Календарно- тематичне планування до підручника А.Несвіт " Англійська мова" 5 клас (3,5 год/тиж.) І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника А. Несвіт "Англійська мова 5 клас" (3,5 год/тиждень) І семестр
Перегляд файлу

 

Календарно - тематичне планування уроків

англійської мови в 5___ класі

за підручником А. Несвіт «English 5»

І семестр 20____ року         Вчитель ______________________________

 

 

 

 

Дата

уроку

 

 

 

 

 

 

Тематика ситуативного

спілкування

 

 

 

Ключові компетенції та інтегровані змістові лінії

 

 

 

 

 Лінгвістична компетенція

 

Комкнікативні уміння

 

 

 

 

Домашнє завдання

 

 

Лексична,  

            граматична,

                            фонологічна

 

 

 

Сприймання

на слух

 

 

Усна взаємодія та усне продукування

 

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія та писемне продукування

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

Тема №1. My family and friends. Моя сім`я та друзі

 

1.

 

Моя родина.

Родинне дерево.

 

 

Громадянська відповідальність:

порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

 

 

Члени родини, вимова лексичних одиниць за темою

SB: ex.1, p.4

 

Present Simple

 

 
Розуміє фрази, що належать до сфер найближчих пріоритетів  (особиста ірформація про родину)
 
Описує або представляє людей

 

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

 

Пише короткі твори за темою

 

SB p.5 ex.6

 

 

 

2.

Моя родина

Громадянська відповідальність:

порівнює сімейні традиції

Побудова тексту,

ступені порівняння прикметників SB p.8

Розуміє фрази, що належать до сфер найближчих пріоритетів  (особиста ірформація про родину)

Описує або представляє людей

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.9 ex.7

 

3.

 

Мої друзі.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.10

 

 

 

Інформація про друга (подругу)

 

Описує або представляє людей

 

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

 

Пише короткі твори за темою

 

SB p.12 ex.7

 

 

4.

Мої друзі.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє

розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.10

Інформація про друга (подругу

Описує або представляє людей

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.12 ex.7

 

 

5.

Мої друзі

Громадянська відповідальність: порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.12

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.14 ex.6

 

 

6.

Професії моїх батьків.

Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя

Професії батьків, вимова лексичних одиниць за темою SB ех.1 p.15

Present Simple vs Present Continuos  tenses

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.18 ex.6

 

 

7.

Професії моїх батьків

Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя

Професії батьків, вимова лексичних одиниць за темою SB ех.1 p.18

 

   Past Simple

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.20 ex.5

 

 

8.

Мої дідусі

 

Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети

 

Мої родинні зв'язки

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає інформацію

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.22 ex.6

 

 

9.

Робота над проектом  «Моя сім`я»

 

Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя

 

Члени родини, вимова   лексичних одиниць за темою

 

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає інформацію

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.26

 

 

10.

Робота над проектом  «Моя сім`я»

 

Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя

 

 

Члени родини, вимова лексичних одиниць за темою

 

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає інформацію

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Пише короткі твори за темою

SB p.27

 

11.

Урок читання

 

 

 

 

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Запитує та надає інформацію

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.25 ex.5

 

 

12.

Підсумковий урок з теми. Захист проектів.

 

ТЕМАТИЧНА

Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріорітети

Вимова лексичних одиниць 

 

Present and Past tenses

 

 

Розуміє імена, слова, фрази  і прості речення, проілюстровані малюнками

Виконує граматичні вправи

повторити лексичний матеріал теми

 

Тема №2. The clothes we wear. Одяг

 

13.

Мій улюблений одяг.

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.12

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає інформацію

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.30 ex.6

 

14.

Улюблений одяг

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

This and that

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає інформацію

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.31 ex.5

 

15

Шкільна форма

Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.32

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає інформацію

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.34 ex.6

 

16.

Улюблений одяг

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.4 p.36

 

to be going to do smth

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає інформацію

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p. 37 ex.5

 

17.

Одяг

Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.2 p.38

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.39 ex.5

 

18.

Одяг

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.3,4 p.40

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.41 ex.5

 

19.

Улюблений одяг

Робота над проектом

 

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

Вимова лексичних одиниць

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.42 ex.6 зібрати матеріал для проекту

 

20.

Улюблений одяг

Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.3 p.44

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.45 ex.7

 

 

21.

Одяг

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди, події

Present and Past tenses

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

SB p.47 ex.5

 

 

22.

 

Урок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише низку простих фраз і речень

SB p.50 ex.6

 

23.

Підсумковий урок з теми. Захист проектів.

ТЕМАТИЧНА

Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди

Вимова лексичних одиниць за темою

 

Описує види одягу

Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання

Пише низку простих фраз і речень

повторити лексичний матеріал теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №3. Food. Харчування

24.

Їжа . Продукти харчування

Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я 

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.52

 

Countable and Uncountable Nouns

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише прості зв’язні тексти

SB p.54 ex.7

 

25.

Їжа. Продукти харчування.

Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я 

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.5 p.56

 

    Much/Many/Lots of/ A lot of

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише прості зв’язні тексти

SB p.56 ex.6

 

26.

Приготування їжі.

Здоров'я та безпека:обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.57

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише прості зв’язні тексти

SB p.59

ex.7

 

27.

Приготування їжі.

Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я 

Використання лексичних

    SB: ех.6 p.59

Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише низку простих фраз і речень

 написати рецепт

 

28.

Їжа у школі

 

 

Здоров'я та безпека: приклади  збалансованого власного раціону

Вимова лексичних одиниць за темою

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише низку простих фраз і речень чи короткий текст

скласти  шкільне меню

 

29.

Їжа у школі

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: складає перелік продуктів

Вимова лексичних одиниць за темою

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише прості зв’язні тексти

SB p.61 ex.5

 

30.

Традиційна українська їжа

Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки

Улюблені страви

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише низку простих фраз і речень

SB p.64 ex.6

 

31.

Традиційна їжа Англії

 

Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки

Вимова назв страв англійсьї кухні

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.66 ex.6

 

 

32.

Куточок граматики

 

Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я 

Grammar Revision

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Розповідає про продукти харчування

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.68 ex.7

 

 33.

 

Куточок граматики

 

Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я 

Grammar Revision

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише низку простих фраз і речень

написати діалог

 

 

 

 

34.

Урок читання

 

 

 

 

SB p.71 ex.8

 

35.

Підсумковий урок з теми. Усні розповіді.

ТЕМАТИЧНА

Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки

Вимова назв страв

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

повторити лексичний матеріал теми

 

 

 

36.

Тема №4.Lets have a rest. Відпочинок і дозвілля

 

Вільний час

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку

 Види відпочинку та занять

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.76

 

 

37.

Вільний час

 

 

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

   Захоплення

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.77 ex.6

 

38.

Я тебе запрошую

 

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Вимова місць відпочинку та дозвілля

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.78 ex.1

 

39.

Я тебе запрошую

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Вільний час

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.78

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.80 ex.6

 

40.

Поговоримо про телепрограми

Здоров'я та безпека: обговорює вибір корисних та розвиваючих телепрограм

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.80

 

The Present Perfect Tense

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.82 ex.7

 

41.

Різноманітний світ телебачення

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації

 

The Present Perfect Tense

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.84 ex.5

 

 

42.

Різноманітний світ телебачення

 

 

Здоров'я та безпека: обговорює вибір корисних та розвиваючих телепрограм

 

The Present Perfect Tense

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.85 ex.7

 

43.

Хобі , захоплення

 

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Захоплення

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.85

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Розуміє прості короткі тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.87 ex.7

 

44.

На прогулянці

Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Вільний час

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.89 ex.6

 

45.

Вільний час

Здоров'я та безпека: демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху

Канікули,

вимова лексичних одиницьза темою SB: ех.1 p.90

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.92 ex.7

 

46.

Куточок граматики

 

Здоров'я та безпека: знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху

Grammar Revision

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише короткі твори за темою

SB p.94 ex.6

 

47.

Урок читання

Здоров'я та безпека: знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху

Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.94

 

 

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Запитує та надає відповіді на прості запитання

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

Пише прості зв’язні тексти

SB p.96 ex.7

 

48.

Підсумковий урок з теми. Проект «Наша шкільна подорож»

ТЕМАТИЧНА

 

Вимова лексичних одиниць за темою

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Описує види відпочинку, інформує про подорож

Розуміє прості короткі тексти

Пише низку простих тесктів

повторити лексичний матеріал

 

49.

Контроль аудіювання

 

 

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

 

 

 

приготуватись до контролю читання

 

50.

Контроль читання

 

 

 

 

Читає та розуміє прості короткі тексти

 

повторити ЛГМ

 

51.

Контроль письма

 

 

 

 

 

Пише прості зв’язні тексти

пригот. до контролю  говоріння

 

52.

Контроль говоріння

 

 

 

Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на прості запитання

 

 

повторити ЛГМ

 

53. 54.

Урок повторення та

узагальнення

 

 

 

 

 

 

Revision

 

55 (56).

 Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість годин На тиждень : 3,5

На рік: 122

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
1459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку