Календарно-тематичне планування
з математики
у 5 класі
на 2022 / 2023 н. р.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.),
затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Календарне планування
5 КЛАС
М А Т Е М А Т И К А 175годин
(5 год на тиждень, І семестр – 77 год, ІІ семестр – 98 год
№ з\п |
Тема уроку |
Кіль-кість годин |
Дата прове-дення |
Примітка |
Тема №1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год ) |
||||
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
1 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу |
1 |
|
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Геометричні фігури на площині |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год ) 20.09 |
||||
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ.. |
1 |
|
|
|
Округлення натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Множення натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Властивості множення. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Ділення натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Ділення з остачею |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Рівняння |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Текстові задачі на рух |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Текстові задачі економічного змісту |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
Промінь, пряма |
1 |
|
|
|
Координатний промінь |
1 |
|
|
|
Шкала |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
62 |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
1 |
|
|
63 |
Кут. Види кутів |
1 |
|
|
64 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
65. |
Величина кута. Вимірювання кутів |
1 |
|
|
66 |
Побудова кутів |
1 |
|
|
67 |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
1 |
|
|
68 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
69 |
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
1 |
|
|
70 |
Рівність фігур |
1 |
|
|
71 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
72 |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
1 |
|
|
73 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
74 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
75 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
76 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
1 |
|
|
77 |
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
ІІ семестр 98 год Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 год) |
||||
78 |
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
|
|
79 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
80 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
81 |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
1 |
|
|
82 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
83 |
Ознаки подільності на 9 і 3 |
1 |
|
|
84 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
85 |
Прості та складені числа |
1 |
|
|
86 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
87 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
88 |
Розкладання чисел на прості множники |
1 |
|
|
89 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
1 |
|
|
90 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
91 |
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
92 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
93 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
94 |
Контрольна (діагностична) робота № 6 |
1 |
|
|
Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)
|
||||
95 |
Корекція знань, умінь та навичок. Звичайні дроби |
1 |
|
|
96 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|
|
97 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
98 |
Дріб як частка двох натуральних чисел |
1 |
|
|
99 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
100 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
101 |
Правильні і неправильні дроби |
1 |
|
|
102 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
103 |
Мішані числа |
1 |
|
|
104 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
105 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
106 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
107 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
108 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
109 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
110 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
111 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
112 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
113 |
Контрольна (діагностична) робота № 7 |
1 |
|
|
114 |
Корекція знань, умінь та навичок. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
1 |
|
|
115 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
116 |
Порівняння десяткових дробів |
1 |
|
|
117 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
118 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
119 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
120 |
Округлення десяткових дробів |
1 |
|
|
121 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
122 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
123 |
Властивості додавання |
1 |
|
|
124 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
125 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
126 |
Контрольна (діагностична) робота № 8 |
1 |
|
|
127 |
Корекція знань, умінь та навичок. Множення десяткових дробів |
1 |
|
|
128 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
129 |
Властивості множення |
1 |
|
|
130 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
131 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
132 |
Окремі випадки множення десяткових дробів |
1 |
|
|
133 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
134 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
1 |
|
|
135 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
136 |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
1 |
|
|
137 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
138 |
Ділення на десятковий дріб |
1 |
|
|
139 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
140 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
141 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
142 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
143 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
144 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
145 |
Контрольна (діагностична) робота № 9 |
1 |
|
|
146 |
Корекція знань, умінь та навичок. Середнє арифметичне |
1 |
|
|
147 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
148 |
Середнє значення величини |
1 |
|
|
149 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
150 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
1 |
|
|
151 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
152 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
153 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
154 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
155 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
156 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок |
1 |
|
|
157 |
Контрольна (діагностична) робота № 10 |
1 |
|
|
158 |
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
||||
159 |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
1 |
|
|
160 |
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
1 |
|
|
161 |
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
1 |
|
|
162 |
Текстові задачі .Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
1 |
|
|
163 |
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
1 |
|
|
164 |
Подільність натуральних чисел |
1 |
|
|
165 |
Звичайні дроби |
1 |
|
|
166 |
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
1 |
|
|
167 |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
1 |
|
|
168 |
Середнє арифметичне |
1 |
|
|
169 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
|
170 |
Корекція знань, умінь та навичок. Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. |
1 |
|
|
171 |
Логічні задачі |
1 |
|
|
172 |
Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
1 |
|
|
173 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
174 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
175 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|