Календарне планування уроків курсу Математика в 2 класі
за навчально-методичним комплектом «Математика» В.Г.Бевз, Д. В. Васильєва
(посібник «Математика. 2 клас»
робочий зошит «Математика, частина 2» В. Г. Бевз, Д.В.Васильєва. 2 клас
Вчитель_________________________________
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин =_____ уроки (святкові дні________________________)
№ |
Дата |
Тема |
Сторпідр |
Стор зош |
|
|
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Розв’язування виразів. Знаходження значення виразів. |
65 |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Співвідношення умови задачі та схеми. Плоскі геометричні фігури. |
66 |
|
|
|
|
Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Знаходження периметра фігур. Буквенні вирази |
67 |
|
|
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Куб. |
68 |
|
|
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Куля. Сфера. |
69 |
|
|
|
|
Геометричні фігури об’ємні та плоскі. Піраміда |
70 |
|
|
|
|
Підсумковий урок. Геометричні фігури об’ємні та плоскі. |
71 |
|
|
|
|
Розвивальні завдання. |
72 |
|
|
|
|
Множення та ділення Підготовка до ознайомлення з множенням. Арифметичні дії множення і ділення. |
73-74 |
С.2 №1-4 |
|
|
|
Сутність дії множення. Геометричні фігури |
|
|
|
|
|
Сутність дії множення. Прості задачі на множення. |
74-75 |
С.3 № 1-4 |
|
|
|
Компоненти та результат дії множення. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
76 |
С.4 № 1-4 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Множення на 1. Переставний закон множення. |
77 |
С.5 № 1-4 |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Істинні та хибні вирази. Прості сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
78-80 |
С.6 № 1-5 |
|
|
|
Особливі випадки множення і ділення. Числові вирази. Множення числа 0. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
80-81 |
С.7 № 1-3 |
|
|
|
Сутність дії ділення. Знак ділення. Неможливість ділення на 0. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
81-83 |
С.8 № 1-4 |
|
|
|
Компоненти та результат дії ділення. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
83-84 |
С.9 № 1-4 |
|
|
|
Зв’язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа в 2 рази |
84-85 |
С.10 № 1-5 |
|
|
|
Складання таблиці ділення на число 2. Розв’язання виразів, які містять дії різних ступенів. |
86-87 |
С.11 № 1-5 |
|
|
|
Множення та ділення на 1. Ділення рівних чисел. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
87-88 |
С.12 № 1-5 |
|
|
|
Буквені вирази. Порядок дій у виразах, які мають дії різних ступенів. |
89 |
С.13 № 1-4 |
|
|
|
Діагностична робота 5 |
|
|
|
|
|
Повторення. Розвивальні завдання |
90 |
С14-15 № 1-4 |
|
|
|
Табличне множення та ділення Множення числа 4 і на 4. |
91 |
С.16 № 1-3 |
|
|
|
Ділення на 4. Знаходження периметра квадрата. |
92 |
С.17 № 1-5 |
|
|
|
Таблиці множення числа 4 та ділення на 4. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Робота з годинником. |
93-94 |
С.18 № 1-5 |
|
|
|
Сутність множення числа 3 і на 3. Прості та складені сюжетні задачі, геометричні задачі компетентнісно-зорієнтовані |
94-95 |
С.19 № 1-5 |
|
|
|
Порядок дій у виразах з дужками. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
96-97 |
С.20 № 1-4 |
|
|
|
Сутність ділення на 3. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
97-98 |
С.21 № 1-4 |
|
|
|
Таблиці множення числа 3 та ділення на 3. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані на різницеве та кратне порівняння. |
98-99 |
С. 22 № 1-4 |
|
|
|
Числові вирази. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
|
С.23 № 1-5 |
|
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 3. Величини часу- хвилини. |
100 |
|
|
|
|
Таблиці множення та ділення на число 5. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
101 |
С.24 № 1-4 |
|
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 5. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані. Знаходження невідомих компонентів зручним способом. |
102 |
|
|
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 5 |
|
С.25 № 1-4 |
|
|
|
Таблиці множення та ділення на число 10. Гроші. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
103 |
|
|
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 10 |
|
С.26 № 1-4 |
|
|
|
Діагностична робота 6 |
104 |
С.27 № 1-4 |
|
|
|
Одиниці довжини: міліметр. Прості та складені сюжетні задачі, геометричні задачі компетентнісно-зорієнтовані |
|
|
|
|
|
Повторення. Розвивальні завдання. |
105 |
С.28-29 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження Прості задачі на множення. Порівняння іменованих чисел. |
106 |
С.30 № 1-4 |
|
|
|
Таблиці множення та ділення на 6 і 7. |
107 |
С.31 № 1-5 |
|
|
|
Застосування таблиць множення та ділення на 6 і 7. Задачі на кратне порівняння. Коло. Радіус. |
108 |
С.32 № 1-4 |
|
|
|
Таблиці множення та ділення на 8 і 9 |
109 |
С.33 № 1-4 |
|
|
|
Складені задачі на множення |
110 |
С.34 № 1-5 |
|
|
|
Таблиці множення та ділення для розв’язання виразів. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
111 |
С.35 № 1-5 |
|
|
|
Складені задачі на ділення |
112 |
С.36 № 1-5 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження. Прості та складені сюжетні задачі, компетентнісно-зорієнтовані |
113 |
С.37 № 1-5 |
|
|
|
Застосування таблиці множення до розв’зування задач. |
114 |
С.38 № 1-5 |
|
|
|
Діагностична робота 7 з перевіркою усних обчислень |
|
|
|
|
|
Повторення. Розвивальні завдання. Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення |
115 |
С.39-40 |
|
|
|
Величини Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
116 |
С.42 № 1-5 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
117 |
С.43 № 1-3 |
|
|
|
Маса. Одиниці вимірювання маси |
118 |
С.44 № 1-4 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
119 |
С.45 № 1-5 |
|
|
|
Місткість. Одиниці вимірювання місткості. |
120 |
С.46 № 1-3 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
121 |
С.47 № 1-5 |
|
|
|
Вартість. Одиниці вимірювання вартості |
122 |
С.48 № 1-5 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
123 |
С.49 №1-4 |
|
|
|
Час. Одиниці вимірювання часу |
124 |
С.50 № 1-5 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
|
С.51 № 1-4 |
|
|
|
Я вже вмію і знаю Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження |
127 |
С.54 № 1-4 |
|
|
|
Числові та буквені вирази. рівності |
128 |
С.55 № 1-4 |
|
|
|
Час. Одиниці вимірювання часу |
129 |
С.56 № 1-4 |
|
|
|
Числовий промінь. нерівності |
130 |
С.57 № 1-4 |
|
|
|
Порядок дій. Прості та складені задачі |
131 |
С.58 № 1-4 |
|
|
|
Діагностична робота 8 |
132 |
С.59 № 1-4 |
|
|
|
Буквені вирази. Знаходження невідомих компонентів дій |
134 |
С.61 № 1-5 |
|
|
|
Об’ємні геометричні фігури. Плоскі та об’ємні геометричні фігури. Довжина |
135 |
С.62 № 1-4 |
|
|
|
Величини та одиниці їх вимірювання |
136 |
С.63 № 1-5 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
137 |
С.64 № 1-4 |
|
|
|
Розвивальні завдання |
138 |
|