Календарно- тематичне планування «Захист України» (Основи медичних знань) 11 клас

Про матеріал
Складено відповідно до навчальної програми та розкладу занять на 2024∕ 2025 н.р «ЗАХИСТ УКРАЇНИ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ»
Перегляд файлу

 

     Календарно- тематичне планування

«Захист України» (Основи медичних знань) 11 клас

2 години на тиждень, 70 годин на рік

Складено відповідно до навчальної програми та розкладу занять на 2024∕ 2025 н.р

«ЗАХИСТ УКРАЇНИ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ»

 Навчальна програма для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.09.2023 № 1121-23) «Погоджено в Міністерстві оборони України»  (Лист від 28.08.2023 № 220/10183)

Підручник: Захист Вітчизни. Основи медичних знань : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. // А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука. — Тернопіль : Астон, 2019.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

 

Дата

 

І семестр

 

 

 

Д ∕ З

11А

11Б

Тема уроку

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Міжнародне гуманітарне право (МГП) про захист цивільного населення

4год

1

 

 

Основні положення МГП

Знаннєвий компонент

Учениця (учень):

  • характеризує принципи і норми МГП;
  • знає Женевські конвенції та Додаткові протоколи до них;
  • розуміє відмінність МГП від права людини.

 

§1

2

 

 

 Застосування МГП

Знаннєвий компонент

Учениця (учень):

  • називає особи та розпізнає об'єкти, які знаходяться під захистом МГП;
  • знає норми Женевських конвенцій про захист жертв війни;
  • характеризує міжнародні розпізнавальні знаки.

§2

3

 

 

Засоби та методи ведення воєнних дій.

Знаннєвий компонент

Учениця (учень):

  • обґрунтовує необхідність правил ведення збройного конфлікту;
  • характеризує заборонені засоби та методи ведення воєнних дій;
  • називає умови відповідальності держав і фізичних осіб порушення міжнародного гуманітарного права.

§3

4

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми.

 

Пройти тестування

 

Основи медичних знань і домедичної допомоги

9 год

 

5

 

 

 

Поняття про опіки. Характеристика

термічних та хімічних опіків.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

  • класифікує опіки;
  • характеризує опіки;
  • називає порушення в організмі людини від дії електричного струму чи блискавки;
  • називає ускладнення опіків;
  • пояснює способи профілактики сонячного удару, відмороження та ураження електричним струмом;
  • розуміє періоди обмороження та стадії загального замерзання тіла;
  • розрізняє відмінність між ураженнями електричним струмом і блискавкою;
  • надає домедичну допомогу при тепловому та сонячному ударі, діях низьких температур, ураженні електричним струмом;
  • застосовує способи накладання пов’язок при опіках та відмороженнях;
  • пояснює особливості надання допомоги при утопленні.

 

 

§4

6

 

 

Домедична допомога при термічних та

хімічних опіках.

 

§4

7

 

 

 

Тепловий та сонячний удар, причини

їх виникнення та симптоми розвитку.

Домедична допомога при тепловому та

сонячному ударах.

§5

8

 

 

Обмороження та його періоди.

Класифікація обмороження. Домедична

допомога при обмороженнях.

 

§6

9

 

 

Дія електричного струму на організм

людини. Електротравма. Надання

домедичної допомоги при ураженні

електричним струмом.

 

§7 ст 46-50

10

 

 

Ураження блискавкою. Домедична

допомога при ураженні блискавкою,

Правила безпеки під час допомоги

при ураженні електричним струмом і

блискавкою.

 

§7 ст 50-52

11

 

 

Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.

 

12

 

 

Домедична допомога постраждалому

при утопленні.

 

§8

13

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Контрольна робота.

Пройти тестуквання

Отруєння. Домедична допомога при отруєннях, укусах комах, змій та диких тварин

6 год

 

14

 

 

Поняття про отруту і отруєння.

Загальні принципи надання домедичної

допомоги при отруєнні.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

  • класифікує отруєння організму людини;
  • наводить приклади згубного впливу отруйних речовин на організм людини;
  • характеризує профілактичні заходи отруєння хімічними речовинами, продуктами харчування тваринного та рослинного походження;
  • знає характеристику отруйних речовин хімічної зброї, знає їх дію на організм людини;
  • надає домедичну допомогу ураженнях небезпечними хімічними речовинами;
  • володіє навичками надання домедичної допомоги при отруєнні невідомою речовиною;
  • пояснює особливості укусів отруйних комах;
  • називає симптоми загального отруєння від укусу змій;

 

  • пояснює особливості укусів диких тварин.

§9

15

 

 

Особливості функціонального

отруєння нейротропними препаратами,

алкоголем та нікотином.

 

§10

16

 

 

Отруєння речовинами, що є хімічною

зброєю. Заходи безпеки під час надання

домедичної допомоги.

 

§11

17

 

 

Отруйні комахи та наслідки їх укусів.

Клінічна картина дії отрути комах.

 

§12

18

 

 

Укуси отруйних змій і тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§13

Повторити

§ 9-13

 

 

19

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Контрольна робота.

Пройти тестування

Основи цивільного захисту

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

3 год

20

 

 

Наземні міни: загальний огляд, типи

мін та спосіб ураження. Правила

безпеки. Інші види загроз.

 

 

Знаннєвий компонент.

  • називає основні види мінно-вибухових пристроїв, типи мінно-вибухових травм.
  • має уявлення про будову та принцип дії мінно-вибухових пристроїв.
  • застосовує алгоритм дій при виявленні мінно-вибухового пристрою
  • знає правила безпечної поведінки в умовах наявності мін та вибухонебезпечних предметів,
  • алгоритм надання домедичної допомоги в разі мінно-вибухової травми.

конспект

21

 

 

 

Правила безпечної поведінки в умовах наявності мін та вибухонебезпечних предметів.

Алгоритм дій при виявленні мінно-вибухового пристрою.

 

конспект

22

 

 

Типи мінно-вибухових травм та

надання першої домедичної допомоги.

конспект

Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях

9 год

23

 

 

Основні способи захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення НС та постійне інформування про зміни ситуації.

 

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

  • характеризує причини виникнення надзвичайних ситуацій, їх вплив на безпеку життєдіяльності людини та довкілля небезпечних ситуацій у військовий час.
  • називає види; загальні ознаки та рівні надзвичайних ситуацій; джерела небезпечних ситуацій у воєнний час.
  • оцінює обстановку при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій,
  •  визначає заходи, щодо попередження соціальних надзвичайних ситуацій;
  • наводить приклади виникнення і впливу надзвичайних ситуацій в Україні та за її межами; потенційно небезпечних об’єктів міста (району)
  • пояснює наслідки руйнування радіаційно- та хімічнонебезпечних об’єктів, негативний вплив надзвичайних ситуацій на життєдіяльність людини та довкілля;
  • дотримується правил безпечної поведінки при впливі факторів надзвичайних ситуацій

§27

24

 

 

Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист , евакуація населення з небезпечних районів.

§28

25

 

 

Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продукти харчування та води.

 

26

 

 

Порядок дій в умовах особливого періоду.

 

§29

27

 

 

Надання екстреної психологічної лопомоги (самодопомога) під час перебування в екстримальних ситуаціях.

 

§30

28

 

 

Екстрена валіза

§31

29

 

 

Види терористичних проявів та способи дій терористів.

 

§32

30

 

 

Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах НС, повязаних з теростичними проявами.

 

31

 

 

Правила поведінки в потенційно небезпечному місці після виявлення небезпечних предметів.

 

31

 

 

 

 

 

32

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми.

Контрольна робота.

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого за І семестир.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гречаник Віра
Додано
4 листопада
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку