Календарно - тематичне планування з математики 2 клас IIсеместр.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з математики за підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко ( за програмою О.Савченко ) на IIсеместр ( 4 години на тиждень) для 2 класу .
Перегляд файлу

 

МАТЕМАТИКА

За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко

(4 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Сторінка підручника

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

65

Додавання і віднімання чисел виду 53+3 , 53+7 , 14-6, 20-6 .

 

С. 63

66

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. Обчислення значень виразів .

 

С. 64

67

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Розв’язування задач.

 

С. 65

68

Додаємо і віднімаємо  числа з переходом через розряд. Розв’язування задач.

 

С. 66

69

Розв’язуємо задачі , які містять відношення різницевого порівняння . Обчислення значень виразів.

 

С. 67

70

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язування задач частинами .

 

С. 68

71

Розв’язуємо задачі .

 

С. 69

72

Розв’язуємо задачі . Обчислення значень виразів двома способами .

 

С. 70

73

Додаємо і віднімаємо , застосовуючи прийом округлення .Розв’язування задач.

 

С. 71

74

Обчислюємо різними способами.Розв’язування задач .

 

С. 72

75

Досліджуємо кут. Одержуємо прямий кут. Розпізнавання г/ф .

 

С. 73 - 74

76

Досліджуємо прямокутник .

 

С. 75

77

Досліджуємо прямокутник . Розв’язування задач .

 

С. 76

78

Досліджуємо квадрат . Обчислення значень виразів зі змінною .

 

С. 77

79

Вивчаємо периметр прямокутника.

 

С.78

80

Розв’язуємо задачі.

 

С. 79 - 80

81

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 4.

 

 

82

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо коло. Розв’язування задач.

 

С. 81

83

Досліджуємо коло і круг.Обчислення значень виразів зі змінною.

 

С. 82

84

Шукаємо шлях розв’язування задач. Доповнення рівностей.

 

С. 83

85

Додаємо і вінімаємо числа частинами.

 

С. 84

86

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язування задачі двома способами.

 

 

С. 85

87

Розв’язуємо задачі. Обчислення значень виразів.

 

С. 86

88

Додаємо і віднімаємо числа частинами.Розв’язування задач.

 

С.87

89

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

 

С. 88

90

Розв’язуємо задачі на знаходження суми.

 

С. 89

91

Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за  сумою двох чисел.

 

С. 90

92

Розв’язуємо задачі на знаходження суми.

 

С. 91

93

Досліджуємо задачі. Обчислення значень виразів.

 

С.92

94

Додаємо івіднімаємо двоцифрові числа порозрядно.

 

        С.93

 

95

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

 

С.94

96

Досліджуємо задачі.

 

С.95

97

Досліджуємо задачі.Обчислення значення виразів.

 

С.96

98

Порівнюємо математичні вирази.

 

С.97

99

Використовуємо в обчисленнях прийом округлення.

 

С.98

  100

Додаємо і віднімаємо різними способами.

 

С.99

  101

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини.

 

С.100

102

Перевіряємо додавання і віднімання.

 

С. 101

  103

Перевіряємо свої досягнення.Діагностувальна робота № 5

 

С. 102

104

Аналіз діагностувальної роботи.Досліджуємо суму однакових доданків.

 

С. 103

105

Досліджуємо різницю кількох однакових чисел.

 

С. 104

106

Додаємо і віднімаємо однакові числа.Розв’язуємо задачі. Побудова відрізків.

 

С. 105-106

107

Знайомимось із арифметичною дією множення.

 

     С.107

108

Знайомимось з арифметичною дією ділення.

 

С. 108

109

Знайомимось із математичними діями: добуток і частка.

 

С. 109

110

Вивчаємо назви компонентів і результати дій множення та ділення.

 

С. 110

111

Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.

 

С. 111

112

Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення.

 

С. 112

113

Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.

 

С. 113

114

Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.

 

С. 114

115

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна  робота № 6.

 

     

116

Аналіз діагностувальної роботи. Вивчаємо ділення на рівні частини.

 

С. 115

117

Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.

 

С. 116

118

Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2.

 

С. 117 - 118

119

Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі.

 

С. 119

120

Розв’язуємо задачі на знаходження суми.

 

      С.120

121

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник.

 

С. 121

122

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3.

 

С.122-123

123

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці.

 

С. 124

124

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння.

 

С. 125

125

Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.

 

      С.126

126

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 7.

 

 

127

Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

 

С. 127

128

Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів.

 

С. 128

129

Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.

 

С. 129

130

Розв’язуємо складені задачі.

 

С. 130

131

Вивчаємо кратне порівняння.

 

С. 131

132

Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю множення на 6.

 

С. 132

133

Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння.

 

      С.133

134

Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.

 

С. 134

135

Перевіряємо множення та ділення.

 

      С.135

136

Досліджуємо таблиці множення числа 8 та 9: таблиці ділення на 8 . на 9.

 

      С.136

137

Повторюємо вивчене .

 

      С.137

 138

Повторюємо вивчене.

 

      С.138

139

Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота№ 8.

 

      С.139

140

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Готра Євгенія
    Дякую за вашу працю!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
2735
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку