Календарно- тематичне планування
«Захист України» (Основи медичних знань) 11 клас
2 години на тиждень, 70 годин на рік
Складено відповідно до навчальної програми та розкладу занять на 2024∕ 2025 н.р
«ЗАХИСТ УКРАЇНИ. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ»
Навчальна програма для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.09.2023 № 1121-23) «Погоджено в Міністерстві оборони України» (Лист від 28.08.2023 № 220/10183)
Підручник: Захист Вітчизни. Основи медичних знань : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. // А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука. — Тернопіль : Астон, 2019.
№ п/п |
Дата |
І семестр
|
Д ∕ З |
||
11А |
11Б |
Тема уроку
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
||
Міжнародне гуманітарне право (МГП) про захист цивільного населення 4год |
|||||
1 |
|
|
Основні положення МГП |
Знаннєвий компонент Учениця (учень):
|
§1 |
2 |
|
|
Застосування МГП |
Знаннєвий компонент Учениця (учень):
|
§2 |
3 |
|
|
Засоби та методи ведення воєнних дій. |
Знаннєвий компонент Учениця (учень):
|
§3 |
4 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми. |
|
Пройти тестування
|
Основи медичних знань і домедичної допомоги 9 год |
|||||
5
|
|
|
Поняття про опіки. Характеристика термічних та хімічних опіків. |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень):
|
§4 |
6 |
|
|
Домедична допомога при термічних та хімічних опіках.
|
§4 |
|
7
|
|
|
Тепловий та сонячний удар, причини їх виникнення та симптоми розвитку. Домедична допомога при тепловому та сонячному ударах. |
§5 |
|
8 |
|
|
Обмороження та його періоди. Класифікація обмороження. Домедична допомога при обмороженнях.
|
§6 |
|
9 |
|
|
Дія електричного струму на організм людини. Електротравма. Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.
|
§7 ст 46-50 |
|
10 |
|
|
Ураження блискавкою. Домедична допомога при ураженні блискавкою, Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.
|
§7 ст 50-52 |
|
11 |
|
|
Правила безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою. |
|
|
12 |
|
|
Домедична допомога постраждалому при утопленні.
|
§8 |
|
13 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми. Контрольна робота. |
Пройти тестуквання |
|
Отруєння. Домедична допомога при отруєннях, укусах комах, змій та диких тварин 6 год |
|||||
14 |
|
|
Поняття про отруту і отруєння. Загальні принципи надання домедичної допомоги при отруєнні. |
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учениця (учень):
|
§9 |
15 |
|
|
Особливості функціонального отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином.
|
§10 |
|
16 |
|
|
Отруєння речовинами, що є хімічною зброєю. Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги.
|
§11 |
|
17 |
|
|
Отруйні комахи та наслідки їх укусів. Клінічна картина дії отрути комах.
|
§12 |
|
18 |
|
|
Укуси отруйних змій і тварин.
|
§13 Повторити § 9-13
|
|
19 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми. Контрольна робота. |
Пройти тестування |
|
Основи цивільного захисту Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів 3 год |
|||||
20 |
|
|
Наземні міни: загальний огляд, типи мін та спосіб ураження. Правила безпеки. Інші види загроз.
|
Знаннєвий компонент.
|
конспект |
21 |
|
|
Правила безпечної поведінки в умовах наявності мін та вибухонебезпечних предметів. Алгоритм дій при виявленні мінно-вибухового пристрою.
|
конспект |
|
22 |
|
|
Типи мінно-вибухових травм та надання першої домедичної допомоги. |
конспект |
|
Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях 9 год |
|||||
23 |
|
|
Основні способи захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення НС та постійне інформування про зміни ситуації.
|
Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця):
|
§27 |
24 |
|
|
Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист , евакуація населення з небезпечних районів. |
§28 |
|
25 |
|
|
Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продукти харчування та води. |
|
|
26 |
|
|
Порядок дій в умовах особливого періоду.
|
§29 |
|
27 |
|
|
Надання екстреної психологічної лопомоги (самодопомога) під час перебування в екстримальних ситуаціях.
|
§30 |
|
28 |
|
|
Екстрена валіза |
§31 |
|
29 |
|
|
Види терористичних проявів та способи дій терористів.
|
§32 |
|
30 |
|
|
Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах НС, повязаних з теростичними проявами. |
|
|
31 |
|
|
Правила поведінки в потенційно небезпечному місці після виявлення небезпечних предметів. |
|
|
31
32 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми. Контрольна робота.
Повторення та узагальнення вивченого за І семестир. |
|
|