|
Тема |
Мовний інвентар |
Рецептивні види мовленнєвої діяльності |
Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія/ продукування (говоріння) |
Писемна взаємодія / продукування (письмо) |
|||||||||||||
44 |
11.01
|
Свята та традиції
|
Інтонація у стверджувальному реченні Звук [d3] giraffe с. 62 Вимова скорочених форм we’re you’re they’re |
Look at this.. с. 62 Глагол to be в стверджувальних речення We are/we’re they are/they’re No, we aren’t AB ex.3,4 p.19 |
Daughter, son, dad, mum, Рахувати 11-20, вітати з Днем народження, запитувати про вік. |
Ex.1,2 p.24 Послухай,знайди малюнок, прочитай. AB ex.1 p.18 |
Впр. 3 с. 62 Карпюк Прослухати та повторити Аудіювання з повним розумінням впр. Ex.1,2 p.24 Послухай,знайди малюнок, |
Впр. 3 с. 62 (Карпюк) Розповідь про своє фамільне дерево Розіграти діалог ex.1 p.24 |
Написання речень за зразком впр.5 с.62 (Карпюк)
|
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. |
|||||||||
45 |
13.01 |
|
Інтонація питальних речень |
Present Continuous-стверджувальнi речення с. 63
|
He is painting She is watching с. 75 (Карпюк)
|
Прочитати та скласти речення впр.2 с. 63 (Карпюк) |
Впр.3 с.63 (Карпюк) Ex.3, 5 p.25 Послухай та напиши. |
Складання діалогу за зразком впр.8 с.45 Ex.1 p.100 Робота в парах Are they/you…? How old…? |
Складання власних діалогів за зразком AB ex.2 p.18 |
|
|||||||||
46 |
15.01 |
|
Звук [i:] feet с. 64 sounds spot Ex.3 p.26 |
Has it got a…? Yes, it has…/No, it hasn’t… Займенники I-my etc. Ex. 4,5 p.27 |
Mum, dad, grandma, grandpa, brother, sister |
впр. 3, 4 с. 64(Карпюк) Впр. 1 с.26 Читання тексту з заповненням пропусків |
Ex.1 p.26 Послухай та заверши речення |
Гра “I am jumping “ Впр.5 с. 64 (Карпюк)
|
Впр . 8 с. 64 Записати речення
|
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
|||||||||
47 |
18.01 |
|
Звук [Ø] three с. 65 |
Present Continuous-питальнi речення с. 65 (Карпюк) |
Повторення закріплення лексики |
Впр. 1 с.26 Читання тексту з заповненням пропусків |
sounds spot AB ex.1 p.80(Smiles2) |
Опис малюнка Впр.2 с. 65 (Карпюк) Who’s…? AB ex.3,4 p.21 |
Письмові відповіді на запитання впр. 3с. 65 (Карпюк) |
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
|||||||||
48 |
20.01 |
|
Звук [f ] с. 66 |
Запитання та короткi вiдповiдi у Present Continuous |
|
Впр. 5 с. 66 (Карпюк) AB(Smiles2) ex.1,2p.20 Читання тексту та виконання завдань Ex.2 p.100 |
Впр. 6 с.66 (Карпюк) |
Складання запитань та вiдповiдей за зразком Впр . 4 с. 66 (Карпюк) ex.2p.20 відповіді на питання Розповідати про членів своєї родини |
Написання запитань та вiдповiдей використовуючи лексику уроку впр.7 с. 66 (Карпюк) Portfolio p.27 презентація My family. |
|
|||||||||
49 |
22.01 |
|
Звук [f ] с. 67 |
It is…(tall). It has got… |
Smile, fly, sing, swing |
Читання тексту з повним розумiнням Впр.1a с.67 (Карпюк) |
Впр.1b с. 67 (Карпюк) |
Впр. 2с. 67 короткі діалоги за малюнками |
Складання запитань по малюнку Впр. 2.с.67 (Карпюк) Словн. диктант |
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
|||||||||
50 |
25.01 |
|
Пiсня |
It can/cannot… |
Числiвники 11-20 Best wishes, card, celebrate AB ex.2 p.22 |
Впр. 1 с. 68 (Карпюк) Ex.1,2p.110 (Smiles2) |
Впр. 4 с. 68 (Карпюк) |
Складання речень за зразком використовуючи активну лексику уроку с. 68 |
Впр. 5 с. 68 (Карпюк) Вітати, писати вітальну листівку |
Вміння співпрацювати у парі |
|||||||||
51 |
27.01 |
|
|
How many … can you see? |
Best wishes, card, celebrate AB ex.2 p.22(Smiles2) |
Читання тексту з повним розумiнням Ex. 1,2 p.110 |
Аудіювання пісні Ex.1 p.28 з детальним розумінням |
Запитання з метою отримання інформації
|
Написання речень за зразком Впр. 2 с. 6(Карпюк) Complete the birthday card Ex.2 p.28 |
Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. |
|||||||||
52 |
29.01 |
|
Звуки [e] та [i:] |
I can see… |
|
Впр.3 с.70-71(Карпюк) Ex.3, 4 p.29 |
Аудіювання Виконання AB ex.1 p.22
|
Складання речень за зразком |
Складання відповідей за зразком впр.4 с.33
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||
53 |
01.02 |
|
Римiвка с. 71 (Карпюк) Скоромовка |
How many toes have you got? I’ve got… Відпрацювання граматики попередніх уроків |
Повторення лексики теми
|
Читання тем. тексту, виконання завдань на розуміння |
Аудіювання проектів |
Презентація проектів Presentations Ex.5 p.29. |
Написання зв’язних речень про свою сім’ю
|
||||||||||
Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. |
|||||||||||||||||||
54 |
03.02 |
Діагностична робота |
|
||||||||||||||||
55 |
05.02 |
Школа
|
Вимова форм множ –s,-es, -ches |
It is Friday today. Get up! Множина There is/are Ex.3,4 p.31 |
Назви тварин с. 72 (Карпюк) Box, chair, armchair, sofa, clock, bed, bookcase |
Впр. 1 с.72 (Карпюк) Ex.1,2 p.30 Послухай, прочитай AB ex.1 p.24 |
Ex.1 p.30 Послухай(Smiles2) |
Описувати вмiння тварин за зразком Впр. 2 с.72 (Карпюк) Розіграти діалог Ex.1 p.30 |
Написання нових слів(Smiles2)
|
Вміння співпрацювати у парі та групі |
|||||||||
56 |
08.02 |
|
Звуки [o] monkey |
Is he/she fishing? Yes. He/she is./No,he/she isn’t. There is/are |
Ears, head, nose, mouth, neck, legs Bath, bus, watch AB ex.2,3 pp.24-25 |
Впр. 3 c 73 (Карпюк) Робота в парах Let’s play! Ex.5 p.31 |
|
Повідомлення про вміння та звички тварин впр. 7, 8 с. 55) Називати, що знаходиться в кімнаті |
Впр. 5 с.73 (Карпюк) AB ex.4 p.25 |
|
|||||||||
57 |
10.02 |
|
Вимова нової лексики |
Where’s…? прийменники Ex.4 p.33 |
Bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden Ex.1 p.101 |
Ex.1 p.32 прочитай (Smiles) |
sounds spot Ex.3 p.32 Ex.1 p.32 Послухай |
Називати різні приміщення/ кімнати |
Ex.2 p.32написать речення There is …(Smiles) |
|
|||||||||
58 |
12.02 |
|
Звуки [e] та [i:]
|
Вживання дієслів саn, have go Прийменники On in under behin AB ex.2,3 p.27 |
Відпрацювання попередньої лексики Ex.1,2 p.111 On in under behind(Smiles) |
АВ Впр. 1с.26 (Smiles2) читання тем. текстів, виконання завдань на розуміння |
sounds spot AB ex.1,2 p.80 |
Складання речень за зразком використовуючи активну лексику уроку с.100 (Карпюк) Розказувати, що де знаходиться |
Описати тварину впр.3 с.100 (Карпюк) словник. диктант |
||||||||||
|
|||||||||||||||||||
59 |
15.02 |
|
Звук [ę:ll] ball |
Питальні речення What are you doing? Прийменники Ex.3p.111 (Smiles2) |
Body, tail |
Впр.2 с. 101 (Карпюк) |
AB ex.1 p.26 Ex.5 p.33(Smiles2) |
Гра «Впізнай тварину» Впр. 4 с.101(Карпюк) Описувати своє помешкання Робота в парах Let’s play! Ex.6 p.33 |
Написання проектів впр.4 с.101 (Карпюк) |
|
|||||||||
60 |
17.02 |
|
Звук [œ:k] walk |
Has it got…? Yes, it has/ No, it hasn’t |
AB ex.2 p.28 Знайди наліпки слів(Smiles2) |
Ex.1 p.34 AB ex.2 p.28 прочитай слова (Smiles2) |
AB ex.1 p.28 Послухай та виконай вправу (Smiles2) Ex.2 p.101 |
Бесіда про погоду за малюнками Впр. 4 с. 59-60 Робота в парах Ex.2 p.34 |
впр. 6 с. 102 (Карпюк) Project p.33(Smiles2) |
Цінує та бережливо ставиться до природи.
|
|||||||||
61 |
19.02 |
|
Інтонація питального речення |
What is she/he doing? He/she is making… |
Frog, parrot, camel, dolphin |
Впр.2 с.103 читання з повним розумінням (Карпюк) Storytime! Twinklinka pp.36-37 |
Storytime! Twinklinka pp.36-37
|
Time for CLIL p.35 AB ex.1,2 p.29. |
AB Boardgame pp.30-31 |
|
|||||||||
62 |
22.02 |
Узагальнення вивченого матеріалу Checkpoint 2 (units 3-4) pp.38-39 Extra check 4 AB p.87 |
|
||||||||||||||||
63 |
24.02 |
Діагностична робота |
|
. Складає просте меню з корисних продуктів. |
|||||||||||||||
64 |
26.02 |
Харчування |
Інтонація оповідального речення Вимова Can/cannot/ can’t |
Модальне дієслово Can/can’t Ex.3 p.41 I can |
Sing, dance, draw, run, jump, climb, play the guitar Thirsty hungry, rice, burger, |
Ex.1,2 p.40 AB ex.1 p.32 прочитай |
Ex.1,2 p.40 AB ex.1 p.32 Послухай |
Складання речень за зразком впр.3 с.104 (Карпюк) Розіграти діалог Ex.1 p.40
|
Впр.6 с. 104(Карпюк) Писати нову лексику Називати дії |
||||||||||
65 |
01.03 |
|
Тренування [aue] у словах flower, shower, our Вимова Can/cannot/can’t |
Дієслово can питання і відповіді
|
(Карпюк) orange juice, bread, ice cream, sausage, chicken, fridge |
Впр. 4 с. 105 (Карпюк) Ex.1p.40 прочитай AB ex.1 p.32 |
AB ex.1 p.32 Прослухай |
Запит інформації про дії тварин впр.3 с.105 (Карпюк) Робота в парах Let’s play! Ex.5 p.41 Скажи, що ти вмієш і зроби це
|
AB ex.2,3 p.32-33 |
||||||||||
66 |
03.03 |
|
|
I like/I don’t like
Do it! |
Monkey, kangaroo, angry, funny, kind Ride a horse, swim, cook, fly, read, see, hear, play football |
Впр. 2 с.106 читання діалогів з повним розумінням (Карпюк) Ex.1 p.42 прочитайAB ex.1 p.34
|
Впр. 2 с. 106 (Карпюк) sounds spot Ex.3 p.42 |
Описати малюнок за зразком впр.3 с.106 (Карпюк) |
Впр.6 с.106 (Карпюк) AB ex.1 p.34доповни речення |
||||||||||
67 |
05.03 |
|
|
Відпрацювання граматики попередніх уроків |
Ex.2 p.44 AB ex.2 p.36 |
Ex.1,2 p.112 |
sounds spot AB ex.2 p.81 |
Ex.1 p.44 AB ex.1 p.36 |
Project “Present Yourself” (what I can do) p.43 |
||||||||||
68 |
10.03 |
|
Звук [tʃ] chicken
|
Дієслово can питання і відповіді
|
Extra Check 5 AB p.88 |
Our World. p.45. AB ex.1 p.37 |
Впр. 2 с.108 (Карпюк)
|
Опис одягу за малюнками впр.3 с. 108 (Карпюк)
|
Впр. 4 с 79 складання та запис речень за зразком
|
Сприймає основні переваги здорового образу життя. |
|||||||||
69 |
12.03 |
|
|
Present Simple Запитання та короткі відповіді |
|
Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96 |
|
Впр. 3 с. 109 Запитання та відповіді про місцезнаходження речей (Карпюк) |
Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96 |
||||||||||
70 |
15.03 |
|
Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96 |
|
|||||||||||||||
71 |
17.03 |
|
Діагностична робота Test 5 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM |
|
|||||||||||||||
72 |
19.03 |
Людина |
Звук [tʃ] chicken Вимова скорочених форм |
He/she/it has got
|
Head, hair, eyes, ears, nose, mouth, hands, legs р.47 |
Ex.1,2 p.46 AB ex.1 p.38 Прослухай, прочитай |
Вимова скорочених форм |
Читання діалогу Ex.1 p.46 Ex.2 p.46 виконання вправ на розуміння |
Написання нових слів |
Виявляє толерантне ставлення до людей. |
|||||||||
73 |
29.03 |
|
Звуки [з:], [o:] Bird, her, surname |
Present Simple питальні речення приймен. часу (on, in, at) It’s got=It has got Ex.4 p.47 |
Head, hair, eyes, ears, nose, mouth, hands, legs |
Впр.1 с.110 (Карпюк) |
Впр. 5 с. 47 слухання з метою розуміння |
Розіграти діалог Ex.1 p.46 |
Написання нових слів |
||||||||||
74 |
31.03 |
|
Інтонація питального та оповідального речення |
Can I have some…? Here you are. Модальне дієслово саn Спонукальні речення |
Hat,cap, scarf, mittens, raincoat Sun, sky, flower, grass,tree |
Читання тексту “My school uniform” (Додаток 1)
|
Впр. 3 с. 111-112 (Карпюк)
|
Впр. 3 с. 111-112 (Карпюк) Запитання про смаки в одязі |
Впр. 4 с.47 складання та запис речень за зразком |
Виявляє толерантне ставлення до людей. Виявляє толерантне ставлення до людей. Виявляє толерантне ставлення до людей. |
|||||||||
75 |
02.04 |
|
Звуки [з:], [o:] Bird, her, surname |
I like … I don’t like … Do you like …? |
Назви місяців |
Впр.1,2 с.74 (Карпюк) AB Впр. 3 с. 39(Smiles 2) |
AB Впр. 1 с.38 (Smiles 2) слухання з метою пошуку конкретної інформації |
Опис дозвілля людей у різні пору року
|
Ex. 2, p38 (Smiles 2) заповнення кросворду |
|
|||||||||
76 |
05.04 |
|
Звуки [w] What Звуки w-v |
He/she/it has got
|
Ex.2 p 38 |
Читання тексту з повним розумінням с.75 (Карпюк) |
Пісня «What is the weather like?» с.75 (Карпюк) |
Впр. 7, 8 с. 63 |
PB Впр. 4, 5 с.47, 46 складання та запис речень |
||||||||||
77 |
07.04 |
|
Інтонація загальних та спеціальних запитань sounds spot ex.3 p.48 |
He/she likes He/she doesn’t like Haven’t/hasn’t got |
Easter cake, Easter bread (paska), Easter eggs (pysankas) c. 76 (Карпюк) |
Впр. 1,2 с. 48( Smiles 2) |
Прослухай та пронумеруй PB Ex.5 p.47 |
Впр.3 с.76 (Карпюк) Описати малюнок за зразком Гра впр. 6 с. 65 |
Складання речень за зразком Ex. 4, p39 (Smiles 2) |
||||||||||
78 |
09.04 |
|
Звуки [е], [о:] |
How many? How much? |
Goat, duck, chicken, cow, frog, rabbit |
Впр.4 с.77 (Карпюк)
|
Ex. 3, p39 (Smiles 2) прочитай та розмалюй |
Ex.4,5 p.49 відповіді на питання |
Написання нових слів |
||||||||||
79 |
12.04 |
|
Звуки [ɑ:], [w] |
Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41 |
AB ex.2 p.40 робота з лексикой |
АB впр.1с. 40 читання тексту та заповнення пропусків |
Впр. 7 c.78 (Карпюк) |
Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41відповіді на питання |
Гра в парах “Draw my monster” (St1- диктує, St2 - малює) Have you/has he got.?ABex.3,4 p.41 |
Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.
|
|||||||||
80 |
14.04
|
|
Звуки [ɑ:], [w] |
Відпрацювання граматики попередніх уроків |
Активізація попередньої лексики в мовленні Ex.1 p.103 ( Smiles 2)
|
Ex.1 p.103 ( Smiles 2) |
Впр.2 c. 79 (Карпюк)
|
Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41відповіді на питання |
Напиши, що в тебе є AB ex.5 p.41 |
Вміння працювати в парі, групі |
|||||||||
81 |
16.04 |
|
Звуки ght [t] eight |
It’s autumn. It’s raining. It’s cold. Ex.2 p.50 |
Put on, take off, sunglasses, sandals,sunhat ABex.2p.81 |
Впр.2 с.80 (Карпюк) Time for CLIL Maths p.51 |
Ex.1 p.50 пісня (аудіювання пісні) |
Впр. 3 с. 80 (Карпюк) Складання діалогу за малюнками Впр. 5 с. 69 |
АВ Ex.2 p.50 Time for CLIL Maths AB p.43 |
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку . Цінує та бережливо ставиться до природи.
Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи |
|||||||||
82 |
19.04 |
|
Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку |
Відпрацювання граматики попередніх уроків |
Gold medal, race, match, hockey, table tennis, volleyball, win |
Читання діалогів Впр. 5 с. 81 (Карпюк)
|
Storytime. The Monster on the Hill. pp.52-53 ) |
Впр. 4, 5 c. 70 (Gray, Evans) |
Складання і написання речень впр. 6 с. 70 |
||||||||||
83 |
21.04 |
|
Revision. Extra Check 6 AB p.89 Boardgame AB pp.44-45 Checkpoint 3 (units 5-6) pp.54-55
|
||||||||||||||||
84 |
23.04 |
|
Тематична Module Test 3 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM
|
||||||||||||||||
85 |
26.04 |
Природа |
Звуки [ou], [au] Wear coat
|
What am I doing Називати дії, що відбуваються зараз |
Make a snowman, it’s hot/cold/sunny/ windy/raining |
He’s walking. Ex.3,4 p.57 |
Ex.1, 2 p.56 Послухай, знайди малюнок, прочитай |
Розіграти діалог ex.1 p.56 Гра в парах What am I doing? You’re… |
Впр.8 с.82написати речення (Карпюк) |
||||||||||
86 |
28.04 |
|
Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку Вимова -ing sounds spot ex.3 p.58 |
It’s cold! |
camp, country, woods, river c.83 Активізація нової лексики в мовленні |
Впр. 2 с. 83 (Карпюк) Впр. 6 с. 83 (Карпюк) AB ex.1 p.46
|
Впр. 1 с. 83 (Карпюк) Впр. 5 с. 83 (Карпюк)AB ex.2 p. 46 Ex.2 p.104 |
Впр. 3 с. 83 Складання речень за малюнками (Карпюк) Описувати погоду |
Впр. 3 с. 83 Написання речень Впр. 7 с. 83 списати текст (Карпюк) AB ex.4 p. 47 |
||||||||||
87 |
30.04 |
|
Звуки [ŋ], [n] |
Present Continuous запитання та короткі відповіді I’m wearing… |
Skirt, dress, coat, jacket, shoes, boots, trousers, shorts, T-shirt |
Впр. 2 с. 84 Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) We are wearing… Ex.4 p.59 |
Впр. 2 с. 84 Слухання з метою розуміння загального змісту (Карпюк) |
Впр. 3 с. 84 Складання мікродіалогів за малюнком (Карпюк Let’s play! ex.5,6 p.57 |
Прописування нових слів AB ex.3 p. 47 |
||||||||||
88 |
05.05 |
|
Інтонація загальних запитань Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку sounds spot AB ex.1 p.82 |
What are you wearing today? I’m wearing a … and … today. |
Відпрацювання попередньої лексики Активізація засвоєної лексики в мовленні |
Виразне читання «The summer camp» (Додаток 1) Впр.7.с.85 (Карпюк) |
Впр. 5 с. 85 (Карпюк) |
Впр. 4 с. 85 Гра: «Здогадайся, що я роблю» (Карпюк) Розказувати, хто який одяг носить |
Диктант Написання проекту «Лист з відпочинку» (Карпюк) с.85 |
Розуміє базові правила безпечної поведінки. |
|||||||||
89 |
07.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
What is he/she wearing? He/she is wearing … His/her scarf is red. |
Активізація засвоєної лексики в мовленні |
Впр. 8 с. 86 Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) Ex.1 p.58 |
Впр. 8 с. 86 Слухання з метою розуміння загального змісту (Карпюк) Ex.5 p.59 |
Складання розповіді про перебування на відпочинку |
Впр. 7 с. 86 запис слів з відповідними звуками (Карпюк) |
||||||||||
90 |
12.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
Weather and clothes AB ex.3 p.49 |
Ex.1 p.104 Активізація засвоєної лексики |
Впр. 8 с. 87 Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) AB ex.2p.48 |
Впр. 8 с. 87 Слухання з метою розуміння загального змісту (Карпюк) |
Впр. 3 с. 87 Складання мікродіалогів за малюнком (Карпюк) |
Project Напиши про/ презентуй It’s… I’m wearing… p.59 |
Розрізняє здорову та шкідливу їжу. |
|||||||||
91 |
14.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
Weather and clothes |
Ex.1 p.60 пісня |
Впр. 8 с. 88 Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) |
Впр. 8 с. 88 Слухання з метою розуміння загального змісту (Карпюк) |
Впр. 3 с. 88 Складання мікродіалогів за малюнком (Карпюк) |
Впр. 7 с. 88 запис слів з відповідними звуками (Карпюк) |
Складає просте меню з корисних продуктів. |
|||||||||
92 |
17.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
I like…, but I don’t like… |
|
Впр. 8 с. 89 Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) |
Впр. 8 с. 89 Слухання з метою розуміння загального змісту (Карпюк) |
Впр. 3 с. 89 Складання речень за малюнками (Карпюк) Ex.2 p.60 Ex.1 p.114 |
Впр. 3 с. 89 Написання речень Впр. 7 с. 83 списати текст (Карпюк) Ex.3 p.60
|
|
|||||||||
93 |
19.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
|
Активізація нової лексики в мовленні |
Впр. 2 с. 90 (Карпюк) Впр. 6 с. 90 (Карпюк) Ex.1 p.114 (Smiles2) Прочитай,та напиши |
AB ex.1,2 p.50 Прослухай та вибери |
Впр. 3 с. 90 Складання речень за малюнками (Карпюк)
|
Впр. 3 с. 90 Написання речень Впр. 7 с. 90 списати текст (Карпюк) |
Складає просте меню з корисних продуктів. |
|||||||||
94 |
21.05 |
|
Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі |
Three tomatoes, please. Sorry, no tomatoes. |
Активізація нової лексики в мовленні |
Впр. 2 с. 91 (Карпюк) Впр. 6 с. 91 (Карпюк) |
Our World p.61. AB p.51 |
Впр.3 с.91 (Карпюк) Описати малюнок за зразком Гра впр. 6 с. 85 |
AB ex.4 p.49Написання речень за малюнками( Smiles2) |
Розуміти мовленнєві зразки вчителя |
|||||||||
95 |
24.05 |
Revision. Extra check 7 AB p.90, ex. 1 p.50, ex.6,7 p.97 |
|
||||||||||||||||
96 |
26.05 |
My Green Passport (My Garden, p.89) |
|
||||||||||||||||
97 |
28.05 |
Діагностична робота Test 7 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM |
|||||||||||||||||
98 |
|
Систематизація отриманих знань Повторення вивченої лексики та граматичних структур. Узагальнення отриманих знань протягом семестру і року. |
|||||||||||||||||
99 |
|
Узагальнення отриманих знань протягом семестра . Підсумковий урок.
|
|||||||||||||||||