Календарно - тематичне планування з німецької мови у 5 класі на 2 - й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова Deutsch 5 " , М. М. Сидоренко, О. А . Палій

Про матеріал

Календарно -тематичне планування з німецької мови 5 клас ( 1 - й рік навчання ) 2 -й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова Deutsch 5 " , М. М. Сидоренко , О. А. Палій

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови 5 клас ( перший рік навчання ) зі змістовими лініями 2 – й семестр

№ з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Фонетика

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

33.

 

Одяг. Одяг, який ти носиш.

 

Обговорює розмаїття предметів одягу та аргументує сій вибір.

 

Складає перелік покупок

Вимова складних іменників

Der Rock, der Anorak, der Schal, das Hemd, das Kleid, das TShirt, die Hose, die Jacke, die Bluse, die Mutze, der Stiefel, die Jeans, die Socken, der Schuh, die Handschuhe

Означений та неозначений артиклі. Відмінювання сильного дієслова «tragen» в теп. часі

Впр.5, стр.117

Впр.2 стр.117

Впр.6, стр.118

Впр. 1,2, стр. 118

34.

 

Кольори

 

Обговорює розмаїття предметів одягу та аргументує свій вибір.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

Буквосполучення au

Schwarz, Weiss, grun, rot, gelb, grau, braun, orange, violet, eng, weit, lang, kurz, modern, elegant, bequem, warm, praktisch, dunkel, hell, sportlich, universal, schick

 

Впр. 1, стр.120

Впр. 4, стр. 118

Впр.3 119

Впр. 1, стр.121

35.

 

Я одягаю капелюх

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

Наголос у дієслів з відокремлюваними префіксами

Anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, der Hut, der Gurtel, das Tuch

Впр. 4, стр.122, впр. 6 , ст. 123

Дієслова з відокремлюваними префіксами

Впр.2, ст. 122

Впр. 7, ст. 123

Впр. 1, 124

36.

 

В магазині одягу

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

Пояснює правила поведінки в магазинах.

Ідентифікує власні права й обов язки як споживача

Вимова порядкових числівників

Die Boutique, mochten, einkaufen, gefallen, zahlen

 

 

Числівники до 1000. Модальне дієслово « mochten»

Впр. 5в, ст.125

Впр. 1, 2, стр. 124, впр. 5, стр. 125

Впр. 7, стр. 126

Впр. 2, 127

37.

 

Одяг на кожний день

 

Демонструє розуміння вибору типу одягу.

 

 

Вимова прийменників fur, um,durch,gegen, ohne

Fur, um, durch, ohne, bis, entlang, aussehen, wann?  Ich meine, … / Ich glaube …

Прийменники, які вимагають знахідного відмінка

Впр. 3, стр.129

Впр. 2, стр. 129

 

Впр. 1, ст. 131

38.

 

Мій улюблений одяг

 

Формулює власні ціннісні пріоритети

Формулює правила безпеки онлайн - купівлі

Цікавиться можливістью купівлі одягу в мережі Інтернет

Вимова іменників з часткою « Lieblings- «

Zusammen passen, die Kette, der Ohrringe, die Uhr, die Krawatte, die Brille

Словотвір з часткою « Lieblings”

 

Впр. 2, ст. 132

Впр. 5, ст. 133-134

Впрю 1, 2, ст. 134

39.

 

Людину зустрічають по одягу.

 

Визначає власний стиль одягу.

 

Розподіляє доцільно кишенькові гроші.

Вірш « Kleider Machen Leute»

Spazieren gehen, wichtig, meiner Meinung nach …

 

Впр. 1, ст. 135

 

 

Впр. 1, ст. 137

40.

 

Я та мода. Узагальнення вивченого з теми.

Засуджує вибір одягу з натурального хутра.

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

 

 

( un) wichtig, verruckt, doof, komisch

 

 

 

Впр. 1, ст. 140, впр. 4, ст. 139

Впр. 1, ст. 139

41.

 

Тема : « Дозвілля та хобі». Мій вільний час.

 

 

Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя

 

Буквосполучення sp, sch

Die Freizeit, das Hobby, Inliner/ Skateboard / Rad fahren, fernsehen, Bucher lesen, Musik horen, Computerspiele machen, Gitarre spielen, schwimmen, Tennis / Fussball / Volleyball spielen

Прислівники часу

 

Впр. 1, ст. 146, впр. 6 А, ст. 147

Впр.6в, ст. 147

Впр. 1, ст. 148

42.

 

Моє хобі.

 

Формулює власні ціннісні інтереси.

 

Розподіляє доцільно кишенькові кошти.

Буквосполучення st, sp

Das Hobby, Freunde treffen, verbringen, spazieren, stundenlang, faulenzen, leider

Відмінювання дієслів

 

впр.1, ст.149, впр.5А, ст.150

Впр. 5В, ст. 150

Впр. 1, 2, ст. 150

43.

 

Я люблю читати.

 

 

Формулює правила безпеки онлайн – спілкування.

 

 

Gefallen, der Krimi, der Witz, die Comics, das Marchen, die Sciencefiction die Erzahlung, die Anekdote, das Gedicht

 

Впр. 4,ст. 152

Впр. 1, ст. 151, впр. 3, ст. 152

Впр. 5, ст. 153

Впр.1, 4, ст. 154

44.

 

Я люблю танцювати.

 

 

 

Розподіляє доцільно вільний час.

Вимова запозичених слів

Die Volkstanze, die Sporttanze, der Rock n Roll, der Breakdance, der Hip – Hop, Spass / Freunde machen / bringen

Питальні речення.

Впр. 3, ст. 155

Впр. 1, ст. 155, впр. 4А, ст. 156

 

Впр.4В, ст. 156

 

45.

 

 

Колекціонування.

 

Планує розпорядок дня.

 

 

Наголос у словах

Die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, der Teddy, das Puppenhaus, das Schiff, sammeln, das Auto, der Roboter, der Ball

Питальні речення.

 

Впр. 1А, ст.157

Впр. 1С, ст. 157

Впр. 1, 2, ст.159

46.

 

 

Спорт – це здоров я.

Обговорює участь у екологічних заходах.

Визначає власні спортивні вподобання та потреби.

Демонструє знання правил поводження зі спортивним інвентарем.

 

Буквосполучення ei

Sport treiben, weit springen, vom Sieg traumen, Sportsendungen sehen, eine Sportzeitung lesen

Дієслово sein , питальні речення

 

Впр. 1,2А ст.160

Впр.2В, ст.161

Впр. 1,2, ст.162

47.

 

Мандрівка Україною.

Порівнює відпочинок у місті та в селі.

Планує варіанти подорожей.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Складає перелік можливостей відпочинку.

Інтонація  розповідних речень

Die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, die Grossstadt, die Flagge, reisen, der Norden, der Osten, der Suden, der Westen

Порядок слів у реченні.

 

Впр. 1,2А,ст. 163 -164, впр.7А, ст.166

Впр.7В, ст.166

Впр. 1,2, ст.167

48.

 

Мандрівка Німеччиною.

 

Оцінює можливості відпочинку.

 

Розраховує вартість подорожі.

Eu, u

Die Reise, Deutschland, das Vergnugen, besichtigen

 

 

Впр. 2, ст. 168, впр. 7, ст.170

Впр.2В, ст.169

Впр. 1,2, ст.171

49.

 

Тема: Навесні. Тварини

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

 zehn Zebras, und zehn Katzen, zehn Ziegen und zehn Spatzen. Schwarze Katzen kratzen mit schwarzen Tatzen. Am zehnten zehnten um zehn Uhr zehn zogen zehn Ziegen zehn Zentner Zucker zum Zoo.

Der Bar, der Wolf, das Krokodil, der Elefant, die Maus, der Affe, der Hase, der Tiger, das Zebra, der Papagei, das Fleisch , klettern, fressen

Означений артикль

Впр. 2, 4, ст. 179

Впр. 1, ст.178, впр. 5, ст. 179

 

Впр. 1, 2, ст.180

50.

 

Дикі тварини.

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

 

Das Insekt, gefahrlich, fauchen, tauchen, zuchten

Питальні речення.

Впр.4. ст. 181

Впр.1. ст.180

Впр. 1, ст.181

Впр.1, ст. 182

51.

 

Навесні.

 

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

Інтонація питальних речень

Es taut, zuruckkommen, bluhen, Knospen bekommen, pflugen, saen

Порядок слів у реченні.

 

Впр. 1, ст. 182

Впр. 3, 4, ст.183

Впр. 1. Ст.184

52.

 

 

Весняні квіти.

Оцінює інфраструктуру природи

 

 

 

 

Das Schneeglockchen, das Maiglockchen die Tulpe, das Veilchen, die Narzisse, der Krokus, der Flieder

Відмінювання сильних дієслів.

Впр. 5, ст.186

Впр.1, 2, ст. 185

Впр. 6, ст.186

Впр. 1, 2, ст. 187

 

53.

 

Весна прийшла.

Дискутую навколо питань екологіє та життя природи

 

 

 

 

Versteckt spielen, schaukeln, rutschen, Rad fahren

Відмінювання сильних дієслів.

 

Впр. 6А, ст. 189

Впр. 6В, ст.189

Впр. 1, 2, ст.189 -190

54.

 

День народження

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

Інтонація питань та відповідей

Der Geburtstag, alles Gute wunschen, feiern, gratulieren D. zu D. Ich bin gespannt.

Порядок слів у реченні.

Впр.2А, ст.190

Впр.1, ст. 190, впр.6А, ст.193

Впр.6В, ст.193

Впр. 1, 2, ст.194

55.

 

Великодні символи.

 

Порівнює свята і традиції різних країн

 

 

Наголос складних іменників

Das Ostern, der Osterkuchen, das Osterei, die Osterkarte, der Osterhase, das Osternest, der Osterschmuck

Словотвір.

 

Впр. 1, 2, ст.194

Впр.6, 195

Впр.1, ст.196

56.

 

Великдень.

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

 

Die Ostermesse besuchen, backen, farben

 

Впр. 4, ст. 198

 Впр. 1, 2, ст. 197

Впр.5А, ст.199

Впр. 1, ст.199

57.

 

Навесні Узагальнення вивченого з теми

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2, ст. 202

Впр.3, ст. 202

Впр. 1, ст. 202

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал.

58.

 

Тема: Влітку. Літо прийшло.

 

 

 

 

Вимова нових слів

Baden, zelten, Boot fahren, angeln, in der Sonne liegen, der Kopf tut weh

 

Впр. 7, ст.209

впр. 1, ст. 208

Впр. 6, ст.209

Впр. 1, ст. 210

59.

 

На морі

Говорить про екологічні види транспорту

 

 

Визначає орієнтовну вартість подорожування до моря

 

Segeln, surfen, Wasserball spielen, Muscheln suchen, Eis essen, eine Sandburg bauen

Відокремлювані префікси.

 

Впр. 1, ст. 210- 211

Впр. 4, ст. 212

Впр. 1, 2. Ст.213

60.

 

Мандрівка в лісі.

Обговорює питання пов язані зі збереженням навколишнього середовища у власному регіоні

 

 

 

Вимова нових лексичних одиниць

Die Route bestimmen, das Essen kochen,den Rucksack packen, das Feuer Machen, das Feuerzeug

Порядок слів у реченнях

Впр. 3, ст.216

Впр.1, 2А, ст.215

Впр.6, ст.216

Впр. 1, 2, ст.217

61.

 

На фермі.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці

 

Die Kuh, das Schwein, das Pferd, das Scharf, die Ziege,der Hund, die Katze, futtern

 

 

Впр.1. ст.218, впр.7А, ст.219-220

Впр. 8,ст. 220

Впр. 1, ст. 220

62.

 

Домашні птахи.

 

Наводить приклади  взаємодії з природним світом

 

 

Інтонація  речень тексту

Das Geflugel, der Hahn, das Huhn, das Kuken, die Ente, die Gans, der Truthahn

 

 

впр. 1, ст.221

Впр. 2, ст. 222

Впр. 1, 2, ст.223

63.

 

Літні канікули

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

 

Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя

 

Вимова складних іменників

Das Regenwetter, der Sonnenschein die Sommerferien

Прийменники напрямку  «nach”, «in die». 

Впр.5, ст.225

Впр. 1, ст.224, впр. 6А, ст.225

Впр.3, ст. 224

Впр. 1, 2, ст.226

64.

 

В країні чудес

 

Формулює власні цінні пріорітети

 

 

Інтонація при переліку

 

Порядок слів у реченнях.

 

 

 

Впр.1, ст.229

65.

 

Узагальнююче повторення з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до контролю аудіювання

66.

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені лексичні одиниці

67.

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

68.

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити розмовні теми

69.

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений граматичний матеріал.

70.

 

Узагальнювально-підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати про літні канікули.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Москаленко Герман
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Карачевська Оксана Романівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
10 січня 2019
Переглядів
3812
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку