Календарно-тематичне планування з англійської мови
2 клас за підручником О. Карпюк
2 години на тиждень
І семестр
№ п. п. |
Дата |
Тема |
Мовний інвентар – лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Змістова лінія |
Мовлення |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||
Я, моя родина і мої друзі |
|||||||||||||
1. |
|
Привітання. Повторення ЛО |
The ABC |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2,с.5 Впр.3,с.5
|
Впр.1,с.4 |
|
|
Впр.1,с.4 (читати)
|
2. |
|
Заспіваймо пісню. Повторення ЛО |
Animals, verbs of movement |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Впр.2,с.6
|
Впр.1,с.6
|
|
Впр.3,с.7
|
Впр.1,с.6 (читати) |
3. |
|
Зустрічай нових друзів. Побудова міні-діалогів |
Hi! Hello! What is your name? Nice to meet you. |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.8 Впр.3,с.9
|
Впр.1,с.8 |
|
Впр.4,с.9 |
Впр.3,с.9 (читати) |
4. |
|
Зустрічай друзів. Числа |
|
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.11 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11
|
|
|
Впр.4,с.11 (письмово)
|
5. |
|
Знайомство. Як у тебе справи? Повторення алфавіту |
|
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.1,с.12
|
|
Впр.2,с.13 |
Впр.3,с.13 |
Впр.2,с.13 (читати)
|
6. |
|
Як справи? Повторення алфавіту |
is, it, his, sit |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.14 Впр.3,с.15
|
Впр.1,с.14 |
Впр.4,с.15 |
|
Впр.5,с.15 (письмово)
|
7. |
|
Дитячі веселощі. Побудова міні-діалогів |
am, Pam, can, cat, and, stand |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.16 Впр.3,с.16 Впр.4,с.17
|
Впр.1,с.16 |
Впр.5,с.17 |
|
Впр.6,с.17 (письмово)
|
8. |
|
Веселощі. Розповідь про себе |
Rob, Bob, dog, doll, ox, box |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Розповідаєпро розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2,с.19
|
Впр.1,с.18 |
Впр.3,с.19
|
|
Впр.4,с.19 (письмово) |
9. |
|
Мої друзі |
|
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.1,с.20 Впр.3,с.21 Впр.5,с.21 |
Впр.2,с.20 |
Впр.4,с.21 |
|
Впр.4,с.21 (читати) |
10. |
|
Зустрічайте мою сім’ю. Введення нових ЛО |
the, this, mummy, daddy, sister, brother |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.3,с.22 |
Впр.1,с.22 Впр.2,с.22
|
Впр.4,с.23 |
|
Впр.5,с.23 (письмово) |
11. |
|
Знайомство з сім’єю. Побудова міні-діалогів |
Ted, ten, red, Fred |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
Впр.2,с.24 Впр.3,с.24 Впр.4,с.25 |
Впр.1,с.24 |
Впр.5,с.25 |
|
Впр.6,с.25 (письмово) |
12. |
|
Дідусь і бабуся. Введення ЛО |
grandfather, grandmother |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Впр.3,с.26 Впр.4,с.27
|
Впр.1,с.26 Впр.2,с.26 |
Впр.5,с.27
|
|
Впр.6,с.27 (письмово) |
13 . |
|
Мої родичі. Повторення ЛО |
Nick, Jack, Vicky, black |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.28 Впр.3,с.29 |
Впр.1,с.28 |
Впр.4,с.29 |
|
Впр.5,с.29 (письмово)
|
14. |
|
Мій вік. Повторення ЛО |
he, she. How old are you? I am seven. |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.31 |
Впр.1,с.30
|
Впр.3,с.31
|
Впр.4,с.31 |
Впр.3,с.31 (читати) |
15. |
|
День народження. Скільки тобі років? Побудова міні-діалогів |
|
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.1,с.32 Впр.2,с.32 Впр.3,с.33 |
|
Впр.4,с.33
|
Впр.5,с.33 |
Впр.4,с.33 (читати) |
16. |
|
Я і моя сім’я. Узагальнення знань,умінь та навичок з теми |
|
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.1,с.34 Впр.2,с.34 Впр.4,с.35 Впр.5,с.35 Впр.6,с.35 |
Впр.1,с.38 |
Впр.3,с.34
|
|
Повторити вивчені слова |
Школа |
|||||||||||||
17. |
|
Школа. Введення ЛО |
pupil, pupils, classroom |
|
Обговорює участь у шкільних у екологічних заходах |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.1,с.36 Впр.3,с.36 Впр.4,с.37
|
Впр.2,с.36
|
Впр.5,с.37
|
|
Впр.6,с.37 (письмово)
|
18. |
|
Шкільне життя. Повторення ЛО |
|
|
|
|
|
|
Впр.2,с.38 Впр.3,с.39 |
Впр.1,с.38 |
Впр.4,с.39 |
|
Впр.5,с.39 (письмово) |
19. |
|
Шкільне приладдя. Введення ЛО |
blackboard, computer, bookcase, desk, CD player, CD |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.1,с.40 Впр.2,с.40 Впр.3,с.41
|
|
Впр.4,с.41
|
|
Впр.5,с.41 (письмово) |
20. |
|
Шкільні речі. Введення ЛО |
rubber, ruler, copybook, sharpener, bookshelf |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.1,с.42 Впр.3,с.42 Впр.4,с.43 |
Впр.2,с.42
|
Впр.5,с.43
|
Диктант
|
Впр.6,с.43 (письмово) |
21. |
|
Класна кімната. Введення ЛО |
on, in, under |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
У спілкуванні дотримується толерантності |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.1,с.44 Впр.3,с.44 Впр.4,с.45 |
Впр.2,с.44 |
Впр.5,с.45 |
Диктант |
Впр.6,с.45 (письмово) |
22. |
|
Наша класна кімната. Повторення ЛО |
|
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
У спілкуванні дотримується толерантності |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.46 Впр.3,с.46 Впр.4,с.46 |
Впр.1,с.46 |
Впр.5,с.47 |
|
Впр.6,с.47 (письмово) |
23. |
|
Лічилка для тебе. Побудова міні-діалогів |
|
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.48 Впр.3,с.49 |
Впр.1,с.48 |
Впр.4,с.49
|
Впр.5,с.49 |
Впр.4,с.49 (читати) |
24. |
|
Наш клас. Узагальнення знань,умінь та навичок з теми |
|
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.1,с.50 Впр.2,с.50 Впр.4,с.51 Впр.5,с.51 |
Впр.3,с.50 |
|
|
Вивчити вивчені слова
|
Свята та традиції |
|||||||||||||
25. |
|
Зима. Зимова погода. Введення ЛО |
park, snow, tree |
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр.1,с.52 Впр.2,с.52 Впр.4,с.53 |
Впр.3,с.52 Впр.1,с.67 |
Впр.5,с.53 |
|
Впр.6,с.53 (письмово) |
26. |
|
Зимові забави. Введення ЛО |
old, new, happy, sad, a snowman, funny clown, we, they |
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр.1,с.54 Впр.3,с.54 |
Впр.2,с.54 |
Впр.4,с.55 |
|
Впр.5,с.55 (письмово) |
27. |
|
Різдво. Введення ЛО |
Santa Claus, Christmas decoration, bell, Christmas ball, decorate |
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр.1,с.56 Впр.3,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.4,с.57 |
Диктант |
Впр.5,с.57 (письмово) |
28. |
|
Традиції. Повторення ЛО |
|
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Впр.1,с.58 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
Впр.2,с.58 |
|
Диктант Впр.5,с.59 |
Впр.1,с.58 (читати) |
29. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
30. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
31. |
|
Узагальнення знань,умінь та навичок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |