Календарний план на 2 семестр

Про матеріал
Календарний план на 2 семестр за підручником Карпюк.О.для загальноосвітних шкіл та Smiles 2
Перегляд файлу

 

Дата

Тема

Мовний інвентар

Рецептивні види мовленнєвої діяльності

Інтеракційні та продуктивні види мовленнєвої діяльності

Інтегровані

 змістові лінії

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія/

продукування

(говоріння)

Писемна взаємодія / продукування (письмо)

44

11.01

 

 

 

 

 

Свята та традиції

 

Інтонація у стверджувальному реченні

Звук [d3] giraffe

с. 62

Вимова скорочених форм we’re you’re they’re

Look at this.. с. 62

Глагол  to be   в стверджувальних речення

We are/we’re   they are/they’re No, we aren’t                   AB ex.3,4 p.19

Daughter, son, dad, mum,

Рахувати 11-20, вітати з Днем народження, запитувати про вік.

Ex.1,2 p.24 Послухай,знайди  малюнок, прочитай. AB ex.1 p.18

Впр. 3 с. 62 Карпюк Прослухати та повторити

Аудіювання з повним розумінням впр. Ex.1,2 p.24 Послухай,знайди  малюнок,

 Впр. 3 с. 62 (Карпюк)

Розповідь про своє фамільне дерево

Розіграти діалог ex.1 p.24

Написання речень  за зразком  впр.5 с.62

(Карпюк)

 

 

 

 

 

Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

45

13.01

 

Інтонація питальних речень

 Present Continuous-стверджувальнi речення  с. 63

 

  He is painting

She is watching

с. 75  (Карпюк)

 

 

Прочитати та скласти речення впр.2 с. 63 (Карпюк)

Впр.3 с.63

(Карпюк)

Ex.3, 5 p.25 Послухай та напиши.

Складання діалогу за зразком впр.8 с.45 

 Ex.1 p.100  Робота  в парах Are they/you…? How old…?

Складання власних діалогів за зразком

  AB ex.2 p.18

 

46

15.01

 

Звук [i:] feet

с. 64

sounds spot Ex.3 p.26

Has it got a…?

Yes, it has…/No, it hasn’t… Займенники I-my etc.   Ex. 4,5 p.27

Mum, dad, grandma, grandpa, brother, sister

впр. 3, 4 с. 64(Карпюк)

Впр. 1 с.26 

Читання тексту з заповненням пропусків

Ex.1 p.26 Послухай та заверши речення

Гра “I am jumping “ Впр.5 с. 64 (Карпюк)

 

Впр . 8 с. 64 Записати речення

 

Виявляє толерантне ставлення до людей.

47

18.01

 

Звук [Ø] three

с. 65

 Present Continuous-питальнi  речення  с. 65  (Карпюк)

Повторення закріплення лексики

Впр. 1 с.26  

Читання тексту з заповненням пропусків

sounds spot AB ex.1 p.80(Smiles2)

Опис малюнка

Впр.2 с. 65 

(Карпюк) Who’s…?

AB ex.3,4 p.21

Письмові відповіді на запитання впр. 3с. 65

 (Карпюк)

Виявляє толерантне ставлення до людей.

48

20.01

 

Звук [f ]

с. 66

Запитання та короткi  вiдповiдi  у  Present Continuous

 

Впр. 5 с. 66

(Карпюк)

AB(Smiles2)

ex.1,2p.20 Читання тексту та виконання завдань Ex.2 p.100

Впр. 6 с.66

(Карпюк)

Складання запитань та вiдповiдей за зразком   Впр . 4 с. 66 (Карпюк)

ex.2p.20 відповіді на питання Розповідати про членів своєї родини

Написання запитань та вiдповiдей  використовуючи лексику уроку впр.7 с. 66 (Карпюк) Portfolio p.27  презентація My family.

 

49

22.01

 

Звук [f ]

с. 67

It is…(tall). It has got…

Smile, fly, sing, swing

Читання тексту з повним розумiнням Впр.1a с.67

(Карпюк)

Впр.1b с. 67

(Карпюк)

Впр. 2с. 67 короткі діалоги за малюнками

Складання запитань по малюнку Впр. 2.с.67 (Карпюк)

Словн. диктант

Виявляє толерантне ставлення до людей.

50

25.01

 

Пiсня

 It can/cannot…

Числiвники 11-20 Best wishes, card, celebrate

AB ex.2 p.22

Впр. 1 с. 68

(Карпюк) Ex.1,2p.110

(Smiles2)

Впр. 4 с. 68

(Карпюк)

Складання речень за зразком використовуючи активну лексику уроку с. 68

Впр. 5 с. 68

(Карпюк) Вітати, писати вітальну листівку

Вміння співпрацювати у парі

51

27.01

 

 

How many … can you see?

Best wishes, card, celebrate

AB ex.2 p.22(Smiles2)

Читання тексту з повним розумiнням Ex. 1,2 p.110

Аудіювання пісні  Ex.1 p.28 з детальним розумінням

Запитання з метою отримання інформації

 

Написання речень за зразком

Впр. 2 с. 6(Карпюк)

Complete the birthday card Ex.2 p.28

Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини.

52

29.01

 

Звуки [e] та [i:]

I can see…

 

Впр.3 с.70-71(Карпюк)

Ex.3, 4 p.29

Аудіювання  Виконання AB ex.1 p.22

 

Складання речень за зразком

Складання відповідей за зразком впр.4 с.33

 

 

 

53

01.02

 

Римiвка

с. 71

(Карпюк)

Скоромовка

How many toes have you got? I’ve got…

Відпрацювання граматики попередніх уроків

Повторення лексики теми

 

Читання тем. тексту, виконання завдань на розуміння

Аудіювання  проектів

Презентація проектів

Presentations Ex.5 p.29.  

Написання зв’язних речень про свою сім’ю

 

 

 

Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини.

54

03.02

Діагностична робота

 

55

05.02

Школа

 

Вимова  форм множ –s,-es, -ches

It is Friday today. Get up!   Множина   There is/are Ex.3,4 p.31 

Назви тварин с. 72

(Карпюк)

Box, chair, armchair, sofa, clock, bed, bookcase

Впр. 1 с.72

(Карпюк) Ex.1,2 p.30 Послухай, прочитай         AB ex.1 p.24

Ex.1 p.30 Послухай(Smiles2)

Описувати вмiння тварин за зразком

 Впр. 2 с.72

(Карпюк) Розіграти діалог Ex.1 p.30

Написання нових слів(Smiles2)

 

Вміння співпрацювати у парі та групі

56

08.02

 

Звуки [o] monkey

Is he/she fishing? Yes. He/she is./No,he/she isn’t. There is/are

Ears, head, nose, mouth, neck, legs

Bath, bus, watch  AB ex.2,3 pp.24-25

Впр. 3 c 73

(Карпюк) Робота  в парах Let’s play! Ex.5 p.31

 

Повідомлення про вміння та звички  тварин

впр. 7, 8

с. 55) Називати, що знаходиться в кімнаті

Впр. 5 с.73

(Карпюк)

AB ex.4 p.25

 

57

10.02

 

Вимова нової лексики

Where’s…? прийменники  Ex.4 p.33

Bedroom, bathroom, kitchen, living room, garden Ex.1 p.101

Ex.1 p.32 прочитай

(Smiles)

sounds spot Ex.3 p.32 Ex.1 p.32 Послухай

Називати різні приміщення/ кімнати 

Ex.2 p.32написать

речення There is …(Smiles)

 

58

12.02

 

Звуки [e] та [i:]

 

Вживання дієслів саn, have go

Прийменники On in under behin AB ex.2,3 p.27

Відпрацювання попередньої лексики Ex.1,2 p.111

On in under behind(Smiles)

АВ Впр. 1с.26  (Smiles2) читання тем. текстів, виконання завдань на розуміння

sounds spot AB ex.1,2 p.80

Складання речень за зразком використовуючи активну лексику уроку с.100 (Карпюк) Розказувати, що де знаходиться

Описати тварину впр.3 с.100

(Карпюк)

словник. диктант

 

59

15.02

 

Звук [ę:ll] ball

Питальні речення What are you doing?  Прийменники Ex.3p.111

(Smiles2)

Body, tail

Впр.2 с. 101

(Карпюк)

AB ex.1 p.26 Ex.5 p.33(Smiles2)

Гра «Впізнай тварину» Впр. 4 с.101(Карпюк) Описувати своє помешкання Робота  в парах Let’s play! Ex.6 p.33

Написання проектів впр.4 с.101 (Карпюк)

 

60

17.02

 

Звук [œ:k] walk

Has it got…?

Yes, it has/

No, it hasn’t

AB ex.2 p.28

Знайди наліпки слів(Smiles2)

Ex.1 p.34

AB ex.2 p.28 прочитай слова (Smiles2)

AB ex.1 p.28 Послухай та виконай вправу (Smiles2) Ex.2 p.101

Бесіда про погоду за малюнками

Впр. 4 с. 59-60

Робота  в парах Ex.2 p.34   

впр. 6 с. 102 (Карпюк)   Project p.33(Smiles2)

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

61

19.02

 

Інтонація питального речення

What is she/he doing?

He/she is making…

Frog, parrot, camel, dolphin

Впр.2 с.103 читання з повним розумінням (Карпюк) Storytime! Twinklinka pp.36-37

Storytime! Twinklinka pp.36-37

 

Time for CLIL p.35  AB ex.1,2 p.29.

AB Boardgame pp.30-31

 

62

22.02

 Узагальнення вивченого матеріалу Checkpoint 2 (units 3-4) pp.38-39   Extra check 4 AB p.87

 

63

24.02

Діагностична робота

 

. Складає просте меню з корисних продуктів.

64

26.02

Харчування 

Інтонація оповідального речення Вимова Can/cannot/

can’t

Модальне дієслово 

Can/can’t Ex.3 p.41

I can

Sing, dance, draw, run, jump, climb, play the guitar Thirsty hungry, rice, burger,

Ex.1,2 p.40      AB ex.1 p.32 прочитай

Ex.1,2 p.40      AB ex.1 p.32 Послухай

Складання речень за зразком впр.3 с.104 (Карпюк) Розіграти діалог        Ex.1 p.40

 

Впр.6 с. 104(Карпюк)

Писати нову лексику

Називати дії

65

01.03

 

Тренування [aue] у словах flower, shower, our Вимова Can/cannot/can’t

Дієслово can питання і відповіді

 

 (Карпюк)  orange juice, bread, ice cream, sausage, chicken,  fridge

Впр. 4 с. 105

(Карпюк)

Ex.1p.40

прочитай AB ex.1 p.32

AB ex.1 p.32 Прослухай

Запит інформації про дії тварин впр.3 с.105 (Карпюк)

  Робота  в парах Let’s play! Ex.5 p.41 Скажи, що ти вмієш і зроби це

 

AB ex.2,3 p.32-33

66

03.03

 

 

I like/I don’t like

 

Do it!

Monkey, kangaroo, angry, funny, kind Ride a horse, swim, cook, fly, read, see, hear, play football

Впр. 2 с.106 читання діалогів з повним розумінням (Карпюк) Ex.1 p.42          прочитайAB ex.1 p.34

 

 

 

Впр. 2 с. 106

(Карпюк)

sounds spot Ex.3 p.42

Описати малюнок за зразком впр.3 с.106 (Карпюк)

Впр.6 с.106

(Карпюк) AB ex.1 p.34доповни речення

67

05.03

 

 

Відпрацювання граматики попередніх уроків

Ex.2 p.44  

AB ex.2 p.36

 Ex.1,2 p.112

sounds spot AB ex.2 p.81

Ex.1 p.44  

AB ex.1 p.36

Project “Present Yourself” (what I can do) p.43

68

10.03

 

Звук [tʃ] chicken

 

Дієслово can питання і відповіді

 

Extra Check 5 AB p.88

Our World. p.45. AB ex.1 p.37

Впр. 2 с.108

 (Карпюк)

 

Опис одягу за малюнками впр.3 с. 108

(Карпюк)

 

Впр. 4 с 79 складання та запис речень за зразком

 

Сприймає основні переваги здорового образу життя.

69

12.03

 

 

Present Simple

Запитання та короткі відповіді

 

Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96

 

Впр. 3 с. 109 Запитання та відповіді про місцезнаходження речей

(Карпюк)

Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96

70

15.03

 

Revision Round Up AB ex.1-5 pp.94-96

 

71

17.03

 

  Діагностична робота Test 5 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM

 

72

19.03

Людина

Звук [tʃ] chicken

Вимова скорочених форм

He/she/it has got

 

Head, hair, eyes, ears, nose, mouth, hands, legs р.47

Ex.1,2 p.46

AB ex.1 p.38 Прослухай, прочитай

Вимова скорочених форм

 Читання діалогу Ex.1 p.46 Ex.2 p.46 виконання вправ на розуміння

Написання нових слів

Виявляє толерантне ставлення до людей.

73

29.03

 

Звуки [з:],  [o:]

Bird, her, surname

Present Simple

питальні

речення

приймен. часу (on, in, at) It’s got=It has got  Ex.4 p.47

Head, hair, eyes, ears, nose, mouth, hands, legs

Впр.1 с.110

(Карпюк)

 Впр. 5 с. 47 слухання з метою розуміння

Розіграти діалог Ex.1 p.46

Написання нових слів

 

74

31.03

 

Інтонація питального та оповідального речення

Can I have some…?

Here you are. Модальне дієслово саn Спонукальні речення

Hat,cap, scarf, mittens, raincoat

Sun, sky, flower, grass,tree

Читання тексту “My school uniform” (Додаток 1)

 

 Впр. 3 с. 111-112

(Карпюк)

 

Впр. 3

с. 111-112

(Карпюк)

Запитання про смаки в одязі

Впр. 4 с.47

складання та запис речень за зразком

Виявляє толерантне ставлення до людей. Виявляє толерантне ставлення до людей. Виявляє толерантне ставлення до людей.

75

02.04

 

Звуки [з:],  [o:]

Bird, her, surname

I like …

I don’t like …

Do you like …?

Назви місяців

Впр.1,2 с.74

(Карпюк)

 AB Впр. 3 с. 39(Smiles 2)

 AB Впр. 1 с.38 (Smiles 2) слухання з метою пошуку конкретної інформації

Опис дозвілля людей у різні пору року

 

Ex. 2, p38 (Smiles 2) заповнення кросворду

 

76

05.04

 

Звуки [w]

What  

Звуки  w-v

He/she/it has got

 

 Ex.2 p 38

Читання тексту з повним розумінням с.75

(Карпюк)

Пісня «What is the weather like?» с.75

(Карпюк)

Впр. 7, 8

с. 63

PB Впр. 4, 5 с.47, 46 складання та запис речень

77

07.04

 

Інтонація загальних та спеціальних запитань sounds spot ex.3 p.48

He/she likes

He/she doesn’t like Haven’t/hasn’t got

Easter cake, Easter bread (paska), Easter eggs (pysankas) c. 76

(Карпюк)

Впр. 1,2 с. 48( Smiles 2)

Прослухай та пронумеруй PB Ex.5 p.47

Впр.3 с.76

(Карпюк)

Описати малюнок за зразком

Гра впр. 6

с. 65

Складання речень за зразком Ex. 4, p39 (Smiles 2)

78

09.04

 

Звуки [е], [о:]

How many?

How much?

Goat, duck, chicken, cow, frog, rabbit 

Впр.4 с.77

(Карпюк)

 

 

Ex. 3, p39 (Smiles 2) прочитай та розмалюй

Ex.4,5 p.49 відповіді на питання

Написання нових слів

79

12.04

 

Звуки [ɑ:],  [w]

Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41

AB ex.2 p.40 робота з лексикой

АB впр.1с. 40 читання тексту та заповнення пропусків

Впр. 7 c.78 (Карпюк)

Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41відповіді на питання

Гра в парах “Draw my monster” (St1- диктує, St2 - малює) Have you/has he got.?ABex.3,4 p.41

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

 

80

14.04

 

 

Звуки [ɑ:],  [w]

Відпрацювання граматики попередніх уроків

Активізація попередньої      лексики в мовленні  Ex.1 p.103

( Smiles 2)

 

Ex.1 p.103

( Smiles 2)

Впр.2 c. 79

(Карпюк)

 

Have you/has he got.?AB ex.3,4 p.41відповіді на питання

Напиши, що в тебе є AB ex.5 p.41

Вміння працювати в парі, групі

81

16.04

 

Звуки ght [t]

eight

It’s autumn. It’s raining. It’s cold. Ex.2 p.50

Put on, take off, sunglasses,

sandals,sunhat

ABex.2p.81

Впр.2 с.80

(Карпюк)

Time for CLIL Maths  p.51 

Ex.1 p.50 пісня (аудіювання пісні)

Впр. 3 с. 80

(Карпюк)

Складання діалогу за малюнками

Впр. 5 с. 69

АВ Ex.2 p.50 Time for CLIL Maths  AB p.43

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

. Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи

82

19.04

 

Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку

Відпрацювання граматики попередніх уроків

Gold medal, race, match, hockey, table tennis, volleyball, win

Читання діалогів

Впр. 5 с. 81

(Карпюк)

 

Storytime. The Monster on the Hill. pp.52-53 )

Впр. 4, 5

c. 70 (Gray, Evans)

Складання і написання речень

впр. 6 с. 70

83

21.04

 

Revision. Extra Check 6 AB p.89  Boardgame AB pp.44-45 Checkpoint 3  (units 5-6) pp.54-55 

 

84

23.04

 

Тематична Module Test 3  – Teacher’s Resource Pack CD-ROM

 

85

26.04

Природа

Звуки [ou], [au]

Wear

coat

 

What am I doing Називати дії, що відбуваються зараз

Make a snowman, it’s hot/cold/sunny/ windy/raining

He’s walking. Ex.3,4 p.57

Ex.1, 2 p.56 Послухай,

знайди  малюнок, прочитай

Розіграти діалог ex.1 p.56   Гра в парах What am I doing? You’re…

Впр.8 с.82написати речення (Карпюк)

86

28.04

 

Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку Вимова  -ing

sounds spot ex.3 p.58

It’s cold!

camp, country, woods, river c.83

Активізація нової лексики в мовленні

Впр. 2 с. 83

(Карпюк)

Впр. 6 с. 83

(Карпюк) AB ex.1 p.46

 

Впр. 1 с. 83 (Карпюк)

Впр. 5 с. 83

(Карпюк)AB ex.2 p. 46 Ex.2 p.104

Впр. 3 с. 83

Складання речень за малюнками

(Карпюк)

Описувати погоду

Впр. 3 с. 83

Написання речень

Впр. 7 с. 83 списати текст

(Карпюк) AB ex.4 p. 47

87

30.04

 

Звуки [ŋ], [n]

Present Continuous запитання та короткі відповіді

I’m wearing…

Skirt, dress, coat, jacket, shoes, boots, trousers, shorts, T-shirt

Впр. 2 с. 84

Читання тексту з повним розумінням

(Карпюк) We are wearing… Ex.4 p.59

Впр. 2 с. 84

Слухання з метою розуміння загального змісту

(Карпюк)

Впр. 3 с. 84

Складання мікродіалогів за малюнком

(Карпюк

 Let’s play! ex.5,6 p.57

Прописування нових слів

 AB ex.3 p. 47

88

05.05

 

Інтонація загальних запитань

Практикування звуків, притаманних активній лексиці уроку sounds spot AB ex.1 p.82

What are you wearing today? I’m wearing a … and … today.

Відпрацювання попередньої лексики

Активізація засвоєної лексики в мовленні

Виразне читання «The summer camp» (Додаток 1)

Впр.7.с.85

(Карпюк)

Впр. 5 с. 85

(Карпюк)

Впр. 4 с. 85

Гра: «Здогадайся, що я роблю»

(Карпюк) Розказувати, хто який одяг носить

Диктант

Написання проекту «Лист з відпочинку» (Карпюк) с.85

Розуміє базові правила безпечної поведінки.

89

07.05

 

Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

What is he/she wearing? He/she is wearing …

His/her scarf is red.

Активізація засвоєної лексики в мовленні

Впр. 8 с. 86

Читання тексту з повним розумінням (Карпюк)

Ex.1 p.58

Впр. 8 с. 86

Слухання з метою розуміння загального змісту

(Карпюк) Ex.5 p.59

Складання розповіді про перебування на відпочинку

Впр. 7 с. 86 запис слів з відповідними звуками (Карпюк)

90

12.05

 

 

 Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

 Weather and clothes AB ex.3 p.49

Ex.1 p.104 Активізація засвоєної лексики

Впр. 8 с. 87

Читання тексту з повним розумінням (Карпюк) AB ex.2p.48

Впр. 8 с. 87

Слухання з метою розуміння загального змісту

(Карпюк)

Впр. 3 с. 87

Складання мікродіалогів за малюнком

(Карпюк)

Project Напиши про/ презентуй It’s… I’m wearing… p.59

 

Розрізняє здорову та шкідливу їжу.

91

14.05

 

Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

Weather and clothes

Ex.1 p.60 пісня

Впр. 8 с. 88

Читання тексту з повним розумінням (Карпюк)

Впр. 8 с. 88

Слухання з метою розуміння загального змісту

(Карпюк)

Впр. 3 с. 88

Складання мікродіалогів за малюнком

(Карпюк)

Впр. 7 с. 88 запис слів з відповідними звуками (Карпюк)

Складає просте меню з корисних продуктів.

92

17.05

 

Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

I like…, but I don’t like…

 

Впр. 8 с. 89

Читання тексту з повним розумінням (Карпюк)

Впр. 8 с. 89

Слухання з метою розуміння загального змісту

(Карпюк)

Впр. 3 с. 89

Складання речень за малюнками

(Карпюк)

Ex.2 p.60

Ex.1 p.114

Впр. 3 с. 89

Написання речень

Впр. 7 с. 83 списати текст

(Карпюк) Ex.3 p.60

 

 

93

19.05

 

Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

 

Активізація нової лексики в мовленні

Впр. 2 с. 90

(Карпюк)

Впр. 6 с. 90

(Карпюк) Ex.1 p.114

(Smiles2)

Прочитай,та напиши

AB ex.1,2 p.50 Прослухай та вибери

Впр. 3 с. 90

Складання речень за малюнками

(Карпюк)

 

Впр. 3 с. 90

Написання речень

Впр. 7 с. 90 списати текст

(Карпюк)

Складає просте меню з корисних продуктів.

94

21.05

 

Звуки [eɪ], [iː], [aı], їхнє позначення на письмі

Three tomatoes, please. Sorry, no tomatoes.

Активізація нової лексики в мовленні

Впр. 2 с. 91

(Карпюк)

Впр. 6 с. 91

(Карпюк)

Our World p.61. AB p.51

Впр.3 с.91

(Карпюк)

Описати малюнок за зразком

Гра впр. 6

с. 85

AB ex.4 p.49Написання речень за малюнками( Smiles2)

   Розуміти мовленнєві зразки вчителя

95

24.05

Revision. Extra check 7 AB p.90, ex. 1 p.50, ex.6,7 p.97

 

96

26.05

My Green Passport (My Garden, p.89)

 

97

28.05

Діагностична робота Test 7 – Teacher’s Resource Pack CD-ROM

98

 

Систематизація отриманих знань Повторення вивченої лексики та граматичних структур. Узагальнення отриманих знань протягом семестру і року.

99

 

Узагальнення отриманих знань протягом семестра . Підсумковий урок.

 

 

docx
Додав(-ла)
Leonidova Nataly
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 березня 2023
Переглядів
5486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку