Календарно-тематичне планування з англійської мови
4 клас за підручником О. Карпюк
2 години на тиждень
І семестр
№ п. п. |
Дата |
Тема |
Мовний інвентар – лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Змістова лінія |
Мовлення |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||
Школа |
|||||||||||||
1. |
|
Давайте знайомитися! |
The ABC, numbers 1-10, personal pronouns |
|
|
|
|
|
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5
|
Впр.1,с.4 |
Впр.1,с.5 Впр.4,с.5
|
Впр.3,с.5
|
Впр.1,с.4 (читати) Впр.4,с.5 (читати) |
2. |
|
Сім’я друга |
Numbers 1-100 |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Впр.2,с.7 Впр.3,с.7 |
|
Впр.4,с.7 |
|
Впр.4,с.7 (читати) |
3. |
|
Родина однокласника |
Colours, sounds, letters |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.2,с.8
|
Впр.1,с.8 |
Впр.1,с.8 Впр.2,с.8 Впр.3,с.9 Впр.4,с.9
|
Впр.5,с.8 |
Впр.1,с.8 (написати відповіді на питання) Впр.3,с.9 (читати) |
4. |
|
Я це можу робити! |
verbs of movement |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.3,с.11 |
Впр.1,с.10 Впр.2,с.10 Впр.4,с.11 Впр.5,с.11
|
Впр.3,с.12 Впр.4,с.13
|
|
Впр.3,с.11 (читати) Впр.4,с.11 (читати) |
5. |
|
Шкільні речі. Кольори |
verbs, school things, prepositions: on, in, under, near, prepositions of time |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.1,с.12 Впр.2,с.12
|
Впр.5,с.13
|
Впр.3,с.11 Впр.4,с.11 |
Впр.5,с.11 |
Описати свій пенал (письмово) |
6. |
|
Ми – європейці! Звідки ти? |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.3,с.15 Впр.2,с.16 Впр.3,с.17 |
Впр.1,с.14 |
Впр.2,с.15 Впр.1,с.16 Впр.5,с.17 |
|
Впр.1,с.14 (читати) Впр.3,с.15 (читати)
|
7. |
|
Літній табір відпочинку |
this/that, here/there |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.1,с.18 Впр.2,с.19 |
Впр.1,с.18 |
Впр.1,с.18 Впр.2,с.19 |
Впр.3,с.19
|
Впр.1,с.18 (читати) Впр.2,с.19 (читати) |
8. |
|
Ігри та улюблені заняття |
play games, spell the word, draw pictures |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Розповідаєпро розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.3,с.21 Впр.4,с.21 |
Впр.1,с.20 |
Впр.1,с.20 Впр.5,с.21 |
|
Впр.1,с.20 (читати) |
9. |
|
Телефонна розмова |
the swimming-room, the room for girls, our party hall, our sportsground, your house / flat, our classroom |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.3,с.23 Впр.4,с.23 |
Впр.1,с.22 |
Впр.1,с.22 |
Впр.2,с.23 |
Впр.1,с.22 (читати) |
10. |
|
Відпочинок дітей у таборі. Улюблені заняття |
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.3,с.25 Впр.4,с.25 Впр.5,с.25 |
Впр.1,с.24 Впр.2,с.24 Впр.1,с.26 |
Впр.3,с.25 Впр.4,с.25 Впр.5,с.25 Впр.4,с.27 |
|
Написати розповідь про улюблене заняття |
11. |
|
Узагальнення знань, умінь та навичок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лексико-граматичний тест |
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
Я, моя сім’я і друзі. Людина. |
|||||||||||||
12. |
|
Моя родина |
family tree, cousins |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Впр.4,с.31 |
Впр.1,с.30 |
Впр.2,с.30 Впр.3,с.31 |
|
Намалювати своє родинне дерево |
13 . |
|
Я та моя родина |
village |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.3,с.33 |
Впр.1,с.32 |
Впр.1,с.32 Впр.2,с.33 |
Впр.4,с.33 |
Впр.1,с.32 (читати) Впр.2,с.33 (читати) |
14. |
|
Ми тут живемо |
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house |
|
Наводить приклади внеску свої родини у сталий розвиток |
|
|
|
Впр.3,с.35 |
Впр.1,с.34
|
Впр.1,с.34 Впр.2,с.34 Впр.3,с.35
|
|
Впр.2,с.34 (читати) Впр.3,с.35 (читати) |
15. |
|
Моя родина |
prepositions: in, on, under |
|
Обговорює участь у шкільних у екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.36 Впр.3,с.37 Впр.4,с.37 |
Впр.1,с.36 |
Впр.1,с.36 Впр.3,с.37
|
|
Намалювати свою спальню та меблі в ній
|
16. |
|
Моя кімната |
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above |
Модальні дієслова |
Обговорює участь у шкільних у екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.4,с.39 Впр.5,с.39 |
Впр.1,с.38 |
Впр.2,с.38 Впр.3,с.39
|
Впр.1,с.38 |
Впр.3,с.39 (намалювати вітальню та позначити меблі в ній) |
17. |
|
Професії |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
|
Обговорює участь у шкільних у екологічних заходах |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.3,с.41 Впр.6,с.43 |
Впр.1,с.40 Впр.2,с.40 Впр.5,с.42 |
Впр.1,с.40 Впр.2,с.40 Впр.4,с.41 |
|
Вивчити слова Впр.1,с.40 (читати) |
18. |
|
Моя родина |
Revise the words |
|
Обговорює участь у шкільних у екологічних заходах |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.44 Впр.3,с.45
|
Впр.4,с.45
|
Впр.1,с.44 Впр.4,с.45
|
Диктант
|
Впр.1,с.44 (читати)
|
19. |
|
Узагальнення знань, умінь та навичок з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лексико-граматичний тест
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
Школа. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
20. |
|
Дні тижня та навчальні предмети |
Days of the week, school subjects |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.3,с.49 Впр.4,с.49
|
Впр.1,с.48
|
Впр.2,с.48
|
|
Впр.2,с.49 (читати) |
21. |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет |
do sums |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.3,с.50 Впр.4,с.51 Впр.5,с.51 |
Впр.1,с.50
|
Впр.2,с.50 Впр.5,с.51 |
Диктант
|
Написати свій розклад уроків |
22. |
|
Наші улюблені предмети |
Days of the week, school subjects |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
У спілкуванні дотримується толерантності |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.50 Впр.3,с.50 Впр.4,с.51 |
Впр.1,с.52 |
Впр.1,с.52 |
|
Написати про свій улюблений предмет |
23. |
|
Мій улюблений предмет |
School subjects |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
У спілкуванні дотримується толерантності |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.2,с.54 Впр.3,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
Впр.1,с.54 |
Впр.1,с.55 |
|
Впр.1,с.54 (читати) |
24. |
|
Мої однокласники |
|
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.3,с.57 |
Впр.1,с.56 |
Впр.1,с.56 Впр.2,с.56 Впр.3,с.57 |
Впр.4,с.57 |
Написати електронного листа другові по листуванню |
25. |
|
Годинник |
It’s one o’clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.4,с.59 |
Впр1,с.58 |
Впр.2,с.58 Впр.3,с.59 |
|
Вивчити слова Впр.2,с.58 |
26. |
|
Розпорядок дня. Контроль аудіювання |
Have lunch, do one’s homework, club, after, go to bed, help, must |
|
|
|
|
|
Впр.2,с.60 Впр.4,с.61 |
Впр.1,с.60 |
Впр.2,с.60 Впр.3,с.60 Впр.5,с.61 |
|
Впр.3,с.60 (читати) |
27. |
|
Як справи? Чим займаєшся протягом дня? Контроль читання |
could, may can, must |
|
|
|
|
|
Впр.2,с.64 Впр.2,с.67 Впр.3,с.67 Впр.4,с.67 |
Впр.1,с.64 Впр.1,с.67 |
Впр.3,с.64 Впр.4,с.65 Впр.1,с.66 |
Впр.5,с.65 |
Описати свій звичайний день по годинах |
28. |
|
Школа. Відпочинок і дозвілля. Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Розповіді учнів |
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
29. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лексико-граматичний тест |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
30. |
|
Проектна робота «Моє улюблене свято» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Проектна робота |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
31. |
|
Узагальнення знань, умінь та навичок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |