Календарно - тематичне планування з німецької мови зі змістовими лініями до підручника М. М. Сидоренко , О. А. Палій " Німецька мова Deutsch 5 " ( Київ " Грамота " 2018 ) на 2 - семестр за новою програмою.
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови у 5 – А , 5 – Б класах
Ніжинської ЗОШ I – III ступенів № 7
1 семестр 2018 – 2019 н . р .
Учитель Жимань Людмила Іванівна
Програма : “ Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 -9 класи “ , К , 2017 р .
Підручник : Німецька мова Deutsch ( das 1 . Unterrichtsjahr die 5 . Klasse ) 5 авт . М . М . Сидоренко , О . А . Палій ( Київ “ Грамота “ 2018 )
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||
1 |
|
Guten Tag ! Hallo , Kinder! ( Добрий день ! ) |
Формулює правила безпеки онлайн - спілкування |
Пояснює необхідність ситуативногоспілкування |
|
|
Звуки : ( a) , ( a’ ) , ( d ) , ( t ) , ( o : ) , ( m ) , ( n ) . Пісня : « Guten Tag ! « |
Guten Tag ! Guten Morgen ! Guten Abend ! Gute Nacht ! Wie heisst du ? – Ich heisse Anna. Ich bin Ada. Woher bist du ? Ich bin aus der Ukraine. |
Ocобові займенники : ich , du , дієслова seine у 1 – й і 2 – й особах однини. |
Вітання. Питальні та розповідні речення. Впр. 4 , ст. 8 |
Букви : A a , D d, O o , M m , N n . Cлова. |
Букви |
Писати букви . Вивчити фрази . Впр. 5 ( с ) заповнити табличку ст. 9 |
2 |
|
Wie geht’ s ? ( Як справи ? ) |
|
Готовність брати участь у іншомовному спілкуванні |
|
|
Звуки : ( е) , ( і ) , ( s ) , ( і : ) , ( z ) , ( t ) , ( h ) , ( ei ) . Пісня : «Hallo !» |
Wie geht s ? Klasse! Super! Prima ! Gut !Es geht schlecht. Woher kommst du? Ich komme aus Berlin. Sehr angehnem ! |
Дієслова зв язки ist , sind . Відмінювання дієслів |
Знайомство. Питальні та розповідні речення. Впр. 1 ( в ) , 2 ( в ) , ст. 10. |
Букви I i , E e , H h , S s , T t , слова впр. 8 , ст. 13 . |
Букви впр. 5 , ст. 5 ст . 12 |
Впр. 1 , ст. 13 . Заповнити табличку . Впр. 2 . Записати слова. |
3 |
|
Ich wohne in Berlin. Я живу в Берліні ) . |
|
|
|
|
Звуки : , ( ( s ) , ( k ) , ( m ) , ( b ) . Пісенька “ Eins , zwei , Polizei “ . |
Wo wohnst du ? – Ich wohne in … eins , zwei , drei , vier , funf , sechs , sieben , acht , neun , zehn , elf , zwolf |
Закінчення дієслів в 1 та 3 – й особі однини . |
Питальні та розповідні речення . Впр . 1 ( А ) , ст . 14 . Пісня |
Слова , короткі речення . Впр. 8 , ст . 15 , впр . 2 , ст . 16 |
Букви , слова впр . 7 ст . 15 . Впр . 2 ( в ) , ст . 16 |
Вивчити фрази , навчитися читати слова . Впр . 1 , ст . 16 |
4 |
|
Wer ist das ? ( Хто це ? ) |
|
|
|
|
Звуки : ( r ) , ( v ) , ( b ) , ( g ) . |
Wer ist das ? – Das ist … Wie alt bist du? ich bin 11 . Sie ist auch 11 . |
Питальне речення з питальним словом Wer ? Порядок слів у питальному , розповідному реченнях . Числівники від 1 до 12. |
Діалоги впр. 2 ( а ) , 5 ( а ) , ст . 18 |
Букви , слова . Впр . 4 ( а ) , ст .18 ; впр .7 ст. 19 . |
Букви , слова . Впр . 1 (а ) , ст .20 . |
Записати популярні українські імена . Впр . 2 , ст .20 |
5 |
|
Das bin ich (Це я ) |
|
Толерантність у спілкуванні з іншими |
|
|
Звуки : ( p ) , ( l ) , ( f ) , ( c ) , ( k ) , ( h ) . Пісенька : “ Eins , zwei , buntes Ei “ |
Nein . Entschuldigung . Bitte . Macht nichts . Wie heisst du ? Woher kommst du ? Wer ist das ?Wo wohnst du ? |
Заперечні речення nein . Порядок слів у заперечному реченні . Питальні речення з питальними словами : Wie ? Woher ? Wer ? Wo ? |
Питальні речення та розповідні речення . впр . 2 , 3 ( в ) ст .21 |
Діалоги впр . 3 ( в ) , ст . 21 ; впр .5 ( а ) , ст . 22 ; впр . 2 ( в ) , ст .23 |
Букви : P p , L l , F f , C c , ck , ch . Впр . 2 ( А ) , ст . 23 |
Впорядкувати речення з питальними словами : впр . 1 , ст . 23 |
6 |
|
Du und ich . ( Ти і я ) |
|
|
|
|
Звукосполучення. Інтонація речень . Впр. 2 ( а ) ст. 24 |
Повторення вивченої лексики . |
Питальні речення з питальними словами та без них . Стверджувальні та заперечні речення . |
Діалог . Впр . 1 ( а ) , 2 ( а ) , ст .24 |
Букви , слова та речення . Впр .6 , ст .26 |
Букви та буквосполучення . Слова з вивченими буквами . Впр . 5 ( в ) , ст .25 |
Впр .6 , ст . 26 . Навчитися читати , заповнити табличку . Підготуватися до тесту . |
7 |
|
Тест . Виконання лексико –граматичних вправ . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу . |
8 |
|
Meine Famlie. Das ist eine Familie . ( Це сім я ). |
Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Пісенька “ Auf die Frage “ |
Die Eltern , der Vater , die Mutter , die Grosseltern , der Opa , die Oma , das Kind , der Sohn , die Tochter , die Geschwister ,der Bruder , die Schwester |
Означений артикль. Особові займенники er , sie , es , sie . Однина і множина іменників . Рід . Wessen ? Родовий відмінок іменників. |
Пісня «Die Familie « . Впр . 1 ( а ) , ст . 34 |
Впр. 2 , ст .35 , впр . 4 ( в ) , ст .35 |
Нові слова .Впр .4 ( а ) , 35 |
Навчитися читати слова , текст. Впр. 1 ( а ) , ( в ) ст. 36 .Доповнити речення впр . 2 ( а ) , ст.36 |
9 |
|
Wie ist der Mensch ? ( Яка людина ?) |
|
Толерантність у спілкуванні з іншими |
|
|
Повторення вивчених звуків . Наголос . Віршик « « . Інтонація вірша , вимова приголосних . |
Jung , alt , klein, gross , lustig , traurig , gut , bose , nett , mutig , klug . Wer ist das? Wie bin ich ? |
Антоніми . Прикметники . Питальні речення . |
Пісенька « Die Familie « |
Нові слова , впр .1 ( в ) , ст .37 -38 |
Нові слова і вирази . Речення про свою сім ю . Впр .1 , ст .39 |
Ставити запитання до речень . Впр .2 , ст.39 |
10 |
|
Was macht Erika ? – Sie lernt. (Що робить Єріка ? Вона вчиться) . |
|
|
|
|
Німецькі прізвища . Впр . 2 ( в ) , ст . 40 |
Lernen , singen , rennen , tanzen , basteln ; Was macht Anna ? - Sie tanzt. |
Закінчення дієслів теперішнього часу 1 , 2 , 3 особа однини . |
Діалог ст .40 впр . 2 ( а ) |
Нові слова . Впр .2 ( с ) , ст .41 |
Впр .1 ( с ) , ст .40 . Слова , вирази |
Доповнити речення впр . 1 , ст .41 . Поставити запитання до речень . Впр .2 , ст .41 |
11 |
|
Ich male gern (Я охоче малюю ). |
|
Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення |
|
|
Римування впр .1 ( а ) , ст .42 ; вимова слів , інтонація |
Malen , turnen, spielen , springen , ich male gern . |
Розповідні та питальні речення в теперішньому часі . |
Впр. 2 (а ) , ( в ) , ст .42 |
Тексти : впр .4 ( в ) , ст .43 |
Нові слова . Складання речень з новими словами. |
Доповнити текст ; записати в зошит . Прочитати текст. Впр .1 , 2 , ст .44 |
12 |
|
Das sind die Eltern. ( Це батьки ) . |
|
|
|
|
Впр. 2 ( а ) , ( в ) , ст .45 . Римування . Вимова числівників. |
Das sind Taras und Erika . Sie spielen . |
Дієслова в 3 – й особі множини. Числівники від 1 – 20 . |
Числівники, тексти . Впр .3 ( а ) , ст .4 – 5 , 4 ( а ) , ст . 45 |
Діалог ст .44 ; впр . 3 ( в ) , 4 ( а ) , ст .45 ; впр .4 ( с ) , ст. 46 |
Нові вирази ; числівники . Впр .2 (в ) , 4 ( а ) , ст .45 |
Виправити помилки і записати в зошит . Впр . 1 ( а ) , ст .46 ; прочитати текст , поставити запитання. |
13 |
|
Das ist mein Vater. (Це мій батько ) . |
|
|
|
|
Римування ст .47 . Складання власних римувань. Вимова Звуків та інтонація речень . Впр .4 ( в ) , ст .48 |
Der Freund , die Freundin , Klavier spielen , mit Murka spielen , mein ( e ) , dein ( e ) , sein ( e ) , ihr ( e ) |
Присвійні займенники. Роди іменників ; число іменників . |
Впр .3 ( а ) , ст .47 ; текст ст .47 |
Впр .1 ( а ) , ст .46 ; впр .1 ( в ) , ст .47 ; впр .3 (а ) , ( в ) , ст .47 ; текст ст .48 |
Нові слова , таблиця ст .47 4 впр .3 ( в ) , ( с ) , ст .47 |
Заповнити таблицю ; записати в зошит ст .49 , впр .1 . Розказати про свою сім ю . |
14 |
|
Singt er ? - Nein , er singt nicht . |
|
|
|
|
Інтонація речень з запереченням nicht . Вимова звуків впр . 2 ,ст .50 |
nicht , aber . Ich singe nicht . – Ich tanze . Nein ich male nicht gern . |
Заперечні речення з запереченням nicht . Порядок слів у цих реченнях . Родовий відмінок іменників . des Kindes , des Madchens |
Текст про дітей . Впр .1 ( в ) , ст .4 - 9 .
|
Впр .4 (а ) , ст .50 ; впр . 5 ( а ) , ст . 51 ; впр . 7 , ст .51 |
Нові вирази . Впр .1 ( с ) , ст.49 |
Розглянути малюнки , прочитати текст . Відредагувати речення . Впр .1 ( а ) . 1 ( в ) , ст .52 |
15 |
|
Das ist meine Familie . |
Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
Вимова числівників . Інтонація речень з числівниками . Впр .2 ( в ) , ст .53 |
Lieben , dis Geschwister, die Schwester, der Bruder , die Freunde, die Eltern |
Порядок слів у розповідному та питальному реченнях . Множина іменників . |
Впр .3 ( а ) , ст .54 ; текст про батьків . |
Впр .2 ( а ) , ст .53 ; впр .4 ( а ) , ст . 55 |
Впр .1 , ст .53 ; впр .3 ( в ) , ст .54 ; впр . 4 ( в ) ,ст .55 |
Заповнити табличку ст .56 ; прочитати лист . Підготуватися до контрольної роботи . |
16 |
|
Тест . Виконання лексико – граматичних вправ . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
Schule. Das Klassenzimmer . Школа . Класна кімната . |
|
Пояснює необхідність навчання у школі . |
|
|
Лексика до теми . Інтонація речень . Наголос у словах . Впр .2 (а ) , ст .64 |
Die Tafel , der Schwamm , die Kreide , der Stuhl , der Lehrertisch , der Bucher schrank , das Fenster , die Schulbank , die Tur , hell |
Множина іменників. Порядок слів у реченні . |
Вірш «links ist das Fenster « . Впр . 1 , ст .64 |
Впр .2 ( а ) , ст .64 ; впр .3 , ( а ) , 4 ( а ) , ст . 65 |
Нова лексика . Впр . 4 ( в ) ст .66 |
Доповнити та записати речення . Впр.4 ( с ) , ст .66 |
18 |
|
Meine Feder tasche . Мій пенал |
|
|
|
|
Впр .1 ( а ) , ст. 66 пісенька - лічилка |
Der Kuli , der Spitzer , der Bleistift , der Filzstift, der Radiergummi , der Pinzel , das Lineal , die Schere , neu , modern , spitz , lang , liegen |
Неозначений артикль іменників в однині та множині . Заперечний займенник kein . |
Впр . 4 , 5 , ст .67 діалоги . |
Слова , вирази . Впр .1 ( в ) , 66 ; Текст « « впр .7 ( а ) , 67 |
Лексичний матеріал до уроку . Впр .8 ( в ) , ст .68 |
Описати свій пенал . Впр . 1 , 2 , ст.68 |
19 |
|
Meine Schultasche Мій портфель |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей . |
Нова лексика . Впр .1 ( а ) , ст .69 |
Die Schulsachen , das Buch , die Farbstifte , das Heft , die Schultasche , das Tagebuch , die Mappe , Die Farbe , das Papier ( das Blatt ) , der Klebstoff , schwer , leicht , suchen , kosten . was kostet … ? |
Множина іменників , повторення числівників . Питальні речення з питальним словами . |
Вірш “ hast du alles mit ? “ впр . 1 ( а ) , ст .69 |
Нова лексика , впр . 2 ( а ) , ст .69 , впр .4 ( а ) , 5 ( а ) , ст . 70 – 71 . |
Нова лексика впр . 3 , ст .70 ; впр .5 ( в ) , ст .71 |
Записати слова у множині . Впр .5 , ст . 71 |
20 |
|
Was hast du? Що ти маєш ? |
|
|
|
Складає перелік необхідних шкільних речей та підраховує витрати |
Впр .1 ( а ) , ст .71 . Інтонація речень . |
haben , brauchen , tut mir leid , wir , ihr , Sie , doch , ich habe ein Lineal , eine Schere . Macht nichts . |
Дієслово мати, відміннювання дієслова за особами в однині першій особі множини. Nom . , Gen . Займенників . |
Впр .1 ( а ), ст .71 . Діалоги . |
Нова лексика ю. Діалог ст . 73 , впр .5 ( а ) . |
Слова до теми . Впр . 1 , ст .71 , речення . |
Доповнити речення , впр .5 ( с ) , ст .73 . |
21 |
|
Die Schule Школа . |
Розуміння важливості екологічної безпеки |
Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення |
|
Розуміє основні поняття « споживача « , « потреба « , « етика « , « етикет « , « бюджет « , « споживання « |
Впр .1 ( а ) , ст .74 . Наголос у нових словах . |
streng , das Lieblingsfach , der Lieblingslehrer |
Утворення складних іменників : |
Лічилка . Впр . 1 ( а ) , ст .74 . |
Впр . 3 ( в ) , ( с ) ст .75 ; впр .2 ( а ) , ст . 74 4 впр . 5 ( а ) , ст 75 . |
Лексичний матеріал . Впр .3 ( в ) , ( с ) , ст . 75 . |
Написати листа за зразком впр .5 9 а ) , ст .75 |
22 |
|
Роби зі мною ! Mach mit ! |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час навчання |
|
|
Впр . 1 ( а ) , ст . 76 . Наголос . Спонукальна інтонація . |
stehen , boxen ,geben , besuchen , der Montag |
Наказовий спосіб дієслів . Спонукальні , окличні речення . |
Вірш “ Schreibe ,schreib !“ |
Впр .1 ( а ) , ст .76 ; впр .6 ( а ) , ст .77 ; впр .7 . ст .78 |
Впр .2 , ст .76 ; впр .6 ( в ) , ст .77 |
Взяти інтерв ю в однокласників . Впр .1 ст .78 |
23 |
|
У школі |
|
Пояснює необхідність навчання у школі |
|
|
Пісня . Чгслівники. Впр .1 ( а ) , ст 79 . |
|
Числівники від 20 до 100 .Порядок слів у реченні . |
Впр .1 ( а ) . ст .79 ; діалоги впр .6 ( а ) . ст .80 |
Впр .1 ( в ) , ст .79 ; впр . 6 ( а ) , ст .80 ; впр .7 ( а ) . ст .81 |
Впр .3 (в ) , ( с ) , ст .80 ; впр .5 , ст .80 . |
Записати про клуби . Впр .1 , 2 , ст .81 . Підготуватися до тесту . |
24 |
|
Тест . Виконання лексико – граматичних вправ . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал . |
25 |
|
Die Jahreszeiten . Es ist Herbst Пори року . Осінь . |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності природи |
Впр . 1 , ст .90 . Лексика до уроку . |
viel zu tun haben , Pilze im Wald suchen , Obst im Garten pflucken ,Beeren sammeln , die Zugvogel ziehen nach Suden , Baume pflanzen , die Sonne scheint , der Himmel , blau , kuhl |
Питальні речення з питальним словом |
Пісня «Jahreszeiten « . Впр .1 , ст .90 |
Впр . 1 , 2 , ст .90 ; впр .5 , ст .9 ( діалог ) впр .6 , ст .92 |
Нова лексика , впр .6 , ст .92 |
Впорядкувати речення . Впр .1 , 2 . ст .93 |
26 |
|
Die Monate Місяці |
|
Обговорює особливості взаємодіє з природою |
|
|
Впр . 1 , ст .93 . Назви місяців – наголос , інтонація в реченні . Впр .2 . ст .94 |
der Januar , der Februar, der Marz , der April , der Mai , der Juni , der Juli , der der August , der September , der Oktober , der November , der Dezember |
Порядок слів у реченні : прямий і зворотній . |
Вірш « Місяці « впр .1 . ст .93 ; впр . 4 ( а 0 . ст .94 |
Впр .1 . ст .93 ; впр .4 ( а ) . ст .94 -95 |
Впр .4 ( в ) , ст . 95 |
Написати ,що ти робиш від січня до грудня |
27 |
|
Herbstfeste Осінні свята |
|
|
|
|
Вірш «Der Herbst » . Лексичний матеріал . |
Das Erntedankfest , der Herbstball , die Kirche , das Gemuse , die Nuss , die Blume , das Brot , die Ausstellung , weihen , der Gast , draussen , |
Питальні речення |
Лист ст .96 ; діалог впр .3 ( а ) , ст .97 |
Впр .1 ( а ) , 2 ( А ) , ст .96 ; впр .4 9в ) , ст . 97 |
Впр .3 ( в ) ; впр . 4 ( с ) , ст 97 |
Доповнити текст ст .98 , впр . 1 |
28 |
|
Der Winter Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
Ричівка “ Am Morgen “ , Інтонація , вимова слів . |
Rodeln , Schi ( Ski ) laufen , die Gluckwunschkarten schreiben , einen Schneemann bauen , eine Schneeballschlacht machen , Schlittschuh laufen , der Schlitten der Silvester , der Nikolaustag , wenig , viel |
Відмінювання дієслів за особами в однині та множині . |
Впр. 1 , ст .98 ; діалог впр .7 ( а ) , ст .100 |
Впр .1 , ст .98 , впр .4 ( с ) , ст .100 впр . 7 ( А ) |
Впр .8 ( с ) , ст .100 ; впр .2 , ст .99 |
Прочитати текст « Der Winter» Відповідати на запитання впр .1 , 2 , 3 , ст .101 |
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підго туватися контролю письма |
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити усні теми |
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал за перший семестр |
33 |
|
Узагальнювально – підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|