвінга |
|
7. |
|
Виникнення національної новели. Вашингтон Ірвінг – родоначальник новели. Оповідання В.Ірвінга. |
Повторити м-л |
|
8. |
|
Контроль навчальних досягнень (письмове опитування) |
Читати «Мобі Дік» |
|
9. |
|
Зародження притчового роману. Герман Мелвілл. «Мобі Дік, або Білий Кит». |
Переказ. м-л, напис. відгук |
|
10. |
|
Зародження ам. історичного роману. Джеймс Фенімор Купер. Тематика творів «Піонери», «Останній з могікан». |
Переказ. м-л, описати гол. герої |
|
11. |
|
Трансценденталізм. Поезія Ральфа Вальдо Емерсона «Природа». Генрі Девід Торо – поетично-філософське есе «Волден, або життя в лісі». |
Переказ. м-л, читати переклади поезії |
|
12. |
|
Символізм в ам. літ-рі. Натаніел Готорн – роман «Червона літера». Перегляд відеоматеріалів. |
Переказ змісту |
|
13. |
|
Становлення ам. поезії. Генрі Уодсворт Лонгфелло – поет-романтик, знавець фольклору ам. індіанців. «Пісня про Гайавату», збірка «Казки придорожньої корчми», «Twilight». |
Переказ. м-л, вивч. і зробити переклад Twilight» |
|
14. |
|
Едгар По – автор коротких оповідань. Детективні романи «Золотий жук». Поезія Е.По «Annabel Lee». |
Чит. оповід., вивч вірш, вл. переклад |
|
15. |
|
Урок-конкурс: декламація уривків англ. мовою та презентація власних перекладів. |
Повторити м-л |
|
16. |
|
Контроль навчальних досягнень (Круглий стіл – усне опитування). |
Зробити літ. кросворд |
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. Завд. |
|
17. |
|
Аболіціонізм в ам. літ-рі. Гаррієт Бічер-Стоу – представник соц. роману. «Хатина дядька Тома»: перегляд уривків художніх екранізацій. |
Вивч. лекцію, описати гол. героїв |
|
18. |
|
Особливості історичного розвитку США у ІІ пол. 19 ст. Громад. війна Півночі та Півдня. Гарлемівська поезія чорних американців. |
Вивчити лекцію |
|
19. |
|
Реалізм в ам. літ-рі. Уолт Уїтмен – поет-філософ. Збірка «Листя трави» - соціально-філософський твір. Стівен Крейн – поет гострого критицизму. Роман «Меггі – дівчина з вулиці». |
Виразне читання творів Уітмена |
|
20. |
|
Марк Твен – жит. і творчий шлях письменника. Короткі оповідання письменника, романи «Пригоди Тома Сойєра», «Пригоди Гекльберрі Фінна». Гумор і сатира у творах. |
Читати 1 оповідання М.Твена, описати гол.героїв |
|
21. |
|
О’Генрі – майстер коротких оповідань, скетча, гуморесок. Роман «Королі і капуста», збірки оповідань «Чотири мільйони», «Серце Заходу», «Дороги долі». |
Переказ 1 оповідання |
|
22. |
|
Джек Лондон – автор соціально гострих творів. Твори «Любов до життя», «Біле Ікло», «Мартін Іден». |
Відгук на 1 прочитаний твір |
|
23. |
|
Урок-перегляд уривків художніх екранізацій творів О’Генрі, Марка Твена, Дж.Лондона, обговорення та порівняння соціальної значимості. |
Повторити матеріал |
|
24. |
|
Контроль навчальних досягнень (письмове опитування) |
Підгот. біографію Ф.С.Фіцджеральда |
|
25. |
|
Література 1914-1950рр. Френсіс Скотт Фіцджеральд – виразник ідей загубленого покоління. Тематика твору «Великий Гетсбі». |
Читати уривок з «Великий Гетсбі» |
|
26. |
|
Уільям Фолкнер, Джон Стейнбек – огляд творчості та життєвого шляху. Романи «Сарторіс», «Місто», «Грона гніву». |
Вивчити лекцію |
|
27. |
|
Ернест Хемінгуей – класик ам. та світової літ-ри. Оповідання «Старий і море», роман «По кому б’є дзвін”: мова та стиль творів. |
Вивчити лекцію |
|
28. |
|
Поезія США ІІ пол. 20 ст. Творчість Роберта Фроста, збірка «Прощання з юністю», «Між горами». Карл Сендберг – «Туман», «Вибір», «Чикаго». |
Виразне читання поезії на вибір |
|
29. |
|
Роль театру в громадському житті США. Американська драма. Юджин О’Ніл. |
Вивчити лекцію |
|
30. |
|
Проза США після 1945рр. Творчість Роберта Пенн Уоррена та Харпера Лі – лауреатів Пулітцеровської премії: романи «Уся королівська рать», «Убити пересмішника», їх проблематика, стиль і мова. |
Характеристика творів та героїв |
|
31. |
|
Джером Девід Селінджер – огляд творчості.Проблеми молоді у «Над прірвою у житі». Трумен Капоте – прозаїк, публіцист. Аналіз роману «Голос трави», «Звичайне вбивство». |
Підготувати проект по 1 автору на вибір |
|
32. |
|
Творчість Уільяма Сарояна, Тоні Моррісон, Джона Апдайка. Урок-презентація проектів. |
Вивчити лекцію |
|
33. |
|
Поезія США: Ленгстон Х’юз, Аллен Гінзберг, Сильвія Плат. |
Вивчити лекцію, скласти кросворд |
|
34. |
|
Контроль навчальних досягнень (тестування). |
Повторити матеріал |
|