ІІ семестр
3 години на тиждень
№ п.п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Свята і традиції 2.Громадянська відповідальність:Порівнює свята і традиції в різних країнах. |
||||||
48. |
|
Святкуємо Різдво |
ЛО уроку |
|
2 |
Ex.5,р.118 (дати відповіді на запитання) |
49. |
|
Весела граматика |
ЛО уроку |
Прийменники на позначення часу «on», «at» ,«in» |
2 |
Ех.3,р.119 (скласти кілька словосполучень з прийменниками часу) |
50. |
|
Особливі традиції |
ЛО уроку |
Дієслво «must».Гра «Complete the Sentences»Грматична гра. |
2 |
Ех.4,р.121 (письмово) Ех.5,р.121 (усно) |
51. |
|
Улюблені свята |
ЛО уроку |
Правила читання |
2 |
Ех.6,р. 124 (письмово) |
52. |
|
Свято – сюрприз |
ЛО уроку |
Прислівники частотності |
2 |
Ех.3,р.76 (усно) |
53. |
|
Запрошення на свято |
ЛО теми |
|
2 |
Написати запрошення на свято |
54. |
|
Урок перевірки домашнього читання |
ЛО уроку |
|
2 |
Ех.1 ,р.138 (читати, перкладати) Ех.2,р.139 (дати відповіді на запитання) |
55. |
|
Узагальнення знань,умінь та навичок з теми «Свята і традиції» |
|
|
2 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
Погода та одяг 3.Здоров я і безпека:Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Пояснює вибір одягу залежно від погоди . 4.Підприємливість та фінансова грамотність:Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
||||||
56. |
|
Примхи погоди |
ЛО уроку |
Правила утворення прикметників |
3,4 |
Ех.3,р.149 (читати перекладати і дати відповіді на запитання) |
57. |
|
Весела граматика |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений та теперішній тривалий часи |
3,4 |
Ех.3,р.151 (письмово) |
58. |
|
Яка у вас погода? |
ЛО уроку. Гра «Make up the Words» |
|
3,4 |
Ех.2,р.157(письмово) Ех.5,р.155 (усно)
|
59. |
|
Одяг для хлопчиків та дівчаток |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений ,теперішній тривалий та минулий неозначений часи. |
3,4 |
Ех.3,р.159 (письмово) |
60. |
|
Вдягаймося по погоді |
ЛО уроку |
|
3,4 |
Ех.4,р.162(письмово ) Ех.2,р.160 (усно) |
61. |
|
Одяг на різні смаки |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений ,теперішній тривалий та минулий неозначений часи. |
3,4 |
Ех.1,р.163. Ех.5,р.164 |
62. |
|
Погода в нашій країні |
ЛО теми |
Теперішній неозначений ,теперішній тривалий та минулий неозначений часи. |
3,4 |
Ех.6,р.167 (письмово) |
63. |
|
Узагальнення знань,умінь та навичок з теми «Погода та одяг» |
|
Test |
3,4 |
Повторити вивчений лексико – граматичний матеріал |
Краса природи. Справи на свіжому повітрі 1.Екологічна безпека та сталий розвиток:Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. 3.Здоров я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. 4.Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
||||||
64. |
|
Улюблені справи відповідно до погоди |
ЛО уроку. Завдання на картках |
|
1,3,4 |
Ех.1,р.170.(усно) Ех.3,р.169 (письомово) |
65. |
|
Весела граматика |
ЛО уроку |
Обставини часу в реченнях минулого неозначеного часу. Прийменники місця |
1,3,4 |
Ех.4,5.р.174 (письмово) |
66. |
|
Листівка другові |
ЛО теми |
Питальні речення минулого неозначеного часу |
1,3,4 |
Ех.4,р.176 (письмово) |
67. |
|
Пори року |
ЛО уроку |
Питальні речення в теперішньому неозначеному ,теперішньому тривалому та минулому неозначеному часах |
1,3,4 |
Ех.4,р.179 (письмово) Ех.2,р.178 (усно) |
68. |
|
Природа в різні пори року |
ЛО уроку |
|
1,3,4 |
Ех.5,р.181 (вивчити) Дати відповіді на запитання |
69. |
|
Природа гарна за будь – якої погоди |
ЛО теми |
|
1,3,4 |
Ех. 4,р.184 (усно) Ех.8,р.185 (письмово) |
70. |
|
Справи на свіжому повітрі .У світі казки.Урок домашнього читання |
ЛО уроку |
|
1,3,4 |
Ех.3,р.187 (письмово) |
71. |
|
Узагальнення знань ,умінь та навичок з теми «Краса природи » |
|
|
1,3,4 |
Повторити вивчений лексичний матеріал |
Подорож 1.Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. 2.Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. 3.Здоровя і безпека :Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху ,поведінки на воді та в інших місцях . 4.Підприємливість та фінансова грамотність :Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
||||||
72. |
|
У селі |
ЛО уроку завдання на картках |
|
1,2,3,4 |
Ех.6,р.194 (письмово) Ех.5,р.193 |
73. |
|
Поїздка до музею |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.5,р.197(письмово) Ех 1,р.194 |
74. |
|
Подорож містом |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.5,р.200 (письмово) Ех.7,р.201 (письмово) |
75. |
|
Факти про Велику Британію |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.5,р.204 (усно) Ех.6,р.205 |
76. |
|
Весела граматика. Подорож до Великої Британії |
ЛО уроку завдання на картках |
Теперішній доконаний час |
1,2,3,4 |
Ех.4,р.207 (письмово) Ех.4,р.214 |
77. |
|
Тур Європою |
ЛО уроку |
Теперішній доконаний час |
1,2,3,4 |
Ех.5,р.210 Ех.7 ,р.210 |
78. |
|
Ласкаво просимо до України! |
ЛО уроку |
Теперішній доконаний час та минулий неозначений |
1,2,3,4 |
Ех.6,р.229 (усно) |
79. |
|
Цікаві подорожі |
ЛО уроку завдання на картках |
Теперішній доконаний час |
1,2,3,4 |
Ех.6,р.216-217 |
80. |
|
Подорож Україною |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.5,р. 221(усно) Ех.6,р.221 |
81. |
|
Українські свята |
ЛО теми |
Минулий неозначений та теперішній доконаний часи. |
1,2,3,4 |
Ех.4,р.225 Ех5,р.224(усно) |
82. |
|
Узагальнення знань,умінь та навичок з теми «Подорож» |
ЛО теми |
Test |
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексичний матеріал |
Плани на літні канікули 1.Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку ,наводить приклади з власного досвіду. 2.Громадянська відповідальність :Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Планує краєзнавчу подорож. 3.Здоров я і безпека: Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху ,поведінки на воді та в інших місцях. 4.Підприємливість та фінансова грамотність :Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
||||||
83. |
|
Незабаром літні канікули |
ЛО уроку |
Минулий неозначений та теперішній доконаний часи |
1,2,3,4 |
Ех.5,р.234 |
84. |
|
Весела граматика |
ЛО уроку |
Майбутній неозначений час. Структура «going to» |
1,2,3,4 |
Ех.7,р.237 (письмово) |
85. |
|
Плани на літні канікули |
ЛО уроку |
Майбутній неозначений час. Структура «going to» |
1,2,3,4 |
Ех.6,р.239
|
86. |
|
Літній табір |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.6,р.240 (письмово) |
87. |
|
Тур Україною. Плани на канікули |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений ,теперішній тривалий та минулий неозначений ,майбутній неозначений часи. Структура «going to» |
1,2,3,4 |
Ех.2,р.243(письмово). Ех.4,р.245.
|
88. |
|
Літо на порозі . |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.7,р.246
|
89. |
|
Урок домашнього читання |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Ех.2,р.248 |
90. |
|
Узагальнення знань,умінь та навичок з теми «Плани на літні канікули» |
ЛО уроку |
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
91. |
|
Контроль письма |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
92. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
93. |
|
Контроль читання |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
94. |
|
Контроль мовлення |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
95. |
|
Аналіз підсумкових тестів |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
96. |
|
Проектна робота на тему «Мої плани на літні канікули» |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
97. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу в ІІ семестрі |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
98. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за 5 клас |
|
|
1,2,3,4 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
|
|