Календарно -тематичне планування з німецької мови 5 клас ( 1 - й рік навчання ) 2 -й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова Deutsch 5 " , М. М. Сидоренко , О. А. Палій
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови 5 клас ( перший рік навчання ) зі змістовими лініями 2 – й семестр
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||
33. |
|
Одяг. Одяг, який ти носиш. |
|
Обговорює розмаїття предметів одягу та аргументує сій вибір. |
|
Складає перелік покупок |
Вимова складних іменників |
Der Rock, der Anorak, der Schal, das Hemd, das Kleid, das T – Shirt, die Hose, die Jacke, die Bluse, die Mutze, der Stiefel, die Jeans, die Socken, der Schuh, die Handschuhe |
Означений та неозначений артиклі. Відмінювання сильного дієслова «tragen» в теп. часі |
Впр.5, стр.117 |
Впр.2 стр.117 |
Впр.6, стр.118 |
Впр. 1,2, стр. 118 |
34. |
|
Кольори |
|
Обговорює розмаїття предметів одягу та аргументує свій вибір. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Буквосполучення au |
Schwarz, Weiss, grun, rot, gelb, grau, braun, orange, violet, eng, weit, lang, kurz, modern, elegant, bequem, warm, praktisch, dunkel, hell, sportlich, universal, schick |
|
Впр. 1, стр.120 |
Впр. 4, стр. 118 |
Впр.3 119 |
Впр. 1, стр.121 |
35. |
|
Я одягаю капелюх |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
Наголос у дієслів з відокремлюваними префіксами |
Anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, der Hut, der Gurtel, das Tuch |
Впр. 4, стр.122, впр. 6 , ст. 123 |
Дієслова з відокремлюваними префіксами |
Впр.2, ст. 122 |
Впр. 7, ст. 123 |
Впр. 1, 124 |
36. |
|
В магазині одягу |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Пояснює правила поведінки в магазинах. |
Ідентифікує власні права й обов язки як споживача |
Вимова порядкових числівників |
Die Boutique, mochten, einkaufen, gefallen, zahlen
|
Числівники до 1000. Модальне дієслово « mochten» |
Впр. 5в, ст.125 |
Впр. 1, 2, стр. 124, впр. 5, стр. 125 |
Впр. 7, стр. 126 |
Впр. 2, 127 |
37. |
|
Одяг на кожний день |
|
Демонструє розуміння вибору типу одягу. |
|
|
Вимова прийменників fur, um,durch,gegen, ohne |
Fur, um, durch, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine, … / Ich glaube … |
Прийменники, які вимагають знахідного відмінка |
Впр. 3, стр.129 |
Впр. 2, стр. 129 |
|
Впр. 1, ст. 131 |
38. |
|
Мій улюблений одяг |
|
Формулює власні ціннісні пріоритети |
Формулює правила безпеки онлайн - купівлі |
Цікавиться можливістью купівлі одягу в мережі Інтернет |
Вимова іменників з часткою « Lieblings- « |
Zusammen passen, die Kette, der Ohrringe, die Uhr, die Krawatte, die Brille |
Словотвір з часткою « Lieblings” |
|
Впр. 2, ст. 132 |
Впр. 5, ст. 133-134 |
Впрю 1, 2, ст. 134 |
39. |
|
Людину зустрічають по одягу. |
|
Визначає власний стиль одягу. |
|
Розподіляє доцільно кишенькові гроші. |
Вірш « Kleider Machen Leute» |
Spazieren gehen, wichtig, meiner Meinung nach … |
|
Впр. 1, ст. 135 |
|
|
Впр. 1, ст. 137 |
40. |
|
Я та мода. Узагальнення вивченого з теми. |
Засуджує вибір одягу з натурального хутра. |
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
|
|
( un) wichtig, verruckt, doof, komisch |
|
|
|
Впр. 1, ст. 140, впр. 4, ст. 139 |
Впр. 1, ст. 139 |
41. |
|
Тема : « Дозвілля та хобі». Мій вільний час. |
|
|
Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя |
|
Буквосполучення sp, sch |
Die Freizeit, das Hobby, Inliner/ Skateboard / Rad fahren, fernsehen, Bucher lesen, Musik horen, Computerspiele machen, Gitarre spielen, schwimmen, Tennis / Fussball / Volleyball spielen |
Прислівники часу |
|
Впр. 1, ст. 146, впр. 6 А, ст. 147 |
Впр.6в, ст. 147 |
Впр. 1, ст. 148 |
42. |
|
Моє хобі. |
|
Формулює власні ціннісні інтереси. |
|
Розподіляє доцільно кишенькові кошти. |
Буквосполучення st, sp |
Das Hobby, Freunde treffen, verbringen, spazieren, stundenlang, faulenzen, leider |
Відмінювання дієслів |
|
впр.1, ст.149, впр.5А, ст.150 |
Впр. 5В, ст. 150 |
Впр. 1, 2, ст. 150 |
43. |
|
Я люблю читати. |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн – спілкування. |
|
|
Gefallen, der Krimi, der Witz, die Comics, das Marchen, die Sciencefiction die Erzahlung, die Anekdote, das Gedicht |
|
Впр. 4,ст. 152 |
Впр. 1, ст. 151, впр. 3, ст. 152 |
Впр. 5, ст. 153 |
Впр.1, 4, ст. 154 |
44. |
|
Я люблю танцювати. |
|
|
|
Розподіляє доцільно вільний час. |
Вимова запозичених слів |
Die Volkstanze, die Sporttanze, der Rock n Roll, der Breakdance, der Hip – Hop, Spass / Freunde machen / bringen |
Питальні речення. |
Впр. 3, ст. 155 |
Впр. 1, ст. 155, впр. 4А, ст. 156 |
|
Впр.4В, ст. 156 |
45.
|
|
Колекціонування. |
|
Планує розпорядок дня. |
|
|
Наголос у словах |
Die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, der Teddy, das Puppenhaus, das Schiff, sammeln, das Auto, der Roboter, der Ball |
Питальні речення. |
|
Впр. 1А, ст.157 |
Впр. 1С, ст. 157 |
Впр. 1, 2, ст.159 |
46.
|
|
Спорт – це здоров я. |
Обговорює участь у екологічних заходах. |
Визначає власні спортивні вподобання та потреби. |
Демонструє знання правил поводження зі спортивним інвентарем. |
|
Буквосполучення ei |
Sport treiben, weit springen, vom Sieg traumen, Sportsendungen sehen, eine Sportzeitung lesen |
Дієслово sein , питальні речення |
|
Впр. 1,2А ст.160 |
Впр.2В, ст.161 |
Впр. 1,2, ст.162 |
47. |
|
Мандрівка Україною. |
Порівнює відпочинок у місті та в селі. |
Планує варіанти подорожей. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Складає перелік можливостей відпочинку. |
Інтонація розповідних речень |
Die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, die Grossstadt, die Flagge, reisen, der Norden, der Osten, der Suden, der Westen |
Порядок слів у реченні. |
|
Впр. 1,2А,ст. 163 -164, впр.7А, ст.166 |
Впр.7В, ст.166 |
Впр. 1,2, ст.167 |
48. |
|
Мандрівка Німеччиною. |
|
Оцінює можливості відпочинку. |
|
Розраховує вартість подорожі. |
Eu, u |
Die Reise, Deutschland, das Vergnugen, besichtigen |
|
|
Впр. 2, ст. 168, впр. 7, ст.170 |
Впр.2В, ст.169 |
Впр. 1,2, ст.171 |
49. |
|
Тема: Навесні. Тварини |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
zehn Zebras, und zehn Katzen, zehn Ziegen und zehn Spatzen. Schwarze Katzen kratzen mit schwarzen Tatzen. Am zehnten zehnten um zehn Uhr zehn zogen zehn Ziegen zehn Zentner Zucker zum Zoo. |
Der Bar, der Wolf, das Krokodil, der Elefant, die Maus, der Affe, der Hase, der Tiger, das Zebra, der Papagei, das Fleisch , klettern, fressen |
Означений артикль |
Впр. 2, 4, ст. 179 |
Впр. 1, ст.178, впр. 5, ст. 179 |
|
Впр. 1, 2, ст.180 |
50. |
|
Дикі тварини. |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Das Insekt, gefahrlich, fauchen, tauchen, zuchten |
Питальні речення. |
Впр.4. ст. 181 |
Впр.1. ст.180 |
Впр. 1, ст.181 |
Впр.1, ст. 182 |
51. |
|
Навесні. |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
Інтонація питальних речень |
Es taut, zuruckkommen, bluhen, Knospen bekommen, pflugen, saen |
Порядок слів у реченні. |
|
Впр. 1, ст. 182 |
Впр. 3, 4, ст.183 |
Впр. 1. Ст.184 |
52.
|
|
Весняні квіти. |
Оцінює інфраструктуру природи |
|
|
|
|
Das Schneeglockchen, das Maiglockchen die Tulpe, das Veilchen, die Narzisse, der Krokus, der Flieder |
Відмінювання сильних дієслів. |
Впр. 5, ст.186 |
Впр.1, 2, ст. 185 |
Впр. 6, ст.186 |
Впр. 1, 2, ст. 187 |
53. |
|
Весна прийшла. |
Дискутую навколо питань екологіє та життя природи |
|
|
|
|
Versteckt spielen, schaukeln, rutschen, Rad fahren |
Відмінювання сильних дієслів. |
|
Впр. 6А, ст. 189 |
Впр. 6В, ст.189 |
Впр. 1, 2, ст.189 -190 |
54. |
|
День народження |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
Інтонація питань та відповідей |
Der Geburtstag, alles Gute wunschen, feiern, gratulieren D. zu D. Ich bin gespannt. |
Порядок слів у реченні. |
Впр.2А, ст.190 |
Впр.1, ст. 190, впр.6А, ст.193 |
Впр.6В, ст.193 |
Впр. 1, 2, ст.194 |
55. |
|
Великодні символи. |
|
Порівнює свята і традиції різних країн |
|
|
Наголос складних іменників |
Das Ostern, der Osterkuchen, das Osterei, die Osterkarte, der Osterhase, das Osternest, der Osterschmuck |
Словотвір. |
|
Впр. 1, 2, ст.194 |
Впр.6, 195 |
Впр.1, ст.196 |
56. |
|
Великдень. |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
|
Die Ostermesse besuchen, backen, farben |
|
Впр. 4, ст. 198 |
Впр. 1, 2, ст. 197 |
Впр.5А, ст.199 |
Впр. 1, ст.199 |
57. |
|
Навесні Узагальнення вивченого з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 2, ст. 202 |
Впр.3, ст. 202 |
Впр. 1, ст. 202 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал. |
58. |
|
Тема: Влітку. Літо прийшло. |
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Baden, zelten, Boot fahren, angeln, in der Sonne liegen, der Kopf tut weh |
|
Впр. 7, ст.209 |
впр. 1, ст. 208 |
Впр. 6, ст.209 |
Впр. 1, ст. 210 |
59. |
|
На морі |
Говорить про екологічні види транспорту |
|
|
Визначає орієнтовну вартість подорожування до моря |
|
Segeln, surfen, Wasserball spielen, Muscheln suchen, Eis essen, eine Sandburg bauen |
Відокремлювані префікси. |
|
Впр. 1, ст. 210- 211 |
Впр. 4, ст. 212 |
Впр. 1, 2. Ст.213 |
60. |
|
Мандрівка в лісі. |
Обговорює питання пов язані зі збереженням навколишнього середовища у власному регіоні |
|
|
|
Вимова нових лексичних одиниць |
Die Route bestimmen, das Essen kochen,den Rucksack packen, das Feuer Machen, das Feuerzeug |
Порядок слів у реченнях |
Впр. 3, ст.216 |
Впр.1, 2А, ст.215 |
Впр.6, ст.216 |
Впр. 1, 2, ст.217 |
61. |
|
На фермі. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці |
|
Die Kuh, das Schwein, das Pferd, das Scharf, die Ziege,der Hund, die Katze, futtern |
|
|
Впр.1. ст.218, впр.7А, ст.219-220 |
Впр. 8,ст. 220 |
Впр. 1, ст. 220 |
62. |
|
Домашні птахи. |
|
Наводить приклади взаємодії з природним світом |
|
|
Інтонація речень тексту |
Das Geflugel, der Hahn, das Huhn, das Kuken, die Ente, die Gans, der Truthahn |
|
|
впр. 1, ст.221 |
Впр. 2, ст. 222 |
Впр. 1, 2, ст.223 |
63. |
|
Літні канікули |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
Упорядковує свій день із дотриманням здорового способу життя |
|
Вимова складних іменників |
Das Regenwetter, der Sonnenschein die Sommerferien |
Прийменники напрямку «nach”, «in die». |
Впр.5, ст.225 |
Впр. 1, ст.224, впр. 6А, ст.225 |
Впр.3, ст. 224 |
Впр. 1, 2, ст.226 |
64. |
|
В країні чудес |
|
Формулює власні цінні пріорітети |
|
|
Інтонація при переліку |
|
Порядок слів у реченнях. |
|
|
|
Впр.1, ст.229 |
65. |
|
Узагальнююче повторення з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
66. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені лексичні одиниці |
67. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
68. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити розмовні теми |
69. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений граматичний матеріал. |
70. |
|
Узагальнювально-підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати про літні канікули. |