Календарно-тематичне планування з англійської мови
Навчальний рік___________ Семестр __І__ Вчитель Доленко Олена Анатоліївна Клас ________________________
Підручник: Full Blast 1
5 годин на тиждень
Тема: Шкільне життя
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
1. |
Знайомство у школі. Привітання та вміння представити себе. Повторення алфавіту. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Правила ввічливості при знайомстві |
Hello, and, Hi, What’s your name? I’m…/My name is |
Дієслово To be |
Classroom language |
Розвиток діалогічного мовлення - знайомство |
Дописати літери впр.А ст..4 WB |
2. |
Надання особистої інформації про себе. Утворення чисел 0 – 100. Вчити називати свій телефонний номер. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Правила ввічливості при спілкуванні |
Числівники 0-100 |
Множина іменників |
Впр.3A ст.5 SB |
Впр.3B ст.5 SB Впр.3С ст..5 SB Впр.3D ст..5 SB |
Писати впр.С ст..5 WB |
3. |
Предмети у класній кімнаті. Утворення множини іменників. Вживання вказівних займенників. |
Аргументує раціональність використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Правила ввічливості при спілкуванні |
Apple, bag, bin, board, book, chair, classmate, computer, desk, door, pen, pencil, pencil case, rubber, ruler, student, teacher |
Множина іменників Вказівні займенники |
Впр.4А ст..6 SB |
Впр.В,С,D ст..6 SB Впр.В ст..4 WB |
Виконати впр.D ст..5 WB |
4. |
Англомовні країни світу. Країни та національності. Вживання артиклів A/The у реченнях. |
Розпитує про правила поведінки у світових столицях (гр..від.) |
Поважливе ставлення до різних національностей |
Australia-Australian Canada-Canadian Ireland-Irish New Zealand-New Zealander South Africa-South African UK-British USA-American
|
Вживання артиклів A/The |
Впр.5,6 ст.7 SB |
Впр.5 ст.7 SB Скласти речення зі словами |
Вивчити країни та національності |
5. |
Ми у класній кімнаті. Лексика класного вжитку. Кольори навколо нас. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Поважливе ставлення до оточуючих |
Colours Classroom language TB p.8 |
Наказовий спосіб дієслів |
Впр.7,8 ст.8 SB |
впр.Е ст..5 WB Впр.7,8 ст.8 SB |
Виконати впр.F-I ст..6-7 WB |
6. |
Країни світу та національності людей. Діалог при зустрічі. Вчити надавати особисту інформацію. |
Розпитує про правила поведінки у світових столицях (гр..від.) |
Особливості надання особистої інформації |
Vocabulary TB p.10 |
The verb To Be Possessive Adj.(my, your,our) Question word Where |
Впр.1,2 ст.10 SB |
Впр.А ст..8 WB |
Впр.В ст..8 WB |
7. |
Знайомство та заповнення особистих даних. Вживання дієслова To Be. Виконання вправ. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Особливості надання особистої інформації |
Vocabulary TB p.10 |
The verb To Be Possessive Adj.(my, your,our) Question word Where |
Впр.5 ст.11 SB |
Впр.4,6 ст.11 SB Впр.C-D ст..9 WB |
Писати Впр.E-F ст..9 WB |
8. |
Родинний бізнес. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Опрацювання тексту. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
Vocabulary TB p.12 |
The verb To Be Possessive Adj. |
Впр.1,2 ст.12 SB |
Впр.A ст..10 WB |
Вивчити професії |
9. |
Професії членів моєї родини. Вживання присвійних прикметників. Виконання вправ. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Особливості надання особистої інформації |
Vocabulary TB p.12 |
The verb To Be Possessive Adj. |
Впр.3 ст.13 SB |
Впр.В ст..10 WB Впр.С,D ст..11 WB |
Написати речення Впр.Е ст..11 WB |
10. |
Фрази-привітання. Дні тижня, години. Вчити учнів називати час по годиннику. |
Розповідає про доцільне використання часу (підпр. та фін. гр..) |
Особливості привітань Часові пояси |
Vocabulary TB p.14 |
Числівники Години |
Впр.1 ст.14 SB |
Впр.A ст..12 WB |
Скласти речення Впр.В ст..12 WB |
11. |
Годинник. Складання діалогів на розуміння дати і часу. Робота в парах. |
Розповідає про доцільне використання часу (підпр. та фін. гр..) |
Особливості привітань Часові пояси |
Vocabulary TB p.14 |
Числівники Години |
Впр.2,3 ст.15 SB |
Впр.4 ст.15 SB |
Виконати впр.С,D ст..12 WB |
12. |
Музичні уподобання підлітків. Музичні інструменти та стилі. Читання та опрацювання тексту. |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття (зд. і без.) |
Толерантне ставлення до уподобань оточуючих |
Vocabulary TB p.16 |
Запитання з What? Who? |
Впр.1,2 ст.16 SB |
Впр.A ст..13 WB |
Вивчити назви музичних інструментів та стилів |
13. |
Музичні уподобання моїх друзів. Вчити учнів робити опитування та заповнювати результати досліджень. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Толерантне ставлення до уподобань оточуючих |
Vocabulary TB p.16 |
Запитання з What? Who? |
Впр.3,4 ст.17 SB |
Впр.5 ст.17 SB |
Виконати впр.В,С ст..13 WB |
14. |
Шкільні предмети. Вчити учнів брати та давати інтерв’ю про улюблені предмети. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Великі літери на письмі |
Шкільні предмети |
Дієслово To Be |
Впр.1,3 ст.18 SB |
Впр.2 ст.18 SB Впр.A ст..14 WB |
Скласти речення Впр.В ст..14 WB |
15. |
Лист про себе. Вживання великих літер на письмі. Написання листа. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.) |
Великі літери на письмі |
Шкільні предмети |
Дієслово To Be |
Впр.4 ст.19 SB |
Впр.4 ст.19 SB впр.С ст..14 WB |
Виконати впр. D,E ст..14 WB |
16. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
17. |
Шкільні предмети, люди та національності. Вживання дієслова To Be. Виконання граматичних вправ. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Країни і національності Люди Шкільні предмети Час Привітання Спорт |
The verb To Be Possessive Adj. |
Визначення правильності або неправильності тверджень |
Впр.А,В ст..20 SB Впр.А,В ст..16 WB |
Писати впр.С ст..16 WB |
18. |
Час. Орієнтування по годиннику. Вживання запитальних слів Who, How, What, Where. Виконання вправ. |
Розповідає про доцільне використання часу (підпр. та фін. гр..) |
Формування навичок самоконтролю |
Країни і національності Люди Шкільні предмети Час Привітання Спорт |
The verb To Be Possessive Adj. |
Впр.G ст..17 WB |
Впр.С-F ст..20 SB Впр.D ст..16 WB |
Виконати впр.E,F ст..17 WB |
19. |
Мій улюблений шкільний предмет. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Шкільні предмети |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
20. |
Мій улюблений шкільний предмет. Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Шкільні предмети |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
21. |
Шкільне життя. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про свої уподобання та проведення вільного часу. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Шкільні предмети |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
22. |
Шкільне життя. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Я, моя сім’я та друзі
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
23. |
Особисті речі. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання коміксу. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Vocabulary TB p.22 |
Дієслово Have Got |
Впр.1,2 ст.22 SB |
Впр.А ст..18 WB |
Вивчити слова |
24. |
Що у мене є. Вживання дієслова Have Got. Виконання вправ. Вчити розповідати про особисті речі. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Vocabulary TB p.22 |
Дієслово Have Got |
Впр.4 ст.23 SB |
Впр.В,С ст..18 WB |
Писати Впр.D,E ст..19 WB |
25. |
Предмети одягу та аксесуари. Одяг відомої актриси. Читання тексту та виконання завдання. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Особливості різних стилів одягу |
Vocabulary TB p.24 |
Займенники These/Those Множина іменників Вимова закінчень множини |
Впр.1,2 ст.24 SB |
Впр.А ст..20 WB |
Вивчити слова та підготуватися до диктанту |
26. |
Опис предметів одягу. Що кому належить. Вчити учнів описувати одяг людей. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Особливості різних стилів одягу |
Vocabulary TB p.24 |
Займенники These/Those Множина іменників Вимова закінчень множини |
Впр.4,5 ст.25 SB |
Впр.3,6 ст.25 SB Впр.В ст..20 WB Впр.С ст..21 WB |
Виконати впр.D,E ст..21 WB |
27. |
Домашні улюбленці. Загублена тварина. Вчити учнів ідентифікувати, називати та описувати тварин. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.) |
Особливості поведінки під час мовних ігор |
Vocabulary TB p.26 |
Множина іменників Присвійний відмінок іменників |
Впр.1,2 ст.26 SB |
Впр.А ст..22 WB |
Доповнити речення Впр.В ст..22 WB |
28. |
Частини тіла тварини. Вчити учнів описувати та розповідати про улюблену тварину. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.) |
Особливості поведінки під час мовних ігор |
Vocabulary TB p.26 |
Множина іменників Присвійний відмінок іменників |
Впр.3 ст.27 SB |
Впр.4,5 ст.27 SB Впр.С ст..23 WB |
Виконати впр.D,E ст.23WB |
29. |
Талант шоу. Читання та опрацювання тексту. Вчити розповідати про таланти та здібності. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.28 |
Дієслово Can |
Впр.1,2 ст.28 SB |
Впр.А ст..24 WB |
Вивчити слова |
30. |
Здібності та уміння. Вчити учнів описувати власні уміння. Вживання дієслова Can. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.28 |
Дієслово Can |
Впр.3 ст.29 SB |
Впр.4,5 ст.29 SB Впр.В ст..24 WB |
Скласти речення впр.С ст..24 WB |
31. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
32. |
Зовнішність людини. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Вчити описувати зовнішній вигляд. |
Пояснює необхідність догляду за зовнішністю, наводить приклади з власного досвіду (ек.без.) |
Особливості вживання прикметників |
Vocabulary TB p.30 |
Слова-зв’язки And/But Порядок прикметників |
Впр.1,2 ст.30 SB |
Впр.3 ст.30 SB |
Писати Впр.А ст..25 WB |
33. |
Опис зовнішності найкращого друга. Вживання слова-зв’язки And/But. Написання розповіді про друга.
|
Пояснює необхідність догляду за зовнішність, наводить приклади з власного досвіду (ек.без.) |
Особливості вживання прикметників |
Vocabulary TB p.30 |
Слова-зв’язки And/But Порядок прикметників |
Впр.3 ст.31 SB |
Впр.В,С ст..25 WB |
Скласти розповідь про друга |
34. |
Зовнішність. Вживання структури Have got. Виконання вправ з граматики. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Родина Зовнішність Відомі люди Особисті речі Тварини |
Присвійний відмінок Присвійні і вказівні займенники Множина іменників Дієслово Can прикметники |
Впр.А ст.32 SB |
Впр.В,С ст..32 SB |
Виконати Впр.D ст..32 SB |
35. |
Особисті речі. Вживання присвійних та вказівних займенників, множини іменників. Виконання вправ. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Родина Зовнішність Відомі люди Особисті речі Тварини |
Присвійний відмінок Присвійні і вказівні займенники Множина іменників Дієслово Can прикметники |
Впр.F,G Ст..27 WB |
Впр.A-E ст..27-28 WB |
Письмово впр.E,F ст..32 SB |
36. |
Мій домашній улюбленець. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Тварини |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
37. |
Мій домашній улюбленець. Презентація та захист проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Тварини |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
38. |
Відомі люди сьогодення. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про відомих людей. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Шкільні предмети |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
39. |
Музичні інструменти країн світу. Музика та стилі музики. Читання та опрацювання тексту. |
Наводить приклади впливу на здоров’я і самопочуття (зд. І без.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
музика |
|
Впр.А,В,С ст..33 SB |
Впр.А,В,С ст..33 SB |
Написати про улюблений стиль музики |
40. |
Роль музики у світі. Вчити учнів розповідати про музичні інструменти різних країн. Прослуховування пісні. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
музика |
|
Song ст.34 SB |
Діалогічне мовлення учнів |
Написати про улюблений музичний інструмент |
41. |
Я, моя сім’я і друзі. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Повсякденне життя
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
42. |
Щоденні справи та ритуали. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (зд. І без.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.36 |
Present Simple твердження Прийменники часу Вимова закінчень 3-ї особи однини |
Впр.1,2 ст.36 SB |
Впр.А ст..28 WB |
Вивчити слова |
43. |
Опис щоденних справ. Коли і що я роблю. Вчити учнів обговорювати повсякденні дії, звички, позашкільну активність. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.36 |
Present Simple твердження Прийменники часу Вимова закінчень 3-ї особи однини |
Впр.3,4 ст.37 SB |
Впр.3,4 ст.37 SB Впр.В,С ст..28-29 WB |
Писати впр.D,E ст..29 WB |
44. |
Спорт у житті людини. Читання та опрацювання тексту. Вчити висловлювати власну думку. |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.38 |
Present Simple загальні запитання і заперечення |
Впр.1,2 ст.38 SB |
Впр.А ст..30 WB |
Вивчити слова та підготуватися до диктанту |
45. |
Обговорення улюбленого спорту. Складання діалогів по темі. Вживання Present Simple загальних запитань і заперечень. |
Обговорює вплив занять спортом на здоров’я людини (зд. І без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.38 |
Present Simple загальні запитання і заперечення |
Впр.3,4 ст.39 SB |
Впр.В,С ст..30 WB |
Писати впр.D,E ст..31 WB |
46. |
Дослідження про заняття у вільний час. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (ек.без.) |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Vocabulary TB p.40 |
Present Simple загальні запитання і заперечення |
Впр.1,2 ст.40 SB |
Впр.А ст..32 WB |
Вивчити нові слова |
47. |
Що я роблю протягом тижня. Мій план занять. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (ек.без.) |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Vocabulary TB p.40 |
Present Simple загальні запитання і заперечення |
Впр.3,4 ст.41 SB |
Впр.5 ст.41 SB Впр.В ст..32 WB |
Писати впр.С,Dст.32 WB |
48. |
Домашні обов’язки підлітків. Читання тексту. Вчити обговорювати домашні обов’язки. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.) |
Особливості побудови речень |
Vocabulary TB p.42 |
Прислівники частоти |
Впр.1,2 ст.42 SB |
Впр.А ст..33 WB |
Скласти речення з новими словами |
49. |
Робота по дому. Вчити описувати обов’язки і частоту їх виконання. Вживання прислівників частоти. |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини (гр..від.) |
Особливості побудови речень |
Vocabulary TB p.42 |
Прислівники частоти |
Впр.3,4 ст.43 SB |
Впр.5 ст.43 SB Впр.В ст..33 WB |
Писати впр.С,Dст.34 WB |
50. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
51. |
Дозвілля, хобі та захоплення. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Опрацювання прослуханого тексту. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.44 |
Прислівники частоти Порядок слів у реченні |
Впр.1,2 ст.44 SB |
Впр.А ст..35 WB |
Письмово Впр.В ст..35 WB |
52. |
Опис одного дня. Вчити обговорювати дозвілля та захоплення. Правильний порядок слів у реченні. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.44 |
Прислівники частоти Порядок слів у реченні |
Впр.3 ст.45 SB |
Впр.С ст..35 WB |
Написати розповідь по темі |
53. |
Дозвілля, хобі та домашні обов’язки. Вживання прислівників частоти. Виконання письмових вправ. |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Позашкільна активність Музика Музичні інструменти Домашні обов’язки Дозвілля Хобі |
Present Simple Прийменники часу Прислівники частоти Like, love, enjoy, hate+іменник/-ing |
Впр.А ст.46 SB |
Впр.В-Е ст.46 SB |
Доповнити діалог впр.Fст.46 B |
54. |
Мої захоплення. Читання тексту з метою пошуку інформації. Виконання вправ. |
Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Позашкільна активність Музика Музичні інструменти Домашні обов’язки Дозвілля Хобі |
Present Simple Прийменники часу Прислівники частоти Like, love, enjoy, hate+іменник/-ing |
Впр.G ст..37 WB |
Впр.А-D ст.36 WB |
Письмово впр.E,F ст..37 WB |
55. |
Мої обов’язки по дому. Допомога батькам. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
56. |
Мої обов’язки по дому. Допомога батькам. Презентація та захист проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
57. |
Що я роблю у вільний час. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про відомих людей. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Позашкільна активність Музика Музичні інструменти Домашні обов’язки Дозвілля Хобі |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
58. |
Повсякденне життя. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Рідне місто, моє помешкання
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
59. |
Відомі будівлі світу. Приміщення у будинку. Читання та опрацювання тексту. |
Обговорює розмаїття культурної спадщини (гр..від.) |
Відомі будівлі світу Будинок і домівка |
Vocabulary TB p.48 |
There is/there are |
Впр.1,2 ст.48 SB |
Впр.А ст..38 WB |
Вивчити нові слова |
60. |
Будинок і домівка. Вживання There is/there are у реченнях. Виконання вправ. |
Визначає орієнтовну вартість утримання будинку (підпр. та фін.гр) |
Відомі будівлі світу Будинок і домівка |
Vocabulary TB p.48 |
There is/there are |
Впр.3,4 ст.49 SB |
Впр.5 ст.49 SB Впр.А,В,С ст..38 WB |
Писати впр.D-F ст.39 WB |
61. |
Розташування будинків. Вживання прийменників місця. Ознайомлення учнів з лексикою теми. |
Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.) |
Правила ведення телефонних розмов |
Vocabulary TB p.50 |
Артиклі Прийменники місця |
Впр.1,2 ст.50 SB |
Впр.А ст..40 WB |
Доповнити речення Впр.В ст..40 WB |
62. |
Інтер’єр. Меблі. Вживання артиклів. Вчити учнів описувати кімнати. Розвиток вмінь роботи в парах. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Правила ведення телефонних розмов |
Vocabulary TB p.50 |
Артиклі Прийменники місця |
Впр.3,4 ст.51 SB |
Впр.5,6 ст.51 SB Впр.С,D ст..41 WB |
Писати впр.Е,F ст.41 WB |
63. |
Споруди у місті, де я живу. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Розвиток вмінь аудіювання. |
Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.) |
Ввічливі прохання |
Vocabulary TB p.52 |
Дієслово Can Object personal pronouns |
Впр.1,2 ст.52 SB |
Впр.А ст..42 WB |
Скласти речення з новими словами |
64. |
Моє місто. Вживання ввічливих прохань. Виконання вправ з Object personal pronouns. |
Наводить приклади свого внеску в життя громади (гр..від.) |
Ввічливі прохання |
Vocabulary TB p.52 |
Дієслово Can Object personal pronouns |
Впр.3,4,5 ст.53 SB |
Впр.В,С ст..42 WB Впр.D,E ст..43 WB |
Писати впр.F ст.43 WB |
65. |
Правила поведінки у громадських місцях. Вживання Must, Mustn’t у реченнях. Виконання вправ. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Розуміти вуличні покажчики, знаки |
Vocabulary TB p.54 |
Must Вимова слів з німими літерами |
Впр.1 ст.54 SB Впр.2 ст.55 SB
|
Впр.А ст..44 WB |
Скласти речення з Must, Mustn’t |
66. |
Знаки, покажчики, нотатки. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів. Вимова слів з німими літерами. |
Пояснює правила поведінки у громадських місцях (гр..від.) |
Розуміти вуличні покажчики, знаки |
Vocabulary TB p.54 |
Must Вимова слів з німими літерами |
Впр.3,4,5 ст.55 SB
|
Впр.В,С ст..44 WB |
Написати правила Впр.6 ст.55 SB
|
67. |
Мій дім, моя квартира. Вживання порядкових числівників. Розвиток вмінь аудіювання. |
Визначає орієнтовну вартість утримання будинку (підпр. та фін.гр) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.56 |
Порядкові числівники |
Впр.1,2 ст.56 SB |
Впр.А ст..45 WB |
Доповнити речення Впр.В ст..45 WB |
68. |
Інтер’єр та меблі. Вчити учнів описувати помешкання. Робота в парах, вчити опитувати друзів. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.56 |
Порядкові числівники |
Впр.3 ст.57SB |
Впр.С,D ст..45 WB |
Скласти опис свого будинку |
69. |
Кімнати, меблі та домашні прилади. Вживання прийменників місця та артиклів. Виконання вправ з граматики. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Таланти і здібності Місто Визначні місця Кімнати
|
Артиклі Прийменники місця There is/there are Can, Must Let’s |
Впр. А,В ст.58 SB |
Впр. С-G ст.58 SB |
Доповнити діалог Впр.H ст..58 SB |
70. |
Опис будинків та місця їх розташування. Читання тексту та виконання завдання. Вживання Can, Must у реченнях. |
Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Таланти і здібності Місто Визначні місця Кімнати
|
Артиклі Прийменники місця There is/there are Can, Must Let’s |
Впр.F-G ст..47 WB |
Впр.А-D ст..46 WB |
Скласти речення Впр.Е ст..47 WB |
71. |
Мій дім, моя квартира. Активізація знань вивченої граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
The verb To Be
|
Тестові завдання |
Тестові завдання |
Повторити правила |
72. |
Будинок моєї мрії. Презентація та захист проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
73. |
Місце, де я живу. Контроль аудіювання. Виконання завдань по прослуханому. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Місто Кімнати |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
74. |
Життя британських підлітків. Ознайомлення учнів з різноманітністю подій у житті підлітків за кордоном. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Місто Кімнати |
The verb To Be
|
Впр. А ст.59 SB |
Впр. А ст.59 SB Діалогічне мовлення учнів |
Переказ тексту |
75. |
Щоденні справи. Контроль письма. Виконання письмових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Місто Кімнати |
The verb To Be
|
Впр. В ст.60 SB |
Тестові завдання |
Повторити слова |
76. |
Мій дім, моя квартира. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про своє помешкання. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити назви кімнат |
77. |
Контроль читання. Прочитання текстів та виконання письмових тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
Читання текстів |
|
Дочитати текст |
78. |
Щоденні справи. Прослуховування та опрацювання пісні. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Меблі Домашні прилади Будівлі Місто Кімнати |
|
Впр.В ст..60 |
|
Підготуватися до контролю говоріння |
79. |
Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
80. |
Мої плани на зимові канікули. Активізація вивчених ЛО в активному мовленні. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені пісні |