Календарні плани (зі змістовими лініями) 2 семестр 9 клас

Про матеріал
Календарні плани 2 семестр (зі змістовими лініями) складені до підручника «Англійська мова.» М.О.Кучма, Л.І.Морська для 9 класу (друга мова) 2 години на тиждень
Перегляд файлу

 

   № Дата

 

Розділ НМК

 

 

         Тема уроку

 

Очікуваний результат.

На кінець уроку учні

        Мовний інвентар

  Комунікативна компетентність

 

 Домашнє             завдання

 

    Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух/зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/ продукування

 Unit 4 Travelling

Екологічна безпека і сталий розвиток: обговорення переваг екологічних видів транспорту. Пояснення необхідності прибирання за собою під час відпочинку.

Громадянська відповідальність: планування краєзнавчої подорожі

Здоров’я і безпека: розрізнення безпечних і небезпечних ситуацій під час активного відпочинку

Підприємливість і фінансова грамотність: порівняння вартості подорожі різними видами транспорту

33

Lesson 37,38

Types of tourism

Розрізняють види туризму.

Розповідають про популярні види туризму у своїй сім’ї

Adventure/sports/business/cultural/cruisetourism

Повторення

Present Simple (affirmative)

Впр.1,4 с.78,80

Впр.2,3 с.78

Впр.5 с.79

(написати 10 речень)

34

Lesson 39

Getting information

Проявляють обізнаність про шляхи одержання інформації щодо подорожі

Guide tours, events, leaflet, venue, booking

Повторення

Present Simple (negative, questions)

Впр.1 с.81

Впр.3 с.82

Впр.5 с.82

(скласти 10 речень)

 

35

Lesson 40

Attractions

Пропонують варіанти відвідання цікавих місць в Америці і Великій Британії

Exhibit, site, castle, cathedral, palace, museum

Повторення

Present Continuous

Впр.4 с.84

Впр.3 с.83

Впр.6 с.84,85

 

Підготувати повідомлення

Впр.9 с.85

36

Lesson 41

Fairs

Повідомляють про ярмарку, яку відвідали

Village/school/fun/antiques fair, pottery sales, produce, handmade

Повторення

Past Simple, Present

Perfect

Впр.1-3 с.86

Впр.6 с.87

Впр.4 с.86

Впр.8 с.87

(написати листа)

37

Lesson 42

A place to stay

Розпитують про послуги готелю і надають необхідну інформацію

Stay, reserve, discount, single/double room, sign

Повторення

загальних питань

Впр.4 с.89

Робота в парах, групах

Впр.2,3,5 с.88,89

Впр.8 с.90

 

38

Lesson 43

A place to visit

Розпитують і подають інформацію про Одесу

Population, size, sightseeing

Повторення

всіх типів питань

Впр.2 с.91

Впр.5 с.92

Впр.7 с.92

 

39

Lesson 44,45

On tour.

 A daily programme.

Eating out

Пишуть програму одноденного туру

Рефлексія набутих навичок і вмінь

Coach/guided tour

Order, follow, main course

Too, enough

Впр.1,2 с.93

Впр.6 с.93

Впр.5,6 с.93,94

Робота в парах

Впр.3 с.95

Впр.8 с.94 (написати програму туру)

 Unit 5 Sights of Great Britain

Екологічна безпека і сталий розвиток: опис видів еко-туризму

Громадянська відповідальність: порівняння норм поведінки для різних культур

Здоров’я і безпека: розрізнення безпечних і небезпечних ситуацій під час подорожі

Підприємливість і фінансова грамотність: визначає приблизну вартість перебування в англомовній країні

40

Lesson 46

Trafalgar square

 Роблять повідомлення про Trafalgar square, відповідаючи на запитання

Admire, attraction, unforgettable, excursion, sight

Впр.1-3 с.98

 

Впр.1,6 с.98,99

Читання імейлу

 впр.4,8 с.99,100

впр.9 с.100

зробити повідомлення

41

Lesson 47

Edinburg. Stratford-on-Avon

Роблять повідомлення про Edinburg і Stratford-on-Avon за планом

Situate, ancient, playwright, royal, valley, hill

Впр.1,2 с.101

 

Впр.1 с.101

Читання

тексту

Впр.4,5 с.101

Підготувати повідомлення

впр.7 с.102

 

42

Lesson 48

Big Ben

Роблять повідомлення про Big Ben на основі прочитаного

Landmark, spectacular, parliament

Впр.3 с.103

Вживання (not) as …as

Впр.1,2 с.103

Впр.3 с.103

Читання

тексту

Впр.4 с.103

Підготувати повідомлення

Впр.6 с.104

43

Lesson 49

The Houses of Parliament

Пишуть листівку про подорож до Лондона

Site, chapel, residence, century

Впр.2 с.105

Вживання числівників

Впр.1 с.105

Впр.2 с.105

Читання

тексту

Впр.3-5 с.105,106

Впр.7 с.106

Описати малюнки

44

Lesson 50,51

The British Museum

Tower Bridge

Презентують додаткову інформацію по темі

Dedicate, nevertheless, human, preserve, view, bridge, tower

Впр.1-3 с.107, впр.1-3 с.109

Вживання (not) as …as

Впр.7,8 с.108

Впр.1 с.107

Впр.1,7 с.110

Читання

тексту

Впр.4-6 с.105

Впр.4-6 с.110

Впр.9 с.108, 8 с.110

Знайти додаткову інформацію

45

Lesson 52,53

Millenium Dome

Madam Tuddauds

Презентують додаткову інформацію по темі

Millennium, major, dome, exhibition, wax, display, branch, royal

Впр.1 с.107, 112

Повторити ріні типи питань

Впр.3 с.111

Впр.1 с.107, 112

Впр.2 с.111

Впр.3 с.112

Впр.5 с.111

Знайти додаткову інформацію

46

Lesson 54,55

The London Eye

Snowdonia

Порівнюють Snowdonia в Уельсі та Національний парк в Україні

Рефлексія набутих навичок і вмінь

Giant, wheel, rotate, erect, provide, reach, include, climbing

Впр.1 с.113, 115

 

Впр.1 с.113, 115

Впр.3 с.113

Впр.2 с.115

 

     

Впр.7,6 с.114, 115

Unit 6 Sights of Ukraine

Екологічна безпека і сталий розвиток: пропонування заходів щодо збереження екології в державі

Громадянська відповідальність: розуміння цінності культурного розмаїття

Здоров’я і безпека: формування правил безпечної поведінки під час подорожі

Підприємливість і фінансова грамотність:

47

Lesson 56

Pyrohiv

Презентують дослідження

Unique, windmill, cuisine, huge

Впр.1-3 с.118,119

 

Впр.1 с.118

Впр.4-6 с.119

Впр.7 с.119

Зробити дослідження

48

Lesson 57

Lviv High Castle

Роблять повідомлення в ролі гіда

Locate, point,  defensive, existence

Впр.1,2 с.120

 

Впр.1 с.120

 

Впр.4 с.121

 

Впр.7 с.121

Підготувати розповідь в ролі гіда

 

 

49

Lesson 58

Uzhhorod Castle

Переконують свого друга про вартісність відвідання Ужгородського замку

Surround, border, ware, equip

Впр.1 с.122

Вживання something, anything, nothing

Впр.7 с.123

Впр.1 с.122

 

Впр.4 с.122

 

Впр.8 с.123

Переконати друга відвідати Ужгородський замок

 

50

Lesson 59

Mukachevo Palanok Castle

Розповідають про замок Паланок в Мукачево

Valley, contain, moat, beneath

Впр.1 с.124

Вживання структури worth +Ving

Впр.2 с.124

Впр.1 с.124

Впр.3,4 с.124

Підготувати повідомлення

Впр.5 с.124

 

51

Lesson 60,61

Waterfalls

St.Sophia’s Cathedral

Розпитують і повідомляють про водоспади в Карпатах і Софіївський собор

Waterfall, diverse, holy, glorify

Впр.1 с.125,127

 

Впр.1 с.125,127

Впр.3 с.125

Впр.2 с.127

Підготувати повідомлення

Впр.6 с.122

Впр.5 с.127

52

Lesson 62,63

Kyiv-Pechersk Lavra

The Golden Gates

Складають запитання і дають відповіді по темі

Spiritual, monk, revival, cave

Впр.1 с.128

 

Впр.1 с.128

Впр.2.3 с.128

Впр.1,3 с.130

Міні діалоги

Підготувати повідомлення

Впр.7 с.129

Впр.5 с.132

53

Lesson 64,65

The Dnipro. The Thames

Sights of GB and Ukraine

Порівнюють річки Дніпро і Темзу

Рефлексія набутих навичок і вмінь

Peace, hire, beauty, birth

 

 

Впр.1,4 с.133

 

Впр.9 с.134

Впр.7 с.135

 Unit 7 School Subjects

Громадянська відповідальність: визначення своїх власних вподобань і потреб

 

54

Lesson 66,67

Geography

History

Пояснюють чому варто вивчати ці предмети

Surface, earth, affect, current, war, king, discovery

Впр.5 с.139

Впр.3 с.141

 

Впр.5 с.132

Впр.3 с.141

Впр.3,7 с.138,140

Впр.5 с.142

Пояснити чому (не)подобаються ці предмети

Впр.9 с.140

Впр.8 с.142

55

Lesson 68,69

Mathematics

Chemistry

Пояснюють чому варто вивчати ці предмети

Solve, research, wonder, glow, keep, cleaner

Впр.2,3 с.143,145

 

Впр.2,3 с.143,145

Впр.5 с.144,146

 

Пояснити чому (не)подобаються ці предмети

Впр.8 с.144

Впр.7 с.146

56

Lesson 70

Languages

Пояснюють чому варто вивчати цей предмет

Improve, confidence, experience, opportunity

Впр.3 с.148

 

Впр.3 с.148

Впр.4 с.148

Пояснити чому (не)подобаються цей предмет

Впр.7 с.148

57

Lesson 71,72

Literature

Physics

Пояснюють чому варто вивчати ці предмети

Imagination, challenge, significance, consumer, universe, obtain

Впр.3 с.150,152

 

Впр.3 с.150,152

Впр.5 с.150,152

Пояснити чому (не)подобаються ці предмети

Впр.7 с.150,152

58

Lesson 73,74

Biology

Handicrafts

Пояснюють чому варто вивчати ці предмети

Involve, breeding, supply, promote, success

Впр.3,4 с.154,155

 

Впр.3,4 с.154,155

Впр.6 с.154

Впр.7 с.156

Пояснити чому (не)подобаються ці предмети

Впр.8 с.154

Впр.9 с.156

 

59

Lesson 75

Physical Training

Пояснюють чому варто вивчати цей предмет

Рефлексія набутих навичок і вмінь

Participate, explore, effort, body

Впр.3,4 с.158

 

Впр.3 с.158

Впр.5 с.158

Пояснити чому (не)подобаються цей предмет

Впр.9 с.158

 

60

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

61

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

62

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

63

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

64

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Морська Л.І.)
Додано
9 січня 2023
Переглядів
4044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку