Календарно - тематичне планування уроків німецької мови для 11 класу (тижневе навантаження - 1, 5 години) , яке може бути використане при плануванні роботи з учнями, які навчаються за індивідуальним графіком
Календарно-тематичне планування. 11 клас.1,5 години на тиждень
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Фонетика. Аудіювання |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Розмовні фрази |
Обладнання |
Домашнє завдання |
Тема № 1. Я і моє оточення. |
|||||||||||
1 |
|
Моя родина і я |
Впр. 3 с. 8 |
Повторення відмінювання іменників |
Впр. 5 с. 10 |
Впр. 4 с. 9 |
Впр. 1 с. 7 |
Впр. 1с с. 7 |
Mir reicht es, dass… Je… desto… |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 9 с. 12 читати, Впр. 13, с. 14 письмово |
2 |
|
Родина в Німеччині та Україні |
Впр. 14 с. 15 |
Повторення словотворення |
Впр. 9с с. 13 |
Впр. 10, 11 с. 14 |
Впр. 8 с. 12 |
Впр. 5ь, с с.11 |
Keine Regel ohne Ausnahme |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 16 с. 17 письмово, Впр. 14 с. 15 читати |
3 |
|
Стосунки між батьками та дітьми |
Впр. 3b с. 18 |
Умовні речення І типу |
Впр. 3b с. 18 |
Впр. 3 с. 17 |
Впр. 12 с. 17 |
Впр. 4 с. 19 |
Es tut mir Leid, dass… Macht nichts |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 9а с. 20 читати, Впр. 9ь с. 21 письмово |
4 |
|
Молодь в Україні та Німеччині |
Впр. 9 с. 20 |
Умовні речення І типу |
Впр. 10b с. 22 |
Впр. 10 с. 21 |
Впр. 10с с. 22 |
Впр. 5с с. 20 |
Darf ich…? Ja, kein Problem |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 11 с. 23 скласти розповідь, Впр. 12 с. 23 написати листа |
5 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
Умовні речення |
Впр. 7b с. 29 |
Тематичний текст «Lachen ist gesund» |
Впр. 9 с. 29 |
Впр. 7а с. 28 |
Sie soll krank sein |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 7ь с. 28 письмово |
6 |
|
Стосунки між однолітками. Як молодь проводить свій вільний час |
Впр. 2 с. 37 |
Умовні речення |
Впр. 1 с. 30 |
Впр. 5 с. 32 |
Впр. 2 с. 34, Впр. 3 с. 35 |
Впр. 5 с. 31 |
Sie können im Stau stehen |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Скласти власні проекти за Впр. 1 с. 32 Впр. 5 с. 39 письмово, Впр. 9 с. 41 усно |
7 |
|
Контрольна робота з письма |
|||||||||
Тема №2. Мої захоплення. |
|||||||||||
8 |
|
Сучасні види спорту |
Впр. 1 с. 50 |
Модальні дієслова |
Впр. 1b с. 51 |
Впр. 1b с. 51, Впр. 3 с. 51 |
Впр. 2, 3 с. 51 |
|
Unsere Sportler nehmen an Weltmeisterschaften teil |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 3b с. 52 письмово, Впр. 3с с. 52 усно |
9 |
|
Ми займаємося спортом |
|
Модальні дієслова |
Впр. 1b с. 51 |
Впр. 5 с. 52 |
Впр. 8 с. 53 |
Впр. 7 с. 53 |
Wie findest du die letzten Olympischen Spiele? |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 6 с. 53 письмово, розповідати |
10 |
|
Олімпійські ігри |
Впр. 6 с. 56 |
Модальні дієслова |
|
Тематичний текст «Olimpia-Sieger» |
Впр. 4 с. 56 |
Впр. 6 с. 56 |
Hervorragend! Gut! Nicht besonders! |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Виготовити проекти за Впр. 1 с. 57 |
11 |
|
Чи потрібні нам хобі_ Музика |
Впр. 9 с. 54 |
Модальні дієслова. Пасивний стан дієслова |
Впр. 6 с. 57 |
Впр. 6 с. 57 |
Презентація проектів |
Впр. 10с с. 55 |
Ist er ein Olympiasieger in…? – Klar. Ich bedanke mir dafür, dass… Ich hoffe, dass… |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 6 с. 57 усно, Впр. 2 с. 59 письмово |
12 |
|
Куди ми підемо їсти? В їдальні |
Впр. 1 с. 61 Впр. 2 с. 62 |
Пасивний стан дієслова. Допустові підрядні речення |
Впр. 1 с. 60 |
Впр. 1 с. 60 |
Діалоги за Впр. 4 с. 62 |
Впр. 2 с. 62 |
Wohin gehen wir heute essen? – Wir können ins Restaurant, ins Cafe gehen |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 5 с. 63 письмово, Впр. 6 с. 63 усно |
13 |
|
Харчуйся обізнано! Здорове харчування |
Впр. 15 с. 66 |
Допустові підрядні речення |
Впр. 1b с. 67 |
Впр. 1 с с. 67 |
Впр. 12, 13 с. 65 |
Впр. 8-10 с. 64 |
Die Bedienung in dieser Gaststätte ist sehr gut. |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 16 с. 67 письмово, Впр. 17 с. 68 усно |
44 |
|
Смачного! Кухня народів світу |
Впр. 10 с. 72 |
Допустові підрядні речення |
Впр. 11 с. 72 |
Впр. 12 с. 73 |
Впр. 13-14 с. 74 |
Впр. 15 с. 74 |
Schlechte Folgen haben |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 2 с. 78 усно, Впр. 3 с. 79 письмово |
15 |
|
Контрольна робота з читання за текстом «Тут не зайнято?» з творчим завданням |
|||||||||
Тема № 3. Людина та довкілля. |
|||||||||||
16 |
|
Німецькі міжнародні організації з охорони довкілля |
Впр. 2а с. 84 |
Словотворення Впр. 4 с. 85 |
Впр. 2 с. 84-85 |
Впр. 1 с. 83 |
Впр. 6, 7 с. 86 |
Впр. 5 с. 86 |
Durch Industrie und Autoabgase ist die Luft stark verschmutzt |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 1 с. 87 усно, Впр. 1с с. 87 письмово |
17 |
|
Зупиніть зміну клімату Охорона біологічних видів |
Впр. 1b с. 87 |
Підрядні додаткові речення |
Впр. 1b с. 87, Впр. 2 с. 84 |
Впр. 2 с. 87, Впр. 4 с. 89 |
Впр. 3 с. 88, Впр. 4 с. 89 |
Впр. 4 с. 89 Впр. 4 с. 95 |
Ich bin sicher, dass… |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 5а с. 90 письмово, Впр. 5ь с. 90 усно Впр. 1 с. 96, виготовити проекти* |
18 |
|
Що ми можемо зробити для охорони довкілля? |
Впр. 12 с. 92 |
Підрядні додаткові речення. |
Впр. 12.b с. 93 |
Впр. 4 с. 89 |
Презентація проектів |
Впр. 12 с. 93 складання речень |
Das Treibhausgas ist schädlich |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 16 с. 93 усно, Впр. 16ь с. 94 письмово |
19 |
|
Оточуюче середовище Заощадження енергії |
Впр. 1 с. 112 (8) |
Підрядні додаткові речення Типи підрядних речень |
Впр. 7а с. 91 |
Додатковий текст «Глобальні екологічні проблеми» |
Завдання за текстом |
Впр. 12 с. 255 |
Die Einmischung des Menschen in die Angelegenheiten der Natur |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал, CD до підручника |
Впр. 9 с. 92 письмово, Впр. 16 с. 93 усно |
20 |
|
Kонтрольна робота з аудіювання |
|||||||||
21 |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
|||||||||
22 |
|
Семестрова контрольна робота з говоріння (діалогічне мовлення) |
|||||||||
23 |
|
Семестрова контрольна робота з читання |
|||||||||
24 |
|
Семестрова контрольна робота з письма |