№ Дата |
Розділ НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/ продукування |
Module 7 Holiday
Екологічна безпека і сталий розвиток: відповідально ставитись до довкілля, берегти і не засмічувати природу
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпечної поведінки під час подорожі
Підприємливість і фінансова грамотність: вміти раціонально використовувати кошти , планувати витрати під час подорожі
33 |
7 a |
Out and about |
Роблять короткі повідомлення про те як провели час минулої суботи і запитують свого друга про його заняття |
Arrive, believe, island, lake, mountain, next впр.1 с.34 |
|
Впр.1,2 с.34 |
Читання листівок впр.2 с.34 Робота в парах впр.5 с.35 |
Вивчити слова с.68 (7а) Виконати впр. A,B с.92
|
34 |
7 a |
Out and about |
Вживають речення у стверджувальній формі в Past Simple |
|
Past Simple (affirmative) впр.3 с.35 Неправильні дієслова |
Впр.4 с.35 |
|
Виконати впр.C-E с.92,93 |
35 |
7 b |
A picnic in the park |
Здійснюють спілкування у формі діалогу про свою подорож |
Be afraid of, go camping, go on a trip впр.1 с.36 |
|
Впр.1,2 с.36 |
Читання діалогу в ролях впр.2 с.36 Робота в парах впр.4 с.37 |
Вивчити слова с.68 (7b) Виконати впр.A с.94
|
36 |
7 b |
A picnic in the park |
Описують свою подорож у формі зв’язного висловлювання в минулому часі |
|
Past Simple (negative, questions) впр.3 с.37 Неправильні дієслова |
|
Впр.5 с.37 |
Виконати впр.5 с.37 Виконати впр.B-E с.94,95
|
37 |
7 c |
What happened? |
Розповідають про небезпечну пригоду в горах на основі прочитаного |
Avalanche, find, lucky, noise, scared впр.1 с.38 |
|
Впр.1,2 с.38 |
Читання тексту “My jacket saved my life” впр.2 с.38 |
Вивчити слова с.68 (7c) Виконати впр.A с.96 |
38 |
7 c |
What happened? |
Складають діалоги з опорою на малюнки |
|
Past Simple (verb to be) Неправильні дієслова впр.3 с. 39 |
Впр.5 с.39 |
Діалоги за малюнками впр.4 с.39 |
Виконати впр.B-F с.96,97 |
39 |
7 d |
Now and then |
Обмінюються інформацією про відпочинок на морі в минулому |
Become, coach, donkey, drive впр.2 с.41 |
|
Впр.1,2 с.40,41 |
Читання тексту “Seaside holidays” впр.1 с.40 |
Вивчити слова с.68 (7d) Виконати впр.A,B c.98
|
40 |
7 d |
Now and then |
Описують малюнки з опорою на прослуханий текст |
|
Numerals впр.2(В) с.41 |
Впр.3 с.41 |
|
Виконати впр.C c.98 |
41 |
7 Top Skills |
A camping trip |
Складають розповідь в логічному порядку |
Backpack, catch, torch, make a fire впр.1 с.42 |
|
Впр.1,2, с.42 |
Складання розповіді за малюнками впр.2 с.42 |
Вивчити слова с.68 (7TS) Виконати впр.A,B c.99 |
42 |
7 Top Skills |
A camping trip |
Складають письмову розповідь за малюнками |
|
|
Впр.3 с. |
Складання письмової розповіді за малюнками впр.5 с. |
Виконати впр.C c.99 |
43 |
7 Revision |
Revision |
Повторюють вивчені лексичні і граматичні структури |
Впр. A,B с.44 |
Впр. C,D, F с.44 |
Впр.G с.44 |
|
Виконати впр.A-H c.100-101 |
44 |
|
Рефлексія |
набутих навичок |
і вмінь |
|
|
|
|
Module 8 Our World
Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпечної поведінки під час подорожі
Підприємливість і фінансова грамотність: вміти раціонально використовувати кошти , планувати витрати під час подорожі
45 |
8 a |
A trip around Europe |
Складають план подорожі на карті на основі прочитаного і прослуханого |
Europe, stop, pack bags |
|
Впр.1 с.46 |
Читання діалогу в ролях впр.1 с.46
|
Вивчити слова с.68 (8a) Виконати впр.A,B c.102
|
46 |
8 a |
A trip around Europe |
Розповідають і розпитують про плани на вихідні |
|
Future (going to) впр.2 с.47
|
|
Робота в парах впр.3 с.47 |
Виконати впр.C,D c.103 |
47 |
8 b |
Project Asia |
Рекомендують що потрібно і що не можна робити при підготовці проекту |
Capital city, continent, north, search впр.1 с.48 |
|
Впр.1,2 с.48 |
Читання діалогу в ролях впр.2 с.48 Робота в парах впр.4 с.49 |
Вивчити слова с.68 (8b) Виконати впр.A c.104
|
48 |
8 b |
Project Asia |
Вживають структури в майбутньому часі |
|
Future (will), the verb must впр.3 с.49 |
|
|
Виконати впр.B-E c.105 |
49 |
8 c |
Visiting Oceania |
Аналізують прочитаний текст і виконують тест |
Bird, cheap, low, high, large, noisy впр.1 с.50 |
|
Впр.1,2 с.50 |
Читання тексту “My trip to Aotearoa” впр.2 с.50 |
Вивчити слова с.68 (8c) Виконати впр.A c.106
|
50 |
8 c |
Visiting Oceania |
Використовують прикметники у вищому ступені порівняння в реченнях |
|
Adjective (Comparative forms) впр.3 с.51
|
Впр.4 с.51 |
|
Виконати впр.B-F c.107 |
51 |
8 d |
North and South America |
Проявляють обізнаність про природу і міста Бразилії |
Area, cute, cow, ocean, dangerous, |
|
Впр.1 с.52 |
Читання тексту “Brazil” впр.2 с.52 |
Вивчити слова с.68 (8d) Виконати впр.A c.108
|
52 |
8 d |
North and South America |
Складають текст в письмовій формі про Україну
|
|
Adjective (Superlative forms) впр.3 с.53 |
|
Складання тексту в письмовій формі впр.5 с.53 |
Виконати впр.B-D c.108 |
53 |
8 Top Skills |
Around Africa |
Розпитують і розповідають про плани на літо |
Excited, learn, news, go hiking впр.1 с.54 |
|
Впр.1,2,3 с.54,55 |
Читання імейлу впр.2 с.54 Робота в парах впр.4 с.55 |
Вивчити слова с.68 (8TS) Виконати впр.A c.109 |
54 |
8 Top Skills |
Around Africa |
Пишуть і-мейл про плани на літні канікули |
|
|
|
впр.5 с.55 |
Виконати впр.B,C c.109 |
55 |
8 Revision |
|
|
Впр. A,B с.56 |
Впр. C,D, F с.56 |
Впр.G с.56 |
|
Виконати впр.A-I c.110,111 |
56 |
|
Рефлексія |
набутих навичок |
і вмінь |
|
|
|
|
57 |
Culture time 4 |
Scotland |
|
Bagpipes, hill, perfect, call, beginning с. |
Повторення спеціальних питань |
|
Читання тексту “Scotland” с. |
|
58 |
|
Проектна робота |
Виконують проект по вибраній темі |
|
|
|
Виконання проекту |
Виконати проект |
59 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Погоджено Н.І. Джигринюк
Затверджено С.Б. Юзюк
Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови
1 клас
2 уроки на тиждень
2 семестр
Складено за програмою: «Іноземні мови 1-2 клас», розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 08.10.2019 №1272
Підручник: НМК «Англійська мова.English.Start Up!» І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва. Видавництво «Ранок»,2018
Вчитель англійської мови: Мицкан Л.І.