№ Дата |
Розділ НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/ продукування |
Unit 4 Travelling
Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорення переваг екологічних видів транспорту. Пояснення необхідності прибирання за собою під час відпочинку.
Громадянська відповідальність: планування краєзнавчої подорожі
Здоров’я і безпека: розрізнення безпечних і небезпечних ситуацій під час активного відпочинку
Підприємливість і фінансова грамотність: порівняння вартості подорожі різними видами транспорту
33 |
Lesson 37,38 |
Types of tourism |
Розрізняють види туризму. Розповідають про популярні види туризму у своїй сім’ї |
Adventure/sports/business/cultural/cruisetourism |
Повторення Present Simple (affirmative) |
Впр.1,4 с.78,80 |
Впр.2,3 с.78 |
Впр.5 с.79 (написати 10 речень) |
34 |
Lesson 39 |
Getting information |
Проявляють обізнаність про шляхи одержання інформації щодо подорожі |
Guide tours, events, leaflet, venue, booking |
Повторення Present Simple (negative, questions) |
Впр.1 с.81 |
Впр.3 с.82 |
Впр.5 с.82 (скласти 10 речень)
|
35 |
Lesson 40 |
Attractions |
Пропонують варіанти відвідання цікавих місць в Америці і Великій Британії |
Exhibit, site, castle, cathedral, palace, museum |
Повторення Present Continuous Впр.4 с.84 |
Впр.3 с.83 |
Впр.6 с.84,85
|
Підготувати повідомлення Впр.9 с.85 |
36 |
Lesson 41 |
Fairs |
Повідомляють про ярмарку, яку відвідали |
Village/school/fun/antiques fair, pottery sales, produce, handmade |
Повторення Past Simple, Present Perfect Впр.1-3 с.86 |
Впр.6 с.87 |
Впр.4 с.86 |
Впр.8 с.87 (написати листа) |
37 |
Lesson 42 |
A place to stay |
Розпитують про послуги готелю і надають необхідну інформацію |
Stay, reserve, discount, single/double room, sign |
Повторення загальних питань |
Впр.4 с.89 |
Робота в парах, групах Впр.2,3,5 с.88,89 |
Впр.8 с.90
|
38 |
Lesson 43 |
A place to visit |
Розпитують і подають інформацію про Одесу |
Population, size, sightseeing |
Повторення всіх типів питань |
Впр.2 с.91 |
Впр.5 с.92 |
Впр.7 с.92
|
39 |
Lesson 44,45 |
On tour. A daily programme. Eating out |
Пишуть програму одноденного туру Рефлексія набутих навичок і вмінь |
Coach/guided tour Order, follow, main course |
Too, enough Впр.1,2 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Впр.5,6 с.93,94 Робота в парах Впр.3 с.95 |
Впр.8 с.94 (написати програму туру) |
Unit 5 Sights of Great Britain
Екологічна безпека і сталий розвиток: опис видів еко-туризму
Громадянська відповідальність: порівняння норм поведінки для різних культур
Здоров’я і безпека: розрізнення безпечних і небезпечних ситуацій під час подорожі
Підприємливість і фінансова грамотність: визначає приблизну вартість перебування в англомовній країні
40 |
Lesson 46 |
Trafalgar square |
Роблять повідомлення про Trafalgar square, відповідаючи на запитання |
Admire, attraction, unforgettable, excursion, sight Впр.1-3 с.98 |
|
Впр.1,6 с.98,99 |
Читання імейлу впр.4,8 с.99,100 |
впр.9 с.100 зробити повідомлення |
41 |
Lesson 47 |
Edinburg. Stratford-on-Avon |
Роблять повідомлення про Edinburg і Stratford-on-Avon за планом |
Situate, ancient, playwright, royal, valley, hill Впр.1,2 с.101 |
|
Впр.1 с.101 |
Читання тексту Впр.4,5 с.101 |
Підготувати повідомлення впр.7 с.102
|
42 |
Lesson 48 |
Big Ben |
Роблять повідомлення про Big Ben на основі прочитаного |
Landmark, spectacular, parliament Впр.3 с.103 |
Вживання (not) as …as Впр.1,2 с.103 |
Впр.3 с.103 |
Читання тексту Впр.4 с.103 |
Підготувати повідомлення Впр.6 с.104 |
43 |
Lesson 49 |
The Houses of Parliament |
Пишуть листівку про подорож до Лондона |
Site, chapel, residence, century Впр.2 с.105 |
Вживання числівників Впр.1 с.105 |
Впр.2 с.105 |
Читання тексту Впр.3-5 с.105,106 |
Впр.7 с.106 Описати малюнки |
44 |
Lesson 50,51 |
The British Museum Tower Bridge |
Презентують додаткову інформацію по темі |
Dedicate, nevertheless, human, preserve, view, bridge, tower Впр.1-3 с.107, впр.1-3 с.109 |
Вживання (not) as …as Впр.7,8 с.108 |
Впр.1 с.107 Впр.1,7 с.110 |
Читання тексту Впр.4-6 с.105 Впр.4-6 с.110 |
Впр.9 с.108, 8 с.110 Знайти додаткову інформацію |
45 |
Lesson 52,53 |
Millenium Dome Madam Tuddauds |
Презентують додаткову інформацію по темі |
Millennium, major, dome, exhibition, wax, display, branch, royal Впр.1 с.107, 112 |
Повторити ріні типи питань Впр.3 с.111 |
Впр.1 с.107, 112 |
Впр.2 с.111 Впр.3 с.112 |
Впр.5 с.111 Знайти додаткову інформацію |
46 |
Lesson 54,55 |
The London Eye Snowdonia |
Порівнюють Snowdonia в Уельсі та Національний парк в Україні Рефлексія набутих навичок і вмінь |
Giant, wheel, rotate, erect, provide, reach, include, climbing Впр.1 с.113, 115 |
|
Впр.1 с.113, 115 |
Впр.3 с.113 Впр.2 с.115
|
Впр.7,6 с.114, 115 |
Unit 6 Sights of Ukraine
Екологічна безпека і сталий розвиток: пропонування заходів щодо збереження екології в державі
Громадянська відповідальність: розуміння цінності культурного розмаїття
Здоров’я і безпека: формування правил безпечної поведінки під час подорожі
Підприємливість і фінансова грамотність:
47 |
Lesson 56 |
Pyrohiv |
Презентують дослідження |
Unique, windmill, cuisine, huge Впр.1-3 с.118,119 |
|
Впр.1 с.118 |
Впр.4-6 с.119 |
Впр.7 с.119 Зробити дослідження |
48 |
Lesson 57 |
Lviv High Castle |
Роблять повідомлення в ролі гіда |
Locate, point, defensive, existence Впр.1,2 с.120 |
|
Впр.1 с.120
|
Впр.4 с.121
|
Впр.7 с.121 Підготувати розповідь в ролі гіда
|
49 |
Lesson 58 |
Uzhhorod Castle |
Переконують свого друга про вартісність відвідання Ужгородського замку |
Surround, border, ware, equip Впр.1 с.122 |
Вживання something, anything, nothing Впр.7 с.123 |
Впр.1 с.122
|
Впр.4 с.122
|
Впр.8 с.123 Переконати друга відвідати Ужгородський замок
|
50 |
Lesson 59 |
Mukachevo Palanok Castle |
Розповідають про замок Паланок в Мукачево |
Valley, contain, moat, beneath Впр.1 с.124 |
Вживання структури worth +Ving Впр.2 с.124 |
Впр.1 с.124 |
Впр.3,4 с.124 |
Підготувати повідомлення Впр.5 с.124
|
51 |
Lesson 60,61 |
Waterfalls St.Sophia’s Cathedral |
Розпитують і повідомляють про водоспади в Карпатах і Софіївський собор |
Waterfall, diverse, holy, glorify Впр.1 с.125,127 |
|
Впр.1 с.125,127 |
Впр.3 с.125 Впр.2 с.127 |
Підготувати повідомлення Впр.6 с.122 Впр.5 с.127 |
52 |
Lesson 62,63 |
Kyiv-Pechersk Lavra The Golden Gates |
Складають запитання і дають відповіді по темі |
Spiritual, monk, revival, cave Впр.1 с.128 |
|
Впр.1 с.128 |
Впр.2.3 с.128 Впр.1,3 с.130 Міні діалоги |
Підготувати повідомлення Впр.7 с.129 Впр.5 с.132 |
53 |
Lesson 64,65 |
The Dnipro. The Thames Sights of GB and Ukraine |
Порівнюють річки Дніпро і Темзу Рефлексія набутих навичок і вмінь |
Peace, hire, beauty, birth |
|
|
Впр.1,4 с.133
|
Впр.9 с.134 Впр.7 с.135 |
Unit 7 School Subjects
Громадянська відповідальність: визначення своїх власних вподобань і потреб
54 |
Lesson 66,67 |
Geography History |
Пояснюють чому варто вивчати ці предмети |
Surface, earth, affect, current, war, king, discovery Впр.5 с.139 Впр.3 с.141 |
|
Впр.5 с.132 Впр.3 с.141 |
Впр.3,7 с.138,140 Впр.5 с.142 |
Пояснити чому (не)подобаються ці предмети Впр.9 с.140 Впр.8 с.142 |
55 |
Lesson 68,69 |
Mathematics Chemistry |
Пояснюють чому варто вивчати ці предмети |
Solve, research, wonder, glow, keep, cleaner Впр.2,3 с.143,145 |
|
Впр.2,3 с.143,145 |
Впр.5 с.144,146
|
Пояснити чому (не)подобаються ці предмети Впр.8 с.144 Впр.7 с.146 |
56 |
Lesson 70 |
Languages |
Пояснюють чому варто вивчати цей предмет |
Improve, confidence, experience, opportunity Впр.3 с.148 |
|
Впр.3 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Пояснити чому (не)подобаються цей предмет Впр.7 с.148 |
57 |
Lesson 71,72 |
Literature Physics |
Пояснюють чому варто вивчати ці предмети |
Imagination, challenge, significance, consumer, universe, obtain Впр.3 с.150,152 |
|
Впр.3 с.150,152 |
Впр.5 с.150,152 |
Пояснити чому (не)подобаються ці предмети Впр.7 с.150,152 |
58 |
Lesson 73,74 |
Biology Handicrafts |
Пояснюють чому варто вивчати ці предмети |
Involve, breeding, supply, promote, success Впр.3,4 с.154,155 |
|
Впр.3,4 с.154,155 |
Впр.6 с.154 Впр.7 с.156 |
Пояснити чому (не)подобаються ці предмети Впр.8 с.154 Впр.9 с.156
|
59 |
Lesson 75 |
Physical Training |
Пояснюють чому варто вивчати цей предмет Рефлексія набутих навичок і вмінь |
Participate, explore, effort, body Впр.3,4 с.158 |
|
Впр.3 с.158 |
Впр.5 с.158 |
Пояснити чому (не)подобаються цей предмет Впр.9 с.158
|
60 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|