Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі
за підручником “ENGLISH 6” автора А. Несвіт (3 год. на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
Тема1 : Я, моя сім’я, друзі
|
||||||||||||
|
|
Канікули закінчилися. Знову до школи |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
Ex. 1 p. 5 Ex. 3 p. 6 Ex. 7 p. 7 Ex. 2 p. 5
|
Ex. 4,5 p. 6 |
ЛО до теми «Канікули. Вільний чая». |
Ex. 6 p. 6 Артиклі |
Пояснює вибір особистих символів.
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Ex. 8 p. 7 |
|
||
|
|
Моя родина |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Ex. 1 p. 11 Ex. 2 p. 10 Ex. 3-5 p. 10 |
|
ЛО до теми «Сім’я». |
|
Ex. 6 p. 11 |
|
|||
|
|
Досліджуємо «Родинне дерево».
|
Порівнює сімейні традиції
|
Ex. 1 p. 12 Ex. 3 p. 13 Ex. 4 p. 13 Ex. 2 p. 12 |
Ex. 6 p. 15 |
|
Ступені порівняння прикметників. Ex. 5 p. 15 |
Ex. 7 p. 16 |
|
|||
|
|
Мої батьки. |
Порівнює сімейні традиції
|
Ex 12 p.112 Ex 2 p 109 |
Ex 1 p 108 |
|
Ступені порівняння прикметників
|
Ex 4, 5 p109 |
Oxford Grammar for Schools 3 p.108-109 |
|||
|
|
Мої брати та сестри. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1,2 p. 16 Ex. 4 p. 18 Ex. 6 p. 18 |
Ex. 2 p. 16 Ex. 5 p. 18 Написання твору. Ex. 7 p. 19 |
ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси» |
|
Ex. 8 p. 19 |
|
|||
|
|
Родичі. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1 p. 19 |
Ex. 2 p. 20 Ex. 4 p. 21 |
«Характер, Захоплення». |
|
Ex. 6 p. 21 |
|
|||
|
|
Зовнішність моїх рідних. Диктант |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 4 p. 20 |
Ex. 3 p. 21 |
ЛО до тем «Зовнішність, характер,інтереси» |
Ступені порівняння прикметників |
Описати двох родичів |
|
|||
|
|
Сім’я чи друзі? |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 3-5 p. 24 Ex. 1 p. 21 |
Ex. 2 p. 22 Ex. 6 p. 24 |
|
|
Ex. 7 p. 24 |
|
|||
|
|
Риси характеру |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Ex. 1 p. 24-25 |
|
|
Ex. 2,3 p. 25 |
Ex. 5 p. 26 |
|
|||
|
|
Мої родичі та друзі. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
|
Робота з картками |
|
Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Simple |
Описати двох родичів та двох друзів |
|
|||
|
|
Друзі пізнаються у біді |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Ex. 1,3 p. 27 Ex. 2, p. 27 |
Ex 5 p. 27 |
|
|
Підготувати усн. переказ тексту |
English Plus 1 |
|||
|
|
Світ сім’ї |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Ex. 4 p. 25-26 |
|
|
Present Simple, Present Continuous, Future Simple, Past Simple |
Повторити лексичний та граматич ний матеріал теми. |
|
|||
Тема2 : Покупки
|
||||||||||||
|
|
Різновиди магазинів. |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
Ex2, p30 |
Ex2, p30
|
Ex1, p30 |
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
Ex3 , p31 |
|
||
|
|
Відділи у Магазині. |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
Ex6, p32 |
Ex4, p31 Ex5, p32 |
|
|
Ex7, p32 |
|
|||
|
|
Продукти |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2,3, p33 Ex4, p34 Ex1, p33 |
Ex6, p35 |
Ex1, p33 Ex5, p35 |
|
Ex7, p35 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Складаємо шопінг лист. Плани щодо покупок.
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2, p36 Ex3,4, p37 Ex1,2 p36 |
Ex5, p38 |
|
Структура going to для вираження майбутнього |
Скласти діалог на тему «В супермаркеті |
|
|||
|
|
Робимо покупки |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex2, p39 Ex4, p39 Ex1, p38 Ex 7, p 41 |
Ex3, p 39 Ex5, p 40 Ex 7, p 41 |
Типи магазинів. Відділи. |
Майбутній час Ex 6, p 41 |
Ex 8, p 42 |
|
|||
|
|
Магазини |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex. 7 p. 67 |
Ex 2 p.66 Ex 5p. 67 |
|
Порівняння майбуерього часу і структури going to |
Ex 4p. 67 |
Oxford Grammar for Schools 3 p. 66-67
|
|||
|
|
Купуємо одяг, взуття. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 1, p 42 Ex 4, p 44 Ex 1, p 42 |
Ex 2,3, p 43 |
|
|
Ex 5, p 44 |
|
|||
|
|
Гроші. Ціни. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 2, p 46 Ex 3,4, p 46 |
Ex 1, p 45-46 |
Ex 5, p 47 |
|
Ex 6, p 47 |
|
|||
|
|
Дитячі магазини Самостійна робота
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 1, 2, p 48-49
|
Ex 2, p 49
|
ЛО до теми «Сувеніри. Іграшки» |
Past Simple Ex 5, p 50 |
Ex 4, p 49 |
|
|||
|
|
Брендові магазини Лондона. |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів
|
Ex 6, p 50 |
Ex 3, p 49 |
|
|
Ex 7, p 50 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Покупки |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві.
|
Ex 1, p 51 Ex 4, p 51 |
Ex 2, p 51 |
|
Ex 5, p 52 |
Ex 3, p 51 |
|
|||
Тема3 : Їжа та напої
|
||||||||||||
|
|
Продукти харчування. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Ex 1,2, 3, p 56
|
Ex 6,7, p 58
|
Ex 1, p 56 Ex 8, p 58 |
Grammar Lab p59 |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
Ex 10, p 59 |
|
||
|
|
Фрукти. Овочі. |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Ex 4, p 57 |
Ex 9, p 59 |
|
|
Ex 5, p 57 |
|
|||
|
|
Раціональне харчування дітей. |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Ex 1,2, p 60 Ex 7 p 62 |
Ex 3,4 p 61 |
|
Прислівник |
Ex 8 p 62 |
|
|||
|
|
Прийоми їжі. Обід. |
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
Ex 1b p 63 Ex 2 p 63 Ex 3 p 64 |
Ex 5 p 64 |
Ex 1 p 63 |
|
Ex 6 p 65 |
|
|||
|
|
Де смачніше? |
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
|
|
|
Ex 7 p 65 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Улюблені страви. |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Ex 7 p 68 Ex 1 p 66 |
Ex 4,5 p 68 |
Ex 1 p 66 |
|
Ex 8 p 69 |
|
|||
|
|
Українська кухня |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Ex 4 p 70 Ex 5-7 p 71 Ex 1 p 69 Ex 3 p 70 |
Ex 3 p 70 Ex 2 p 69 |
Ex 1 p 69 |
|
Ex 8 p 71 |
|
|||
|
|
Обід на природі. Лексико – граматичний тест |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
Опис малюнків |
Ex 2,3 p 66-67
|
ЛО до теми «Процес приготування їжі» |
Present Continuous Tense |
Написати рецепт улюбленої страви |
|
|||
|
|
Десерти. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
|
Ex 3 p 73
|
|
Неознач. Артикль Ex 4 p 73 |
Ex 3b p 73
|
|
|||
|
|
Здорове харчування |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Ex 5 p 74
|
|
Ex 5 p 74
|
Ex 1.2 p 72
|
Ex 6 p 74
|
|
|||
Тема4 : Спорт
|
||||||||||||
|
|
Cпорт у нашому житті. |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
Ex 6 p 80 |
Oxford Grammar for schools 3 p 103 |
||
|
|
А ти займаєшся спортом? |
Аргументує власну думку |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Ex 1 p 81 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Види спорту |
Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки |
Ex 1 p 80 Ex 2 p 81 |
Ex 3 p 81 Написан. електронних листів. |
Athletics, aerobics, boxing, running, climbing, swimming |
Прислівник |
Ex 3 p 82 |
English Plus 1 |
|||
|
|
Спортивні гуртки та секції. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 1 p 80 Ex 2 p 81 |
Ex 3 p 81 Написан. електронних листів. |
ЛО до теми «Спортивні групи» |
|
Ex 4 p 82 |
|
|||
|
|
Спортивні змагання. Диктант |
Учень вживає прості структу-ри правиль-но, але може допуска-ти елемен-тарні помилки |
Ex 7 p 83 |
Ex 5 p 82 Ex 1, 2 p 84 |
Take part, participate, take place, win, lose |
|
Ex 6,7 p 83 |
|
|||
|
|
Мій улюблений вид спорту. |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 4-6 p 85 |
Ex 3 p 85 |
ЛО до теми «Види спорту» |
|
Ex 7 p 86 |
|
|||
|
|
На спортивному майданчику. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 2 p 87 Ex 1,3 p 87 |
Ex 4,5 p 88 |
|
Past Simple Present Perfect |
Ex 6 p 88 |
|
|||
|
|
Ми любимо спорт |
Розповідає та розпитує про улюблені заняття |
Ex 10 p 63 Ex 12 p 63 |
Ex 9 p 62 |
|
Present Perfect Past Simple |
Ex 14 p 63 |
Oxford Grammar for schools 3 p. 60-63
|
|||
|
|
Зірка баскетболу |
Описує події, що відбувалися у минулому |
|
|
ЛО теми |
Повторення ГС |
Повторити вивчений матеріал |
|
|||
|
|
Cпорт для життя. |
Описує події, що відбувалися у минулому |
Ex 2 p 78 Ex 5 p 80 |
Ex 3,4 p 79 Ex 3,5 p 103 |
Ex 1 p 78 |
Прислівник
|
Ex 6 p 80 |
Oxford Grammar for schools 3 p 103
|
|||
|
||||||||||||
|
|
Контроль читання |
Володіє базовим лінгвістичним діапазоном для 6 класу, який дозволяє вправлятися у ситуаціях, хоча зміст висловлення може страждати через паузи для пошуку слів. |
|
|
Тест |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
Тест |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||
|
|
Контроль говоріння |
Тест |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
||
|
|
Контроль аудіювання |
|
Тест |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
English Plus 1
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі
за підручником “ENGLISH 6” автора А.Несвіт (3 год. на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Окремі нотатки
|
|||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||||||
Тема5 : Шкільне життя (12 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
|||||||||||||
|
|
Шкільні предмети |
|
Ex 1 p.160 Ex 3 p.161
|
Ex 1 p.160 Робота з картками |
Порядкові числівники Present Simple |
ЛО теми |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення
до людей з особливими навчальними потребами |
Ex 3 p.161
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Шкільні предмети. |
|
Ex 2 p.160 Ex 6 p.162
|
Ex 2 p.160 Ex 4 p.161
|
|
ЛО теми |
Ex 5 p.162
|
|
||||
|
|
Розклад уроків.
|
|
Ex 1,2 p.163 Ex 3, p.165
|
Ex 1,2 p.163 Робота з картками |
Структура Have got/Has got |
ЛО теми |
Ex 6, p.162 |
Oxford Grammar for schools |
||||
|
|
Улюблений предмет. |
|
Ex 4, p.166 Ex 5, p.166 |
Ex 4, p.166 Робота з картками |
Структура Have got/Has got |
ЛО теми |
Написати електронного листа другові про школу |
English Plus 1 |
||||
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Ex 3, p.169 Ex 1, p.167
|
Ex 3, p.169 Робота з картками |
Питальні речення.
|
ЛО теми |
Ex 2, p.168
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Ex 4, p. 170 Ex 2, p.168 |
Ex 4, p. 170 Робота з картками |
Present Simple |
ЛО теми |
Ex 5, p.170 |
|
||||
|
|
Континенти. |
|
Робота з картками Ex1 p.171 |
Робота з картками Ex 2 p.171
|
|
ЛО теми |
Ex 4, p.172 |
|
||||
|
|
Континенти. |
|
Ex 5, p.172 Ex 3 p.172 |
Ex 5, p.172 Робота з картками |
|
ЛО теми |
Ex 6, p.173 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Уроки фізвиховання |
|
Ex 1, p.174 Ex 2, p.175 |
Ex 1, p.174 Ex 3, p.175 |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Написати есе про важливість занять спортом. |
English Plus 1 |
||||
|
|
Уболіваємо за улюблену команду |
|
Ex 5, p.177 Ex 4, p.176 |
Ex 5, p.177 Робота з картками |
Питальні речення |
ЛО теми |
Ex 6 p.177 |
|
||||
|
|
На уроці англійської мови |
|
Впр 1 ст. 178 Робота з НО1 |
Впр 1 ст. 178 Впр 1 ст. 178
|
Спеціальні питання |
Обґрунтування своїх дій |
Впр 2 ст 179 |
|
||||
|
|
Нові знання |
|
Впр 4ст 179 Впр 4 ст. 179
|
Впр 4ст 179 Впр 3 ст 179 |
Спеціальні питання |
Обґрунтування своїх дій ЛО уроків 50-57 |
10 питань про річ , щоб відгадати , що це |
|
||||
Тема 6 : Подорож (16 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
|||||||||||||
|
|
Вирушаємо в подорож до Америки |
|
Розумова карта, Впр 4 ст 153 Текст «Travelling» (7 клас Плахотник) Впр 4 ст 59 Прислів’я |
Текст «Travelling»(7 клас Плахотник) Впр 4 ст 59 Розумова карта, Впр 4 ст 153 |
Впр 1 ст 152, основні факти про країну |
Спеціальні питання |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
Планує краєзнавчу подорож.
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Впр 2 ст 152 чит Впр 5 ст 153 пис
|
English Plus 1 |
|||
|
|
Подорож до США |
|
Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155 Вірш Впр 1а ст. 154 Впр 2,3 ст 155 |
Вірш Впр 1а ст. 154 Впр 2,3 ст 155 Гра «Вимова» ВПр 4 б ст. 155 |
Складання розповідей за малюнком |
Вживання власних назв |
Впр 5 ст 155 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Вашингтон – столиця США |
|
Впр 1 ст 156 Впр 2,3,4 ст 156 |
Впр 2,3,4 ст 156 Впр 1 ст 156 |
ЛО, робота за картою |
Спеціальні питання |
ВПр 6 ст 157 |
|
||||
|
|
Екскурсія до Білого Дому |
|
Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай , що це?» Впр 4 ст 159 |
Впр 4 ст 159 Впр 1-3 ст 158-159Гра «Вгадай ,що це?» |
ЛО уроку |
Спеціальні питання |
Впр 5 ст 159 |
|
||||
|
|
Музеї Вашингтону |
|
Впр 2,3 ст 160-161 Впр 1, 4 ст 160-161 |
Впр 1, 4 ст 160-161 Впр 2,3 ст 160-161 |
Отримання і-ції під час відвідування музею |
Неформальний лист |
Впр 5 ст 161 |
|
||||
|
|
Зустріч з корінними американцями СД |
|
Впр 2 ст 162 СД Впр 1 ст 162 |
Впр 1 ст 162 Впр 2 ст 162 СД |
ЛО уроку |
Теперішній тривалий час |
Впр 5 ст 163 |
English Plus 1 |
||||
|
|
Похід в історичний музей |
|
Впр 2 ст 164 Впр 1 ст 164 Впр 3 ст 165 |
Впр 1 ст 164Впр 3 ст 165 Впр 2 ст 164 |
ЛО уроку |
Теперішній тривалий час |
Впр 5 ст 165 |
|
||||
|
|
Види подорожей |
|
лексична гра, діалоги Ауд тексту ”Transport” (7 клас) |
Ауд тексту ”Transport”(7 клас) лексична гра, діалоги |
Ло з теми |
Порядок слів у реченні |
Впр 5 ст 167 |
|
||||
|
|
Транспорт нашого міста |
|
Впр 3 ст 169 Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник Текст 7 клас |
Текст 7 клас Впр 3 ст 169 Впр 4 ст 169,Гра- опитувальник |
Назви транспорту |
Порядок слів у реченні |
Впр 5 ст 169 |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Екскурсія до Єловстоунського Парку |
|
Розумова карта, Впр 2 ст 170 Впр 1, 3,4 ст 170-171 |
Впр 1, 3,4 ст 170-171 Розумова карта, Впр 2 ст 170 |
Опис краєвидів, ЛО |
HOW- питання |
Впр 5 ст 171 |
|
||||
|
|
Похід в Льодовиковий Парк |
|
Впр 2, 3 ст 173 Впр 1, 4 ст 172-173 |
Впр 1, 4 ст 172-173 Впр 2, 3 ст 173 |
Постановка питань |
HOW- питання |
Впр 5 ст 173 |
English Plus 1 |
||||
|
|
Як пройти по місту |
|
Впр 5 cn 175 Впр 1 ст 174 |
Впр 1 ст 174 Впр 5 cn 175 |
Ло теми |
артикль |
Ло, діалог |
|
||||
|
|
Міський транспорт |
|
НО1,НО2 7 клас ст. 59-61 текст |
7 клас ст. 59-61текст НО1,НО2 |
Ло теми |
артикль |
кросворд |
|
||||
|
|
Подорожі |
|
|
с\р |
ЛО |
Види питань, артиклі |
Повторити вивчене |
|
||||
|
|
Подорожі Урок домашнього читання |
|
Скласти діалог від імені головних героїв Впр 1 ст 178 Впр 1 ст 177 |
Впр 1 ст 177 Скласти діалог від імені головних героїв Впр 1 ст 178 |
Обговорення прочитаного |
Артикль, види питань |
ЛО повторити СД |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Екскурсія Єропою СД |
|
Впр 2 ст 178 |
СД, Впр 5 ст 179 |
|
Артикль, види питань |
Підгот до ТОЗ |
English Plus 1 |
||||
Тема 7: Великобританія (10 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
|||||||||||||
|
|
Географічне положення королівства |
|
5 питань про Велику Британію Впр 4 ст 135 Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 |
Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 5 питань про Велику Британію Впр 4 ст 135 |
ЛО з теми |
Артикль з географічними назвами |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.
Визначає орієнтовну вартість перебування вкраїні, мова якої вивчається |
Твір про географічне положення |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
|||
|
|
Ми – у Лондоні |
|
Dgh 3 cn 137 Dgh 2?4 cn 136-137 |
Dgh 2?4 cn 136-137 Dgh 3 cn 137 |
Ло уроку |
Вживання Should \ should not |
Dgh 5 cn 137 |
|
||||
|
|
Лондон - столиця Англії |
|
Розумова карта Впр 2а ст. 138 |
Впр 2а ст. 138 Розумова карта |
Опис краєвидів Впр 1,2 ст 138 |
Часові форми дієслова |
Впр 6 ст 139 |
|
||||
|
|
Лондон |
|
Впр 3 ст140 Впр 1,4 ст 140 |
Впр 1,4 ст 140 Впр 3 ст140 |
Ло уроку |
Часові форми дієслова Вживання as..as Not as..as |
Впр 5 ст141 |
English Plus 1 |
||||
|
|
Уельс СД |
|
СД по назвам визначних місць Текст про А.Конан Дойля |
Текст про А.Конан Дойля СД по назвам визначних місць |
Ло уроку |
Часові форми дієслова Мин.неознач.час |
10 заперечних речень про Уельс |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Бібліотека британського музею |
|
9 клас текст «Libraries» ауд |
Географічний опитувальник Чит Впр 1 ст 134 |
Ло уроку |
Часові форми дієслова |
Впр 3 ст 151. Впр 5 ст 85 |
|
||||
|
|
Життя молоді у Англії |
|
Текст 9 клас |
Dgh 2?4 cn 136-137 |
Лоз теми «Школа» |
Часові форми дієслова
|
Лист про життя в Україні Впр 4 т151 |
English Plus 1 |
||||
|
|
Традиції Великої Британії |
|
Рольова гра Лист учня |
Впр 2а ст. 138 Рольова гра |
Ло теми «Свята» |
Підсилювальні займенники |
Доповідь з теми |
|
||||
|
|
Подорож королівством |
|
|
Впр 1,4 ст 140 Інтерв’ю робота з НО |
Визначні місця Англії |
Теперішній Завершений час |
Усна розповідь про Англію |
|
||||
|
|
Традиції Великої Британії |
|
Інтерв’ю , робота з НО 9 клас Впр 29 ст 32 Текст про осінь в Англії |
Впр 1,4 ст 140 Інтерв’ю , робота з НО |
Визначні місця Англії |
Теперішній Завершений час |
Усна розповідь про Англію |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
Тема 8 : Україна (11 годин) А.Несвіт англійська мова 6 клас |
|||||||||||||
|
|
Загальна характеристика Географічне положення |
|
Заповнення таблиці. Робота з картою НО1 |
НО1 Заповнення таблиці. Робота з картою |
Ло з теми про географічне положення |
Теперішній Завершений час |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
Лист другу про Україну |
|
|||
|
|
Державний устрій нашої країни |
|
Складання плану до тексту НО1 «The Political System of Ukraine» |
НО1 «The Political System of Ukraine» Складання плану до тексту |
ЛО |
Гра «10 питань» |
Діалог з теми |
|
||||
|
|
Життя молоді в Україні |
|
Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту текст“Life of Youth in Ukraine” |
текст“Life of Youth in Ukraine” Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту |
Гра «Поспішай!» |
Теперішній Завершений час |
10 речень в Теперішній Завершений час |
English Plus 1 |
||||
|
|
Київ – столиця України |
|
Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» Картки з визначними місцями столиці, текст про нього |
Картки з визначними місцями столиці, текст про нього Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» |
ЛО уроку |
Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі |
Легенда про заснування Києва |
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Визначні місця столиці |
|
Робота в пара Впр 1 ст 142 Впр 2 ст 143 Впр 1 ст 142 |
Впр 1 ст 142 Робота в пара Впр 1 ст 142 Впр 2 ст 143 |
ЛО уроку |
Видо-часові форми дієслів |
Впр 5 ст 143
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Екскурсія по Києву |
|
Записати найцікавіші факти з почутого Легенда про заснування столиці |
Легенда про заснування столиці Записати найцікавіші факти з почутого |
Назви визначних місць |
Теперішній Завершений час |
Намалювати засновників і описати їх |
|
||||
|
|
З історії України |
|
Складання речень у Тепер. Завершеному часі Гра «Опитувальник»Текст про науку у культуру |
Гра «Опитувальник» Складання речень уТепер.Завершеному часі |
Ло з теми наука |
Розповідне речення у Тепер. Завершеному часі |
Твір про науковця України |
|
||||
|
|
Незалежна Україна |
|
Заповнення таблиці. Робота з картою НО1 |
НО1 Заповнення таблиці. Робота з картою |
Ло з теми про географічне положення |
Теперішній Завершений час |
|
|
||||
|
|
Символи роду українського |
|
Складання плану до тексту НО1 «The Political System of Ukraine» |
НО1 «The Political System of Ukraine» Складання плану до тексту |
ЛО |
Гра «10 питань» |
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Забуті пам’ятки минулого століття |
|
Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту текст“Life of Youth in Ukraine” |
текст“Life of Youth in Ukraine” Обговорення прочитаного тексту, постановка питань до тексту |
Гра «Поспішай!» |
Теперішній Завершений час |
|
Exercises from«Граматика англійської мови» Верба |
||||
|
|
Край, де я живу |
|
Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» Картки з визначними місцями столиці, текст про нього |
Картки з визначними місцями столиці, текст про нього Заповнення таблиці, гра «Відгадай,що це?» |
ЛО уроку |
Заперечне речення у Теперішньому Завершеному часі |
|
|
||||
|
|||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Вивчити вірш |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
Біографія відомої людини |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
Скласти план літо |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|