11 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||
Unit 5 Inventions and Lifestyles Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Історія виникнення мобільного телефону |
|
ст.120
|
Впр.3а ст.133 |
Впр.1ст.120
|
Впр.2 ст.121 |
Впр.1- b ст.136 |
Впр.3с ст.123 |
|
||||||||||||||||||||
34 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини |
|
ст. 124-125
|
Впр.1 ст. 124 |
Тестові завдання |
Впр.2,4ст. 124-125 |
Впр.3ст. 125
|
Впр.5ст.126 |
|
||||||||||||||||||||
35 |
|
Технічний прогрес |
ст.126 |
ст.126-127 |
|
|
Впр.1-2 ст. 127-128 |
Впр.3,4 ст.128
|
Впр.5 ст. 128
|
|
||||||||||||||||||||
36 |
|
Небезпека використання інтернету. |
Пасивний стан
|
Впр.1 ст.129 |
Впр 4 ст. 130
|
30Впр.2,3 ст.129-130 |
Впр.6 ст.131
|
Впр.5 ст.131
|
Впр 7, ст.131
|
|
||||||||||||||||||||
37 |
|
Винаходи і відкриття |
Пасивний стан
|
Впр.1 ст.132
|
Впр 4, ст.133-134
|
|
Впр.2,3 ст.132-133
|
|
Оформити постер «Винаходи і відкриття» |
|
||||||||||||||||||||
38 |
|
Твій вклад в захист довкілля. Стаття в газету. |
|
Ст.135 |
Впр 3, ст.136 |
Впр 4,5, ст.138 |
Впр 1,2 ст.137
|
Впр 4 ст 136
|
Впр 3, ст 137 |
|
||||||||||||||||||||
39 |
|
Винаходи. Компютерні технології. Граматичний практикум |
Впр 2, ст.140 |
Ст.140
|
Впр 4, ст.141 |
Впр 3, ст.141 |
|
Тестові завдання |
Написати статтю в газету по даній темі |
|
||||||||||||||||||||
Unit 6 Nature and the Environment Природа і довкілля |
||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Національні парки та заповідники України |
|
Ст.147
|
Впр 1,2, ст.146-147 |
Тестові завдання |
Впр 4, ст.149 |
Впр 3, ст.149 |
Знайти інформацію про заказники України |
|
||||||||||||||||||||
41 |
|
Проблеми екології. |
|
ст.150 |
Впр 1,2 ст.150-151 |
|
Тестові завдання |
Впр 3, ст.151 |
Скласти речення за зразком |
|
||||||||||||||||||||
42 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. Граматичний практикум |
ст.152 |
ст.152 |
Впр 1, ст.153 |
Тестові завдання |
Впр 2-4, ст.154-155 |
Впр 5,6 ст.155 |
Впр 8, ст.155 |
|
||||||||||||||||||||
43 |
|
Охорона навколишнього середовища |
|
ст.156 |
Впр 1, ст.156 |
Впр 2, ст.156 |
Впр 3, ст.157 |
Тестові завдання |
Впр 4, ст.158 |
|
||||||||||||||||||||
44 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем |
|
Впр 1, ст.158 |
Впр 2, ст.158-160 |
Тестові завдання |
|
Впр 3, ст.160 |
Впр 4, ст.160 |
|
||||||||||||||||||||
45 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе |
|
Впр 1, ст.161 |
Впр 3, ст.162 Впр 4, ст.165 |
Впр 2, ст.164-165 |
Впр 2, ст.161 Тестові завдання |
Впр 3, ст.160 |
Впр 5, ст.166 |
|
||||||||||||||||||||
46 |
|
Що трапилося з нашим довкіллям? |
|
Впр 1а, ст.167 |
Впр 4, ст.169 |
Впр 3, ст.168 |
Впр 1b, ст.167 |
Впр 2, ст.168 |
Написати ессе Проблеми екології України |
|
||||||||||||||||||||
Unit 7 Speaking about Art Мистецтво |
||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Види мистецтва. |
|
Ст. 172 |
Впр 4 ст. 172-174 |
Тестові завдання |
Впр .2-3 ст.172 Впр .5-6,ст.176 |
Впр .1,ст.172 (відповіді) |
Впр .8, ст.176
|
|
||||||||||||||||||||
48 |
|
Мистецтво в житті людини Жанри мистецтва |
|
Впр 1ст.177 Впр 4, ст.178 |
Впр 2 ст.178 |
|
Тестові завдання |
Впр. 3 ст.178 |
Впр 5 ст.179
|
|
||||||||||||||||||||
49 |
|
Видатні англійські митці. |
Дієприкметник Впр 1, ст.170-180 Впр 3ст.181 |
|
Впр 2 ст.180 |
Тестові завдання |
Впр 6 ст.182 |
Впр 4-5, ст.181-182 |
grammar point ст. 173 вивчити Впр 7, ст.175 |
|
||||||||||||||||||||
50 |
|
Улюблений фільм |
Дієприкметник
|
ст.183
|
|
Впр 2-3, ст. 184 |
Впр 1, ст.183
|
Тестові завдання |
Впр 4, ст.185
|
|
||||||||||||||||||||
51 |
|
Теaтральні програми та афіші. |
Антоніми
|
ст. 186
|
Впр 2 ст.187-188 |
|
Впр 1 ст.186 |
Впр 3-а ст.189 |
Впр 4ст.190 |
|
||||||||||||||||||||
52 |
|
Рецензія на улюблений фільм.
|
|
Впр 1ст. 191
|
Впр.3, ст.192 |
|
Впр.2 ст.192 |
Впр. 4 ст.193 |
Написати рецензію
|
|
||||||||||||||||||||
53 |
|
Кінонагороди. Повторення вивченого матеріалу |
Впр.2, ст.195
|
Впр.1, ст.194
|
Впр.4, ст.197
|
Впр.3, ст.197
|
Впр 3-6ст.197-199 |
Впр1,.2, ст.200-201 |
Впр 4 ст.201 |
|
||||||||||||||||||||
Unit 8 Youth in mind Молодь і молодіжна культура |
||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Молодь та суспільство |
Часи групи Simple |
Ст. 199 Впр.2,ст.201 |
Впр.2,3 ст. 204-206 |
|
Впр.1ст. 204 Впр.5ст. 207 |
Впр.4, ст. 207 |
Тестові завдання |
|
||||||||||||||||||||
55 |
|
Працевлашту- вання молоді. |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208 |
Словотворення антоніми
|
Впр.2,3 ст. 208
|
|
Впр.4,ст. 209
|
Тестові завдання |
Впр.4, ст. 209 |
|
||||||||||||||||||||
56 |
|
Проблеми молоді Емоції |
Часи групи Perfect |
Ст. 213 |
Впр.2,3ст. 214 |
Впр.3,ст.211 |
Впр.1,2ст.210-211 |
Впр.4, ст. 212 |
Впр.5, ст. 212 |
|
||||||||||||||||||||
57 |
|
Уміння керувати емоціями |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 215 |
Впр.1, ст. 215 |
|
Впр.2, 3ст. 215-216
|
Тестові завдання |
Скласти таблицю(емоції людини) |
|
||||||||||||||||||||
58 |
|
Допомога молоді з боку влади |
Словотворення |
Word file
|
Впр.3, ст. 218 |
Тестові завдання |
Впр.1, ст. 217 |
Впр.2, ст.218 |
Впр.4, ст. 218 |
|
||||||||||||||||||||
59 |
|
Молодіжні організації та громади в Україні та у світі |
Питальні речення. |
Useful phrases
|
Впр.1, ст. 219 |
Збірник |
Впр.3,4,ст. 220-221 |
Впр.2, ст. 220 |
Впр.5 ст. 221 |
|
||||||||||||||||||||
60 |
|
Участь молоді в соціальних проектах
|
Умовні речення |
Useful phrases
|
Впр.4 ст. 225
|
Впр.3, ст. 224 |
Впр.2ст. 223
|
Впр.1, ст. 223 (заповнити таблицю) |
Скласти речення за зразком |
|
||||||||||||||||||||
Unit 9 People and society Країни виучуваної мови. Україна в світі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
22.05 |
|
|
||||||||||||||||
61 |
|
Україна-незалежна держава |
|
Word file ст. 230 |
Впр.2, 3 ст. 228-229 |
Тестові завдання |
Впр.4,5 ст. 200
|
Впр6, ст. 231
|
Впр.7, ст. 231 |
|
||||||||||||||||||||
62 |
|
Контроль аудіювання Конституція– основний закон країни |
|
|
|
Тестові завдання |
|
|
Розповідь |
|
||||||||||||||||||||
63 |
|
Політична система США |
|
Повторити типи питань.
|
Словотворення Синоніми Впр.2,3, ст. 232-233 |
|
Впр.4, ст. 233 |
Впр.1-2, ст. 234
|
Впр.3, ст. 237 |
|
||||||||||||||||||||
64 |
|
Контроль письма Міжнародне співробітництво |
|
|
|
|
|
|
Твір |
|
||||||||||||||||||||
65 |
|
Міжнародні організації ЄС,ООН, Рада Європи |
Неособові форми дієслова |
Word file ст. 23 |
Впр.2,3 ст. 237-238 |
Впр.1, 3ст. 235
|
Впр.2, ст. 239 |
Впр.3, ст. 237 |
Впр.3, ст. 240
|
|
||||||||||||||||||||
66 |
|
Політична система в Британії та Україні Контроль читання |
|
|
|
Tasks |
|
|
Діалог |
|
||||||||||||||||||||
67 |
|
Знаменні події та видатні люди
|
Впр.2, ст. 242 |
Word file ст. 241
|
Впр.1, ст. 241 |
Впр.3-5, ст. 242-243
|
Впр.1, ст. 247
|
|
Впр.2 ст. 247 |
|
||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль говоріння Міжнародні відносини. |
|
|
Tasks |
|
|
|
Відповісти на запитання |
|
||||||||||||||||||||
69 |
|
Україна в світі |
|
|
|
|
Tasks |
|
|
Закінчити речення |
|
|||||||||||||||||||
70 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
|||||||||||||||||||