Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником О. Карп'юк.
1 семестр.
Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником О. Карп’юк.
1 семестр.
№ урока |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||
Тема 1: Unit 1. People and Relationship. (12 годин)
|
|||||||||||||
Урок 1 |
|
Сім’я.
|
|
Ст. 4. Антоніми. |
Впр. 2 ст.4-5 |
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5 |
Впр. 5-а ст. 6 |
Що впливає на особистість. (доповідь) |
||||
Урок 2 |
|
Що впливає на особистість.
|
Словотворення. Префіксація. |
Прикметники. Ст.6
|
|
|
Впр. 5-в ст.6 Що впливає на особистість. (переказ) |
|
Впр. 6 ст.6
|
||||
Урок 3 |
|
Риси характеру. |
Used to
|
Впр.1 ст. 7
|
|
|
Риси характеру мого друга. |
Впр. 2-3 ст.7 |
Впр. 4-5 ст.7 |
||||
Урок 4 |
|
Друзі дитинства.
|
Used to with Infinitive Ст. 8 |
Ст. 10 |
Впр. 2 ст.10 |
Впр. 3-4 ст.10 |
Впр. 6 ст.9
|
Впр. 2ст.8 |
Впр. 4-5 ст.9 |
||||
Урок 5 |
|
Відкрий себе. |
Used to + infinitive |
Ст. 12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1, ст.10 |
Впр. 4 ст.13 |
Впр. 5 ст.13 |
||||
Урок 6 |
|
Який я? Анкетування. |
Used to + infinitive |
Впр. 6 ст. 15 |
|
|
Впр. 5 ст.13 |
Впр. 3 ст.14 |
Анкетування друзів. |
||||
Урок 7 |
|
Сім’я та друзі. |
|
Ст. 16-17 |
Впр.2 ст.16 |
1 збірник |
Зовнішність мого друга. |
Впр. 5 ст.17 |
Описати зовнішність друга. (письмово)
|
||||
Урок 8,9 |
|
Особистість. Позакласне читання.
|
|
Ст. 19 |
Впр. 1 ст.18 |
|
Впр. 3 ст.19 |
Впр. 4 ст.19 |
Написати твір Якості, притаманні креативній особистості.
|
||||
Урок 10 |
|
Особистість і її стосунки з іншими. |
|
Впр. 1ст.21 |
Впр. 1(a) ст.21 |
Впр.2 (в) ст.21 |
Впр.2(а) ст.21 |
Впр. 1(в) ст.21 Впр. 3ст.21 |
Мої стосунки з друзями. (усне повідомлення)
|
||||
Урок 11,12 |
|
Проектна робота. Англомовний друг.
|
|
|
|
збірник. |
Презентація проектів. |
|
Мій найкращій друг.(написати твір) |
||||
Урок 13 |
|
Друг по листуванню. Мій найкращій друг. |
|
|
Впр. 5 ст. 17 |
|
Впр. 5-с ст. 17 |
Впр. 5-в ст. 17 |
Оформити постер Мій англомовний друг. |
||||
Урок 14 |
|
Контрольна робота.
Тематична.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 2: Unit 2. Choose the Career. (10 годин)
|
|||||||||||||
Урок15 |
|
Робота. |
Словотворення. Суфіксація. |
Ст. 20 |
Впр.2-3 ст.20-22 |
|
Впр.6-7 ст.22
|
Впр.4 ст.33 |
Впр.1 ст.20 Впр.4 ст.22 |
||||
16 |
|
Сучасні професії.
|
|
|
Впр.1 ст.23 |
збірник |
Впр.5-6 ст.22 |
Впр.2-3 ст.23 |
Впр. 4 ст.23 |
||||
Урок17 |
|
Трудові вміння та навички. |
Tense Revision Present Perfect Present Perfect Continuous Ст. 25
|
Ст. 23 |
Впр 1-3 ст.25 |
|
Впр.6 ст.25 |
Впр.4 ст.25 |
Впр.5 ст.25 |
||||
Урок 18,19 |
|
Професії та професійні навички. |
Present Perfect Continuous
|
Ст. 26 |
Впр 4-5 ст.26 |
Впр 1, 6 ст.26 Впр 2b, 3,4 ст.27 |
Впр 2 ст.26 |
Впр 3ст.26 Впр 1 ст.27 |
Впр 2a ст.27 |
||||
Урок20 |
|
Вимоги до особистісних якостей. |
|
Ст. 27 |
Впр 1,3 ст.28 |
Впр 3a ст.28-29 |
Впр 3b ст.29 |
|
Впр 2 ст.28 |
||||
Урок21 |
|
Вимоги до кваліфікації. |
|
Ст. 28 |
|
Впр 4-5 ст.30
|
Впр 6 ст.30 |
|
Написати об’яву «Є вакансії».
|
||||
Урок22 |
|
Лексико-граматичний. Освіта та професії. |
|
Ст. 31 |
Впр 1a,2 ст.31-32 Впр 3 ст.32-33 |
|
Впр 1b-c ст.31 |
|
«Шукаю роботу» Написати електронне оголошення.
|
||||
Урок23 |
|
Листування. Стилі листів.
|
|
Ст. 31 |
Впр 2-а ст.31 |
|
Впр 3-а ст.32 |
Впр 2-в ст.31 |
Впр 4ст.33
|
||||
Урок24 |
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення. |
|
Ст. 33 |
Впр 3-в ст.33 |
|
Впр 4ст.33 Презентація листів |
Написати резюме про прийом на роботу.
|
Написати оголошення про прийом на роботу. |
||||
Урок 25 |
|
Перевір свої знання. Тематична. |
Впр 2ст.34 |
Впр 1 ст.34 |
Впр 4 а ст.35 |
Впр 3 ст.34 |
Впр 4 b ст.35
|
|
Впр 4 c ст.35 |
||||
Тема 3: Unit 3. Шкільне життя. (10 годин)
|
|||||||||||||
Урок26 |
|
Шкільне життя . |
|
Ст. 37 Впр 4 ст.36
|
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36
|
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38 письмово |
Впр 6 ст.38
|
||||
Урок27 |
|
Відношення британських підлітків до школи. |
Умовні речення I типу. Впр 1 ст.40 Впр 3-4 ст.41
|
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study
|
Впр 6 ст.38
|
|
Впр 2, ст.39 Впр 2, ст.40
|
Впр 2,ст.40 (письмово) |
Впр 5-6 ст.41 |
||||
Урок28 |
|
Заклади освіті. |
Умовні речення I типу.
|
Ст. 43
|
Впр 1 ст.42 |
Впр 3-4 ст.42 |
Впр. 2 ст.42 |
Впр. 6 ст.43 (письмово) |
Впр 5 ст.43 Знайти інформацію про систему освіти в Україні. |
||||
Урок29 |
|
Система освіти в Україні. |
|
Корисні фрази Ст. 44
|
|
Впр 1-3 ст.44 |
Школи в Україні. |
Впр.2 ст 44 |
Знайти інформацію про систему освіти за кордоном. |
||||
Урок30,31 |
|
Школи у Великобританії та США. |
Умовні речення I типу.
|
Ст. 45 |
Впр 2 ст.45 |
|
Впр.3 А ст 46 Впр. 4 ст 47
|
Впр.3 В ст 46 |
Порівняти систему освіти в Україні та за кордоном (таблиця)
|
||||
Урок32,33 |
|
Англійська-мова міжнародного спілкування.
|
Умовні речення I типу.
|
|
Впр. 5, ст 47
|
збірник |
|
Впр. 5, ст 47 (письмово) |
Впр. 5, ст 47 переказ |
||||
Урок34 |
|
Навчальні курси. |
|
Власні назви |
Впр 7 ст.48 |
|
Впр 6 ст.48 |
|
Написати заяву про прийом на курс.
|
||||
Урок35,36 |
|
Резюме про прийом на курс. |
|
Ст.49 |
Впр 3 ст.50 |
збірник |
Впр 2 ст.49 |
Впр 1 ст.49 |
Написати оголошення про прийом на курс.
|
||||
Урок37 |
|
Який навчальний заклад обрати.
|
|
Корисні фрази Ст. 51 Власні назви |
Впр 4 ст.51 |
|
Впр 4 ст.51 Обговорення
|
|
Описати навчальний заклад свого міста (за вибором учня)
|
||||
Урок38 |
|
Контрольна робота. Тематична. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 4: Unit 4. Національна кухня. (11+4 годин)
|
|||||||||||||
Урок39 |
|
Національна кухня. |
|
Ст. 54-55 |
Впр 3ст.54 |
Впр 3ст.54 |
Впр 1ст.54 |
Впр 2ст.54 письмово |
Впр 3ст.56 |
||||
Урок40 |
|
Національна британська кухня. |
|
Ст. 56 |
|
|
Впр 6ст.56 |
|
Впр 3ст.54 переказ |
||||
Урок41 |
|
Страви української кухні. |
|
Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
Впр 7ст.57 |
|
Впр 8ст.57 |
Впр 2ст.58 |
Впр 3ст.58 |
||||
Урок 42 |
|
Лексико-граматичний. Звичаї харчування у Великобританії. |
Умовні речення II типу. Впр 1 ст.59 |
|
|
|
Впр 2 ст.59 |
Впр 3-5 ст. 60 |
Впр 6 ст.60 |
||||
Урок43,44 |
|
Меню. Меню під час посту. |
Умовні речення II типу.
|
|
Впр 5 ст. 62 |
Впр 3-4ст. 61 |
Впр 1-2ст. 61 |
|
Моя улюблена страва. (рецепт) |
||||
Урок45,46 |
|
Приготування страв за рецептами. |
|
Корисні фрази Ст. 63 |
|
|
|
Впр 4 ст. 64 |
Ресторан з англійською кухнею в твоєму місті. |
||||
Урок47,48 |
|
Українська гостинність.
|
Впр 2 ст. 64 |
Впр 1 ст. 64 |
Впр 5 ст. 64 |
|
Впр 3 ст. 64 |
|
Підготувати проект «Я-власник ресторану» |
||||
Урок49 50 |
|
Проектна робота. Смаки. Уподобання. |
I would cook |
Корисні фрази Ст. 66 |
Впр 6 ст. 65 |
|
Презента- ція проектів «Я-власник ресторану» |
Впр 4 ст. 68 |
Впр 5 ст. 68 |
||||
Урок51 |
|
Українська кухня.
|
Впр.2 ст 69 |
Впр.1 ст 69 |
Впр.3 ст 70 |
Впр.4 ст 71 |
Впр.1-3 ст 67 |
Меню української родини на день. |
Описати рецепт традиційної української страви. |
||||
Урок52 |
|
Повторення та систематизація. |
If you had been |
Three basic parts of a paragraph |
|
|
Схожі риси в національних кухнях країн |
Написати рецепт традиційної української страви. |
Скласти святкове українське меню. |
||||
Урок53 |
|
Повторення та систематизація. |
|
|
|
|
Фаст фуд- за та проти. |
|
Скласти меню української родини на день. |
||||
Урок54 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок55 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок56 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок 57-58 |
|
Контроль говоріння. Тематична. |
|
|
|
|
|
|
|
||||