Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 1 І семестр (5 год))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для підручника Full Blast 1(5 годин на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

Навчальний рік___________ Семестр __І__ Вчитель Доленко Олена Анатоліївна Клас ________________________

Підручник: Full Blast 1

5 годин на тиждень

Тема: Шкільне життя

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

1.

Знайомство у школі. Привітання та вміння представити себе. Повторення алфавіту.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Правила ввічливості при знайомстві

Hello, and, Hi, What’s your name? I’m…/My name is

Дієслово To be

Classroom language

Розвиток діалогічного мовлення - знайомство

Дописати літери впр.А ст..4 WB

2.

Надання особистої інформації про себе. Утворення чисел 0 – 100. Вчити називати свій телефонний номер.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Правила ввічливості при спілкуванні

Числівники 0-100

Множина іменників

Впр.3A ст.5 SB

Впр.3B ст.5 SB

Впр.3С ст..5 SB

Впр.3D ст..5 SB

Писати впр.С ст..5 WB

3.

Предмети у класній кімнаті. Утворення множини іменників. Вживання вказівних займенників.

Аргументує раціональність використання речей (підпр. та фін. гр..)

Правила ввічливості при спілкуванні

Apple, bag, bin, board, book, chair, classmate, computer, desk, door, pen, pencil, pencil case, rubber, ruler, student, teacher

Множина іменників

Вказівні займенники

Впр.4А ст..6 SB

Впр.В,С,D ст..6 SB

Впр.В ст..4 WB

Виконати впр.D ст..5 WB

4.

Англомовні країни світу. Країни та національності. Вживання артиклів A/The у реченнях.

Розпитує про правила поведінки у світових столицях (гр..від.)

Поважливе ставлення до різних національностей

Australia-Australian

Canada-Canadian

Ireland-Irish

New Zealand-New Zealander

South Africa-South African

UK-British

USA-American

 

Вживання артиклів A/The

Впр.5,6 ст.7 SB

Впр.5 ст.7 SB

Скласти речення зі словами

Вивчити країни та національності

5.

Ми у класній кімнаті. Лексика класного вжитку. Кольори навколо нас.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Поважливе ставлення до оточуючих

Colours

Classroom language

TB p.8

Наказовий спосіб дієслів

Впр.7,8 ст.8 SB

впр.Е ст..5 WB Впр.7,8 ст.8 SB

Виконати впр.F-I ст..6-7 WB

6.

Країни світу та національності людей. Діалог при зустрічі. Вчити надавати особисту інформацію.

Розпитує про правила поведінки у світових столицях (гр..від.)

Особливості надання особистої інформації

Vocabulary

TB p.10

The verb To Be

Possessive Adj.(my, your,our)

Question word Where

Впр.1,2 ст.10 SB

Впр.А ст..8 WB

Впр.В ст..8 WB

7.

Знайомство та заповнення особистих даних. Вживання дієслова To Be. Виконання вправ.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Особливості надання особистої інформації

Vocabulary

TB p.10

The verb To Be

Possessive Adj.(my, your,our)

Question word Where

Впр.5 ст.11 SB

Впр.4,6  ст.11 SB

Впр.C-D ст..9 WB

Писати

Впр.E-F ст..9 WB

8.

Родинний бізнес. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Опрацювання тексту.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Мова як найважливіший засіб спілкування

Vocabulary

TB p.12

The verb To Be

Possessive Adj.

Впр.1,2 ст.12 SB

Впр.A ст..10 WB

Вивчити професії

9.

Професії членів моєї родини. Вживання присвійних прикметників. Виконання вправ.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Особливості надання особистої інформації

Vocabulary

TB p.12

The verb To Be

Possessive Adj.

Впр.3 ст.13 SB

Впр.В ст..10 WB

Впр.С,D ст..11 WB

Написати речення

Впр.Е ст..11 WB

10.

Фрази-привітання. Дні тижня, години. Вчити учнів називати час по годиннику.

Розповідає про доцільне використання часу  (підпр. та фін. гр..)

Особливості привітань

Часові пояси

Vocabulary

TB p.14

Числівники

Години

Впр.1 ст.14 SB

Впр.A ст..12 WB

Скласти речення

Впр.В ст..12 WB

11.

Годинник. Складання діалогів на розуміння дати і часу. Робота в парах.

Розповідає про доцільне використання часу  (підпр. та фін. гр..)

Особливості привітань

Часові пояси

Vocabulary

TB p.14

Числівники

Години

Впр.2,3 ст.15 SB

Впр.4 ст.15 SB

Виконати впр.С,D ст..12 WB

12.

Музичні уподобання підлітків. Музичні інструменти та стилі. Читання та опрацювання тексту.

Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття (зд. і без.)

Толерантне ставлення до уподобань оточуючих

Vocabulary

TB p.16

Запитання з What? Who?

Впр.1,2 ст.16 SB

Впр.A ст..13 WB

Вивчити назви музичних інструментів та стилів

13.

Музичні уподобання моїх друзів. Вчити учнів робити опитування та заповнювати результати досліджень.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Толерантне ставлення до уподобань оточуючих

Vocabulary

TB p.16

Запитання з What? Who?

Впр.3,4 ст.17 SB

Впр.5 ст.17 SB

Виконати впр.В,С ст..13 WB

14.

Шкільні предмети. Вчити учнів брати та давати інтерв’ю про улюблені предмети.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Великі літери на письмі

Шкільні предмети

Дієслово To Be

Впр.1,3 ст.18 SB

Впр.2 ст.18 SB

Впр.A ст..14 WB

Скласти речення

Впр.В ст..14 WB

15.

Лист про себе. Вживання великих літер на письмі. Написання листа.

Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.)

Великі літери на письмі

Шкільні предмети

Дієслово To Be

Впр.4 ст.19 SB

Впр.4 ст.19 SB

впр.С ст..14 WB

Виконати

впр. D,E ст..14 WB

16.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

17.

Шкільні предмети, люди та національності. Вживання дієслова To Be. Виконання граматичних вправ.

Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Країни і національності

Люди

Шкільні предмети

Час

Привітання

Спорт

The verb To Be

Possessive Adj.

Визначення правильності або неправильності тверджень

Впр.А,В ст..20 SB

Впр.А,В ст..16 WB

Писати впр.С ст..16 WB

18.

Час. Орієнтування по годиннику. Вживання запитальних слів Who, How, What, Where. Виконання вправ.

Розповідає про доцільне використання часу  (підпр. та фін. гр..)

Формування навичок самоконтролю

Країни і національності

Люди

Шкільні предмети

Час

Привітання

Спорт

The verb To Be

Possessive Adj.

Впр.G ст..17 WB

Впр.С-F ст..20 SB

Впр.D ст..16 WB

Виконати впр.E,F ст..17 WB

19.

Мій улюблений шкільний предмет. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Шкільні предмети

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

20.

Мій улюблений шкільний предмет. Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Шкільні предмети

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

21.

Шкільне  життя. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  свої уподобання та проведення вільного часу.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Шкільні предмети

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

22.

Шкільне життя. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

Тема: Я, моя сім’я та друзі

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

23.

Особисті речі. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання коміксу.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Vocabulary

TB p.22

Дієслово Have Got

Впр.1,2 ст.22 SB

Впр.А ст..18 WB

Вивчити слова

24.

Що у мене є. Вживання дієслова Have Got. Виконання вправ. Вчити розповідати про особисті речі.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Vocabulary

TB p.22

Дієслово Have Got

Впр.4 ст.23 SB

Впр.В,С ст..18 WB

Писати

Впр.D,E ст..19 WB

25.

Предмети одягу та аксесуари. Одяг відомої актриси. Читання тексту та виконання завдання.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Особливості різних стилів одягу

Vocabulary

TB p.24

Займенники These/Those

Множина іменників

Вимова закінчень множини

Впр.1,2 ст.24 SB

Впр.А ст..20 WB

Вивчити слова та підготуватися до диктанту

26.

Опис предметів одягу. Що кому належить. Вчити учнів описувати одяг людей.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Особливості різних стилів одягу

Vocabulary

TB p.24

Займенники These/Those

Множина іменників

Вимова закінчень множини

Впр.4,5  ст.25 SB

Впр.3,6  ст.25 SB

Впр.В ст..20 WB

Впр.С ст..21 WB

Виконати впр.D,E ст..21 WB

27.

Домашні улюбленці. Загублена тварина. Вчити учнів ідентифікувати, називати та описувати тварин.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.)

Особливості поведінки під час мовних ігор

Vocabulary

TB p.26

Множина іменників

Присвійний відмінок іменників

Впр.1,2 ст.26 SB

Впр.А ст..22 WB

Доповнити речення

Впр.В ст..22 WB

28.

Частини тіла тварини. Вчити учнів описувати та розповідати про улюблену тварину.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.)

Особливості поведінки під час мовних ігор

Vocabulary

TB p.26

Множина іменників

Присвійний відмінок іменників

Впр.3 ст.27 SB

Впр.4,5 ст.27 SB

Впр.С ст..23 WB

Виконати впр.D,E ст.23WB

29.

Талант шоу. Читання та опрацювання тексту. Вчити розповідати про таланти та здібності.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.28

Дієслово Can

Впр.1,2 ст.28 SB

Впр.А ст..24 WB

Вивчити слова

30.

Здібності та уміння. Вчити учнів описувати власні уміння. Вживання дієслова Can.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.28

Дієслово Can

Впр.3 ст.29 SB

Впр.4,5 ст.29 SB

Впр.В ст..24 WB

Скласти речення впр.С ст..24 WB

31.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

32.

Зовнішність людини. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Вчити описувати зовнішній вигляд.

Пояснює необхідність догляду за зовнішністю, наводить приклади з власного досвіду (ек.без.)

Особливості вживання прикметників

Vocabulary

TB p.30

Слова-зв’язки  And/But

Порядок прикметників

Впр.1,2 ст.30 SB

Впр.3 ст.30 SB

Писати

Впр.А ст..25 WB

33.

Опис зовнішності найкращого друга. Вживання слова-зв’язки  And/But. Написання розповіді про друга.

 

Пояснює необхідність догляду за зовнішність, наводить приклади з власного досвіду (ек.без.)

Особливості вживання прикметників

Vocabulary

TB p.30

Слова-зв’язки  And/But

Порядок прикметників

Впр.3 ст.31 SB

Впр.В,С ст..25 WB

Скласти розповідь про друга

34.

Зовнішність. Вживання структури Have got. Виконання вправ з граматики.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Родина

Зовнішність

Відомі люди

Особисті речі

Тварини

Присвійний відмінок

Присвійні і вказівні займенники

Множина іменників

Дієслово Can

прикметники

Впр.А ст.32 SB

Впр.В,С ст..32 SB

Виконати Впр.D ст..32 SB

35.

Особисті речі. Вживання присвійних та вказівних займенників, множини іменників. Виконання вправ.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Родина

Зовнішність

Відомі люди

Особисті речі

Тварини

Присвійний відмінок

Присвійні і вказівні займенники

Множина іменників

Дієслово Can

прикметники

Впр.F,G Ст..27 WB

Впр.A-E ст..27-28 WB

Письмово впр.E,F ст..32 SB

36.

Мій домашній улюбленець. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Тварини

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

37.

Мій домашній улюбленець. Презентація та захист проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Тварини

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

38.

Відомі люди сьогодення. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  відомих людей.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Шкільні предмети

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

39.

Музичні інструменти країн світу. Музика та стилі музики. Читання та опрацювання тексту.

Наводить приклади впливу на здоров’я і самопочуття (зд. І без.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

музика

 

Впр.А,В,С ст..33 SB

Впр.А,В,С ст..33 SB

Написати про улюблений стиль музики

40.

Роль музики у світі. Вчити учнів розповідати про музичні інструменти різних країн. Прослуховування пісні.

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

музика

 

Song ст.34 SB

Діалогічне мовлення учнів

Написати про улюблений музичний інструмент

41.

Я, моя сім’я і друзі. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

Тема: Повсякденне життя

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

42.

Щоденні справи та ритуали. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (зд. І без.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.36

Present Simple твердження

Прийменники часу

Вимова закінчень 3-ї особи однини

Впр.1,2 ст.36 SB

Впр.А ст..28 WB

Вивчити слова

43.

Опис щоденних справ. Коли і що я роблю. Вчити учнів обговорювати повсякденні дії, звички, позашкільну активність.

Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.36

Present Simple твердження

Прийменники часу

Вимова закінчень 3-ї особи однини

Впр.3,4 ст.37 SB

Впр.3,4 ст.37 SB

Впр.В,С ст..28-29 WB

Писати впр.D,E ст..29 WB

44.

Спорт у житті людини. Читання та опрацювання тексту. Вчити висловлювати власну думку.

Визначає власні спортивні уподобання і потреби (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.38

Present Simple загальні запитання і заперечення

Впр.1,2 ст.38 SB

Впр.А ст..30 WB

Вивчити слова та підготуватися до диктанту

45.

Обговорення улюбленого спорту. Складання діалогів по темі. Вживання Present Simple загальних запитань і заперечень.

Обговорює вплив занять спортом на здоров’я людини (зд. І без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.38

Present Simple загальні запитання і заперечення

Впр.3,4 ст.39 SB

Впр.В,С ст..30 WB

Писати впр.D,E ст..31 WB

46.

Дослідження про заняття у вільний час. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (ек.без.)

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Vocabulary

TB p.40

Present Simple загальні запитання і заперечення

Впр.1,2 ст.40 SB

Впр.А ст..32 WB

Вивчити нові слова

47.

Що я роблю протягом тижня. Мій план занять. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (ек.без.)

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Vocabulary

TB p.40

Present Simple загальні запитання і заперечення

Впр.3,4 ст.41 SB

Впр.5 ст.41 SB

Впр.В ст..32 WB

Писати впр.С,Dст.32 WB

48.

Домашні обов’язки підлітків. Читання тексту. Вчити обговорювати домашні обов’язки.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині (гр..від.)

Особливості побудови речень

Vocabulary

TB p.42

Прислівники частоти

Впр.1,2 ст.42 SB

Впр.А ст..33 WB

Скласти речення з новими словами

49.

Робота по дому. Вчити описувати обов’язки і частоту їх виконання. Вживання прислівників частоти.

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини (гр..від.)

Особливості побудови речень

Vocabulary

TB p.42

Прислівники частоти

Впр.3,4 ст.43 SB

Впр.5 ст.43 SB

Впр.В ст..33 WB

Писати впр.С,Dст.34 WB

50.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

51.

Дозвілля, хобі та захоплення. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Опрацювання прослуханого тексту.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.44

Прислівники частоти

Порядок слів у реченні

Впр.1,2 ст.44 SB

Впр.А ст..35 WB

Письмово

Впр.В ст..35 WB

52.

Опис одного дня. Вчити обговорювати дозвілля та захоплення. Правильний порядок слів у реченні.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.44

Прислівники частоти

Порядок слів у реченні

Впр.3 ст.45 SB

Впр.С ст..35 WB

Написати розповідь по темі

53.

Дозвілля, хобі та домашні обов’язки. Вживання прислівників частоти. Виконання письмових вправ.

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Позашкільна активність

Музика

Музичні інструменти

Домашні обов’язки

Дозвілля

Хобі

Present Simple

Прийменники часу

Прислівники частоти

Like, love, enjoy, hate+іменник/-ing

Впр.А ст.46 SB

Впр.В-Е ст.46 SB

Доповнити діалог впр.Fст.46 B

54.

Мої захоплення. Читання тексту з метою пошуку інформації. Виконання вправ.

Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Позашкільна активність

Музика

Музичні інструменти

Домашні обов’язки

Дозвілля

Хобі

Present Simple

Прийменники часу

Прислівники частоти

Like, love, enjoy, hate+іменник/-ing

Впр.G ст..37 WB

Впр.А-D ст.36 WB

Письмово впр.E,F ст..37 WB

55.

Мої обов’язки по дому. Допомога батькам. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

56.

Мої обов’язки по дому. Допомога батькам. Презентація та захист проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

57.

Що я роблю у вільний час. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  відомих людей.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Позашкільна активність

Музика

Музичні інструменти

Домашні обов’язки

Дозвілля

Хобі

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

58.

Повсякденне життя. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

Тема: Рідне місто, моє помешкання

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

59.

Відомі будівлі світу. Приміщення у будинку. Читання та опрацювання тексту.

Обговорює розмаїття культурної спадщини (гр..від.)

Відомі будівлі світу

Будинок і домівка

Vocabulary

TB p.48

There is/there are

Впр.1,2 ст.48 SB

Впр.А ст..38 WB

Вивчити нові слова

60.

Будинок і домівка. Вживання There is/there are у реченнях. Виконання вправ.

Визначає орієнтовну вартість утримання будинку (підпр. та фін.гр)

Відомі будівлі світу

Будинок і домівка

Vocabulary

TB p.48

There is/there are

Впр.3,4 ст.49 SB

Впр.5 ст.49 SB

Впр.А,В,С ст..38 WB

Писати впр.D-F ст.39 WB

61.

Розташування будинків. Вживання прийменників місця. Ознайомлення учнів з лексикою теми.

Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.)

Правила ведення телефонних розмов

Vocabulary

TB p.50

Артиклі

Прийменники місця

Впр.1,2 ст.50 SB

Впр.А ст..40 WB

Доповнити речення

Впр.В ст..40 WB

62.

Інтер’єр. Меблі. Вживання артиклів. Вчити учнів описувати кімнати. Розвиток вмінь роботи в парах.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Правила ведення телефонних розмов

Vocabulary

TB p.50

Артиклі

Прийменники місця

Впр.3,4 ст.51 SB

Впр.5,6 ст.51 SB

Впр.С,D ст..41 WB

Писати впр.Е,F ст.41 WB

63.

Споруди у місті, де я живу. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Розвиток вмінь аудіювання.

Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.)

Ввічливі прохання

Vocabulary

TB p.52

Дієслово Can

Object personal pronouns

Впр.1,2 ст.52 SB

Впр.А ст..42 WB

Скласти речення з новими словами

64.

Моє місто. Вживання ввічливих прохань. Виконання вправ з Object personal pronouns.

Наводить приклади свого внеску в життя громади (гр..від.)

Ввічливі прохання

Vocabulary

TB p.52

Дієслово Can

Object personal pronouns

Впр.3,4,5 ст.53 SB

Впр.В,С ст..42 WB

Впр.D,E ст..43 WB

Писати

впр.F ст.43 WB

65.

Правила поведінки у громадських місцях. Вживання Must, Mustn’t у реченнях. Виконання вправ.

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Розуміти вуличні покажчики, знаки

Vocabulary

TB p.54

Must

Вимова слів з німими літерами

Впр.1 ст.54 SB

Впр.2 ст.55 SB

 

Впр.А ст..44 WB

Скласти речення з Must, Mustn’t

66.

Знаки, покажчики, нотатки. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів. Вимова слів з німими літерами.

Пояснює правила поведінки у громадських місцях (гр..від.)

Розуміти вуличні покажчики, знаки

Vocabulary

TB p.54

Must

Вимова слів з німими літерами

Впр.3,4,5 ст.55 SB

 

Впр.В,С ст..44 WB

Написати правила

Впр.6 ст.55 SB

 

67.

Мій дім, моя квартира. Вживання порядкових числівників. Розвиток вмінь аудіювання.

Визначає орієнтовну вартість утримання будинку (підпр. та фін.гр)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.56

Порядкові числівники

Впр.1,2 ст.56 SB

Впр.А ст..45 WB

Доповнити речення

Впр.В ст..45 WB

68.

Інтер’єр та меблі. Вчити учнів описувати помешкання. Робота в парах, вчити опитувати друзів.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.56

Порядкові числівники

Впр.3 ст.57SB

Впр.С,D ст..45 WB

Скласти опис свого будинку

69.

Кімнати, меблі та домашні прилади. Вживання прийменників місця та артиклів. Виконання вправ з граматики.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Таланти і здібності

Місто

Визначні місця

Кімнати

 

Артиклі

Прийменники місця

There is/there are

Can, Must

Let’s

Впр. А,В ст.58 SB

Впр. С-G ст.58 SB

Доповнити діалог

Впр.H ст..58 SB

70.

Опис будинків та місця їх розташування. Читання тексту та виконання завдання. Вживання Can, Must у реченнях.

Оцінює інфраструктуру власної громади (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Таланти і здібності

Місто

Визначні місця

Кімнати

 

Артиклі

Прийменники місця

There is/there are

Can, Must

Let’s

Впр.F-G ст..47 WB

Впр.А-D ст..46 WB

Скласти речення Впр.Е ст..47 WB

71.

Мій дім, моя квартира. Активізація знань вивченої граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

The verb To Be

 

Тестові завдання

Тестові завдання

Повторити правила

72.

Будинок моєї мрії. Презентація та захист проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

73.

Місце, де я живу. Контроль аудіювання. Виконання завдань по прослуханому.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Місто

Кімнати

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

74.

Життя британських підлітків. Ознайомлення учнів з різноманітністю подій у житті підлітків за кордоном.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Місто

Кімнати

The verb To Be

 

Впр. А ст.59 SB

Впр. А ст.59 SB

Діалогічне мовлення учнів

Переказ тексту

75.

Щоденні справи. Контроль письма. Виконання письмових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Місто

Кімнати

The verb To Be

 

Впр. В ст.60 SB

Тестові завдання

Повторити слова

76.

Мій дім, моя квартира. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про своє помешкання.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити назви кімнат

77.

Контроль читання. Прочитання текстів та виконання письмових тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

Читання текстів

 

Дочитати текст

78.

Щоденні справи. Прослуховування та опрацювання пісні.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Меблі

Домашні прилади

Будівлі

Місто

Кімнати

 

Впр.В ст..60

 

Підготуватися до контролю говоріння

79.

Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

80.

Мої плани на зимові канікули. Активізація вивчених ЛО в активному мовленні.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

 

 

 

 

 

Повторити вивчені пісні

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глушенко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
546
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку