Календарно - тематичне планування уроків
англійської мови в 5___ класі
за підручником А. Несвіт «English 5»
І семестр 20____ року Вчитель ______________________________
|
Дата |
№ уроку
|
Тематика ситуативного спілкування |
Ключові компетенції та інтегровані змістові лінії
|
|
Лінгвістична компетенція |
Комкнікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||
|
Лексична, граматична, фонологічна
|
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія та писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема №1. My family and friends. Моя сім`я та друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Моя родина. Родинне дерево.
|
Громадянська відповідальність: порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
Члени родини, вимова лексичних одиниць за темою SB: ex.1, p.4
Present Simple
|
Розуміє фрази, що належать до сфер найближчих пріоритетів (особиста ірформація про родину) |
Описує або представляє людей |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.5 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2. |
Моя родина |
Громадянська відповідальність: порівнює сімейні традиції |
Побудова тексту, ступені порівняння прикметників SB p.8 |
Розуміє фрази, що належать до сфер найближчих пріоритетів (особиста ірформація про родину) |
Описує або представляє людей |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.9 ex.7 |
||||||||||||||||||||||
|
3.
|
Мої друзі.
|
Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.10
|
Інформація про друга (подругу) |
Описує або представляє людей |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками
|
Пише короткі твори за темою
|
SB p.12 ex.7
|
|||||||||||||||||||||||
|
4. |
Мої друзі.
|
Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.10 |
Інформація про друга (подругу |
Описує або представляє людей |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.12 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
5. |
Мої друзі |
Громадянська відповідальність: порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.12 |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.14 ex.6 |
||||||||||||||||||||||
|
|
6. |
Професії моїх батьків. |
Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя |
Професії батьків, вимова лексичних одиниць за темою SB ех.1 p.15 Present Simple vs Present Continuos tenses |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.18 ex.6 |
||||||||||||||||||||||
|
|
7. |
Професії моїх батьків |
Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя |
Професії батьків, вимова лексичних одиниць за темою SB ех.1 p.18
Past Simple |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються шкільного життя |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.20 ex.5 |
||||||||||||||||||||||
|
|
8. |
Мої дідусі
|
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Мої родинні зв'язки |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.22 ex.6
|
||||||||||||||||||||||
|
9. |
Робота над проектом «Моя сім`я»
|
Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя
|
Члени родини, вимова лексичних одиниць за темою
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.26
|
|||||||||||||||||||||||
|
10. |
Робота над проектом «Моя сім`я»
|
Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя
|
Члени родини, вимова лексичних одиниць за темою
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію |
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише короткі твори за темою |
SB p.27 |
|||||||||||||||||||||||
|
11. |
Урок читання
|
|
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.25 ex.5
|
|||||||||||||||||||||||
|
12. |
Підсумковий урок з теми. Захист проектів.
ТЕМАТИЧНА |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріорітети |
Вимова лексичних одиниць
Present and Past tenses |
|
|
Розуміє імена, слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Виконує граматичні вправи |
повторити лексичний матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||
|
Тема №2. The clothes we wear. Одяг |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
13. |
Мій улюблений одяг. |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.12 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.30 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
14. |
Улюблений одяг |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
This and that |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.31 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
15 |
Шкільна форма |
Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.32 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.34 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
16. |
Улюблений одяг |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.4 p.36
to be going to do smth |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p. 37 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
17. |
Одяг |
Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.2 p.38 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.39 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
18. |
Одяг |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.3,4 p.40 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.41 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
19. |
Улюблений одяг Робота над проектом
|
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вимова лексичних одиниць |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.42 ex.6 зібрати матеріал для проекту |
|||||||||||||||||||||||
|
20. |
Улюблений одяг |
Підприємливість та фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.3 p.44 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.45 ex.7
|
|||||||||||||||||||||||
|
21. |
Одяг |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди, події |
Present and Past tenses |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.47 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
22. |
Урок читання
|
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.50 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
23. |
Підсумковий урок з теми. Захист проектів. ТЕМАТИЧНА |
Здоров'я та безпека: пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вимова лексичних одиниць за темою |
|
Описує види одягу |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
повторити лексичний матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тема №3. Food. Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
Їжа . Продукти харчування |
Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.52
Countable and Uncountable Nouns |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
SB p.54 ex.7 |
||||||||||||||||||||||||
|
25. |
Їжа. Продукти харчування. |
Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.5 p.56
Much/Many/Lots of/ A lot of |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
SB p.56 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
26. |
Приготування їжі. |
Здоров'я та безпека:обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.57 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
SB p.59 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
27. |
Приготування їжі. |
Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Використання лексичнихSB: ех.6 p.59 |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
написати рецепт |
|||||||||||||||||||||||
|
28. |
Їжа у школі
|
Здоров'я та безпека: приклади збалансованого власного раціону |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень чи короткий текст |
скласти шкільне меню |
|||||||||||||||||||||||
|
29. |
Їжа у школі
|
Підприємливість та фінансова грамотність: складає перелік продуктів |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
SB p.61 ex.5 |
|||||||||||||||||||||||
|
30. |
Традиційна українська їжа |
Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки |
Улюблені страви |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
SB p.64 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
31. |
Традиційна їжа Англії
|
Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки |
Вимова назв страв англійсьї кухні |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.66 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
32. |
Куточок граматики
|
Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про продукти харчування |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.68 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
33.
|
Куточок граматики
|
Здоров'я та безпека: обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
написати діалог
|
|||||||||||||||||||||||
|
34. |
Урок читання
|
|
SB p.71 ex.8 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
35. |
Підсумковий урок з теми. Усні розповіді. ТЕМАТИЧНА |
Здоров'я та безпека: обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки |
Вимова назв страв |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
повторити лексичний матеріал теми |
|||||||||||||||||||||||
|
36. |
Тема №4.Let’s have a rest. Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||||||||||||||||||
Вільний час |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Види відпочинку та занять |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.76
|
|||||||||||||||||||||||||
|
37. |
Вільний час
|
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Захоплення |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.77 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
38. |
Я тебе запрошую
|
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вимова місць відпочинку та дозвілля |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.78 ex.1 |
|||||||||||||||||||||||
|
39. |
Я тебе запрошую |
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вільний часВимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.78 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.80 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
40. |
Поговоримо про телепрограми |
Здоров'я та безпека: обговорює вибір корисних та розвиваючих телепрограм |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.80
The Present Perfect Tense |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.82 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
41. |
Різноманітний світ телебачення |
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації |
The Present Perfect Tense |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.84 ex.5
|
|||||||||||||||||||||||
|
42. |
Різноманітний світ телебачення
|
Здоров'я та безпека: обговорює вибір корисних та розвиваючих телепрограм |
The Present Perfect Tense |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.85 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
43. |
Хобі , захоплення
|
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
ЗахопленняВимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.85 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.87 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
44. |
На прогулянці |
Здоров'я та безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вільний час |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.89 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
45. |
Вільний час |
Здоров'я та безпека: демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху |
Канікули,вимова лексичних одиницьза темою SB: ех.1 p.90 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.92 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
46. |
Куточок граматики
|
Здоров'я та безпека: знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
SB p.94 ex.6 |
|||||||||||||||||||||||
|
47. |
Урок читання |
Здоров'я та безпека: знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.94
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
SB p.96 ex.7 |
|||||||||||||||||||||||
|
48. |
Підсумковий урок з теми. Проект «Наша шкільна подорож» ТЕМАТИЧНА |
|
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Описує види відпочинку, інформує про подорож |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише низку простих тесктів |
повторити лексичний матеріал |
|||||||||||||||||||||||
|
49. |
Контроль аудіювання |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
|
|
|
приготуватись до контролю читання |
||||||||||||||||||||||||
|
50. |
Контроль читання |
|
|
|
Читає та розуміє прості короткі тексти |
|
повторити ЛГМ |
||||||||||||||||||||||||
|
51. |
Контроль письма |
|
|
|
|
Пише прості зв’язні тексти |
пригот. до контролю говоріння |
||||||||||||||||||||||||
|
52. |
Контроль говоріння |
|
|
Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на прості запитання |
|
|
повторити ЛГМ |
||||||||||||||||||||||||
|
53. 54. |
Урок повторення та узагальнення
|
|
|
|
|
|
Revision |
||||||||||||||||||||||||
|
55 (56). |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Кількість годин На тиждень : 3,5 На рік: 122
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||