Математика
І семестр
64 години
|
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
Дата |
Дата |
Предметно-орієнтовані компетентності |
|
|
Властивості предметів. Поняття про величину |
|
|
|
|
1 |
Великий – малий, більший – менший, такий же, однакові. |
|
|
Учень: •називає розмір предметів; •наводить приклади предметів означеного розміру; •знаходить приклади предметів означеного розміру; •вибирає предмети за зразком та за словесною інструкцією; •знає способи порівняння предметів за розміром шляхом накладання, прикладання, вимірювання «на око»; порівнює два предмети, які відрізняються однією ознакою; •використовує терміни для позначення розмірів предметів при їх порівнянні; •порівнює два, три предмети, які відрізняються однією або кількома ознаками, різними способами. |
|
2 |
Великий – малий, більший – менший, такий же, однакові. |
|
|
|
|
3 |
Довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини. |
|
|
|
|
4 |
Довгий – короткий, довший – коротший, такий же, однакової довжини. |
|
|
|
|
5 |
Широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини. |
|
|
|
|
6 |
Широкий – вузький, ширший – вужчий, такий же, однакової ширини. |
|
|
|
|
7 |
Товстий – тонкий, товщий – тонший, такий же, однакової товщини. |
|
|
|
|
8 |
Високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти. |
|
|
|
|
9 |
Високий – низький, вищий – нижчий, такий же, однакової висоти. |
|
|
|
|
|
Поняття маси |
|
|
Учень: •уявляє, що предмет буває важкий або легкий; •порівнює масу двох предметів шляхом зважування їх на долонях; •визначає результати зіставлення предметів за масою словами «важче», «легше»; •класифікує предмети за масою; •розташовує три предмети за їх масою від легкого до важкого і навпаки; •порівнює предмети однакового об’єму, але різної маси. |
|
10 |
Важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою. |
|
|
|
|
11 |
Важкий – легкий, важчий – легший, такий же, однакові, рівні за масою. |
|
|
|
|
|
Поняття про кількість |
|
|
|
|
12 |
Багато – мало, багато – один, небагато, кілька, більше – менше, стільки ж, порівну. |
|
|
Учень: •визначає означену кількість предметів; •наводить приклади більшої чи меншої кількості; •визначає множини з однаковою кількістю предметів; •складає множини предметів, однакових за кількістю (1-3), які розрізняються однією чи двома ознаками; •порівнює множини прийомом встановлення взаємно однозначного співвіднесення; •урівнює елементи двох предметних сукупностей. |
|
13 |
Багато – мало, багато – один, небагато, кілька, більше – менше, стільки ж, порівну. |
|
|
|
|
|
Просторові поняття |
|
|
|
|
14 |
Близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там. |
|
|
Учень: •розуміє і називає основні напрямки; •визначає розташування предметів у просторі «від себе»; •визначає особисте розташування у просторі відносно інших об’єктів; •визначає положення предметів відносно один одного та по відношенню до площини, на якій вони знаходяться; •визначає відстань предметів відносно себе, відносно інших предметів; •використовує терміни, які позначають просторові відношення між предметами; •орієнтується на сторінках підручника, зошита. |
|
15 |
Близько – далеко, ближче – дальше, поруч, біля, тут, там. |
|
|
|
|
16 |
Вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні. |
|
|
|
|
17 |
Вгорі – внизу, вище – нижче, на одному рівні. |
|
|
|
|
18 |
Спереду, ззаду, справа, зліва |
|
|
|
|
19 |
Спереду, ззаду, справа, зліва |
|
|
|
|
20 |
На, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі. |
|
|
|
|
21 |
На, в, всередині, за, перед, над, під, напроти, між, в центрі. |
|
|
|
|
22 |
Крайній, перший, останній |
|
|
|
|
23 |
Крайній, перший, останній |
|
|
|
|
24 |
Перед, після, слідом за, наступний |
|
|
|
|
25 |
Перед, після, слідом за, наступний |
|
|
|
|
|
Часові поняття |
|
|
Учень: •розуміє, що доба складається з ранку, дня, вечора, ночі; •називає частини доби; •визначає частини доби на основі явищ, характерних кожній частині доби; •наводить приклади діяльності, яка відбувається в різні частини доби; •пояснює значення слів; •наводить приклади подій, які відбувалися вчора, які відбувалися сьогодні та відбуватимуться завтра; •використовує в мовленні прислівники: рано, пізно, давно, недавно, тепер. |
|
26 |
Ранок, день, вечір, ніч. Доба |
|
|
|
|
27 |
Сьогодні, вчора, завтра, післязавтра. |
|
|
|
|
28 |
Рано, пізно, давно, недавно, тепер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Порівняння за віком |
|
|
|
|
29 |
Старший – молодший. |
|
|
Учень: •визначає вік людини – старий – молодий; •наводить приклади молодшого чи старшого віку; •порівнює членів сім’ї, людей за віком; •називає членів сім’ї від молодшого до старшого і навпаки. |
|
|
Числа 1, 2, 3, 4, 5, 0. Величини |
|
|
|
|
30 |
Число і цифра 1. |
|
|
Учень: •утворює число, шляхом прилічування одиниці до попереднього числа; •називає число, позначає його цифрою; •знає місце числа в числовому ряді; •співвідносить кількість елементів предметної сукупності, числа і цифри; •усвідомлює кількісні та порядкові відносини натурального ряду чисел; •рахує в прямому і зворотному порядку, від заданого до заданого числа; •встановлює відносини рівності та нерівності між предметними множинами і числами (більше, менше, рівно); •визначає склад чисел; •розуміє сутність арифметичних дій додавання та віднімання (при додаванні – кількість збільшується, при відніманні – кількість зменшується); •складає приклади за зразком; •розв’язує приклади; •розпізнає монети вартістю 1 копійка, 2 копійки, 5 копійок; •розпізнає геометричну фігуру (круг, трикутник, квадрат) серед інших геометричних фігур; •називає геометричну фігуру (круг, трикутник, квадрат); •знаходить означену фігуру за зразком; •обводить шаблони круга геометричних фігур; •складає геометричні фігури з лічильних паличок за зразком; •визначає форму предметів, форму деталей предметів (будинок, ялинка). |
|
31 |
Число і цифра 1. |
|
|
|
|
32 |
Міра вартості: монета – 1грн. |
|
|
|
|
33 |
Число і цифра 2 |
|
|
|
|
34 |
Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини. |
|
|
|
|
35 |
Склад числа 2. Монета – 2 грн. |
|
|
|
|
36 |
Числовий ряд 1, 2 (пряма і зворотна лічба). |
|
|
|
|
37 |
Порядкова лічба: перший, другий |
|
|
|
|
38 |
Порівняння чисел 1 і 2. |
|
|
|
|
39 |
Кількісні поняття: більше, менше, дорівнює. Знак дорівнює «=» (1=1; 2=2) |
|
|
|
|
40 |
Поняття про дію додавання. Знак додавання (1+1=2) |
|
|
|
|
41 |
Поняття про дію віднімання. Знак віднімання (2-1=1) |
|
|
|
|
42 |
Додавання та віднімання в межах 2. Круг (розпізнавання, обведення шаблону). |
|
|
|
|
43 |
Число і цифра 3. |
|
|
|
|
44 |
Взаємооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини. |
|
|
|
|
45 |
Числовий ряд 1, 2, 3 (пряма і зворотна лічба) |
|
|
|
|
46 |
Порядкова лічба: перший, другий, третій. Трикутник (розпізнавання, складання з трьох паличок). |
|
|
|
|
47 |
Порівняння чисел: 1, 2, 3. |
|
|
|
|
48 |
Склад числа 3 (1 і 2; 2 і 1; 1, 1 |
|
|
|
|
49 |
Склад числа 3 (1 і 2; 2 і 1; 1, 1 |
|
|
|
|
50 |
Додавання в межах 3. |
|
|
|
|
51 |
Трикутник (розпізнавання, обведення шаблону). Підсумковий урок |
|
|
|
|
52 |
Віднімання в межах 3. |
|
|
|
|
53 |
Креслення трикутників за даними точками. |
|
|
|
|
54 |
Додавання і віднімання в межах 3. |
|
|
|
|
55 |
Число і цифра 4. |
|
|
|
|
56 |
Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри і предметної множини. |
|
|
|
|
57 |
Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба. |
|
|
|
|
58 |
Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба. |
|
|
|
|
59 |
Числовий ряд 1 – 4. Пряма і зворотна лічба. Круг. |
|
|
|
|
60 |
Порядкова лічба: перший, другий, третій, четвертий. |
|
|
|
|
61 |
Порівняння чисел 1 – 4. Трикутник. |
|
|
|
|
62 |
Склад числа 4: 3 і 1; 1 і 3; 2 і 2. |
|
|
|
|
63 |
Склад числа 4: 3 і 1; 1 і 3; 2 і 2. |
|
|
|
|
64 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|