Математика
Календарне планування складено на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко. Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 №268
Математика: підруч для 1 кл. закладів загальної середньої освіти/
Н. П. Листопад.-К.:УОВЦ «Оріон», 2018.-144 с.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Скори гована |
|||||||||||||||
|
І семестр |
|
|
|||||||||||||||
Властивості і відношення предметів Лічба |
||||||||||||||||||
|
Лічба об’єктів |
01.09 |
|
|||||||||||||||
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба |
02.09 |
|
|||||||||||||||
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір |
04.09 |
|
|||||||||||||||
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба |
07. 09 |
|
|||||||||||||||
|
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч |
08.09 |
|
|||||||||||||||
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою |
09.09 |
|
|||||||||||||||
|
Пара предметів |
11.09 |
|
|||||||||||||||
|
Лічба. Більше, менше, порівну |
14.09 |
|
|||||||||||||||
|
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки |
15.09 |
|
|||||||||||||||
Числа 1–10 |
||||||||||||||||||
|
Число і цифра 1 |
16.09 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 2 |
18.09 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа |
21.09 |
|
|||||||||||||||
|
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, > |
22.09 |
|
|||||||||||||||
|
Порівняння чисел. Рівність. Знак = |
23.09 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 4 |
25.09 |
|
|||||||||||||||
|
Склад чисел 2, 3, 4 |
28.09 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 5 |
29.09 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання чисел. Знак + |
30.09 |
|
|||||||||||||||
|
Склад числа 5 |
02.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 6. Склад числа 6 |
05.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 7. Склад числа 7 |
06.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 8. Склад числа 8 |
07.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 9. Склад числа 9 |
09.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число 10. Склад числа 10 |
12.10 |
|
|||||||||||||||
|
Віднімання чисел. Знак – |
13.10 |
|
|||||||||||||||
|
Число і цифра 0 |
16.10 |
|
|||||||||||||||
|
Сантиметр |
19.10 |
|
|||||||||||||||
|
Доба. Замкнені і незамкнені лінії |
20.10 |
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. |
21.10 |
|
|||||||||||||||
|
Урок узагальнення і систематизації. |
23.10 |
|
|||||||||||||||
Додавання і віднімання в межах 10 |
||||||||||||||||||
|
Компоненти дії додавання |
02.11 |
|
|||||||||||||||
|
Компоненти дії віднімання |
03.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 0 |
04.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 1 |
06.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа |
09.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа частинами |
10.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання |
11.11 |
|
|||||||||||||||
|
Вирази. Сума. Різниця |
13.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка |
16.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
17.11 |
|
|||||||||||||||
|
Значення виразу. Читання виразів |
18.11 |
|
|||||||||||||||
|
Обчислення значень виразів
|
20.11 |
|
|||||||||||||||
|
Задача |
23.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 6 |
24.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання числа 7 |
25.11 |
|
|||||||||||||||
|
Порівняння числа і виразу |
27.11 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 |
30.11 |
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого |
01.12 |
|
|||||||||||||||
|
Урок узагальнення і систематизації |
02.12 |
|
|||||||||||||||
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (18 год) |
||||||||||||||||||
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
04.12 |
|
|||||||||||||||
|
Задачі. Обчислення в межах 10 |
07.12 |
|
|||||||||||||||
|
Додавання кількох чисел |
08.12 |
|
|||||||||||||||
|
Віднімання кількох чисел |
09.12 |
|
|||||||||||||||
|
Задачі. Обчислення в межах 10 |
11.12 |
|
|||||||||||||||
|
Обчислення значень виразів. Задачі |
1412 |
|
|||||||||||||||
|
Різницеве порівняння чисел |
15.12 |
|
|||||||||||||||
|
Задачі. Обчислення значень виразів |
16.12 |
|
|||||||||||||||
|
Маса. Кілограм |
18.12 |
|
|||||||||||||||
|
Місткість. Літр |
21.12 |
|
|||||||||||||||
|
Обчислення значень виразів. Задачі |
22.12 |
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого Урок узагальнення і систематизації |
23.12 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Числа 11–20 |
||||||||||||||||||
|
Десяток. Робота над задачами |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 11–15. Утворення , запис , читання чисел. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 16–20. Утворення , запис , читання чисел. Задача на знаходження решти. |
|
|
|||||||||||||||
|
Десятковий склад числа. Робота над задачами: аналіз задачі, схеми. |
|
|
|||||||||||||||
|
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
|
|
|||||||||||||||
|
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел. |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої величини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини ламаної лінії. Розв зування прикладів, що складаються з декількох арифметичних дій. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Різницеве порівняння іменованих чисел. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Творча робота над задачами. Вимірювання та запис довжини відрізків у різних вимірах довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Урок узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|||||||||||||||
Числа 21 – 100 |
||||||||||||||||||
|
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 21 – 40 . Утворення, читання,запис чисел. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 21-40.Порівняння чисел в межах 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 41 – 90. Утворення , запис , читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
|||||||||||||||
|
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|||||||||||||||
|
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Обернені задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 41 – 90. Таблиця «Сотня». Задачі, на знаходження невідомого доданка |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого доданка на основі знання десяткового складу двоцифрових чисел. |
|
|
|||||||||||||||
|
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
|
|||||||||||||||
|
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|||||||||||||||
|
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Нумерація чисел 20 -100 |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Робота над задачею. Порівняння чисел, виразів |
|
|
|||||||||||||||
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Арифметичні дії в межах 100 на основі десяткового складу числа |
|
|
|
|||||||||||||||
|
Нумерація чисел першої сотні. Нумераційна таблиця. Знаходження невідомого доданка |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення виду 40 +50, 60-30. Задачі на різницеве порівняння. Упорядкування чисел. |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 60 + 4, 5+ 40. Обчислення вартості покупки. Довжина ламаної |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 48-8, 48 -40. Розв язування і складання задач на різницеве порівняння |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задач різних типів за малюнками та частиною умови |
|
|
|||||||||||||||
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об ємних геометричних фігур. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого . Обчислення на основі нумерації. Порівняння числа і виразу. Розв язування задач різних типів. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Розв язування задач. Порівняння іменованих чисел. Вимірювання довжини ламаної. |
|
|
|||||||||||||||
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|||||||||||||||
|
Арифметичні дії в межах 100 |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого від мника. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення про додавання та віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження невідомого від ємника |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Порівняння числа і виразу |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 45 – 20. Розв язування задач різних типів. Повторення днів тижня |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|||||||||||||||
|
Додавання двоцифрових чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження невідомого зменшуваного. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання довжини шляху.. |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення).Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Визначення часу |
|
|
|||||||||||||||
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Складання задачі на різницеве порівняння. Повторення про дні тижня |
|
|
|||||||||||||||
|
Зручний спосіб обчислення. Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Розрізнення плоских геометричних фігур |
|
|
|||||||||||||||
|
Дії з двоцифровими числами. Творча робота над задачею. Побудова відрізків. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Порівняння числа та виразу, іменованих чисел . Розв язування задач. Розрізнення об ємних геометричних фігур |
|
|
|||||||||||||||
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–20. Круглі числа. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого. Робота з малюнками і текстами |
|
|
|||||||||||||||
|
Робота з малюнками і текстами. Розв язування задач на розвиток кмітливості |
|
|
|||||||||||||||
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
Повторення (10 год) |
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. |
|
|
|||||||||||||||
|
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
|
|||||||||||||||
|
Резервна година |
|
|
|||||||||||||||
|
Резервна година |
|
|
|||||||||||||||
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|
|
|||||||||||||||
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||