Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр для дітей з ООП

Про матеріал
Календарно - тематичне планування для учнів 1 класу з особливими освітніми потребами (4 рівень підтримки) на 1 семестр з математики.
Перегляд файлу

Математика

І семестр

 64 години

з/п

Зміст програмового матеріалу

Дата

Дата

Предметно-орієнтовані компетентності

 

Властивості предметів. Поняття про величину

 

 

 

1

Великий – малий, більший – менший, такий же, однакові.

 

 

Учень:

•називає розмір предметів;

•наводить приклади предметів означеного розміру;

•знаходить приклади предметів означеного розміру;

•вибирає предмети за зразком та за словесною інструкцією;

•знає способи порівняння предметів за розміром шляхом накладання, прикладання, вимірювання «на око»;

порівнює два предмети, які відрізняються однією ознакою;

•використовує терміни для позначення розмірів предметів при їх порівнянні;

•порівнює два, три предмети, які відрізняються однією або кількома ознаками, різними способами.

2

Великий – малий, більший – менший, такий же, однакові.

 

 

3

Довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини.

 

 

4

Довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини.

 

 

5

Широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини.

 

 

6

Широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини.

 

 

7

Товстий – тонкий, товщий – тонший, такий же, однакової товщини.

 

 

8

Високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти.

 

 

9

Високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти.

 

 

 

                          Поняття маси

 

 

Учень:

•уявляє, що предмет буває важкий або легкий;

•порівнює масу двох предметів шляхом зважування їх на долонях;

•визначає результати зіставлення предметів за масою словами «важче», «легше»;

•класифікує предмети за масою;

•розташовує три предмети за їх масою від легкого до важкого і навпаки;

•порівнює предмети однакового об’єму, але різної маси.

10

Важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою.

 

 

11

Важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою.

 

 

 

                       Поняття про кількість

 

 

 

12

Багато – мало, багато – один, небагато, кілька, більше – менше, стільки ж, порівну.

 

 

Учень:

•визначає означену кількість предметів;

•наводить приклади більшої чи меншої кількості;

•визначає множини з однаковою кількістю предметів;

•складає множини предметів, однакових за кількістю (1-3), які розрізняються однією чи двома ознаками;

•порівнює множини прийомом встановлення взаємно однозначного співвіднесення;

•урівнює елементи двох предметних сукупностей.

13

Багато – мало, багато – один, небагато, кілька, більше – менше, стільки ж, порівну.

 

 

 

                               Просторові поняття

 

 

 

14

Близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там.

 

 

Учень:

•розуміє і називає основні напрямки;

•визначає розташування предметів у просторі «від себе»;

•визначає особисте розташування у просторі відносно інших об’єктів;

•визначає положення предметів відносно один одного та по відношенню до площини, на якій вони знаходяться;

•визначає відстань предметів відносно себе, відносно інших предметів;

•використовує терміни, які позначають просторові відношення між предметами;

•орієнтується на сторінках підручника, зошита.

15

Близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там.

 

 

16

Вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні.

 

 

17

Вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні.

 

 

18

Спереду, ззаду, справа, зліва

 

 

19

Спереду, ззаду, справа, зліва

 

 

20

На, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі.

 

 

21

На, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі.

 

 

22

Крайній, перший, останній

 

 

23

Крайній, перший, останній

 

 

24

Перед, після, слідом за, наступний

 

 

25

Перед, після, слідом за, наступний

 

 

 

                         Часові поняття

 

 

Учень:

•розуміє, що доба складається з ранку, дня, вечора, ночі;

•називає частини доби;

•визначає частини доби на основі явищ, характерних кожній частині доби;

•наводить приклади діяльності, яка відбувається в різні частини доби;

•пояснює значення слів;

•наводить приклади подій, які відбувалися вчора, які відбувалися сьогодні та відбуватимуться завтра;

•використовує в мовленні прислівники: рано, пізно, давно, недавно, тепер.

26

Ранок, день, вечір, ніч. Доба

 

 

27

Сьогодні, вчора, завтра, післязавтра.

 

 

28

Рано, пізно, давно, недавно, тепер

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Порівняння за віком

 

 

 

29

Старший – молодший.

 

 

Учень:

•визначає вік людини – старий – молодий;

•наводить приклади молодшого чи старшого віку;

•порівнює членів сім’ї, людей за віком;

•називає членів сім’ї від молодшого до старшого і навпаки.

 

          Числа 1, 2, 3, 4, 5, 0. Величини

 

 

 

30

Число і цифра 1.

 

 

Учень:

•утворює число, шляхом прилічування одиниці до попереднього числа;

•називає число, позначає його цифрою;

•знає місце числа в числовому ряді;

•співвідносить кількість елементів предметної сукупності, числа і цифри;

•усвідомлює кількісні та порядкові відносини натурального ряду чисел;

•рахує в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа;

•встановлює відносини рівності та нерівності між предметними множинами і числами (більше, менше, рівно);

•визначає склад чисел;

•розуміє сутність арифметичних дій додавання та віднімання (при додаванні – кількість збільшується, при відніманні – кількість зменшується);

•складає приклади за зразком;

•розв’язує приклади;

•розпізнає монети вартістю 1 копійка, 2 копійки, 5 копійок;

•розпізнає геометричну фігуру (круг, трикутник, квадрат) серед інших геометричних фігур;

•називає геометричну фігуру (круг, трикутник, квадрат);

•знаходить означену фігуру за зразком;

•обводить шаблони круга геометричних фігур;

•складає геометричні фігури з лічильних паличок за зразком;

•визначає форму предметів, форму деталей предметів (будинок, ялинка).

31

Число і цифра 1.

 

 

32

Міра вартості: монета – 1грн.

 

 

33

Число і цифра 2

 

 

34

Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

 

 

35

Склад числа 2. Монета – 2 грн.

 

 

36

Числовий ряд 1, 2 (пряма і зворотна лічба).

 

 

37

Порядкова лічба: перший, другий

 

 

38

Порівняння чисел 1 і 2.

 

 

39

Кількісні поняття: більше, менше, дорівнює. Знак дорівнює «=» (1=1; 2=2)

 

 

40

Поняття про дію додавання. Знак додавання (1+1=2)

 

 

41

Поняття про дію віднімання. Знак віднімання (2-1=1)

 

 

42

Додавання та віднімання в межах 2. Круг (розпізнавання, обведення шаблону).

 

 

43

Число і цифра 3.

 

 

44

Взаємооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

 

 

45

Числовий ряд 1, 2, 3 (пряма і зворотна лічба)

 

 

46

Порядкова лічба: перший, другий, третій.

Трикутник (розпізнавання, складання з трьох паличок).

 

 

47

Порівняння чисел: 1, 2, 3.

 

 

48

Склад числа 3 (1 і 2; 2 і 1; 1, 1

 

 

49

Склад числа 3 (1 і 2; 2 і 1; 1, 1

 

 

50

Додавання в межах 3.

 

 

51

Трикутник (розпізнавання, обведення шаблону).

Підсумковий урок

 

 

52

Віднімання в межах 3.

 

 

53

Креслення трикутників за даними точками.

 

 

54

Додавання і віднімання в межах 3.

 

 

55

Число і цифра 4.

 

 

56

Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини.

 

 

57

Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба.

 

 

58

Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба.

 

 

59

Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба.

Круг.

 

 

60

Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий.

 

 

61

Порівняння чисел 1 – 4.

Трикутник.

 

 

62

Склад числа 4: 3 і 1; 1 і 3; 2 і 2.

 

 

63

Склад числа 4: 3 і 1; 1 і 3; 2 і 2.

 

 

64

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
18 березня
Переглядів
1575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку