Календарно- тематичне планування
11 КЛАС.
(З години на тиждень, усього 105 годин)
№
|
Дата |
Скор.дата |
Тема уроку |
Домашнє Завдання |
Розділ 1.Електродинаміка (34год) |
||||
Частина 1.Постійний електричний струм.(20год) |
||||
1 |
|
|
Електричний струм. Електричне коло. Постійний струм. Джерела струму |
§1 впр1 |
2 |
|
|
Електричні кола з послідовним і паралельним сполученням провідників. |
§2 впр2 |
3 |
|
|
Вимірювання в електричних колах. Шунти і додаткові опори |
§2,конспект впр2 |
4 |
|
|
Розв'язування задач на тему «Постійний струм, з'єднання провідників» |
§1;2(повт) впр2 |
5 |
|
|
Робота та потужність електричного струму, теплова дія струму. |
§3 впр3 |
6 |
|
|
Розв'язування задач на тему «Робота та потужність електричного струму, теплова дія струму». |
§3(повт) впр3 |
7 |
|
|
Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Коротке замикання. Міри та засоби безпеки під час роботи з електричними пристроями |
§4 впр4 |
8 |
|
|
Розв'язування задач на тему «Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола». |
§4(пвт) впр4 |
9 |
|
|
Експериментальна робота №1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з'єднання провідників» |
§1-3(повт) |
10 |
|
|
Експериментальна робота №2 «Розширення меж вимірювання амперметра і вольтметра» |
§4 (повт) |
11 |
|
|
Експериментальна робота №3«Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму.» |
§1-4 конспект |
12 |
|
|
Розв'язування задач. Самостійна робота
|
|
13 |
|
|
Порівняльна характеристика різних сереловищ, через які може протікати електричний струм (металів, розчинів і розплавів електролітів,газів ,плазми,напівпровідників): вільні носії заряду, залежність питомого опору від температури. Надпровідність. |
§5, конспект впр5 |
14 |
|
|
Електроліз. Закони електролізу.
|
§6 впр6 |
15 |
|
|
Роз′язування задач з теми «Електроліз. Закони електролізу».
|
§6 впр6 |
16 |
|
|
Типи самостійного розряду в газах.
|
§7 впр7 |
№
|
Дата |
Скор.дата |
Тема уроку
|
Домашнє Завдання |
17 |
|
|
Термоелектронна емісія та струм у вакуумі, його застосування. Принцип дії електронно-вакуумних приладів на прикладі вакуумного діоду |
§8 впр8 |
18 |
|
|
Власна і домішкова провідність напівпровідників, електронно- дірковий і його властивості. Напівпровідниковий діод. Напівпровідникові технології та елементна база сучасної обчислювальної техніки. Лошкарьов – перший дослідник p-n переходу |
§9 Впр9 |
19 |
|
|
Роз′язування задач з теми « Електричний струм в різних середовищах» |
§9 Впр9 |
20 |
|
|
Контрольна робота№2 з теми «Електричний струм.» |
|
Частина2. Електромагнетизм (15год) |
||||
21 |
|
|
Магнітна взаємодія та магнітне поле. Індукція магнітного поля. Магнітний момент рамки зі струмом. Дія магнітного поля на рамку зі струмом. Магнітне поле соленоїда.
|
§10 Впр10 |
22 |
|
|
Роз′язування задач з теми « Індукція магнітного поля. Магнітний момент рамки зі струмом. Дія магнітного поля на рамку зі струмом » |
§10 впр10 |
23 |
|
|
Сила Ампера. Взаємодія струмів. Застосування дії магнітного поля на рамку зі струмом в електровимірювальних приладах та електродвигунах |
§11 впр11 |
24 |
|
|
Розв'язування задач з теми «Сила Ампера. Взаємодія струмів» |
§11 впр11 |
25 |
|
|
Сила Лоренца. Рух зарядженої частинки в однорідному магнітному полі |
§12 |
26 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Сила Лоренца»
|
§12(повт) впр12 |
27 |
|
|
Досліди Фарадея. Електромагнітна індукція. Правило Ленца. Закон електромагнітної індукції |
§13впр13 |
28 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Електромагнітна індукція. Правило Ленца. Закон електромагнітної індукції |
§13 впр13 |
29 |
|
|
Самоіндукція. ЕРС самоіндукції. Індуктивність. Віхрове електричне поле. Віхрові струми. Енергія магнітного поля котушки зі струмом |
§14 впр14 |
30 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Сила Лоренца». |
§14 впр14 |
31 |
|
|
Магнітні властивості речовини. Діа-, пара- і феромагнетики. Застосування магнітних матеріалів. Залежність магнітних властивостей |
§15 впр15 |
32 |
|
|
Гіпотеза Максвелла . Взаємозв'язок електричного та магнітного полів як прояв існування електромагнітного поля. |
§16,конспект |
№
|
Дата |
Скор.дата |
Тема уроку
|
Домашнє Завдання |
33 |
|
|
Розв'язування задач з теми «Магнітні властивості речовини» |
§16 впр15,16 |
34 |
|
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи «Електромагнетизм» |
Підсумки ст.93 Завд ст. 94 |
35 |
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Електромагнетизм» |
підгот захист проектів |
36 |
|
|
Захист навчальних учнівських проектів «Дивовижна електродинаміка : просто про складне»; «Електропровідність різних речовин і матеріалів»; «Вплив електричного струму на швидкість фотосинтезу» |
|
Розділ2. Електромагнітні коливання та хвилі(17год) |
||||
37 |
|
|
Коливання. Види коливань. Фізичні величини які характеризують коливання |
§17 впр17 |
38 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Коливання» |
§17 впр17 |
39 |
|
|
Коливальний контур. Виникнення вільних електромагнітних коливань у коливальному контурі. Гармонічні електромагнітні коливання. Формула Томсона. Перетворення енергії під час вільних електромагнітних коливань |
§18 впр18 |
40 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Формула Томсона. Перетворення енергії під час вільних електромагнітних коливань» |
§18 впр18 |
41 |
|
|
Змінний струм як вимушені електромагнітні коливання. |
§19 впр19 |
42 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Змінний струм»
|
§19 вп19 |
43 |
|
|
Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний, ємнісний та індуктивний опори. Робота і потужність змінного струму. Діючі значення напруги та сили струму. |
§20 впр20 |
44 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Конденсатор і котушка в колі змінного струму». |
§20 впр20 |
45 |
|
|
Трансформатор. Виробництво, передача та використання енергії електричного струму.
|
§21 впр21 |
46 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Трансформатор» |
§21 впр21 |
47 |
|
|
Експериментальна робота №4 «Вимірювання індуктивності котушки» |
§20 (повт) |
48 |
|
|
Електромагнітні хвилі, їх утворення та поширення. Висновки з теорії Максвелла, досліди Герца. Швидкість поширення електромагнітних хвиль. |
§22 впр8 |
49 |
|
|
Принцип дії радіотелефонного зв'язку. Радіомовлення та телебачення . |
§23 §3повт |
50 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі». |
§22,23 Впр22,23 |
№
|
Дата |
Скор.дата |
Тема уроку
|
Домашнє Завдання |
51 |
|
|
Розв′язування задач на тему «Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі». |
§17-23повт тести ст.137
|
52 |
|
|
Контрольна робота№4з теми «Електромагнітні коливання і хвилі.» |
§3 повт |
53 |
|
|
Захист навчальних учнівських проектів «Роль електро-магнітних хвиль у повсякденному житті людини. Побудова моделі енергосистеми України. Трансформатори і передача енергії» |
§4 повт |
Розділ 3. Оптика |
||||
54 |
|
|
Розвиток уявлень про природу світла. Світло як електромагнітна хвиля. Поширення, поглинання та розсіювання світла . Геометрична оптика як гранічний випадок хвильової оптики |
§24 §5 повт |
55 |
|
|
Закони геометричної оптики. Відбивання світла |
§25 впр25 |
56 |
|
|
Закони геометричної оптики. Заломлення світла. Показник заломлення, його зв'язок зі швидкістю світла в середовищі. Принцип Гюйгенса –Френеля Рефракція та міражі. |
§26 впр26 §6 повт |
57 |
|
|
Експериментальна робота№5 «Дослідження заломлення світла» |
§7повт §26 |
58 |
|
|
Розв'язування задач на закони геометричної оптики |
впр26,25 §8повт |
59 |
|
|
Лінзи. Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз. |
§27 §7 повт |
60 |
|
|
Оптичні системи та оптичні прилади.
|
§28 §9повт |
61 |
|
|
Експериментальна робота№6 «Визначення оптичної сили лінзи та системи лінз» |
§27-28 повт Пр28 |
62 |
|
|
Розв'язування задач на тему «Лінзи. Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз» |
впр27,28 §10 повт |
63 |
|
|
Дисперсія світла. Неперервний спектр світла. Спектроскоп
|
§29 §11 повт |
64 |
|
|
Інтерференція світла. Когерентність світлових хвиль. Особливості лазерного випромінювання |
§30 §12 повт |
65 |
|
|
Розв’язування задач на тему «Інтерференція світла»
|
Впр30 §13 повт |
66 |
|
|
Дифракція світла. Дифракційна ґратка.
|
§31 §14 повт |
67 |
|
|
Розв’язування задач на тему «Дифракція світла» |
впр31 §15 повт |
68 |
|
|
Експериментальна робота№7 «Визначення довжини світлової хвилі» |
§31 §16 повт |
|
|
|
|
|
№
|
Дата
|
Скор.дата |
Тема уроку
|
Домашнє Завдання |
69 |
|
|
Розв’язування задач на тему «Інтерференція, дифракція світла» |
§32 впр31,30 |
70 |
|
|
Спектр випромінювання абсолютно чорного тіла .Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. Світлові кванти. Стала Планка. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла. |
§33 §17 повт |
71 |
|
|
Фотоефект. Досліди О. Г. Столєтова. Закони зовнішнього фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Фотон . |
§34 впр34 |
72 |
|
|
Фоторезистори та фотоелементи. Застосування фотоефекта, сонячні батареї. |
§34 §18 повт |
73 |
|
|
Фотохімічна дія світла. |
§34, консп, |
74 |
|
|
Розв’язування задач на тему «Закони зовнішнього фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Фотон .» |
впр33 §19 повт |
75 |
|
|
Розв'язування задач на тему «Закони зовнішнього фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Фотон .» |
впр34 доповіді |
76 |
|
|
Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів. Електромагнітні хвилі в природі та техніці |
§35,доповіді |
77 |
|
|
Рентгенівське випромінювання, його застосування в медицині та техніці. Роботи І.Пулюя |
§35,консп |
78 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Геометрична, хвильова та квантова оптика»
|
§24-35 повт тести стор209 |
79 |
|
|
Контрольна робота№5з теми «Геометрична, хвильова та квантова оптика» |
підгот захист проектів |
80 |
|
|
Захист навчальних учнівських проектів «Застосування інтерференції в техніці. Дифракція навколо нас» |
|
Розділ 4. Атомна і ядерна фізика. |
||||
81 |
|
|
Розвиток уявлень про атоми. Дослід Резерфорда. Планетарна модель атома, її якісне обґрунтування на основі постулатів Бора. Енергетичні рівні атома. Гіпотеза де Бройля. Корпускулярно – хвильовий дуалізм як загальна властивість матерії. |
§36 §20 повт впр36 |
82 |
|
|
Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Принцип дії лазера. |
§37,38 впр37 |
83 |
|
|
Взаємодії між нуклонами в ядрі, стійкість атомних ядер. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас.
|
§39 §21 повт
|
84 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас» |
§39 впр39 |
85 |
|
|
Природна і штучна радіоактивність. Види радіоактивного випромінювання. Період напіврозпаду. Закон радіоактивного розпаду. |
§40 §22 повт |
№
|
Дата
|
Скор.дата |
Тема уроку
|
Домашнє Завдання |
86 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Види радіоактивного випромінювання. Період напіврозпаду. Закон радіоактивного розпаду». |
Впр39,40 |
87 |
|
|
Експериментальна робота№8 «Моделювання радіоактивного розпаду» |
§40 §23повт |
88 |
|
|
Отримання і застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр |
§41 §24 повт |
89 |
|
|
Експериментальна робота№9 «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями» |
§39-41 повт Впр41 |
90 |
|
|
Ядерні реакції, способи вивільнення ядерної енергії. Ланцюгова реакція поділу ядер урану і термоядерні реакції. Ядерний реактор, перспективи створення термоядерного реактора. |
§42 §25 повт |
91 |
|
|
Розв’язування задач з теми «Ланцюгова реакція поділу ядер урану і термоядерні реакції. Ядерний реактор» |
впр41,42 |
92 |
|
|
Елементарні частинки. Загальна характеристика елементарних частинок, їх класифікація. Поняття про фундаментальні взаємодії. |
§43 тести ст255 §36-42 повт |
93 |
|
|
Контрольна робота№6 з теми «Атомна та ядерна фізика» |
підготувати захист пректів |
94 |
|
|
Захист навчальних учнівських проектів «Складання радіаційної карти регіону, Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів. Атомна енергетика України» |
підготувати захист пректів |
95 |
- |
|
Захист навчальних учнівських проектів «Складання радіаційної карти регіону, Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів. Атомна енергетика України» |
|
|
|
|
РЕЗЕРВ(10 год) |
|