Календарно- тематичне планування з англійської мови для 5 класу

Про матеріал
Календарно -тематичне планування ,розроблено відповідно до типової навчальної програми для учнів 5 класу ,за підручником Англійська мова ,5 клас,Карпюк О.Д.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

За підручником О. Карпюк

3 години на тиждень

№ п. п.

Дата

Тема

Мовний інвентар –

лексика

Мовний інвентар –

граматика

(категорія та структура)

Змістова лінія

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Шкільне життя

1.

 

Повернення до школи

Повторення ЛО “My room”, “Body”, “Animals”, “Jobs”, “School things”

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

 

 

 

 

Впр.3,с.5

Впр.5,с.6

Впр.1,с.4

Впр.5,с.6

Впр.2,с.5

Впр.4,с.5

Впр.1,с.4 (повторити слова пісні)

2.

 

Представлення

 

Повна і коротка форми дієслів to be, to have, с. 9

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі

 

 

Впр.4,с.9

Впр.5,с.9

 

Впр.1,с.8

Впр.2,с.9

Впр.3,с.9

 

Впр.5,с.9

(розказати про себе)

3.

 

Розповідь про друга

Windsor, Ginger – власні назви

Повна і коротка форми дієслів to be, to have, с.11

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

У спілкуванні дотримується толерантності.

 

 

Впр.1,с.10

Впр.3,с.11

Впр.4,с.11

Впр.5,с.11

Впр.1,с.10

Впр.2,с.11

Впр.4,с.11

Впр.5,с.11

(підготувати діалог)

4.

 

Знайомство з новими друзями

Займенники (I, you, he, she, it, we, they)

Займенники та форми дієслова to be, с.12 (§2,с.258-259)

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

 

Впр.1,с.12

 

Впр.4,с.13

Впр.2,с.13

Впр.4,с.13

(замінити іменники відповідними займенниками письмово)

5.

 

Друзі по листуванню

Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland, Ukraine

 

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі

 

 

Впр.1,с.14

Впр.2,с.14

Впр.3,с.14

Впр.4а,b,с.15

Впр.4c,d,с.15

Письмо,с.14

Впр.6,с.25

(написати про однокласника)

6.

 

Урок читання

Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world, curly, wavy, straight

Присвійний відмінок іменника

 

У спілкуванні дотримується толерантності

 

 

Впр.2,с.17

Впр.3,с.17

Впр.7,с.19

 

Впр.1,с.16

Впр.4,с.17

 

Впр.5,с.18

(прочитати такст)

Впр.6,с.18

(дати відповіді на запитання)

7.

 

Шкільні предмети

Craft, IT, Geography, History, PE, Religion, Science, timetable

Кількісні та порядкові числівники,с.27 (§12,с.257-258)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила

 

 

Впр.3,с.26

Впр.4,с.28

Впр.3,с.29

Впр.2,с.28

Впр.2,с.26

 

Впр.4,с.28

(скласти діалог про розклад занять усно)

8.

 

Шкільні предмети

Опрацювання назв шкільних предметів

Ступені порівняння прикметників,с.30 (§1,с.256-257)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила

 

 

Впр.4,с.31

Впр.2,с.30

Впр.3,с.30

 

Впр.1,с.30

Впр.4b,с.31

Впр.3,с.31

(скласти розповідь за зразком)

9.

 

Розклад уроків

difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list

Вживання великої літери

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Впр.4,с.32

Впр.1,с.33

Впр.3,с.42

Впр.4,с.43

 

Впр.4,с.32

Впр.2,с.33

Впр.5,с.43

(написати про шкільні предмети, школу)

10.

 

Урок перевірки домашнього читання

suddenly

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Впр.4,с.38

Впр.2,с.38

Впр.1,с.38

Впр.3,с.38

Впр.4,с.39

(підготувати усну розповідь)

11.

 

Вивчення англійської мови. Узагальнюючий урок

 

Частини мови (с.40)

Впр.2,с.40

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила

 

 

Впр.3,с.40

 

Впр.1,с.40

Впр.3,с.40

Впр.1,с.41

Лексико-граматичний тест

Впр.2,с.41

(написати про урок англійської мови)

 

Відпочинок і дозвілля

12.

 

Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих

nickname, clumsy, lazy, curious, helpful, imaginative, polite, tidy, unusual, message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart, shark

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

 

 

Впр.3,с.51

Впр.1,с.52

Впр.3,с.53

Впр.1,с.50

Впр.5,с.52

Впр.2,с.52

Впр.1,с.50

Впр.2,с.52

 

Впр.5,с.53

(дати відповіді на запитання), повторити слова уроку

13.

 

Що ми вміємо та не вміємо робити

 

Модальне дієслово can,с.54 (§7,с.264)

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.2,с.54

Впр.4,с.55

Впр.5,с.55

 

 

Впр.1,с.54

Впр.3,с.54

Впр.6,с.55

(написати, що ти вмієш робити)

14.

 

Розповідь про друга

attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust, I can’t help it

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

 

 

Впр.1,с.56

Впр.3,с.57

Впр.2,с.56

Впр.2,с.56

Впр.5,с.57

 

Впр.4,с.57

 

Впр.1,с.57

(описати друга письмово)

 

15.

 

Хобі та інтереси

camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take pictures (photos)

Дієслова to play, to go (с.58)

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.2,с.59

Впр.3,с.59

Впр.4,с.59

 

Впр.1,с.58

Впр.5,с.60

 

Впр.5,с.60

(виконати усно)

16.

 

Різноманітні хобі

Тренування вивчених ЛО

Present Simple Tense (§1,с.261)

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.1,с.61

Впр.2,с.61

Впр.1,с.62

Впр.2,с.62

 

 

Впр.3,с.61

Диктант

Впр.1,с.62

(розказати про різні види хобі)

17.

 

Позакласна діяльність

aerobics, choir, drama group, yoga

 

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

Впр.1,с.63

Впр.3,с.64

Впр.4,с.64

 

 

 

Впр.2,с.64

Впр.3,с.64

 

Впр.5,с.64

 

Впр.6,с.65

 

Впр.6,с.65

(підсумувати усно)

 

18.

 

Хобі друзів

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

Впр.3,с.66

Впр.4,с.66

Впр.3,с.69

Впр.4,с.69

Впр.1,с.66

 

Впр.1,с.66

 

Впр.2,с.67

 

Впр.3,с.69

(розказати про різні захоплення людей)

19.

 

Вечірки

badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.4,с.71

 

 

Впр.1,с.70

Впр.1,с.70

 

Впр.1,с.66

(доповнити речення пропущеними словами з рамки)

20.

 

Проведення вільного часу

always, usually, sometimes, rarely, never

Present Simple Tense

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.1,с.73

Впр.2,с.73

Впр.3,с.73

Впр.2,с.74

Впр.3,с.74

 

 

Впр.1,с.73

Впр.4,с.75

 

 

Диктант

Впр.1,с.75

(розповісти про вільний час людей)

 

21.

 

Он-лайн спілкування. Перевірка домашнього читання

contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keen on

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.1,с.78

Впр.3,с.79

Впр.5,с.79

 

Впр.2,с.78

 

Впр.4,с.79

Повторити слова уроку,

Впр.1,с.66

(письмово)

22.

 

Компютери. Електронне спілкування.

Повторення слів to love, to hate, to like

Герундій (с.58)

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Впр.1,с.66

Впр.2,с.66

Впр.3,с.66

Впр.1,с.66

Впр.4b,с.66

Впр.2,с.80

Впр.4,с.82

 

Впр.2,с.81

 

Впр.1,с.83

(написати електронний лист), повторити лексику теми

23.

 

Відпочинок.

Узагальнюючий урок

Повторити прийменники

Впр.1,с.84

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

 

Впр.3,с.84

Впр.6,с.85

 

Впр.2,с.84

Впр.3,с.84

Впр.5,с.85

Лексико-граматичний тест

Впр.7,с.85

(написати, яку вечірку ти плануєш)

 

Я, моя родина, мої друзі

24.

 

Моя сімя

Опрацювання ЛО теми

“My Family”

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Розповідає про розподіл обовязків у родині.

Наводить приклади взаємодії членам родини.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Впр.1,с.92 Впр.3,с.93          Впр.4,с.93

 

 

Впр.2,с.93

Підготувати проект родинного дерева і розказати про сімю

25.

 

Професії членів родини

burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet

Present Simple Tense

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Впр.1,с.94 Впр.3,с.95 Впр.4,с.95

Впр.2,с.94

с.95

 

Повторити лексику уроку

26.

 

Брати та сестри

twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together

 

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

 

Впр.2,с.96

 

Впр.1,с.96 Впр.3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98

 

Впр.5,с.98

(читати), повторити лексику уроку

27.

 

Я та моя сімя

Активізація ЛО теми

computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer

Present Continuous Tense

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Впр.2,с.101 Впр.3,с.101

Впр.1,с.100

Впр.1,с.99 Впр.1,с.100

Впр.1,с.99 Впр.1,с.100

Диктант

Впр.2,с.101

(усно дати відповіді на запитання)

28.

 

Бабусині історії

attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, be afraid of, be scared

Past Simple Tense

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

Впр.1,с.126 Впр.3,с.127 Впр.6,с.128

Впр.2,с.126 Впр.4,с.128

Впр.2,с.126

Впр.5,с.128

Впр.7,с.128

(зробити проект про те, що ви боїтеся)

29.

 

День за днем

last month, last evening

Минулий час дієслова to be (с.129, 131)

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Впр.2,с.129

 

 

Впр.1,с.129

Впр.1,с.129

(заповнити пропуски)

30.

 

День за днем

 

Минулий час

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Впр.5,с.131

Впр.3,с.130

Впр.3,с.130

Впр.4,с.130

Впр.6b,с.131

(письмово)

31.

 

Компютер для бабусі

Активізація ЛО теми

Неправильні дієслова (с.132)

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

 

Впр.3,с.133 Впр.4,с.133

Впр.2a,с.132 Впр.2b,с.132

Впр.7,с.133

Впр.2b,с.132

Впр.5,с.133

Диктант

Впр.6,с.133

(написати, що ти робив вчора), повторити вірш

32.

 

Дитячі спогади

childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split

Неправильні дієслова (с.134)

 

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Впр.1,с.134

Впр.3,с.135

Впр2,с.134

Впр.2,с.134

 

Впр.1,с.135

(проект)

33.

 

Дитячі спогади

Активізація ЛО теми

 

 

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

Впр.5,с.135 Впр.3,с.136

Впр.5,с.137

Впр.4,с.136

Впр.4,с.135

(1-4)

Впр.3,с.136

(доповнити письмово)

34.

 

Сім’я. Перевірка домашнього читання (1)

to prick, a spindle, to spin

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

 

 

 

 

 

Впр.3,с.139

(розіграти уривок)

35.

 

Моя сімя. Узагальнюючий урок

Повторення ЛО теми

Повторення минулого часу

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

 

Харчування

36.

 

Продукти харчування

peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, honey, cornflakes, sugar

 

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки.

Складає перелік покупок.

Впр.1,с.102 Впр.2,с.102

 

Впр.3,с.103

 

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова

37.

 

Британські традиції в їжі

crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy, be rich in, skip a meal

 

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки.

Складає перелік покупок.

Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105

Впр.1b,с.104

Впр.4,с.105 Впр.5,с.106

 

Впр.4,с.105

(переказати)

38.

 

Улюблені страви британців

Активізація вивченої лексики

Впр.2,с.106

 

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

Складає перелік покупок.

Впр.1,с.106 Впр.3,с.107

Впр.2b,с.107

 

Диктант

Написати про свій обід та вечерю

39.

 

Улюблені страви українців

Повторення вивченої лексики

Злічувані та незлічувані іменники с.108 (§3, с. 264)

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

Складає перелік покупок.

Впр.5,с.108

Впр.4,с.108

 

Впр.4,с.108

Повторити вивчений граматичний матеріал

40.

 

Похід за продуктами

 

Слова some, any с.109 (§3,с.259).

Повторення правил вживання слів many, much, с.110

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя.

Розподіляє кошти на продукти харчування.

Складає перелік покупок.

Впр.3,с.110

Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110

Впр.2,с.110

Впр.1b,с.109

Впр.5,с.111

(заповнити пропуски)

41.

 

Правила харчування

Активізація вивченої лексики

 

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

 

Впр.2,с.111

Впр.1,с.111 Впр.2b,с.112 Впр.3,с.112 Впр.4,с.112 Впр.5,с.113

Впр.1,с.113

Впр.1,с.113

(зробити постер про здорову та нездорову їжу)

42.

 

Їжа. Перевірка домашнього читання

a peddler, fence

 

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя.

 

 

 

 

 

Впр.3,с.141

(розіграти уривок)

43.

 

Харчування.

Узагальнюючий урок.

 

Злічувані та незлічувані іменники;

повторення минулого часу

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

Розподіляє кошти на продукти харчування.

Складає перелік покупок.

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

44.

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

45.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

46.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

47.

 

Контроль мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

48.

 

Аналіз підсумкових тестів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

49.

 

Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

50.

 

Узагальнення вивченого матеріалу в І семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бажанюк Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хотинюк Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Копервас Вікторія Валеріївна
    Доброго дня. Ваша розробка планування найкраща з усіх, які я переглянула. деже хотілося б і на 2 семестр! Дуже дякую!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
9554
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку