6 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види мовленнєвої діяльності
|
Дом завд. |
Приміт ка |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
Лексичний матеріал |
Граматич ний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність
грамотність |
|||||||||||||
|
Unit 3 Cafes and shops .Yummy! Yummy! |
|
||||||||||||||
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Складає перелік покупок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Продукти харчування |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ех. 3, р. 93, Ех. 1, р. 94, |
Ех. 4, р. 94 |
Ех. 2, р. 93 |
|
Ex.3 p.93 |
|
||
34 |
|
Овочі та фрукти Види їжі |
|
|
|
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. lab, р. 98 |
Ех. 3, р. 96, Ех. 5, р. 97 |
|
Ех. 4, р. 96, Ех. 1с, р. 98 |
Ех. 6, р. 97 |
|
||
35 |
|
Солодощі |
|
|
|
|
|
«Much/ Many» |
Ех. 4с, р. 100 |
Ех. 2-4аЬ, р. 99- 100, Ex. lb, р. 101 |
|
Ех.5, р. 100, Ех. 1а, р. 101, |
Ex. 1 p.48 |
|
||
|
||||||||||||||||
36 |
|
Улюблені страви |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
Наводить приклади збалансованості власного раціону.
|
|
|
|
|
|
Структури «Would/wouldn’t » |
Ех.2, р. 102 |
|
Ех.ЗЬ, р. 102 |
Ех.За, р. 102, Ех.4, р. 103 |
Ex.4 p. 103 Ex/1 p.50 |
|
||
37 |
|
Традиції харчування |
|
|
|
|
|
Позначення дії в майбутньо му |
|
Ех.1, р. 105 |
|
Ех.5-6, р. 104, Ех.2-3, р. 105-106 |
Ех.4а, р. 107 Ex. 3 p. 51 |
|
|||
38 |
|
Їжа і напої. Розвиток навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
Ех.4Ь, р. 107, Ех.5-6, р. 108 |
Ех. 1-2, р. 109 |
|
Ех.З, р. 109 |
|
|||
39 |
|
Харчування . Улюблена їжа мого друга |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Написати меню для шкільної їдальні |
|
|||
|
|
|
|||||||||||||||
Going shopping
40 |
|
Покупки Ознайомлення з новими ЛO
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
|
|
|
|
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.l, р. ПО, Ex.4, p. Ill |
Ex.2, p. 110 |
|
|
Вивчити слова |
|
|||||
41 |
|
Покупки у Великобританії
|
|
|
|
|
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self- service, size, trolley, readymade |
|
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
|
Ex.l, p. 112- 113 |
Ex. 3 p.111 |
|
||||||
42 |
|
В супермаркеті Розвиток навичок читання
|
|
|
|
|
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ex.lab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex. le, p. 116, Ех.Зс, p. 119, Ex.l, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
Вивчити слова |
|
||||||
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|||||||||||||||||
43 |
|
Ми скупляємося. Вибір подарунків |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
|
|
|
|
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7a, p. 122 |
|
Ех.3, р. 57 |
|
|||||
44 |
|
Покупки в Лондоні |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
Націлює на уміння раціонально розподіляти кошти |
|
|
|
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
|
Ex.la-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Ex.la, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Ех.2 p.56 |
|
|||||
45 |
|
У гастрономії Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.lb, p. 130, Ex.3, p. 131 |
|
Ex.l, p. 128, |
Вивчити слова Ex. 4 p. 125 |
|
||||||
46 |
|
В універмазі |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.la, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4a, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
Ex 1 p. 66 Ex 5 p. 132 |
|
||||||
47 |
|
Ходимо по крамницях |
|
|
|
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7a, p. 133 |
Ex 7 p. 122 Ex.3 p. 65 |
|
||||||
48 |
|
Цікава історія. Домашнє читання. Мій улюблений магазин |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137 |
|
Ex. 1-2, p. 133-137 |
Повторити вивчені слова Дочитати текст |
|
||||||
49 |
|
За покупками ! Кишенькові витрати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1,2 p. 68 |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
Unit 4 Travelling On the move |
|
||||||||||||||||||
50 |
|
Види транспорту |
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях |
|
|
|
|
Види транспорту, Ех. 1-2, р. 142- 143 |
|
|
Ех.3-4, р. 143, Ех.2, р. 145, Ех.ЗЬ, р. 145 |
|
Ех.1, р. 144, Ех.За, р. 145 |
Ех.3, р. 143 |
|
|
51 |
|
В аеропорту |
|
|
|
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
Ех.6, р. 147, Ех.1, р. 148, |
Ех. 7, р. 147, Ех.2, р. 148, Ех.4, р. 149 |
|
Ех. 5, р. 146, Ех.З, р. 149 |
Вивчити ЛО |
|
||
52 |
|
На автостанції Утворення часових форм дієслова |
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти
Націлює на доцільність вибору речей залежно від подорожі
Націлює на доцільність вибору документів для подорожі
Націлює на розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
yet, already, never, ever, recently, lately |
Прислівники |
Ех.6, р. 150, Ех.З, р. 151 |
Ех. 1-2, р. 151, Ех.5-6, р. 152 |
Ех.4, р. 152 |
|
Ех. 3, р. 72
|
|
|
53 |
|
На вокзалі. Враження від подорожування |
|
|
|
|
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ех.2, р. 154 |
Ех.З, р. 154 |
|
Ех. 1, р.
|
Вивчити вірш |
|
||
54 |
|
На землі і в повітрі. В аеропорту |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ех. 1-2, р. 156 |
|
Ex. 3 p. 73 Ex. 2 p. 74
|
|
||
55 |
|
Подорожуємо. Подорожі у нашому житті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 5 p. 152 Ex. 6 p. 152 |
|
||
56 |
|
Подорож. Переваги та недоліки різних видів подорожей |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 160 |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ех.4а, р. 169 |
Ех.4, р. 164, Ех.4Ь, р. 169 |
Ех.З, р. 163 |
Ех.З, р. 163 |
Ex. 1,3 p. 77 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
So many places |
|
||||||||||||||
57 |
|
Подорож –це цікаво. Активізація навичок читання |
Націлює на вивчення світової культурної спадщини |
|
|
|
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
|
Ех.2а, р. 161- 162, Ех. 1-2, р. 167 |
|
Ех.2Ь, р. 161-162 |
Повторити Ло
|
|
58 |
|
Подорожуємо світом. Активізація навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Ех.6, р. 167, |
|
Ех.5, р. 164- 166 |
|
Відповісти на запитання |
|
|
59 |
|
Країни та національності |
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки у різних місцях
Націлює на уміння правильно проводити відпочинок
Націлює на вміння використовувати набуті знання
Націлює на вивчення національної спадщини українського народу
Націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримува тись правил безпеки у різних місцях
Націлює на вміння правильно спілкуватися в ситуації, коли потрібна допомога
Націлює на вміння використову вати набуті знання
|
|
|
|
|
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p.169;контине нти |
Означений артикль «the» |
Ех.6, р. 170, Ех.З, р. 173 |
Ех.2, р. 172 |
|
Ех.1, р. 168 |
Ех.3, р. 80 |
|
60 |
|
Лондон Визначні памятки Лондона. Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1, p. 174, Ex. 3-4, p. 175 |
|
Ex.2, p. 174-175, Ex. 5-6, p. 176-177 |
Читати текст |
|
|
61 |
|
Київ – столиця України. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
Present Perfect Tense |
|
Ex. 1-2, p. I8O- 181 |
|
Ex.3, p. 181, Ex.4, p. 182 |
Робота з текстом |
|
|
62 |
|
Контроль навичок читання. Навколо світу |
|
|
|
|
|
|
Ех.9, р. 184 |
Ex. 6-8, p. 184, Ex. 10, p. 185 |
Ex.5, p. 183 |
|
Відповісти на запитання |
|
|
63 |
|
Подорож різними видами транспорту. Означений артикль |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.l, p. 187 |
Ex. 12, p. 186, Ex. 2, p. 187 |
|
Ех.З, р. 187- 189 |
|
|
64 |
|
Екскурсія по Лондону.Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Закінчити розповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
65 |
|
Поради туристам |
|
|
|
|
|
|
Listening Task |
|
|
|
Відповісти на запитання |
|
|
66 |
|
Мої враження від подорожей Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Listening Task |
|
Exercises |
Reading Text |
Розповідь |
|
|
67 |
|
Знову літо! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Exerci ses |
|
Твір |
|
|
68 |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Exerci ses |
Reading Text |
Скласти речення |
|
|
69 |
|
Повторення й узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторен ня |
|
|
70 |
|
Мої плани на літо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідь |
|