Українська мова (Навчання грамоти)
За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Мета уроку |
38 |
|
Письмо малої та великої букв Г г, Ґ ґ. Написання складів та слів із ними. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Г г, Ґ ґ.; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
39 |
|
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звук, позначення його буквою «ґе». Читання складів. |
Дати поняття про звуки [г], [г'], [ґ] , сформувати навички читання букв «г» та «ґ», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
40 |
|
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Буквосполучення ьо. Читання складів. Робота з дитячою книжкою. |
Дати поняття про букву «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних, знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
41 |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
Ознайомити з малою буквою ь; вчити її писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
42 |
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. |
Дати поняття про звук [х], сформувати навички читання букви «х », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
43 |
|
Письмо малої та великої букви Х х, складів із нею. Складання і записування слів. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Х х; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
44 |
|
Письмо малої та великої букви Ж ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ж ж ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність
|
45 |
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Мовні вправи. Розвиток зв 'язного мовлення. |
Дати поняття про звук [ж], сформувати навички читання букви « ж», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
46 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів. |
Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу |
47 |
|
Письмо малої та великої букви Ш ш. Написання складів, слів. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ш ш; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
48 |
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. |
Дати поняття про звук [ш], сформувати навички читання букви «ш », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
49 |
|
Письмо малої та великої букви Ч ч. Написання складів, слів та речень. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ч ч; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
50 |
|
Письмо малої та великої букви Ц ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ц ц ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
51 |
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. |
Дати поняття про звук [ч], сформувати навички читання букви «ч », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
52 |
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Читання складів, слів. Мовні вправи. Робота з дитячою книжкою. |
Дати поняття про звуки [ц], [ц'], сформувати навички читання букви «ц», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
53 |
|
Письмо малої та великої букви Я я. Написання буквосполучень, слів. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Я я ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
54 |
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. |
Дати поняття про букву «я», позначення нею сполучення звуків [йа], позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного; сформувати навички читання букви «я », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
55 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту. |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність |
56 |
|
Письмо малої та великої букви Ю ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Розвиток зв'язного мовлення. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ю ю ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
57 |
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. |
Дати поняття про букву «ю», позначення нею сполучення звуків [йу], позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного; сформувати навички читання букви «ю», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
58 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів |
Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу |
59 |
|
Письмо малої та великої букви Є є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Є є ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
60 |
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. |
Дати поняття про букву «є», позначення нею сполучення звуків [йе], позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного; сформувати навички читання букви «є», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
61 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність |
62 |
|
Письмо малої та великої букви Ї ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ї ї ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
63 |
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Читання складів, слів. Словникові вправи. |
Дати поняття про букву «ї», позначення нею сполучення звуків [йі], позначення буквою «ї» звука [і] та м'якості попереднього приголосного; сформувати навички читання букви «ї», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
64 |
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». Робота з дитячою книжкою. |
Ознайомити з біографією українських письменників Тараса Шевченка та Лесі Українки; закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу |
65 |
|
Письмо малої та великої букви Щ щ. Написання складів, слів та речень. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Щ щ ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
66 |
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. |
Дати поняття про букву «ща», позначення нею звукосполучення [шч]; сформувати навички читання букви «ща », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
67 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність |
68 |
|
Письмо малої та великої букви Ф ф. Написання складів, слів та речень. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Ф ф ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
69 |
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Розвиток зв'язного мовлення. |
Дати поняття про звук [ф], сформувати навички читання букви «ф», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
70 |
|
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. |
Дати поняття про звуки [дз], [дз'], [дж], позначення їх буквосполученням «дз», «дж»; сформувати навички читання слів з цими буквосполученнями, знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
71 |
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. |
Ознайомити з буквосполученнями дз, Дз та дж, Дж; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
72 |
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. |
Дати поняття про алфавіт та звуки мовлення, букви; формувати навички правильної вимови звуків та читання; розвивати увагу |
73 |
|
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, побудови речень; виховувати охайність, старанність |
74 |
|
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. |
Ознайомити з правилами написання апострофа; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
75 |
|
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Робота з дитячою книжкою. |
Дати поняття про апостроф, вимовою та написанням слів з апострофом; формувати навички правильного читання; розвивати увагу |
76 |
|
Читаю і відгадую загадки. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Опрацювання текстів |
Ознайомити із загадками та українськими народними піснями; формувати навички правильного читання; розвивати увагу |
77 |
|
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. |
Ознайомити з поняттям «речення»; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом, вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність |
78 |
|
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Доповнення незавершених речень. |
Закріплювати навички уважно слухати та розуміти текст, продовжувати формувати навичку відповідати на запитання, складати та доповнювати речення |
79 |
|
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
Закріпити знання про звуки мовлення та букви, алфавітні назви букв, голосні звуки; навички написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність |
80 |
|
Приголосні звуки. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
Закріпити приголосні звуки, поділ слів на склади; навички написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність |
81 |
|
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
Ознайомити із українською народною казкою «Рукавичка»; формувати навички правильного читання; розвивати увагу |
82 |
|
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
Ознайомити із віршами про пори року; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву
|
83 |
|
Слова – назви предметів, слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? який? яка? яке? Розподіл предметів за групами. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
Дати поняття про слова – назви предметів та слова – ознаки предметів; вчити розподіляти предмети за групами; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність
|
84 |
|
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?».3. Мензатюк «Сім днів». |
Ознайомити із віршами про дні тижня; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву |
85 |
|
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
Дати поняття про слова – назви дії предметів; вчити розподіляти предмети за групами; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність |
86 |
|
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
Дати поняття про службові слова; вчити будувати та записувати речення зі службовими реченнями; виховувати охайність, старанність |
87 |
|
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». |
Ознайомити із віршами про кольори; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву |
88 |
|
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». Робота з дитячою книжкою. |
Ознайомити із віршами про родину; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву
|
89 |
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
Дати поняття про слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням, про слова, близькі за значенням, про слова, протилежні за значенням; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність |
90 |
|
Читаю оповідання про дітей, дружбу та друзів. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк), П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). |
Ознайомити із оповіданнями про дітей, дружбу та друзів; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву
|
91 |
|
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
Дати поняття про застосування розділових знаків наприкінці речення; вчити будувати, правильно інтонувати і записувати речення; виховувати охайність, старанність |
92 |
|
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. Розвиток зв'язного мовлення. |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильної побудови речень; виховувати охайність, старанність |
93 |
|
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».
|
Ознайомити із віршами про користь спорту; формувати навички правильного читання; розвивати увагу та уяву
|
94 |
|
Вправи для розвитку навички читання. Читання текстів. |
Продовжувати формувати навички правильного читання; вчити відповідати на запитання до тексту; розвивати увагу та уяву
|
Математика
За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
(2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
26 |
|
Правило знаходження невідомого доданка. Компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками. |
формувати вміння знаходити невідомий доданок; формувати поняття зменшуване, від’ємник, значення різниці формувати обчислювальні навички; ознайомити із правилом знаходження невідомого доданка та формувати вміння знаходити невідомий доданок; закріпити уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання; розвивати логічне мислення |
27 |
|
Вимірюємо довжини відрізків. Будуємо відрізки. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
формувати уявлення про величину довжина, формувати вміння вимірювати довжину, будувати відрізки заданої довжини; актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від’ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць; розвивати логічне мислення. |
28 |
|
Вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до ознайомлення з поняттям задачі; актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від’ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць; ознайомити із правилом порядку дій у виразах на дві дії; формувати вміння: обчислювати значення виразів на дві дії; закріпити уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання; розвивати логічне мислення. |
29 |
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Обчислення виразів ланцюжком. |
формувати обчислювальні навички; формувати вміння додавати і віднімати число 3; закріпити правило знаходження невідомого доданка; формувати вміння знаходити невідомий доданок; розвивати логічне мислення. |
30 |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. |
формувати обчислювальні навички; закріпити знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння додавати до меншого числа більше; закріпити знання складу чисел, формувати вміння виконувати додавання і віднімання на основі складу чисел; розвивати логічне мислення.
|
31 |
|
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії. |
формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення |
32 |
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до вивчення задач; ознайомити зі способом додавання і віднімання числа 4; закріпити знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння знаходити невідомий доданок; розвивати логічне мислення |
33 |
|
Знайомимося із задачею. Дізнаємося про складові задачі. Обчислення виразів. |
формувати поняття задачі, формувати обчислювальні навички; знайомити з поняттям задачі, її складовими — умовою і запитанням; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння знаходити значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення |
34 |
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач. |
формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; формувати обчислювальні навички; закріплювати розуміння поняття задачі: зв’язок умови і запитання; навчати розв’язувати задачі; закріплювати знання складу чисел; розвивати логічне мислення |
35 |
|
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів. |
формувати обчислювальні навички, поняття задачі, вміння розв’язувати прості задачі; знайомити зі способом додавання і віднімання числа 5; закріплювати знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення |
36 |
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків. |
формувати обчислювальні навички, поняття задачі, вміння розв’язувати прості задачі, вчити виконувати арифметичні дії додавання і віднімання з іменованими числами; закріплювати знання структури задачі, вчити розв’язувати задачі; закріплювати знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; розвивати логічне мислення |
37 |
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички, формувати вміння розв’язувати задачі; узагальнити спосіб додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5 частинами; учити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
38 |
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички; поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; актуалізувати прийоми додавання і віднімання чисел частинами; вчити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
39 |
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Розв’язування задач.
|
формувати обчислювальні навички; формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами, виконувати додавання на основі переставляння доданків; розвивати логічне мислення |
40 |
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Визначення довжини ламаної лінії. |
формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати прості задачі; вчити розв’язувати задачі; ознайомити з прийомом віднімання чисел 6, 7, 8, 9; розвивати логічне мислення |
41 |
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати прості задачі; ознайомити з прийомом віднімання чисел 6, 7, 8, 9; учити розв’язувати задачі; формувати вміння знаходити невідомий компонент арифметичної дії додавання; розвивати логічне мислення |
42 |
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач. |
формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; знайомити з правилами знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника; учити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
43 |
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. |
формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; закріплювати знання правил знаходження невідомого компонента; формувати вміння виконувати віднімання чисел другої п’ятірки; розвивати логічне мислення |
44 |
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа. |
формувати вміння порівнювати математичний вираз і число; формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; формувати вміння порівнювати число і математичний вираз; формувати уміння порівнювати математичний вираз і число; вчити розв’язувати задачі; закріплювати застосування правила знаходження невідомих компонентів; розвивати логічне мислення |
45 |
|
Порівнюємо математичні вирази. Вимірюємо маси предметів. Кілограм. |
формувати уміння порівнювати математичні вирази; актуалізувати способи порівняння числа та математичного виразу; формувати поняття про величину — масу предметів, уявлення про процес вимірювання маси та одиницю маси — 1 кг; учити порівнювати предмети за масою; учити визначати масу предметів за допомогою терезів і набору гирь; розвивати логічне мислення |
46 |
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач. |
формувати поняття про величину — місткість посудин; про процес вимірювання місткості та одиницю вимірювання місткості — 1 літр; знайомити з величиною місткість, учити порівнювати місткості посудин «на око»; знайомити з одиницею вимірювання місткості 1 літр; розкрити сутність процесу вимірювання місткості; розвивати логічне мислення |
47 |
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
формувати поняття про загальну властивість величин, формувати уявлення про довжину, масу, місткість як адитивні величини, вчити знаходити величину цілого шляхом додавання величин його частин; формувати вміння розв’язувати прості задачі; закріплювати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; закріплювати навички побудови відрізків заданої довжини, розвивати образне мислення |
48 |
|
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня. |
формувати поняття про десяток як лічильну одиницю; знайомити з новою лічильною одиницею — десятком; учити лічити десятками; формувати вміння розв’язувати задачі; порівнювати математичні вирази; розвивати образне мислення |
49 |
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. |
формувати поняття десятка як лічильної одиниці, актуалізувати усвідомлення, що 1 десяток містить 10 одиниць; актуалізувати лічбу одиницями, лічбу десятками; вчити порівнювати числа, подані в десятках; ознайомити з додаванням і відніманням чисел, поданих в десятках; формувати вміння порівнювати число та математичний вираз, математичні вирази; формувати вміння розв’язувати задачі, розвивати варіативне мислення |
50 |
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел. |
формувати уявлення про круглі числа; актуалізувати поняття десятка, лічби десятками; знайомити з поняттям круглого числа; вчити записувати круглі числа та пояснювати, що позначає кожна цифра в запису круглого числа; вчити порівнювати круглі числа, додавати і віднімати круглі числа на основі заміни їх десятками; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне мислення |
51 |
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків. |
формувати уявлення про довжину та процес її вимірювання, про одиницю вимірювання довжини — 1 дециметр; актуалізувати запис круглих чисел, спосіб порівняння, додавання і віднімання круглих чисел; розвивати образне мислення |
52 |
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. Записуємо числа другого десятка. |
формувати розуміння способу утворення двоцифрових чисел із десятка і кількох одиниць; актуалізувати навички кількісної лічби; знайомити зі способом утворення чисел другого десятка; знайомити із назвами чисел другого десятка; формувати знання про розряди десятки, одиниці; вчити учнів записувати числа другого десятка; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне та варіативне мислення |
53 |
|
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. |
формувати знання про двоцифрові числа, десятковий склад двоцифрових чисел; актуалізувати спосіб утворення чисел другого десятка, спосіб утворення чисел першої сотні; знайомити учнів з послідовністю чисел першої сотні; вчити записувати двоцифрові числа; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне мислення |
54 |
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. |
формувати вміння порівнювати числа в межах 100; актуалізувати способи утворення двоцифрових чисел; актуалізувати спосіб порівняння чисел у межах 10 на основі порядку їх розташування на числовому промені та перенести цей спосіб порівняння на двоцифрові числа; знайомити зі способом порівняння чисел у межах сотні на основі їх десяткового складу; розвивати варіативне мислення |
55 |
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. |
формування обчислювальних навичок додавання і віднімання на основі знання десяткового складу числа; актуалізувати вміння порівнювати двоцифрові числа; учити додавати й віднімати числа на основі знання їх десяткового складу; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
56 |
|
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. |
формувати обчислювальні навички, вміння замінювати складене іменоване число простим, і навпаки; актуалізувати спосіб додавання і віднімання чисел на основі їх десяткового складу; додавання і віднімання числа 1 в межах 10; знайомити зі значенням терміну складене іменоване число; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
57 |
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. |
формувати обчислювальні навички; актуалізувати десятковий склад числа; знайомити із поданням числа у вигляді суми розрядних доданків; знайомити із додаванням і відніманням числа 10; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення |
58 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. |
формувати обчислювальні навички; актуалізувати вивчені випадки додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі; додавати і віднімати число 10; порівнювати математичні вирази; знаходити значення виразів на кілька дій; розвивати логічне мислення |
59 |
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Побудова відрізка заданої довжини |
формувати обчислювальні навички; актуалізувати вивчені випадки додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі; додавати і віднімати число 10; порівнювати математичні вирази; знаходити значення виразів на кілька дій; розвивати логічне мислення |
60 |
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
формувати уявлення про одиницю вимірювання часу – добу; формувати обчислювальні навички; актуалізувати знання учнів про частини доби; формувати вміння додавати і віднімати порозрядно двоцифрові числа; формувати вміння розв’язувати задачі;розвивати варіативне й логічне мислення |
61 |
|
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
формувати уявлення про вартість товарів; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі; знайомити з величиною – вартістю товарів; закріплювати порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд;формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне та логічне мислення |
62 |
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач. |
формувати уявлення про довжину та одиниці її вимірювання; актуалізувати знання про вивчені одиниці вимірювання довжини; знайомити з новою одиницею вимірювання довжини – метром; учити подавати число дециметрів у метрах; формувати уміння розв’язувати задачі. |
63 |
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. |
закріпити та узагальнити вивчене; удосконалювати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; порівнювати математичні вирази; розвивати варіативне та образне мислення |
Я досліджую світ
За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
(1,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
|
20 |
19.01 |
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. Як доглядають за свійським та дикими тваринами. |
Дати уявлення про зміни в живій і не живій природі взимку; розповісти як допомогти тваринам взимку; ознайомити з тим чим займаються люди взимку; виховувати дбайливе ставляться до природи |
|
21 |
24.01 |
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? |
Дати поняття хто така людина та чому її вважають найціннішою та найцікавішою; вчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною та називати, що є необхідним для життя тварин і людей; розвивають навички спілкування; виховувати шанобливе ставлення один до одного. |
|
22 |
26.01 |
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Я і моя родина. |
Дати поняття хто така родина; формувати уявлення про родину та її членів; сприяти розвитку розповідного мовлення, спостережливість, уміння порівнювати; виховувати шанобливе ставлення один до одного. |
|
23 |
02.02 |
Почуття людини, емоції. Який буває в мене день. Моє улюблене заняття. |
ознайомити з поняттям «емоції», «настрій людини», розкрити їх значення та вплив на здоров’я; вчити розпізнавати різні види почуттів та емоцій,усвідомлювати свої та чужі емоції, правильно їх оцінювати та вчитись їх контролювати; розвивати спостережливість, висловлювати свої думки; виховувати повагу,доброзичливість до оточуючих. |
|
24 |
07.02 |
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. |
розкрити поняття «винахідник»; ознайомити з винаходами, які придумали діти; розвивати спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати цікавість до пізнання нового. |
|
25 |
09.02 |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. |
Вчити дотримуватись правил поведінки в громадських місцях , розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації, розвивати спостережливість; виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних і ввічливих стосунків між людьми |
|
26 |
16.02 |
У музеї. Правила поведінки у музеї. Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
ознайомити дітей з театром та музеєм як видами мистецтва, атрибутами, з історією виникнення. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. Збагачувати активне мовлення новими словами. Сприяти дотриманню правил поведінки у театрі. Виховувати доброзичливе ставлення один до одного. |
|
27 |
21.02 |
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті». |
вчити правил культурної поведінки в супермаркеті, дотримуватися черги, бути ввічливими з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку; формувати правила поведінки в приміщенні супермаркету |
|
28 |
23.02 |
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого не можна робити у оселі? |
ознайомити із правилами небезпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність. |
|
29 |
01.03 |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. |
ознайомити із правилами небезпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність. |
|
30 |
06.03 |
Коли ґаджет заважає. Основне призначення телефону. |
поглибити знання про правила користування ґаджетами, дослідити важливість дотримання правил користування ґаджетами, розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації, розвивати пізнавальний інтерес дітей; створити дружню атмосферу, вчити висловлювати свою думку, розвивати навички самостійно робити висновки. |
|
31 |
08.03 |
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» |
активізувати знання про охайність; про домашні традиції; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати охайність |
|
32 |
15.03 |
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки». |
поглиблювати знання про продукти харчування; вчити розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої; ознайомити учнів із поняттям « гігієна», з однією з вимог гігієни – чистотою; про те, що чистота є однією з умов формування, збереження та зміцнення здоров ‘я; розвивати мовленеві навички, збагачувати словниковий запас;продовжувати виховання та прагнення до здорового способу життя |
|
33 |
20.03 |
Як дізнатися, що вже весна. Турботи тварин навесні. Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
ознайомити з ознаками весни, зі змінами, що відбуваються в житті тварин навесні; учити розпізнавати зміни, що відбуваються в природі з настанням весни; розвивати спостережливість; формувати знання учнів про різноманітність звірів лісу, виявити ознаки пристосування; розвивати пізнавальний інтерес до природи рідного краю , її таємниць, логічне мислення; виховувати шанобливе ставлення до всього живого як складової природного багатства рідного краю. |
|
34 |
22.03 |
Весняні роботи в місті та в селі. |
узагальнити знання про характерні ознаки весни та назви весняних місяців; уточнювати, розширювати й активізувати словник з теми «Весна»; розвивати пам'ять, мислення; повторити правила поведінки у природі; формувати екологічну культуру; виховувати працьовитість |
|
35 |
05.04 |
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. Мамине свято. |
ознайомити із українськими Великодніми символами та звичаями святкування Великодня та дня Матері; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності; розвивати інтерес, виховувати любов і повагу до традицій українського народу. |
|
36 |
10.04 |
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. |
формувати уявлення про чесноти і недоліки людини; розкрити зміст одного з найпоширеніших пороків людини — жадібності, виробити неприйняття цієї якості в собі та інших; довести до свідомості дітей, що щедрість потрібна кожній людині, а сама людина починається з добра; виховувати бажання ділитися «просто – ні за так» і цінувати відповідну поведінку інших; розвивати бажання виховувати в собі позитивні якості.
|
|
37 |
12.04 |
Умій дружити. Що таке дружити? |
дати поняття, що таке дружба; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми , виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; формувати вміння працювати в групі; розвивати критичне мислення, усне мовлення, вміння висловлювати свої думки; виховувати прагнення бути товариськими, турботливими та чуйними людьми, виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова та вчинки. |
|
38 |
19.04 |
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
розкрити значення ввічливої поведінки у повсякденному житті; збагачувати словниковий запас; виховувати ввічливість, почуття взаємоповаги; формувати комунікавтивну компетентність. |
|
39 |
24.04 |
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А. Григоруком). Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
розширювати знання учнів про свою державу; ознайомити дітей з поняттям «Батьківщина», «держава»,громадянин,землянин; розвивати національну свідомість, пізнавальний інтерес, спостережливість, пам'ять, мислення та мовлення учнів; виховувати патріотів рідної країни, повагу до її національних символів, потребу глибоко вивчати цю історію та зростати гідними людьми України; виховувати любов до рідного краю. |
|
40 |
26.04 |
Державні символи – прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
формувати знання про державні символи; формувати усвідомлення своєї приналежності до держави; розвивати прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом,бажання спілкуватися рідною мовою; розвивати самостійність, увагу, пам’ять; сприяти розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей; виховувати любов до рідного краю; шанобливе ставлення до державних символів, повагу до українського народу,гордість за красу і велич нашої Батьківщини, патріотичні почуття. |
|
41 |
03.05 |
Я маю право на права . Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями». |
ознайомити з основними правами дитини та закріпити їх; формувати правові знання, почуття власної гідності; вчити виявляти, та засуджувати негідну поведінку, розпізнавати випадки порушення прав дитини; розвивати навички співпраці та взаємодопомоги; виховувати дисциплінованість, толерантне ставлення до однолітків та людей старшого віку; виховувати повагу до законів України |
|
42 |
08.05 |
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. |
ознайомити із поняттям «акуратний», з однією із вимог гігієни – чистотою; переконати у необхідності виконувати вимоги особистої гігієни; ознайомити із засобами особистої гігієни; розвивати знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати охайність та акуратність, уміння стежити за своєю зовнішністю. |
|
43 |
10.05 |
Зустрічаємо літо. Як зберегти здоров’я влітку. |
розширити уявлення про літо як пору року, його ознаки і прикмети; розвивати вміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї; розвивати мовлення; виховувати допитливість, інтерес до природи. |
|
44 |
17.05 |
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
Продовжити формувати уявлення про свійських тварин, ознайомити з умовами утримання свійських тварин у рідному краї; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати, висловлювати судження, описувати та розпізнавати тварин; розвивати мислення, увагу, спостережливість, бажання пізнавати рідний край; виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до тварин рідного краю. |
|
45 |
22.05 |
Праця людей улітку. |
формувати розуміння, що таке літні роботи, навести їх приклади; обґрунтувати, які знаряддя праці люди використовують під час літніх робіт; пояснити різницю літніх робіт у місті та селі; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного та до праці людей. |
|
46 |
24.05 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини, розвивати вміння аналізувати, приймати рішення, вибирати правильну позицію, виховувати уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки. |
|
47 |
31.05 |
Повторення вивченого матеріалу |
узагальнити знання з тем, які вивчали впродовж 2 семестру; розвивати мислення, увагу, спостережливість, бажання пізнавати рідний край; виховувати любов до рідного краю, бережливе до природи |
|
Дизайн і технології
За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
8 |
17.01 |
Ми – дослідники, ми – винахідники. Гарячий чай з лимоном. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу. |
дати поняття про аплікацію, формувати навички самоконтролю, закріпити і розкрити знання про аплікацію, навчити раціонально використовувати матеріал, удосконалювати в уміння та навички роботи з папером,ножицями,клеєм; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність,образне уявлення, фантазію; виховувати акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
9 |
31.01 |
Мої улюблені книжки. Вінні-Пух. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу. |
удосконалювати навички роботи в техніці аплікації; вчити виконувати сюжетну тематичну композицію, заповнюючи всю площину аркуша; формувати вміння планування послідовності роботи; повною мірою використовувати зображальну поверхню та узгоджувати з нею розмір зображення; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність,образне уявлення, фантазію; виховувати |
10 |
14.02 |
Транспорт. «Мчать машини по дорозі». Практична робота: виконання аплікації з паперу, вирізання деталей (машин, світлофора). |
удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розширити знання про вулицю та дорогу; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
11 |
28.02 |
Професії. Здоровий зубчик – білий чубчик. Практична робота: виготовлення аплікації-плакату з паперу, вирізання деталей аплікації («веселого» та «сумного» зубчика, їжі.) |
навчити учнів доглядати за особистою гігієною ротової порожнини; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність, образне уявлення, фантазію; виховувати бажання доглядати за собою, бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
12 |
13.03 |
Час. Будильник «Кошенятко». Практична робота: виготовлення будильника, вирізання деталей виробу (циферблату, стрілочок, цифр, лапок та вушок). |
вчити виконувати елементарні графічні зображення; читати інструкційні картки із зображеннями для поетапного виготовлення виробу; удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
13 |
03.04 |
Весняна мозаїка. Кучерявий баранець. Практична робота: з штучним матеріалом (серветками), виготовлення баранця. |
вчити виготовляти предметні аплікації; ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; розвивати образне мислення; виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації. |
14 |
17.04 |
Весняні свята. Великдень. Великодні писанки. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць. |
розповісти про звичаї та обряди святкування Великодня, навчити виготовляти аплікацію з паперу на картоні, гармонійно підбирати кольори, розвивати уяву, фантазію, виховувати старанність, акуратність, любов і повагу до праці, до народних традицій. |
15 |
01.05 |
Навіщо треба їсти. Смачна груша. Практична робота: виготовлення з пластиліну груши. |
вчити виконувати елементарні графічні зображення; читати інструкційні картки із зображеннями для поетапного виготовлення виробу; удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
16 |
15.05 |
Світ рослин. Зі святом весни! Практична робота: виготовлення квітки за шаблоном. |
вчити виготовляти поетапно корисний та естетичний виріб за визначеною послідовністю; закріпити правила безпечної роботи з ножицями, клеєм; розвивати уміння розмічати деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, вирізувати їх, склеювати, оздоблювати; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного, уміння отримувати насолоду від своєї праці. |
17 |
29.05 |
Моя Батьківщина. Ми любимо Україну Практична робота: вирізання основи та деталей аплікації (гасло, хлопчик, дівчинка), приклеювання їх на малюнок. |
вчити виготовляти предметні аплікації; ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість |
Музичне мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
8 |
26.01 |
Танок тварин. Розучування пісні «Жук танцює». Слухання Е.Гріг «Метелик» |
формувати вміння сприймати музику як - виражальне мистецтво; вчити порівнювати, спостерігати, аналізувати; розвивати музичні здібності, чуття ритму; виховувати любов до природи, зацікавленість музикою |
9 |
09.02 |
Подарунок для родини. Слухання пісні В.Кобриновича «Мамині руки». Розучування пісні «Мама і я» |
навчити учнів сприймати музику як мистецтво, що розкриває образ людей і навколишній світ; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку та почуття; виховувати в учнів музичний смак; любов та повагу до матері. |
10 |
23.02 |
Домашні улюбленці. Розучування пісні «Засмутилось кошеня». Слухання К.Сен – Санс «Карнавал тварин» |
розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч з людиною; надати уявлення про те, як образи тварин використовують у музиці; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку; виховувати любов до музики, повагу до тварин та дбайливе ставлення до них. |
11 |
08.03 |
Весняна хустинка. Веснянки, заклички, гаївки. Слухання веснянки В.Філіпенка «Прийди, прийди, весно красна». Розучування дитячої веснянки «Вийди, вийди, сонечко» |
формувати уявлення про веснянки як вид обрядових пісень, продемонструвати інші зразки весняних картин у музиці, викликати інтерес до традицій українського народу; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку та почуття; виховувати любов до музики, до пісні, прищеплювати любов до весняної природи |
12 |
22.03 |
Весняний хоровод. Пісня –танець, пісня-хоровод. Розучування веснянки «Ой минула вже зима». |
формувати здатність розпізнавати життєвий зміст музики, особливості відображення зимової краси в музиці; ознайомити учнів із зимовими піснями; домагатися виразності у виконанні пісень, невимушеності рухів у процесі розкриття образу музичних творів; виховувати інтерес до музичного мистецтва. |
13 |
12.04 |
Дитячі іграшки. Слухання музики П.Чайковського «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Настрій у музиці. Розучування поспівки «Лис та їжак» |
ознайомити з професією «композитор», з поняттям «ритм» з наукової та музичної точки зору; вчити сприймати музичні твори, визначати та порівнювати їх настрої; розвивати почуття ритму, формувати емоційно – образне сприйняття музичного твору; розвивати виконавські навички; виховувати естетичний смак та кращі моральні цінності |
14 |
26.04 |
Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання музики П.Чайковського «Танець Феї Драже» |
|
15 |
10.05 |
Космічна подорож. Фантазія людського розуму. Слухання музики О.Зацепіної з мультфільму «Таємниця третьої планети» |
вчити аналізувати і слухати музичні твори; розвивати музичний слух, творчі здібності, фантазію, мислення, дисциплінованість; виховувати інтерес до мистецтва, естетичне сприйняття навколишнього світу; розвивати інтерес до наукових знань, увагу, пам’ять, словниковий запас, зв’язне мовлення, вміння спостерігати. |
16 |
24.05 |
Скоро літо. Розучування пісні «Літо золоте». |
виховувати інтерес і любов до музики,мистецтва |
Образотворче мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
7 |
19.01 |
Танець метеликів. Симетрія. |
ознайомити з характерними особливостями будови тіла метеликів; ознайомити з поняттям «симетрія»; розвивати вміння бачити прекрасне у природі мистецтва, образне мислення, фантазію, вміння бачити розмаїття колірної палітри в навколишньому світі; виховувати чуйне ставлення до природи, бажання зберегти її красу. |
8 |
02.02 |
Подарунок мамі . Малюнок «Букет тюльпанів» |
продовжувати закріплювати знання про живопис і один із його жанрів — натюрморт; ознайомити з цікавими картинами відомих художників; розвивати композиційні навички; поглиблювати поняття про кольорову гармонію; розвивати творчі здібності, уяву, пам’ять; виховувати почуття поваги, турботи і любові до матері; шанобливе ставлення до творів мистецтва; почуття прекрасного; любов до образотворчого мистецтва . |
9 |
16.02 |
Домашні улюбленці. Малюнок «Мій домашній улюбленець» |
розширити знання про домашніх тварин , зокрема собак; вчити гармонійно заповнювати площину; вдосконалювати вміння працювати фарбами, пензликом; розвивати бажання спостерігати та доглядати за тваринами; озвивати вміння самостійного пошуку кольорів; виховувати любов та дбайливе ставлення до природного оточення. |
10 |
01.03 |
Орнамент для хустини. Аплікація «Хустинка для ляльки» |
вчити викладати та наклеювати на папері візерунок з геометричних форм; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, правильно та послідовно наклеювати всі елементи візерунка; розвивати дрібну моторику пальців рук, окомір, художній смак, уяву, мислення, естетичне сприйняття; виховувати самостійність, акуратність |
11 |
15.03 |
Весну зустрічаємо. Малюнок «Оживлення гілочки» |
розвивати вміння передавати приблизні пропорції зображуваного і відносну величину його частин, закріплювати вміння правильно розташовувати зображення на аркуші паперу; навички спостережень за сезонними змінами в природі і передавати в малюнках; розвивати творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. |
12 |
05.04 |
Весняні хороводи. Символ українського народу – вінок. Малюнок «Український віночок» |
розширити знання про квіти; удосконалювати уміння та навички роботи з фарбами та пензлями; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов до українських традицій та навколишнього середовища. |
13 |
19.04 |
Дитячі іграшки. Малюнок «Чарівний гном» |
розширити знання про різноманітність іграшок; удосконалювати уміння та навички роботи з фарбами та пензлями; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов до українських традицій та навколишнього середовища. |
14 |
03.05 |
Казка. Ілюстрація до казки «Колобок» |
вчити на основі творчої уяви та фантазії виконувати ілюстрацію до української народної казки „Колобок”; удосконалювати навики зображення тварин, передачі характерних рис казкових героїв, їхнього вбрання, оточення; вчити глибоко відчувати казку, сприймати її добрих героїв; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати самостійність, акуратність |
15 |
17.05 |
Космічна подорож. Малюнок «Подорож до невідомої планети» |
ознайомити із поняттями «Фантастичний» та «Реалістичний образи»; закріпити навички малювання пейзажу, знаходити кольорові рішення; поглибити знання про космос; розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції; формувати художній смак при добірці кольорів; виховувати спостережливість, здатність до естетичного осмислення та відтворення власних творчих ідей. |
16 |
31.05 |
Скоро літо. Малюнок «Ось воно яке- літо золоте» |
вчити на основі творчої уяви та фантазії виконувати тематичну ілюстрацію; урозвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати самостійність, акуратність |
Фізична культура
(1 година на тиждень)