МАТЕМАТИКА
За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко
(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Сторінка підручника |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 |
|||
65 |
Додавання і віднімання чисел виду 53+3 , 53+7 , 14-6, 20-6 . |
|
С. 63 |
66 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. Обчислення значень виразів . |
|
С. 64 |
67 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Розв’язування задач. |
|
С. 65 |
68 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Розв’язування задач. |
|
С. 66 |
69 |
Розв’язуємо задачі , які містять відношення різницевого порівняння . Обчислення значень виразів. |
|
С. 67 |
70 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язування задач частинами . |
|
С. 68 |
71 |
Розв’язуємо задачі . |
|
С. 69 |
72 |
Розв’язуємо задачі . Обчислення значень виразів двома способами . |
|
С. 70 |
73 |
Додаємо і віднімаємо , застосовуючи прийом округлення .Розв’язування задач. |
|
С. 71 |
74 |
Обчислюємо різними способами.Розв’язування задач . |
|
С. 72 |
75 |
Досліджуємо кут. Одержуємо прямий кут. Розпізнавання г/ф . |
|
С. 73 - 74 |
76 |
Досліджуємо прямокутник . |
|
С. 75 |
77 |
Досліджуємо прямокутник . Розв’язування задач . |
|
С. 76 |
78 |
Досліджуємо квадрат . Обчислення значень виразів зі змінною . |
|
С. 77 |
79 |
Вивчаємо периметр прямокутника. |
|
С.78 |
80 |
Розв’язуємо задачі. |
|
С. 79 - 80 |
81 |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 4. |
|
|
82 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо коло. Розв’язування задач. |
|
С. 81 |
83 |
Досліджуємо коло і круг.Обчислення значень виразів зі змінною. |
|
С. 82 |
84 |
Шукаємо шлях розв’язування задач. Доповнення рівностей. |
|
С. 83 |
85 |
Додаємо і вінімаємо числа частинами. |
|
С. 84 |
86 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Розв’язування задачі двома способами.
|
|
С. 85 |
87 |
Розв’язуємо задачі. Обчислення значень виразів. |
|
С. 86 |
88 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами.Розв’язування задач. |
|
С.87 |
89 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
|
С. 88 |
90 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
|
С. 89 |
91 |
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
|
С. 90 |
92 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
|
С. 91 |
93 |
Досліджуємо задачі. Обчислення значень виразів. |
|
С.92 |
94 |
Додаємо івіднімаємо двоцифрові числа порозрядно. |
|
С.93 |
|
|||
95 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
|
С.94 |
96 |
Досліджуємо задачі. |
|
С.95 |
97 |
Досліджуємо задачі.Обчислення значення виразів. |
|
С.96 |
98 |
Порівнюємо математичні вирази. |
|
С.97 |
99 |
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення. |
|
С.98 |
100 |
Додаємо і віднімаємо різними способами. |
|
С.99 |
101 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини. |
|
С.100 |
102 |
Перевіряємо додавання і віднімання. |
|
С. 101 |
103 |
Перевіряємо свої досягнення.Діагностувальна робота № 5 |
|
С. 102 |
104 |
Аналіз діагностувальної роботи.Досліджуємо суму однакових доданків. |
|
С. 103 |
105 |
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. |
|
С. 104 |
106 |
Додаємо і віднімаємо однакові числа.Розв’язуємо задачі. Побудова відрізків. |
|
С. 105-106 |
107 |
Знайомимось із арифметичною дією множення. |
|
С.107 |
108 |
Знайомимось з арифметичною дією ділення. |
|
С. 108 |
109 |
Знайомимось із математичними діями: добуток і частка. |
|
С. 109 |
110 |
Вивчаємо назви компонентів і результати дій множення та ділення. |
|
С. 110 |
111 |
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. |
|
С. 111 |
112 |
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. |
|
С. 112 |
113 |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. |
|
С. 113 |
114 |
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. |
|
С. 114 |
115 |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 6. |
|
|
116 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вивчаємо ділення на рівні частини. |
|
С. 115 |
117 |
Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. |
|
С. 116 |
118 |
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2. |
|
С. 117 - 118 |
119 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі. |
|
С. 119 |
120 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
|
С.120 |
121 |
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. |
|
С. 121 |
122 |
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3. |
|
С.122-123 |
123 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. |
|
С. 124 |
124 |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння. |
|
С. 125 |
125 |
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4. |
|
С.126 |
126 |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота № 7. |
|
|
127 |
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
|
С. 127 |
128 |
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів. |
|
С. 128 |
129 |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. |
|
С. 129 |
130 |
Розв’язуємо складені задачі. |
|
С. 130 |
131 |
Вивчаємо кратне порівняння. |
|
С. 131 |
132 |
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю множення на 6. |
|
С. 132 |
133 |
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння. |
|
С.133 |
134 |
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. |
|
С. 134 |
135 |
Перевіряємо множення та ділення. |
|
С.135 |
136 |
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та 9: таблиці ділення на 8 . на 9. |
|
С.136 |
137 |
Повторюємо вивчене . |
|
С.137 |
138 |
Повторюємо вивчене. |
|
С.138 |
139 |
Перевіряємо свої досягнення. Діагностувальна робота№ 8. |
|
С.139 |
140 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|