КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 клас (3 год/тиж.) до підручника О.Карпюк «English. Year 6», 2023

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 клас (3 год/тиж.) І - семестр + робочий зошит до підручника О.Карпюк «English. Year 6», 2023 (розроблена на основі модельної програми “Іноземна мова 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г. та ін.). (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

6 клас (3 год/тиж.)

до підручника О.Карпюк «English. Year 6», 2023

(розроблена на основі модельної програми

“Іноземна мова 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти  (авт. Редько В. Г. та ін.).

(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

 

Семестр

Загальна

к-сть годин

Діагностувальні роботи

Вступний урок

Підсумковий урок

І

48

4

1

1

ІІ

57

4

1

1

рік

105

8

2

2

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

І СЕМЕСТР

Unit 1 Back to school Назад до школи (12 год.)

  1.  

 

Вступний урок. Англійська мова в моєму житті.

SB pp.6-8

AB p.4

Useful, shy, to surf, speaking, reading, listening, writing, nationality

 

SB t.1 p.6

SB t.2 p.6

 

 

 

 

SB t.3 p.7

SB t.4 p.8

SB t.5 p.8

 

AB t.1 p.4

AB t.2 -

p.4

Повідомляє особисту інформацію, розповідає про власні уподобання

 

Вступний урок. Англійська мова в моєму житті. Ознайомлення з новим підручником.

 

Title, unit, symbol, irregular, section

 

 

 

 

 

AB t.3 -

p.4

Розпізнає інформацію про особисті дані (ім’я, країна походження і національність). Розповідає про власну сім’ю. Орієнтується у рубриках підручника

  1.  

 

Правила поведінки у школі.

SB pp.10

AB p.5

Rap, desperate, to forget, uniform, perfect, to swear, to yawn, to moan

 

AB t. 1, 2(a) p.5

 

SB t.1,2 p. 10

SB t.3 p. 10

AB t.2(b)

- p.5

Відтворює пісню про шкільні правила

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Правила поведінки у школі. Введення та активізація нових ЛО.

SB pp.11

AB p.6-7

Bike rack, to lock, to remind, to shout, in time (for)

 

SB t.5 p.11

 

AB t.3(a,b) p. 6

 

 

SB t.4 p.11

AB t.4 -

pp.6-7

Описує шкільні правила в усній і письмовій формах

  1.  

 

Навчальні предмети.

Vocabulary Search

SB pp.12

AB p.8

Latin, choir,orchestra, biology, physics, first aid, chemistry, literature

 

SB t.3(a,b) p.12

 

AB t. 1-3(a) p.8

SB t.4(a) p.12

SB t.1 p.12

SB t.4(a) p.12

SB t.2 p.12

SB t.4(b) p.12

AB t.3(b)

- p.8

Надає інформацію про навчальні предмети і описує види діяльності на уроках

  1.  

 

Веб-сайт школи.

Listening&Reading Search

SB pp.13

AB p.9

Headmaster, size, staff, fair

 

AB t.1(a) p.9

 

SB t.2 p.13

 

AB t.2 p.9

SB t.1p.13

AB t.1(b)

- p.9

Надає загальну інформацію про школу

  1.  

 

Веб-сайт школи.
Listening&Reading Search

SB pp.14

AB p.10

Spelling, lousy, youngish

 

AB t.3 p.10

SB t.3(b) p.14

SB t.3(a) p.14

SB t.4 p.14

SB t.5 p.14

AB t.4 - p.10

Відповідає на за- питання щодо тексту, визначаючи хибність чи правильність тверджень, описує власну школу

  1.  

 

Правила поведінки у школі.

Grammar Search

SB pp.15

AB p.11

 

Modal Verbs: must/mustn’t, have to/don’t have to, should/ shouldn’t

SB t.2(a,b), 3(a,b) p.15

 

GB t.3,4-

p.6

 

AB t.2 p.11

SB t.1 p.15

AB t.3 p.11

AB t.1(a,b) p.11

Висловлює необхідність, зобов’язання і заборону, дає пораду

  1.  

 

Навчальні предмети.

Listening Search

SB pp.16

AB p.12

Discovery, event, war, to explain

 

 

 

SB t.2,3 p.16

AB t.2(a) p.12

SB t.1 p.16

SB t.4 p.16

AB t.2(b) p.12

AB t.1

- p.12

Запитує і надає інформацію про власні уподобання щодо навчальних предметів

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Урок іноземної мови.

Vocabulary Search

SB pp.17

AB p.13

To improve, to develop, to understand

 

SB t.2 p.17

SB t.3(a) p.17

SB t.1 p.17

 

AB t.2(a) p.13

SB t.3(b) p.17

AB t.2(b) p.13

AB t.3 p.13

AB t. 1(a,b)

Розповідає про труднощі при вивченні іноземної мови і способи їх подолання

  1.  

 

Назад до школи.

Grammar search

SB pp.18

AB p.14

 

The Present Simple Tense vs. the Present Continuous Tense

SB t.2 p.18

 

 

 

GB t.5 -

p.9

SB t.1 p.18

 

 

 

Надає інформацію про факти, звички, щоденні дії і повідомляє про дії, що відбуваються в момент мовлення

  1.  

 

Навчальні предмети.

Speaking Search

SB pp.19

AB p.15

Pet student, sense of humour, firm, honest, to punish

 

 

 

SB t.1,2(a) p.19

SB t.1,2(b) p.19

SB t.3 p.19

AB t.1 - p.13

Запитує і надає інформацію про навчальні предмети

  1.  

 

Навчальні предмети.

Writing Search

SB pp.20

AB p.15

Because, opinion, to compare

 

SB t.1 p.20

SB t.3 p.20

SB t.2(a) p.20

 

SB t.2(b) p.20

AB t.2 - p.14

Порівнює власний досвід навчання з досвідом інших учнів, пише лист до друга

  1.  

 

Повторення.

Look Back

SB p.21-22

AB p.16

Повторення ЛО

Present Simple, Wh-questions

SB t.1 p.21

SB t.2 p.22
SB t.4(a,b.c) p.22

SB t.5,6 p.22

SB t.3(b) p.22

SB t.3(a) p.22

AB t.1,2(a,b) p.15

 

 

Підсумковий урок з теми.

SB p.22-23

AB p.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

AB t.1 — p.14

SB t.1-3 p.24

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №1

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

AB p.16

ТО№1

Unit 2 My amazing family! Моя чудова родина! (12 год.)

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Моя родина. Роль сім’ї в сучасному світі.

SB p.26

AB p.17

Couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas, to have in common, to look after

 

AB t.1,2 p.17

SB t.2 p.26

SB t.1 p.26

 

AB t.3 - p.17

Сприймає на слух інформацію про роль сім’ї в сучасному світі, відповідає на запи- тання щодо тексту, ви- значаючи хибність чи правильність тверджень

  1.  

 

Моя родина. Родинні зв’язки.

SB p.27

AB p.18

Size, stepdad, a pain in the neck

 

SB t.4(b) p.27

 

AB t.4 p.18

SB t.3 p.27

 

SB t.4(a) p.27

AB t.5 - p.18

Ставить та дає відповіді на запитання членів сім’ї і сімейні традиції, сприймає на слух ін- формацію про родинні зв’язки своїх однолітків

  1.  

 

Моя родина. Члени сім’ї.

Vocabulary Search

SB p.28

AB p.19

Cousin, grandson, granddaughter, son, daughter, husband, wife, niece, nephew, uncle, aunt, pilot, classmate, prince

 

SB t.2 p.28

SB t.3(b) p.28

SB t.1 p.28

SB t.3(a) p.28

 

SB t.4 p.28

AB t.1,2 - p.19

Ставить та дає відпо- віді на запитання про зовнішність і характер членів сім’ї

  1.  

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки.

Reading Search

SB p.29-30

AB p.20

Beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong

 

SB t.3,4 p.29

AB t.1 p.20

SB t.2 p.29

 

SB t.1 p.29

SB t.5 p.29

AB t.2 -p.20

Читає текст про сім’ю, описує риси характеру своїх родичів

  1.  

 

Моя родина. Мої родинні зв’язки.

Grammar Search

SB p.31

AB p.21

 

Relative Pronouns: who, which, that

SB t.1 p.31

SB t.3 p.31

 

GB t.3 - p.15

 

 

SB t.4 p.31

AB t.3 p.21

SB t.2 p.31

Описує людей і предмети, використовуючи відносні займенники

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Моя родина. Професії.

Listening Search

SB p.32

AB p.22

Architect, au-pair, cameraman, equipment, kindergarten, studio, van

Articles: a/an

SB t.3 p.32

 

SB t.1 p.32

SB t.4(b) p.32

AB t.1(a) p.22

SB t.1 p.32

SB t.4(a) p.32

AB t.1(b) p.22

AB t.2 - p.22

Сприймає на слух інформацію про родинні зв’язки

  1.  

 

Зовнішній вигляд. Риси характеру.

Vocabulary Search

SB p.33

AB p.23

Worried, boring, curious, patient, clumsy, romantic, lazy, serious, hard- working, calm, brave, rude, polite, naughty

Who’s = Who is

...?

Who’s got? = Who has got? Whose ... ?

SB t.3 p.33

AB t.1 p.23

 

 

SB t.1,2 p.33

SB t.4,5 p.33

AB t.2 - p.23

Описує зовнішність людей на малюнках, надає і запитує інформацію про зовнішній вигляд і риси характеру

  1.  

 

Моя родина.

Grammar Search

SB p.34

AB p.24

Happy-happily, slow- slowly, serious-seriously, polite-politely, good-well, fast-fast

Adverbs of Manner

SB t.1,2,3 p.34

AB t.1,3, p.24

GB t.3 - p.17

 

AB t.2 p.24

 

SB t.4 p.34

Описує способи виконання дії, використовуючи прислівники

  1.  

 

Моя родина. Зовнішній вигляд.

Speaking Search

SB p.35

AB p.25-26

Make-up, annoying

 

AB t.1 pp.25-26

 

SB t.1(a) p.35

SB t.2 p.35

SB t.1(b) p.35

SB t.3 p.35

AB t.4 - p.24

Сприймає на слух текст з описом зовнішності

і рис характеру членів сім’ї, запитує і надає інформацію про своїх родичів

  1.  

 

Зовнішній вигляд. Риси характеру.

Writing Search

SB p.36

AB p.26-27

Crowded, to guess

 

SB t.2 p.36

AB t.1 p.25

SB t.1 p.36

 

 

AB t.1,2 - p.27

Описує родичів, зображених на малюнку, пише короткі речення про членів своєї сім’ї

  1.  

 

Повторення.

Look Back

SB p.37-38

AB p.28

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

SB t.1, 2(a) p.37

SB t.4 p.37

SB t.5 p.38

SB t.3 p.37

SB t.6 p.38

SB t.7 p.38

 

SB t.2(b) p.37

AB

SB t.1-4 — p.40

AB t.5,9 - pp.28-29

Надає інформацію про членів сім’ї на малюнку, описує способи виконання дій, використовуючи прислівники.

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №2

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

AB t.5,7 p.28

ТО№2

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

Unit 3 What about your free time? Як проводиш вільний час? (12 год.)

  1.  

 

Відпочинок і дозвілля. Використання інтернет — ресурсів.

SB p.42

AB p.30

Hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend

 

AB t.1(a,b) p.30

SB t.3 p.42

SB t.1,2 p.42

 

AB t.2 - p.30

Сприймає на слух уривок із ток-шоу

 

Відпочинок і дозвілля. Використання інтернет — ресурсів.

SB p.43

AB p.31

Attitude

 

SB t.5 p.43

AB t.3(a,b) p.31

 

 

SB t.4 p.43

AB t.3 - p.31

Пише коментар щодо використання інтернет- ресурсів

  1.  

 

Мої друзі і однокласники. 

Vocabulary Search

SB p.44

AB p.32

Height, build, trustworthy, outgoing, chatty, honest, responsible, careless, well-organised

 

SB t.1(a,b) p.44

AB t.2 p.32

 

SB t.2(a) p.44

SB t.2(b) p.44

SB t.3 p.44

AB t.1 - p.32

Описує зовнішній вигляд і риси характеру своїх однолітків

  1.  

 

Мої друзі і однокласники. 

Reading Search

SB p.45-46

AB p.33

Behaviour, difference, friendship, individual, skating rink, various, to differ, definitely, instead

 

AB t.3(a) - p.33

SB t.1 p.45

SB t.2 p.46

SB t.5(a) p.46

SB t.5(b) p.46

SB t.3,4 p.46

AB t.3(b) - p.33

Читає текст про різноманітність людей у світі, відтворює пісню, запитує і надає інформацію про хобі.

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Відпочинок і дозвілля.

Grammar Search

SB p.47-48

AB p.34

 

The Past Simple Tense

SB t.2(a) p.47

SB t.4 p.48

AB t.3 p.34

GB t.4 - p.26

 

SB t.3 p.47

SB t.1 p.47

SB t.5,6,7,8 p.48

AB t.1,2 p.34

Продукує прості речення і ставить запитання про завершені дії чи звички в минулому часі

  1.  

 

Захоплення і хобі.

Listening Search

SB p.49-50

AB p.35-36

The Caribbean, Glasgow, Scotland, goldfish, film star

 

SB t.2 p.49

AB t.2(c) p.36

 

SB t.1 p.49

AB t.1,2(a,b,) p.35

SB t.3,4(a,b) p.50

SB t.3 p.50

SB t.3,4(d) p.50

SB t.5 p.50

AB t.3 -

p. 36

Сприймає на слух текст про захоплення і плани на майбутнє, запитує і надає інформацію про себе

  1.  

 

Захоплення і хобі.

Vocabulary Search

SB p.51

AB p.37

 

Bungee jumping

 

SB t.1 p.51

SB t.2 p.51

 

SB t.3 p.51

 

AB t.1(a,b) - p.37

Продукує прості речення про свої захоплення і хобі.

  1.  

 

Захоплення і хобі.

Grammar Search

SB p.52

AB p.38

 

The ‘-ing’ Form of the Verb

SB t.1 p.52

SB t.2 p.52

AB t.2 p.38

GB t.1(b) - p.28

 

 

SB t.3 p.52

AB t.2 - p.38

Запитує і надає інформацію про уподобання, інтереси і хобі.

  1.  

 

Плани на вихідні.

Speaking Search

SB p.53

AB p.39

Acting class, bowling club

 

SB t.1(b) p.53

SB t.1(a) p.53

SB t.1(a) p.53

SB t.2 p.53

AB t.3 p.39

AB t.1,2 - p.39

Висловлює ввічливу пропозицію і запрошення, бере участь в діалозі

 

Запрошення на вечірку.

Listening & Writing Search

SB p.54

AB p.40

Design, party invitation

 

SB t.1(b),2 p.54

 

SB t.1(a) p.54

AB t.1(a,b) p.40

 

AB t.2 — p.40

SB t.2 p.54

Пише лист-запрошення на вечірку

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Повторення.

Look Back

SB p.55-57

AB p.41-43

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

SB t.2(c) p.55

AB t.1 p.41

SB t.1(a) p.55

SB t.4 p.56

SB t.2(a) p.55

AB t.2(a,b) p.41

SB t.1(b) p.55

SB t.2(b) p.55

SB t.3 p.55

SB t.1-3 — p.58

AB t.3,5 -

p. 42

Бере участь в діалогах про вільний час

Сприймає на слух текст з описом зовнішнього вигляду, рис характеру і хобі, виконує і презентує власний проєкт

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №3

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

ТО№3

Unit 4 Let’s go shopping!  Вперед за покупками! (12 год.)

  1.  

 

Магазин і покупки. Відвідування торгового центу.

SB p.60

AB p.44

Accessories, brand, butcher’s, entertainment, mall, necessity, huge, to offer, to be into something

 

AB t.1 p.44

SB t.2 p.60

SB t.1 p.60

 

AB t.2 -

p. 44

Читає текст про торговий центр і відповідає на запитання

  1.  

 

Магазин і покупки. Відвідування торгового центу.

SB p.61

AB p.45

Power Point presentation

 

AB t.3 p.45

 

 

SB t.3,4(a,b) p.61

AB t.4 -

p. 45

Читає короткі коментарі однолітків, створює презентацію про торговий центр

 

Магазин і покупки.

SB p.62

AB p.46-47

Customer, cashier, cheap, expensive, trolley, dairy, to pay, fishmonger’s

 

SB t.3 p.62

SB t.4 p.62

AB t.1 p.46

SB t.2 p.62

SB t.1 p.62

AB t.2

p. 46

 

AB t.3(a,b)

p. 47

Продукує прості речення про магазини і покупки

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Магазин і покупки. Мережі супермаркетів.

Reading Search

SB p.63-64

AB p.48

Chain, fitting room, goods, item, variety, separate, to prefer, to sell, to be full of something, to make sure, to try on something, to go shopping

Time expressions

AB t.1 p 48

 

SB t.2 p.63

SB t.1 p.63

SB t.3 p.64

SB t.4 p.64

SB t.5 p.64

AB t.2 p.48

Сприймає на слух текст про покупки, бере участь в діалогах

  1.  

 

Магазин і покупки. Мережі супермаркетів.

Grammar Search

SB p.65

AB p.49

 

The Present Simple Passive

SB t.1,2,3, p.65

 

GB t.5(a) - p.35

 

 

 

SB t.4 p.65

Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, продукує прості речення

  1.  

 

Магазин і покупки. Розмова між покупцем і продавцем.

Listening Search

SB p.66

AB p.50

Cash, change, credit card, discount, medium, receipt, section, to cost, to fit, to pay in cash, to pay by credit card

 

AB t.1 p.50

 

SB t.2,3 p.66

AB t.2 p.50

SB t.1 p.66

SB t.4 p.66

AB t.3 -

p. 50

Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі

  1.  

 

Магазин і покупки. Придбання одягу.

Vocabulary Search

SB p.67

AB p.51

Extra small, small, medium, large, extra large, price, pound, pence, euro, cent, dollar

 

SB t.4,5 p.67

 

SB t.1,2 p.67

SB t.3 p.67

AB t.1-3 -

p. 51

Продукує прості речення про розмір одягу і його вартість

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Магазин і покупки. Порівняння предметів гардеробу.

Grammar Search

SB p.68

AB p.

 

Comparatives. One/Ones. Too/ Enough.

SB t.1,2 p.68

 

 

GB t.3(a) - p.39

 

 

SB t.3 p.68

 

Порівнює предмети одягу, продукує прості речення, використовуючи вищий ступінь по- рівняння прикметників

  1.  

 

Магазин і покупки. Розмова між покупцем і продавцем.

Speaking Search

SB p.69

AB p.52

Jeans, high-heeled shoes, boots

 

 

 

SB t.1(a) p.69

SB t.1(b) p.69

SB t.2, 3p.69

AB t.1-2 -

p. 52

Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі і діалозі

  1.  

 

Магазин і покупки. Торговий центр.

Writing Search

SB p.70

AB p.53

Jewellery, play bowling, skating rink, awesome, snack

 

SB t.2 p.70

SB t.1 p.70

 

SB t.1 p.70

AB t.1 -

p. 53

Читає текст про торговий центр, описує торговий центр у письмовій формі

  1.  

 

Повторення.

Look Back

SB p.71-72

AB p.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

SB t.1,2,3 p.71

SB t.4(a) p.72

SB t.5(a) p.72

 

 

SB t.6 p.72

SB t.6 p.73

AB t.2 -

p. 54

SB t.1-4 -

p. 74

Бере участь у рольовій грі, продукує речення про магазини і покупки

Вживає речення в пасивному стані, описує одяг на малюнках

 

Підсумковий урок з теми.

SB p.73

AB p.

 

 

 

 

 

 

AB t.4 -

p. 55

Називає вартість товару, описує і презентує торговий центр своєї мрії

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №4

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

ТО№4

  1.  

 

Підсумковий урок

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
6097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку