КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 клас (3 год/тиж.) до підручника О.Карпюк «English. Year 6», 2023 (розроблена на основі модельної програми “Іноземна мова 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г. та ін.). (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
І СЕМЕСТР |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 1 Back to school Назад до школи (12 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вступний урок. Англійська мова в моєму житті. SB pp.6-8 AB p.4 |
Useful, shy, to surf, speaking, reading, listening, writing, nationality |
|
SB t.1 p.6 SB t.2 p.6
|
|
|
SB t.3 p.7 SB t.4 p.8 SB t.5 p.8
AB t.1 p.4 |
AB t.2 - p.4 |
Повідомляє особисту інформацію, розповідає про власні уподобання |
|||||||||||||||||||||
|
Вступний урок. Англійська мова в моєму житті. Ознайомлення з новим підручником.
|
Title, unit, symbol, irregular, section |
|
|
|
|
|
AB t.3 - p.4 |
Розпізнає інформацію про особисті дані (ім’я, країна походження і національність). Розповідає про власну сім’ю. Орієнтується у рубриках підручника |
||||||||||||||||||||||
|
|
Правила поведінки у школі. SB pp.10 AB p.5 |
Rap, desperate, to forget, uniform, perfect, to swear, to yawn, to moan |
|
AB t. 1, 2(a) p.5 |
|
SB t.1,2 p. 10 |
SB t.3 p. 10 |
AB t.2(b) - p.5 |
Відтворює пісню про шкільні правила |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Правила поведінки у школі. Введення та активізація нових ЛО. SB pp.11 AB p.6-7 |
Bike rack, to lock, to remind, to shout, in time (for) |
|
SB t.5 p.11
AB t.3(a,b) p. 6 |
|
|
SB t.4 p.11 |
AB t.4 - pp.6-7 |
Описує шкільні правила в усній і письмовій формах |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчальні предмети. Vocabulary Search SB pp.12 AB p.8 |
Latin, choir,orchestra, biology, physics, first aid, chemistry, literature |
|
SB t.3(a,b) p.12
AB t. 1-3(a) p.8 |
SB t.4(a) p.12 |
SB t.1 p.12 SB t.4(a) p.12 |
SB t.2 p.12 SB t.4(b) p.12 |
AB t.3(b) - p.8 |
Надає інформацію про навчальні предмети і описує види діяльності на уроках |
|||||||||||||||||||||
|
|
Веб-сайт школи. Listening&Reading Search SB pp.13 AB p.9 |
Headmaster, size, staff, fair |
|
AB t.1(a) p.9 |
|
SB t.2 p.13
AB t.2 p.9 |
SB t.1p.13 |
AB t.1(b) - p.9 |
Надає загальну інформацію про школу |
|||||||||||||||||||||
|
|
Веб-сайт школи. SB pp.14 AB p.10 |
Spelling, lousy, youngish |
|
AB t.3 p.10 |
SB t.3(b) p.14 |
SB t.3(a) p.14 |
SB t.4 p.14 SB t.5 p.14 |
AB t.4 - p.10 |
Відповідає на за- питання щодо тексту, визначаючи хибність чи правильність тверджень, описує власну школу |
|||||||||||||||||||||
|
|
Правила поведінки у школі. Grammar Search SB pp.15 AB p.11 |
|
Modal Verbs: must/mustn’t, have to/don’t have to, should/ shouldn’t |
SB t.2(a,b), 3(a,b) p.15
GB t.3,4- p.6 |
|
AB t.2 p.11 |
SB t.1 p.15 AB t.3 p.11 |
AB t.1(a,b) p.11 |
Висловлює необхідність, зобов’язання і заборону, дає пораду |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчальні предмети. Listening Search SB pp.16 AB p.12 |
Discovery, event, war, to explain |
|
|
|
SB t.2,3 p.16 AB t.2(a) p.12 |
SB t.1 p.16 SB t.4 p.16 AB t.2(b) p.12 |
AB t.1 - p.12 |
Запитує і надає інформацію про власні уподобання щодо навчальних предметів |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Урок іноземної мови. Vocabulary Search SB pp.17 AB p.13 |
To improve, to develop, to understand |
|
SB t.2 p.17 |
SB t.3(a) p.17 |
SB t.1 p.17
AB t.2(a) p.13 |
SB t.3(b) p.17 AB t.2(b) p.13 AB t.3 p.13 |
AB t. 1(a,b) |
Розповідає про труднощі при вивченні іноземної мови і способи їх подолання |
|||||||||||||||||||||
|
|
Назад до школи. Grammar search SB pp.18 AB p.14 |
|
The Present Simple Tense vs. the Present Continuous Tense |
SB t.2 p.18
GB t.5 - p.9 |
SB t.1 p.18 |
|
|
|
Надає інформацію про факти, звички, щоденні дії і повідомляє про дії, що відбуваються в момент мовлення |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчальні предмети. Speaking Search SB pp.19 AB p.15 |
Pet student, sense of humour, firm, honest, to punish |
|
|
|
SB t.1,2(a) p.19 |
SB t.1,2(b) p.19 SB t.3 p.19 |
AB t.1 - p.13 |
Запитує і надає інформацію про навчальні предмети |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчальні предмети. Writing Search SB pp.20 AB p.15 |
Because, opinion, to compare |
|
SB t.1 p.20 SB t.3 p.20 |
SB t.2(a) p.20 |
|
SB t.2(b) p.20 |
AB t.2 - p.14 |
Порівнює власний досвід навчання з досвідом інших учнів, пише лист до друга |
|||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. Look Back SB p.21-22 AB p.16 |
Повторення ЛО |
Present Simple, Wh-questions |
SB t.1 p.21
SB t.2 p.22 SB t.5,6 p.22 |
SB t.3(b) p.22 |
SB t.3(a) p.22 |
AB t.1,2(a,b) p.15 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Підсумковий урок з теми. SB p.22-23 AB p. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
AB t.1 — p.14 SB t.1-3 p.24 |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №1 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
|
AB p.16 |
ТО№1 |
||||||||||||||||||||||||
Unit 2 My amazing family! Моя чудова родина! (12 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Роль сім’ї в сучасному світі. SB p.26 AB p.17 |
Couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas, to have in common, to look after |
|
AB t.1,2 p.17 |
SB t.2 p.26 |
SB t.1 p.26 |
|
AB t.3 - p.17 |
Сприймає на слух інформацію про роль сім’ї в сучасному світі, відповідає на запи- тання щодо тексту, ви- значаючи хибність чи правильність тверджень |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Родинні зв’язки. SB p.27 AB p.18 |
Size, stepdad, a pain in the neck |
|
SB t.4(b) p.27
AB t.4 p.18 |
SB t.3 p.27 |
|
SB t.4(a) p.27 |
AB t.5 - p.18 |
Ставить та дає відповіді на запитання членів сім’ї і сімейні традиції, сприймає на слух ін- формацію про родинні зв’язки своїх однолітків |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Члени сім’ї. Vocabulary Search SB p.28 AB p.19 |
Cousin, grandson, granddaughter, son, daughter, husband, wife, niece, nephew, uncle, aunt, pilot, classmate, prince |
|
SB t.2 p.28 SB t.3(b) p.28 |
SB t.1 p.28 SB t.3(a) p.28 |
|
SB t.4 p.28 |
AB t.1,2 - p.19 |
Ставить та дає відпо- віді на запитання про зовнішність і характер членів сім’ї |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. Reading Search SB p.29-30 AB p.20 |
Beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong |
|
SB t.3,4 p.29 AB t.1 p.20 |
SB t.2 p.29 |
|
SB t.1 p.29 SB t.5 p.29 |
AB t.2 -p.20 |
Читає текст про сім’ю, описує риси характеру своїх родичів |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. Grammar Search SB p.31 AB p.21 |
|
Relative Pronouns: who, which, that |
SB t.1 p.31 SB t.3 p.31
GB t.3 - p.15 |
|
|
SB t.4 p.31 |
AB t.3 p.21 SB t.2 p.31 |
Описує людей і предмети, використовуючи відносні займенники |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Професії. Listening Search SB p.32 AB p.22 |
Architect, au-pair, cameraman, equipment, kindergarten, studio, van |
Articles: a/an |
SB t.3 p.32 |
|
SB t.1 p.32 SB t.4(b) p.32 AB t.1(a) p.22 |
SB t.1 p.32 SB t.4(a) p.32 AB t.1(b) p.22 |
AB t.2 - p.22 |
Сприймає на слух інформацію про родинні зв’язки |
|||||||||||||||||||||
|
|
Зовнішній вигляд. Риси характеру. Vocabulary Search SB p.33 AB p.23 |
Worried, boring, curious, patient, clumsy, romantic, lazy, serious, hard- working, calm, brave, rude, polite, naughty |
Who’s = Who is ...? Who’s got? = Who has got? Whose ... ? |
SB t.3 p.33 AB t.1 p.23 |
|
|
SB t.1,2 p.33 SB t.4,5 p.33 |
AB t.2 - p.23 |
Описує зовнішність людей на малюнках, надає і запитує інформацію про зовнішній вигляд і риси характеру |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Grammar Search SB p.34 AB p.24 |
Happy-happily, slow- slowly, serious-seriously, polite-politely, good-well, fast-fast |
Adverbs of Manner |
SB t.1,2,3 p.34 AB t.1,3, p.24 GB t.3 - p.17 |
|
AB t.2 p.24 |
|
SB t.4 p.34 |
Описує способи виконання дії, використовуючи прислівники |
|||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Зовнішній вигляд. Speaking Search SB p.35 AB p.25-26 |
Make-up, annoying |
|
AB t.1 pp.25-26 |
|
SB t.1(a) p.35 SB t.2 p.35 |
SB t.1(b) p.35 SB t.3 p.35 |
AB t.4 - p.24 |
Сприймає на слух текст з описом зовнішності і рис характеру членів сім’ї, запитує і надає інформацію про своїх родичів |
|||||||||||||||||||||
|
|
Зовнішній вигляд. Риси характеру. Writing Search SB p.36 AB p.26-27 |
Crowded, to guess |
|
SB t.2 p.36 AB t.1 p.25 |
SB t.1 p.36 |
|
|
AB t.1,2 - p.27 |
Описує родичів, зображених на малюнку, пише короткі речення про членів своєї сім’ї |
|||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. Look Back SB p.37-38 AB p.28 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
SB t.1, 2(a) p.37 SB t.4 p.37 SB t.5 p.38 |
SB t.3 p.37 SB t.6 p.38 SB t.7 p.38 |
|
SB t.2(b) p.37 |
AB SB t.1-4 — p.40 AB t.5,9 - pp.28-29 |
Надає інформацію про членів сім’ї на малюнку, описує способи виконання дій, використовуючи прислівники. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №2 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
AB t.5,7 p.28 |
ТО№2 |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
Unit 3 What about your free time? Як проводиш вільний час? (12 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Відпочинок і дозвілля. Використання інтернет — ресурсів. SB p.42 AB p.30 |
Hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend |
|
AB t.1(a,b) p.30 |
SB t.3 p.42 |
SB t.1,2 p.42 |
|
AB t.2 - p.30 |
Сприймає на слух уривок із ток-шоу |
|||||||||||||||||||||
|
Відпочинок і дозвілля. Використання інтернет — ресурсів. SB p.43 AB p.31 |
Attitude |
|
SB t.5 p.43 AB t.3(a,b) p.31 |
|
|
SB t.4 p.43 |
AB t.3 - p.31 |
Пише коментар щодо використання інтернет- ресурсів |
||||||||||||||||||||||
|
|
Мої друзі і однокласники. Vocabulary Search SB p.44 AB p.32 |
Height, build, trustworthy, outgoing, chatty, honest, responsible, careless, well-organised |
|
SB t.1(a,b) p.44 AB t.2 p.32 |
|
SB t.2(a) p.44 |
SB t.2(b) p.44 SB t.3 p.44 |
AB t.1 - p.32 |
Описує зовнішній вигляд і риси характеру своїх однолітків |
|||||||||||||||||||||
|
|
Мої друзі і однокласники. Reading Search SB p.45-46 AB p.33 |
Behaviour, difference, friendship, individual, skating rink, various, to differ, definitely, instead |
|
AB t.3(a) - p.33 |
SB t.1 p.45 SB t.2 p.46 SB t.5(a) p.46 |
SB t.5(b) p.46 |
SB t.3,4 p.46 |
AB t.3(b) - p.33 |
Читає текст про різноманітність людей у світі, відтворює пісню, запитує і надає інформацію про хобі. |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Відпочинок і дозвілля. Grammar Search SB p.47-48 AB p.34 |
|
The Past Simple Tense |
SB t.2(a) p.47 SB t.4 p.48 AB t.3 p.34 GB t.4 - p.26 |
|
SB t.3 p.47 |
SB t.1 p.47 SB t.5,6,7,8 p.48 |
AB t.1,2 p.34 |
Продукує прості речення і ставить запитання про завершені дії чи звички в минулому часі |
|||||||||||||||||||||
|
|
Захоплення і хобі. Listening Search SB p.49-50 AB p.35-36 |
The Caribbean, Glasgow, Scotland, goldfish, film star |
|
SB t.2 p.49 AB t.2(c) p.36 |
|
SB t.1 p.49 AB t.1,2(a,b,) p.35 SB t.3,4(a,b) p.50 |
SB t.3 p.50 SB t.3,4(d) p.50 SB t.5 p.50 |
AB t.3 - p. 36 |
Сприймає на слух текст про захоплення і плани на майбутнє, запитує і надає інформацію про себе |
|||||||||||||||||||||
|
|
Захоплення і хобі. Vocabulary Search SB p.51 AB p.37
|
Bungee jumping |
|
SB t.1 p.51 |
SB t.2 p.51 |
|
SB t.3 p.51
|
AB t.1(a,b) - p.37 |
Продукує прості речення про свої захоплення і хобі. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Захоплення і хобі. Grammar Search SB p.52 AB p.38 |
|
The ‘-ing’ Form of the Verb |
SB t.1 p.52 SB t.2 p.52 AB t.2 p.38 GB t.1(b) - p.28 |
|
|
SB t.3 p.52 |
AB t.2 - p.38 |
Запитує і надає інформацію про уподобання, інтереси і хобі. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Плани на вихідні. Speaking Search SB p.53 AB p.39 |
Acting class, bowling club |
|
SB t.1(b) p.53 |
SB t.1(a) p.53 |
SB t.1(a) p.53 |
SB t.2 p.53 AB t.3 p.39 |
AB t.1,2 - p.39 |
Висловлює ввічливу пропозицію і запрошення, бере участь в діалозі |
|||||||||||||||||||||
|
Запрошення на вечірку. Listening & Writing Search SB p.54 AB p.40 |
Design, party invitation |
|
SB t.1(b),2 p.54 |
|
SB t.1(a) p.54 AB t.1(a,b) p.40 |
|
AB t.2 — p.40 SB t.2 p.54 |
Пише лист-запрошення на вечірку |
||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. Look Back SB p.55-57 AB p.41-43 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
SB t.2(c) p.55 AB t.1 p.41 |
SB t.1(a) p.55 SB t.4 p.56 |
SB t.2(a) p.55 AB t.2(a,b) p.41 |
SB t.1(b) p.55 SB t.2(b) p.55 SB t.3 p.55 |
SB t.1-3 — p.58 AB t.3,5 - p. 42 |
Бере участь в діалогах про вільний час Сприймає на слух текст з описом зовнішнього вигляду, рис характеру і хобі, виконує і презентує власний проєкт |
|||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №3 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
|
ТО№3 |
|||||||||||||||||||||
Unit 4 Let’s go shopping! Вперед за покупками! (12 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Відвідування торгового центу. SB p.60 AB p.44 |
Accessories, brand, butcher’s, entertainment, mall, necessity, huge, to offer, to be into something |
|
AB t.1 p.44 |
SB t.2 p.60 |
SB t.1 p.60 |
|
AB t.2 - p. 44 |
Читає текст про торговий центр і відповідає на запитання |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Відвідування торгового центу. SB p.61 AB p.45 |
Power Point presentation |
|
AB t.3 p.45 |
|
|
SB t.3,4(a,b) p.61 |
AB t.4 - p. 45 |
Читає короткі коментарі однолітків, створює презентацію про торговий центр |
|||||||||||||||||||||
|
Магазин і покупки. SB p.62 AB p.46-47 |
Customer, cashier, cheap, expensive, trolley, dairy, to pay, fishmonger’s |
|
SB t.3 p.62 SB t.4 p.62 AB t.1 p.46 |
SB t.2 p.62 |
SB t.1 p.62 |
AB t.2 p. 46 |
AB t.3(a,b) p. 47 |
Продукує прості речення про магазини і покупки |
||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Мережі супермаркетів. Reading Search SB p.63-64 AB p.48 |
Chain, fitting room, goods, item, variety, separate, to prefer, to sell, to be full of something, to make sure, to try on something, to go shopping |
Time expressions |
AB t.1 p 48 |
|
SB t.2 p.63 |
SB t.1 p.63 SB t.3 p.64 SB t.4 p.64 SB t.5 p.64 |
AB t.2 p.48 |
Сприймає на слух текст про покупки, бере участь в діалогах |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Мережі супермаркетів. Grammar Search SB p.65 AB p.49 |
|
The Present Simple Passive |
SB t.1,2,3, p.65
GB t.5(a) - p.35 |
|
|
|
SB t.4 p.65 |
Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, продукує прості речення |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Розмова між покупцем і продавцем. Listening Search SB p.66 AB p.50 |
Cash, change, credit card, discount, medium, receipt, section, to cost, to fit, to pay in cash, to pay by credit card |
|
AB t.1 p.50 |
|
SB t.2,3 p.66 AB t.2 p.50 |
SB t.1 p.66 SB t.4 p.66 |
AB t.3 - p. 50 |
Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Придбання одягу. Vocabulary Search SB p.67 AB p.51 |
Extra small, small, medium, large, extra large, price, pound, pence, euro, cent, dollar |
|
SB t.4,5 p.67 |
|
SB t.1,2 p.67 |
SB t.3 p.67 |
AB t.1-3 - p. 51 |
Продукує прості речення про розмір одягу і його вартість |
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Порівняння предметів гардеробу. Grammar Search SB p.68 AB p. |
|
Comparatives. One/Ones. Too/ Enough. |
SB t.1,2 p.68
GB t.3(a) - p.39 |
|
|
SB t.3 p.68 |
|
Порівнює предмети одягу, продукує прості речення, використовуючи вищий ступінь по- рівняння прикметників |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Розмова між покупцем і продавцем. Speaking Search SB p.69 AB p.52 |
Jeans, high-heeled shoes, boots |
|
|
|
SB t.1(a) p.69 |
SB t.1(b) p.69 SB t.2, 3p.69 |
AB t.1-2 - p. 52 |
Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі і діалозі |
|||||||||||||||||||||
|
|
Магазин і покупки. Торговий центр. Writing Search SB p.70 AB p.53 |
Jewellery, play bowling, skating rink, awesome, snack |
|
SB t.2 p.70 |
SB t.1 p.70 |
|
SB t.1 p.70 |
AB t.1 - p. 53 |
Читає текст про торговий центр, описує торговий центр у письмовій формі |
|||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. Look Back SB p.71-72 AB p. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
SB t.1,2,3 p.71 SB t.4(a) p.72 SB t.5(a) p.72 |
|
|
SB t.6 p.72 SB t.6 p.73 |
AB t.2 - p. 54 SB t.1-4 - p. 74 |
Бере участь у рольовій грі, продукує речення про магазини і покупки Вживає речення в пасивному стані, описує одяг на малюнках |
|||||||||||||||||||||
|
Підсумковий урок з теми. SB p.73 AB p. |
|
|
|
|
|
|
AB t.4 - p. 55 |
Називає вартість товару, описує і презентує торговий центр своєї мрії |
||||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №4 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
|
ТО№4 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||