Календарне планування за НМК “English 2018” (автор Карпюк О.Д.)
для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів (4 години на тиждень)
IIсеместр
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|||||
Лексика |
Грамати-ка |
Читання |
Аудіюван-ня |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Наука і технічний прогрес |
|
|||||||||||
65 |
13/01 |
Сучасні засоби комунікації в нашому житті, с.112-114 |
An access, a data, a device, an attachment, hardware, input, output, software, online, to surf |
International words |
Текст, с.112; впр. 3-4, с. 112-114 |
Впр. 3, с. 112 |
Dialogues; в. 1-2, с. 112 в. 6, 8, 9, с. 115-118 |
|
Впр.6, с. 116(письмово) вивчити нову лексику |
|
||
66 |
14.01 |
З чого складається комп’ютер? с. 115-116 |
Conditionals |
Впр. 5, с. 115 |
Short dialogues |
Dialogues; в. 8, 9, с. 117 |
Mind-Map |
Впр. 7, с. 116 (письмово) |
|
|||
67 |
15.01 |
Комп’ютерне обладнання, с. 117 |
Phrasalverbs |
Впр. 1-2, с. 117-118 |
Riddles |
Обговорення проблемних питань |
|
Вивчити нову лексику Впр.3 с. 118 |
|
|||
68 |
15.01 |
Основні комп’ютерні операції, с. 119-120 |
ЛО уроку, с. 119 |
Phrasalverbs:hack into, log on /in, scroll up |
Впр. 5, с. 119 |
|
Впр. 4, с. 118-119 |
в. 4, с. 118-119 в. 7, с. 120 |
Впр. 8, с. 121; Вибрати правильну відповідь |
|
||
69 |
20.01 |
Комп’ютери та їх переваги, с. 121 Інтернет. Веб-ресурси с. 123-124 |
ЛО уроку, с. 121 Useful phrases с. 124 |
Pick up, back (smth) up Питальні речення |
Впр. 1, с. 121 Впр. 1, с. 123 |
Впр. 3-4, с. 122 |
Впр. 2, с. 121, 5, с. 122 Впр. 1, 3, с. 123-124 |
Mind-Map
|
Усне повідомл. “My Computer” Впр. 2, с. 124 |
|
||
70 |
21.01 |
Електронний лист с. 125-126 |
ЛО уроку, с. 125 |
|
Впр. 2, с. 125, 126 |
Впр. 4, с. 127 |
в. 1, с. 125 в. 3-4, с. 126 - 127 |
Впр. 3, с. 126 |
Написати e-mail |
|
||
71 |
22.01 |
Написання електронного листа, с.127 - 129 |
ЛО уроку, с. 127 - 129 |
Passive Voice |
Впр. 5, с. 127 |
Short dialogues |
Впр. 6, с. 128, 129 |
Matching activity |
Впр. 7, с. 129 Опрацювати |
|
||
72 |
22.01 |
Passive Voice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
73 |
27.01 |
Всесвітня мережа с. 130 |
Впр. 1, с. 130 |
Phrasal verbs |
Впр. 1-2, с. 130 |
Short dialogues |
мій улюблений веб-сайт |
в. 2, с. 130 |
Впр. 3, с. 131 Утворити словосполучення |
|
||
74 |
28.01 |
Інтернет кафе, с. 131-132 |
Впр.4, с.131 |
Phrasal verbs |
Впр. 6, с. 132 |
Short texts |
Discussion (ex.8, p. 134-135) |
Mind-Map |
Впр. 7, с. 133 Заповнити таблицю |
|
||
75 |
29.01 |
Улюблені сайти, с. 136 |
ЛО уроку, с. 136 |
Вживання прикметників |
Впр. 1, с. 136
|
в. 3, с. 136 -137 |
Dialogues |
Впр. 2, с. 136 |
Впр. 4, с. 137 Вставити слова |
|
||
76 |
29.01 |
Англійська мова в Інтернеті, с. 137 |
ЛО уроку, с. 137 |
Phrasal verbs |
Впр. 4, с. 137 |
Dialogues |
Обговорення цитат |
Computer-ABC |
Запитання для анкети |
|
||
77 |
3.02 |
Повторення вивченого матіріалу
|
|
. с. 138 |
Учні виконують проект- схему що вони вивчили протягом теми |
|
|
|
|
Підготувати розмовну тему |
|
|
78 |
4.02 |
Самостійна робота по темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 |
5.02 |
Розвиток навичоу аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Природа і погода
|
|
|||||||||||
80 |
5.02 |
Природній катаклізм як явище в природі с. 140-143 |
ЛО уроку, с. 141 |
Conditionals |
в. 1, с. 140 в. 3-4, с. 142-143 |
в. 2, с. 140-141 |
Dialogues Впр. 6 с. 146 |
|
в. 5, с. 144-145 Підібрати слова |
|
||
81 |
10.02 |
Причини катастроф с. 146 |
ЛО уроку, с. 146 |
с. 146 A cause or a reason? |
Впр. 3, с. 147 |
Phonetic drills |
Впр. 6, с. 146 |
Впр. 1-2, с. 146 - 147 |
в. 3, с. 147 вставити слова |
|
||
82 |
11.02 |
Правила поведінки під час стихійного лиха , с. 147-148 Поведінка людей під час стихійних лих, с. 149
|
ЛО уроку, с. 147-148 ЛО уроку, с. 149 |
Вживання прикметників A cause or a reason? |
Впр. 1-2, с. 147-148 Впр. 3, с. 149 |
Dialogues |
Впр. 3, с. 148 Впр. 1-4, с. 149 Впр. 1-3,с. 150-151 |
Впр. 3, с. 148 |
Впр. 4 с. 148 Пояснити вислів Впр. 4 с. 151 (усно) |
|
||
83 |
12.02 |
Написання твору с. 152-153 |
ЛО уроку, с. 152 |
с. 152 |
в. 1, с. 152 в. 2, с. 153 |
Short dialogues |
в. 1-4, с. 152-153 |
в. 3, с. 153 в. 5-6, с. 154-155 |
Опрацювати текст для домашнього читання |
|
||
84 |
12.02 |
Забруднення навко-лишнього середо-вища, с. 156-157 |
ЛО уроку, с. 156 |
A cause or a reason? |
Впр. 1-2, с. 156-157 |
Dialogues |
Discussion on a quote |
Впр. 2, с. 157 |
Впр. 3, с. 157 Переказ про ох.довкілля |
|
||
85 |
17.02 |
Охорона довкілля, с. 158
|
ЛО уроку, с. 158 |
Phrasal verbs |
Newspaper articles |
|
Впр.5,6,7 с. 160-161 |
|
Впр. 8, с. 161 Описати картинки |
|
||
86 |
18.02 |
Преса про надзвичайні ситуації, с. 155 |
ЛО уроку, с. 155 |
Adjectives |
Newspaper article |
Text for listening |
Dialogues |
Mind-Map |
Впр.7 с.155 Виконати проект |
|
||
87 |
19.02 |
Попередження лісових пожеж, с. 162-163 |
ЛО поперед-ніх уроків |
Adverbs |
Ex. 2, p. 162
|
Впр. 3, с. 163 |
Обговорення цитати |
Ex. 1, p. 162 |
Впр. 4, с. 163-164 підібрати питання |
|
||
88 |
19.02 |
Повторення теми. |
|
С. 164 |
|
|
|
|
|
Пілготувати усну розповідь по темі |
|
|
89 |
24.02 |
Узагальнення знань з теми |
|
Учні виконують проект- схему що вони вивчили протягом теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
90 |
25.02 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 |
26.02 |
Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Живопис |
|
|||||||||||
92 |
26.02 |
Розвиток живопису в Україні, с. 166 |
|
ЛО уроку, с. 169 |
Past Continuous |
Впр.. 4, с. 166-167; 5, с.169 |
Впр. 4, с. 166-167 |
Впр. 1-3, с. 166 |
Впр. 7, с. 170 |
Впр. 6, с.169-170 Вставити слова |
|
|
93 |
3.03 |
Картини україн-ських художників с. 167- 168 |
ЛО уроку, с. 167 |
Past Perfect |
Short texts |
Quotes about artists |
Обговорення цитат |
Mind-Map |
Розп про український живопис, с.166-167 |
|
||
94 |
4.03 |
Англійський живопис, с. 170–171 |
ЛО уроку, с. 171 |
с. 173 |
Впр. 2, с. 171 Впр.1-2, с. 173 |
|
Dialogues |
Впр. 1, с. 171 |
Впр. 3, с. 174 Розкрити дужки |
|
||
95 |
5.03 |
Виставки та музеї с. 175-176 |
ЛО уроку, с. 175-176 |
Past Perfect Continuous c. 174 |
Впр. 4, с.174 |
Впр. 3-4, с. 176 |
Впр. 1-4, с. 176 |
Впр. 5, с. 175, |
Впр. 6, с. 175 Впр. 5, с. 176-Опрацювати текст |
|
||
96 |
5.03 |
Past Perfect Continuous
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
97 |
10.03 |
Відвідання музеїв та виставок, с. 178-179 |
ЛО уроку, с. 179 |
с. 180 |
Впр. 2-4, с. 178-181 |
|
Впр. 1-4, с. 178-181 |
|
Повідомлення «Екскурсія по музею» |
|
||
98 |
11.03 |
Написання есе с. 181-182 |
ЛО уроку, с. 181-182 |
с. 181 |
Впр. 1-6, с. 182-186 |
Quotes |
Впр. 1-2, с. 182-183 в. 5-6, с. 186 |
Впр. 2-3, с. 183-184 |
Впр. 7, с. 187 Гаписати есе |
|
||
99 |
12.03 |
Британські художники с. 188-189 Томас Генсборо – відомий англій-ський художник с. 190-192 |
ЛО уроку, с. 188
|
Past Perfect Continuous
|
Впр. 3, с. 188 Впр. 8-9, с. 191-192 |
Dialogues Text |
екскурсія по музею в. 4, с. 190 Впр. 6-8, с. 190-191 |
в. 1-2, с. 189 Mind-Map |
Повідомлення «Британські художники» Повідомлення «Улюблений британський художник» |
|
||
100 |
12.03 |
Улюблений художник, с. 194-196 |
ЛО уроку, с. 194 |
Tense forms |
Впр. 1-2, с. 194 |
Впр. 2, с. 194 |
Dialogues |
Впр. 1, с. 194 |
в. 4, с. 195 Заповнити таблицю |
|
||
101 |
17.03 |
Повторення теми . |
|
С. 196 |
Учні виконуть проект –схему, що вони вміють та знають з теми |
|
|
|
|
Підготувати усну розмовну тему. |
|
|
102 |
18.03 |
Повторення та узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
19.03 |
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спорт і дозвілля
|
|
|||||||||||
104 |
19.03 |
Яким видом спорту займаєшся ти? с. 198-199 |
ЛО уроку, с. 198 |
Future Tenses |
Впр. 1, 4, 6, с.198,201 |
Впр. 3, с. 198-200 |
Впр. 2, 6-7, с. 198, 201 |
Mind-Map |
Впр. 5, с. 200 Опрацювати |
|
||
105 |
31.03 |
Спорт у школі с. 201-202 |
ЛО уроку, с. 202 |
с. 202 |
Riddles about sports |
Proverbs about sports |
Впр. 1-3, с. 202 |
Впр. 4, с. 202 |
Впр. 5, с. 203 Зєднати слова з визначеннями |
|
||
106 |
1.04 |
Світ спорту с. 203-205 |
ЛО уроку, с. 203 |
Впр. 1, 4, с.203, 205 |
Впр. 1, 4, с. 203, 205 |
Quotes |
Dialogues |
Впр. 2-3, 5, с. 204, 205 |
Впр. 6, с. 206 Розкрити дужки |
|
||
107 |
2.04 |
Види спорту с. 207-208
|
ЛО уроку, с. 207 ЛО уроку, с. 210 |
Future Tenses с. 211 |
Quiz, p. 208 Впр. 2, 4, с.210, 211 |
Впр. 4-5, с. 208 Dialogues |
Впр. 2-4, 6, с. 207, 208 Впр. 1-5, с. 209-212 |
Впр. 1, с. 207 Mind-Map |
Впр. 7, с.208
|
|
||
108 |
2.04 |
Спортивне життя с. 210-211 |
|
Future Tenses
|
|
|
|
|
Підготувати презентацію одного з видів спорту |
|
||
109 |
7.04 |
Мій улюблений вид спорту. Захист презентацій |
ЛО уроку, с. 218 |
Phrasal verbs |
Text (HO) |
Short dialogues |
Discussion |
Виконання тестів |
Повторити вивчений матеріал |
|
||
110 |
8.04 |
Написання есе с. 212-213 |
ЛО уроку, с.212 |
с.212 Common Transitio-nals |
в. 6-7, с. 214-215 |
|
Впр. 4-6, с. 214 |
|
Впр. 8, с. 215 Написати есе |
|
||
111 |
9.04 |
Спорт у нашому житті с. 216
|
ЛО уроку, с. 216 |
Tense forms |
Впр. 1, с. 216 |
Quotes |
Презентація одного з видів спорту |
Впр. 2-3, с. 216 |
Впр. 4, с. 216-217 Переказ текст про спорт |
|
||
112 |
9.04 |
Фани с. 217-218 Спорт в Великій Британії, с. 212 |
ЛО уроку, с. 217 ЛО уроку, с.218 |
Tense forms с. 147
|
Впр. 5, с. 217-218 Впр. 1, с. 212 |
Quotes about sports Creative poems |
Впр. 6, 8, с. 218-219 Впр. 1-2, с. 212
|
Виконання тестів |
Впр. 7,8 с. 219 Скласти речення |
|
||
113 |
14.04 |
Видатні українські спортсмени, с.220 -221 |
ЛО уроку, с.150 |
Контрастування часових форм |
Впр. 4, с. 151, 152 |
TS, ex. 3, p. 150 |
Обговорення цитат |
WB, p. 87 |
Повторити вивчений матеріал |
|
||
114 |
15.04 |
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 |
16.04 |
Повторення та узагальнення теми |
|
Учні складають проект-схему що вони 1знають , вміють ,вивчили протягом теми |
|
|
|
|
|
Підготувати усну розповідь по темі |
|
|
116 |
16.04 |
Повторення та узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Україна +Країна виучуваної мови(Велика Британія)
|
||||||||||||
117 |
21.04 |
Державний устрій України. с.224-225 |
ЛО уроку, с. 226 |
|
Впр. 2, с. 224-226 |
Впр. 2, с. 224-226 |
Впр. 1, с. 224;4 с. 227 |
|
Вивчити слова. Впр.3 с. 227 Закінчити речення |
|
||
118 |
22.4 |
Політична система України |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
119 |
23.04 |
Географічне положення України |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
120 |
23.4 |
Визначні місця України |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
121 |
28.04 |
Проект ,,Україна – моя Батьківщина,, |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
122 |
29.04 |
Політична система в англомовних країнах. с. 228 |
|
|
Впр.7а с.229 ; 4 с. 255 |
|
Впр. 5,6 с. 228; 7а с.229 |
Впр.7b с. 229 |
Впр.6 с. 228 Відповісти на запитання |
|
||
123 |
30.04 |
Декларація про державний суверенітет с.230 |
ЛО уроку, с.231 |
Past Tenses c. 234 |
Впр. 8 с. 229-230 |
|
Впр.9 с. 231 Впр. 2 с. 235 |
Впр. 1 с. 232
|
Впр. 3 с. 235-236 Розкрити дужки Впр.2 с.232 Запис. і вивчити |
|
||
124 |
30.04 |
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
ЛО уроку с.233,234 |
Mixed Tenses |
|
|
Впр.3 с. 233 Впр.5,6 с. 236-237 |
Впр.4 с. 236 |
Повторити часи |
|
||
125 |
5.05 |
Що ви знаєте про Канаду? с.238-240 |
ЛО уроку |
|
|
Впр. 2 с. 238; 3 с. 240 |
Впр.1 с. 238 |
Впр.144 с. 2 |
Вивчити про Канаду. |
|
||
126 |
6.05 |
Україна-незалежна демократична держава. с.243 |
|
ЛО с. 243 |
|
Впр.2 с. 243 |
|
Впр. 1 с. 243; 3 с. 244 |
|
Впр. 1 с. 247 Розкрити дужки |
|
|
127 |
7.05 |
Конспектування та запис короткого змісту тексту. |
|
|
|
2 с. 4 с. 247 |
|
|
Впр.3 с. 248 |
Впр.3 с. 248 Опрацювати
|
|
|
128 |
7.05 |
Голосування та державний устрій в Україні |
|
|
|
Впр.2 с. 248 |
|
Впр.3 с. 248 - 249 |
|
Впр.2 с. 252 Розкрити дужки |
|
|
129 |
12.05 |
Політична система та економіка Нової Зеландії |
|
|
|
|
Впр. 3 с. 254 |
|
|
Підготуватися до контрольних. |
|
|
130 |
13.05 |
Визначні місця Великої Британії |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Лексику |
|
|
131 |
14.05 |
Королівська сім'я |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати усну розмовну тему |
|
|
132 |
14.05 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
133 |
19.05 |
Контроль письма |
|
|||||||||
134 |
20.05 |
Контроль аудіювання |
|
|||||||||
135 |
21.05 |
Контроль читання |
|
|||||||||
136 |
21.05 |
Контроль говоріння |
|
|||||||||
137 |
26.05 |
Узагальнююче повторення за IIсеместр |
|
|||||||||
138 |
27.05 |
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|||||||||
139 |
28.05 |
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|||||||||
140 |
28.05 |
Повторення та систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|||||||||