Календарно-тематичне планування 1 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предметів для 1 класу (2й семестр): навчання грамоти, математика, ЯДС, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, дизайн та технології, фізична культура за навчальною програмою Савченко
Перегляд файлу

Українська мова (Навчання грамоти)

 

За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.

(3 години на тиждень)

 

Дата

               Зміст уроку

Мета уроку

38

 

Письмо малої та великої букв Г г,  Ґ ґ. Написання складів та слів із ними. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Г г,  Ґ ґ.; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

39

 

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звук, позначення його буквою «ґе».  Читання складів.

Дати поняття про звуки [г], [г'], [ґ]  , сформувати навички читання букв «г» та «ґ», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

40

 

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Буквосполучення ьо. Читання складів. Робота з дитячою книжкою.

Дати поняття про букву «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних, знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

41

 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Ознайомити з малою буквою ь; вчити її писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

42

 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів.

Дати поняття про звук [х], сформувати навички читання букви «х », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

43

 

Письмо малої та великої букви  Х х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Х х; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

44

 

Письмо малої та великої букви Ж ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами  Ж ж ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

 

45

 

Звук [ж], позначення його буквою «же».  Мовні вправи. Розвиток                 зв 'язного мовлення.

Дати поняття про звук [ж], сформувати навички читання букви « ж», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

46

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів.

Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу

47

 

Письмо малої та великої букви Ш ш. Написання складів, слів.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Ш ш; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

48

 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень.

Дати поняття про звук [ш], сформувати навички читання букви «ш », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

49

 

Письмо малої та великої букви Ч ч. Написання складів, слів та речень.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Ч ч; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

50

 

Письмо малої та великої букви Ц ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Ц ц ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

51

 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів.

Дати поняття про звук [ч], сформувати навички читання букви «ч », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

52

 

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Читання складів, слів. Мовні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Дати поняття про звуки [ц], [ц'],    сформувати навички читання букви «ц», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

53

 

Письмо малої та великої букви Я я. Написання буквосполучень, слів.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Я я ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

54

 

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. 

Дати поняття про букву «я», позначення нею сполучення звуків [йа], позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного; сформувати навички читання букви                   «я », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

55

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту.

Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність

56

 

Письмо малої та великої букви Ю ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Розвиток зв'язного мовлення.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Ю ю ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

57

 

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. 

Дати поняття про букву «ю», позначення нею сполучення звуків [йу], позна­чення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього при­голосного; сформувати навички читання букви «ю», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

58

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів

Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу

59

 

Письмо малої та великої букви Є є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Є є ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

60

 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного.

Дати поняття про букву «є», позначення нею сполучення звуків [йе], позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного; сформувати навички читання букви «є», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

61

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту

 Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність

62

 

Письмо малої та великої букви Ї ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Ї ї ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

63

 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Читання складів, слів. Словникові вправи.

Дати поняття про букву «ї», позначення нею сполучення звуків [йі], позна­чення буквою «ї» звука [і] та м'якості попереднього при­голосного; сформувати навички читання букви «ї», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

64

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». Робота з дитячою книжкою.

Ознайомити з біографією українських письменників Тараса Шевченка та Лесі Українки; закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу

65

 

Письмо малої та великої букви Щ щ. Написання складів, слів та речень.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Щ щ ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

66

 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. 

Дати поняття про букву «ща», позначення нею звукосполучення [шч]; сформувати навички читання букви «ща », знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

67

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність

68

 

Письмо малої та великої букви Ф ф. Написання складів, слів та речень.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами   Ф ф ; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

69

 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Розвиток зв'язного мовлення.

Дати поняття про звук [ф], сформувати навички читання букви «ф», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

70

 

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].  

Дати поняття про звуки [дз], [дз'], [дж],  позначення їх буквосполученням «дз», «дж»; сформувати навички читання слів з цими буквосполученнями, знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

71

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.

Ознайомити з буквосполученнями дз, Дз та дж, Дж; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

72

 

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.

Дати поняття про алфавіт та звуки мовлення, букви; формувати навички правильної вимови звуків та читання;  розвивати увагу

73

 

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, побудови речень; виховувати охайність, старанність

74

 

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.

Ознайомити з правилами написання апострофа; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

75

 

Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Робота з дитячою книжкою.

Дати поняття про апостроф, вимовою та написанням слів з апострофом;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу

76

 

Читаю і відгадую загадки. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Опра­цювання текстів 

Ознайомити із загадками та українськими народними піснями;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу

77

 

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом.

Ознайомити з поняттям «речення»; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом, вміння орієнтуватися в сітці зошита; виховувати охайність, старанність

78

 

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Доповнення незавершених речень.

Закріплювати навички уважно слухати та розуміти текст, продовжувати формувати навичку відповідати на запитання, складати та доповнювати речення

79

 

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Закріпити знання про звуки мовлення та букви, алфавітні назви букв, голосні звуки; навички написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність

80

 

Приголосні звуки. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

Закріпити приголосні звуки, поділ слів на склади; навички написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв; удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність

81

 

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

Ознайомити із українською народною казкою «Рукавичка»;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу

82

 

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми».          «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

Ознайомити із віршами про пори року;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

 

 

83

 

Слова – назви предметів, слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? який? яка? яке? Розподіл предметів за групами.   Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Дати поняття про слова – назви предметів та слова –  ознаки предметів; вчити розподіляти предмети за групами;  удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність

 

84

 

Читаю про дні тижня.                       С. Жупанин «Хто молодець?».3. Мензатюк «Сім днів».

Ознайомити із віршами про дні тижня;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

85

 

Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Дати поняття про слова – назви  дії предметів; вчити розподіляти предмети за групами;  удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність

86

 

Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами.

Дати поняття про службові слова; вчити будувати та записувати речення зі службовими реченнями; виховувати охайність, старанність

87

 

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці».

Ознайомити із віршами про кольори;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

88

 

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат».                               О. Полянська «Старша сестричка». Робота з дитячою книжкою.

Ознайомити із віршами про родину;  формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

 

89

 

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Дати поняття про слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням,  про слова, близькі за значенням, про слова, протилежні за значенням;  удосконалювати навички списувати текст, поданий рукописним та друкованим шрифтом; виховувати охайність, старанність

90

 

Читаю оповідання про дітей, дружбу та друзів.                           Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця»               (за О. Кротюк),                                             П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук).

Ознайомити із оповіданнями про дітей, дружбу та друзів; формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

 

91

 

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

Дати поняття про  застосування розділових знаків наприкінці речення;  вчити будувати, правильно інтонувати і записувати речення; виховувати охайність, старанність

92

 

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами. Розвиток зв'язного мовлення.

Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильної побудови речень; виховувати охайність, старанність

93

 

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі».                            Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

 

Ознайомити із віршами про користь спорту; формувати навички правильного читання;  розвивати увагу та уяву

 

94

 

Вправи для розвитку навички читання. Читання текстів.

Продовжувати формувати навички правильного читання;  вчити відповідати на запитання до тексту; розвивати увагу та уяву

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              Математика 

За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.

(2 години на тиждень)

 

Дата

Тема уроку

Мета уроку

26

 

Правило знаходження  невідомого доданка. Компоненти  та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками.

формувати вміння знаходити невідомий доданок; формувати поняття зменшуване, від’ємник, значення різниці формувати обчислювальні навички; ознайомити із правилом знаходження невідомого доданка та формувати вміння знаходити невідомий доданок; закріпити уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання; розвивати логічне мислення 

27

 

Вимірюємо довжини  відрізків. Будуємо відрізки. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

формувати уявлення про величину довжина, формувати вміння вимірювати довжину, будувати відрізки заданої довжини; актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від’ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць; розвивати логічне мислення.

28

 

Вирази  на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до ознайомлення з поняттям задачі; актуалізувати поняття доданок, сума, зменшуване, від’ємник, різниця, збільшити на кілька одиниць, зменшити на кілька одиниць; ознайомити із правилом порядку дій у виразах на дві дії; формувати вміння: обчислювати значення виразів на дві дії;   закріпити уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання; розвивати логічне мислення.

29

 

Додаємо і віднімаємо  число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Обчислення виразів ланцюжком.

формувати обчислювальні навички; формувати вміння додавати і віднімати число 3; закріпити правило знаходження невідомого доданка; формувати вміння знаходити невідомий доданок; розвивати  логічне мислення.

30

 

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків.

формувати обчислювальні навички; закріпити знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння додавати до меншого числа більше; закріпити знання складу чисел, формувати вміння виконувати додавання і віднімання на основі складу чисел; розвивати  логічне мислення.

 

31

 

Готуємося до вивчення  задач. Обчислення виразів на дві дії.

формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення

32

 

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички, здійснювати підготовчу роботу до вивчення задач; ознайомити зі способом додавання і віднімання числа 4; закріпити знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння знаходити невідомий доданок; розвивати логічне мислення 

33

 

Знайомимося із задачею. Дізнаємося про складові  задачі. Обчислення виразів.

формувати поняття задачі, формувати обчислювальні навички; знайомити з поняттям задачі, її складовими — умовою і запитанням; удосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння знаходити значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення 

34

 

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач.

формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; формувати обчислювальні навички; закріплювати розуміння поняття задачі: зв’язок умови і запитання;  навчати розв’язувати задачі; закріплювати знання складу чисел;  розвивати логічне мислення 

35

 

Додаємо і віднімаємо  число 5. Обчислення виразів.

формувати обчислювальні навички, поняття задачі, вміння розв’язувати прості задачі; знайомити зі способом додавання і віднімання числа 5; закріплювати знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; формувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати логічне мислення   

36

 

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків.

формувати обчислювальні навички, поняття задачі, вміння розв’язувати прості задачі, вчити виконувати арифметичні дії додавання і віднімання з іменованими числами; закріплювати знання структури задачі, вчити розв’язувати задачі; закріплювати знання вивчених табличних випадків додавання і віднімання; розвивати логічне мислення 

37

 

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички, формувати вміння розв’язувати задачі; узагальнити спосіб додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5 частинами; учити розв’язувати задачі; розвивати  логічне мислення 

38

 

Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички; поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; актуалізувати прийоми додавання і віднімання чисел частинами; вчити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення 

39

 

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Розв’язування задач.

 

формувати обчислювальні навички; формувати поняття задачі, вміння розв’язувати задачі; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами, виконувати додавання на основі переставляння доданків; розвивати логічне мислення 

40

 

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Визначення  довжини ламаної лінії.

формувати  обчислювальні навички; вміння розв’язувати прості задачі;  вчити розв’язувати задачі;  ознайомити з прийомом віднімання чисел 6, 7, 8, 9; розвивати логічне мислення   

41

 

Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати прості задачі; ознайомити з прийомом віднімання чисел 6, 7, 8, 9; учити розв’язувати задачі; формувати вміння знаходити невідомий компонент арифметичної дії додавання; розвивати логічне мислення 

42

 

Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач.

формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; знайомити з правилами знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника; учити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення 

43

 

Віднімаємо числа  другої п’ятірки. Обчислення виразів.

формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; закріплювати знання правил знаходження невідомого компонента; формувати вміння виконувати віднімання чисел другої п’ятірки;  розвивати логічне мислення 

44

 

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа.

формувати вміння порівнювати математичний вираз і число; формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі;   формувати вміння порівнювати число і математичний вираз; формувати уміння порівнювати математичний вираз і число; вчити розв’язувати задачі; закріплювати застосування правила знаходження невідомих компонентів;   розвивати логічне мислення 

45

 

Порівнюємо математичні вирази. Вимірюємо маси  предметів. Кілограм.

формувати уміння порівнювати математичні вирази; актуалізувати способи порівняння числа та математичного виразу;  формувати поняття про величину — масу предметів, уявлення про процес вимірювання маси та одиницю маси — 1 кг; учити порівнювати предмети за масою;  учити визначати масу предметів за допомогою терезів і набору гирь; розвивати логічне мислення 

46

 

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач.

формувати поняття про величину — місткість посудин; про процес вимірювання місткості та одиницю вимірювання місткості — 1 літр;   знайомити з величиною місткість, учити порівнювати місткості посудин «на око»; знайомити з одиницею вимірювання місткості 1 літр; розкрити сутність процесу вимірювання місткості; розвивати логічне мислення 

47

 

Досліджуємо властивості  величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.

формувати поняття про загальну властивість величин, формувати уявлення про довжину, масу, місткість як адитивні величини, вчити знаходити величину цілого шляхом додавання величин його частин; формувати вміння розв’язувати прості задачі; закріплювати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; закріплювати навички побудови відрізків заданої довжини, розвивати образне мислення 

48

 

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня.

формувати поняття про десяток як лічильну одиницю; знайомити з новою лічильною одиницею — десятком; учити лічити десятками; формувати вміння розв’язувати задачі; порівнювати математичні вирази; розвивати образне мислення 

49

 

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки.

формувати поняття десятка як лічильної одиниці, актуалізувати усвідомлення, що 1 десяток містить 10 одиниць; актуалізувати лічбу одиницями, лічбу десятками; вчити порівнювати числа, подані в десятках; ознайомити з додаванням і відніманням чисел, поданих в десятках; формувати вміння порівнювати число та математичний вираз, математичні вирази; формувати вміння розв’язувати задачі, розвивати варіативне мислення 

50

 

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа. Порівняння чисел.

формувати уявлення про круглі числа; актуалізувати поняття десятка, лічби десятками; знайомити з поняттям круглого числа; вчити записувати круглі числа та пояснювати, що позначає кожна цифра в запису круглого числа; вчити порівнювати круглі числа, додавати і віднімати круглі числа на основі заміни їх десятками; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне мислення  

51

 

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків.

формувати уявлення про довжину та процес її вимірювання, про одиницю вимірювання довжини — 1 дециметр; актуалізувати запис круглих чисел, спосіб порівняння, додавання і віднімання круглих чисел; розвивати образне мислення 

52

 

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. Записуємо числа  другого десятка.

формувати розуміння способу утворення двоцифрових чисел із десятка і кількох одиниць; актуалізувати навички кількісної лічби; знайомити зі способом утворення чисел другого десятка; знайомити із назвами чисел другого десятка; формувати знання про розряди десятки, одиниці; вчити учнів записувати числа другого десятка; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне та варіативне мислення 

53

 

Записуємо числа  першої сотні. Обчислення ланцюжка  дій.

формувати знання про двоцифрові числа, десятковий склад двоцифрових чисел; актуалізувати спосіб утворення чисел другого десятка, спосіб утворення чисел першої сотні; знайомити учнів з послідовністю чисел першої сотні; вчити записувати двоцифрові числа; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне мислення  

54

 

Порівнюємо числа  в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.

формувати вміння порівнювати числа в межах 100; актуалізувати способи утворення двоцифрових чисел; актуалізувати спосіб порівняння чисел у межах 10 на основі порядку їх розташування на числовому промені та перенести цей спосіб порівняння на двоцифрові числа; знайомити зі способом порівняння чисел у межах сотні на основі їх десяткового складу;   розвивати варіативне мислення  

55

 

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.

формування обчислювальних навичок додавання і віднімання на основі знання десяткового складу числа; актуалізувати вміння порівнювати двоцифрові числа;   учити додавати й віднімати числа на основі знання їх десяткового складу; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення 

56

 

Додаємо і віднімаємо  число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків.

формувати обчислювальні навички, вміння замінювати складене іменоване число простим, і навпаки; актуалізувати спосіб додавання і віднімання чисел на основі їх десяткового складу; додавання і віднімання числа 1 в межах 10; знайомити зі значенням терміну складене іменоване число; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення 

57

 

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів.

формувати обчислювальні навички; актуалізувати десятковий склад числа; знайомити із поданням числа у вигляді суми розрядних доданків; знайомити із додаванням і відніманням числа 10; формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення 

58

 

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.

формувати обчислювальні навички; актуалізувати вивчені випадки додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі; додавати і віднімати число 10; порівнювати математичні вирази; знаходити значення виразів на кілька дій; розвивати логічне мислення 

    59

 

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел. Побудова відрізка заданої довжини

формувати обчислювальні навички; актуалізувати вивчені випадки додавання і віднімання чисел; формувати вміння розв’язувати задачі; додавати і віднімати число 10; порівнювати математичні вирази; знаходити значення виразів на кілька дій; розвивати логічне мислення 

60

 

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

формувати  уявлення про одиницю вимірювання часу – добу; формувати обчислювальні навички; актуалізувати знання учнів про частини доби; формувати вміння додавати і віднімати порозрядно двоцифрові числа; формувати вміння розв’язувати задачі;розвивати варіативне й логічне мислення 

61

 

Визначаємо вартість  товару. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

формувати уявлення про вартість товарів; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі; знайомити з величиною – вартістю товарів; закріплювати порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд;формувати вміння розв’язувати задачі; розвивати варіативне та логічне мислення 

62

 

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.

формувати уявлення про довжину та одиниці її вимірювання; актуалізувати знання про вивчені одиниці вимірювання довжини; знайомити з новою одиницею вимірювання довжини – метром; учити подавати число дециметрів у метрах;   формувати уміння розв’язувати задачі.

63

 

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене.

закріпити та узагальнити вивчене; удосконалювати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі; порівнювати математичні вирази; розвивати варіативне та образне мислення 

                                                       Я досліджую світ

За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

(1,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

20

19.01

Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини. Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами.

Дати уявлення про зміни в живій і не живій природі взимку; розповісти як допомогти тваринам взимку; ознайомити з тим чим займаються люди взимку;  виховувати дбайливе ставляться до природи

21

24.01

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина?

Дати поняття хто така людина та чому її вважають найціннішою та найцікавішою; вчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною та називати, що є необхідним для життя тварин і людей; розвивають навички спілкування; виховувати шанобливе ставлення один до одного.

22

26.01

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Я і моя  родина. 

Дати поняття хто така родина; формувати уявлення про родину та її членів; сприяти розвитку розповідного мовлення, спостережливість, уміння порівнювати; виховувати шанобливе ставлення один до одного.

23

02.02

Почуття  людини,  емоції.  Який  буває  в  мене  день.  Моє  улюблене  заняття.

ознайомити з поняттям «емоції», «настрій людини», розкрити їх значення та вплив на здоров’я; вчити  розпізнавати різні види почуттів та емоцій,усвідомлювати свої та чужі емоції, правильно їх оцінювати та вчитись їх контролювати; розвивати спостережливість, висловлювати свої думки; виховувати повагу,доброзичливість до оточуючих.

24

07.02

Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ.  

розкрити поняття «винахідник»; ознайомити з винаходами, які придумали діти; розвивати спостережливість, логічне мислення, фантазію; виховувати цікавість до пізнання нового.

25

09.02

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях.

Вчити дотримуватись правил поведінки в громадських місцях ,  розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації, розвивати спостережливість; виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки,   приязних і ввічливих стосунків між людьми

26

16.02

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї. Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.

ознайомити дітей з театром та музеєм як видами мистецтва, атрибутами, з історією виникнення. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. Збагачувати активне мовлення новими словами. Сприяти дотриманню правил поведінки у театрі. Виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

27

21.02

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті».

вчити правил культурної поведінки в супермаркеті, дотримуватися черги, бути ввічливими з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку; формувати правила поведінки в приміщенні супермаркету

28

23.02

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  не можна робити у  оселі?

ознайомити із правилами небезпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність.  

29

01.03

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.

ознайомити із правилами небезпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність.  

30

06.03

Коли  ґаджет  заважає.  Основне  призначення  телефону.

поглибити знання про правила користування ґаджетами, дослідити важливість дотримання правил користування ґаджетами, розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації, розвивати пізнавальний інтерес дітей; створити дружню атмосферу, вчити висловлювати свою думку, розвивати навички самостійно робити висновки.

31

08.03

Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната»

активізувати знання про охайність; про домашні традиції; розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу;  виховувати охайність

32

15.03

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа.  Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки».

поглиблювати знання про продукти харчування; вчити розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої; ознайомити учнів із поняттям « гігієна», з однією з вимог гігієни – чистотою; про те, що чистота є однією з умов формування, збереження та зміцнення здоров ‘я; розвивати мовленеві навички, збагачувати словниковий запас;продовжувати виховання  та  прагнення до здорового способу життя

33

20.03

Як дізнатися,  що  вже  весна. Турботи  тварин  навесні.  Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні.

ознайомити  з ознаками весни, зі змінами, що відбуваються в житті тварин навесні; учити розпізнавати зміни, що відбуваються в природі з настанням весни; розвивати спостережливість; формувати  знання учнів про різноманітність звірів лісу, виявити ознаки пристосування; розвивати пізнавальний інтерес до природи рідного краю , її таємниць, логічне  мислення; виховувати шанобливе ставлення до всього живого як складової природного багатства рідного краю.

34

22.03

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі.

узагальнити знання про характерні ознаки весни та назви весняних місяців; уточнювати, розширювати й активізувати словник з теми «Весна»; розвивати пам'ять, мислення; повторити правила поведінки у природі; формувати екологічну культуру; виховувати працьовитість

35

05.04

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. Мамине  свято.  

ознайомити із українськими Великодніми символами та звичаями святкування Великодня та дня Матері; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності; розвивати інтерес, виховувати любов і повагу до традицій українського народу.

36

10.04

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  

формувати уявлення про чесноти і недоліки людини; розкрити зміст одного з найпоширеніших пороків людини — жадібності, виробити неприйняття цієї якості в собі та інших; довести до свідомості дітей, що щедрість потрібна кожній людині, а сама людина починається з добра; виховувати бажання ділитися «просто – ні за так» і цінувати відповідну поведінку інших; розвивати бажання вихову­вати в собі позитивні якості.

 

37

12.04

Умій  дружити. Що  таке  дружити? 

дати поняття, що таке  дружба; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми , виробляти в  собі  якості, що  сприяють  дружбі;    формувати вміння працювати в групі; розвивати критичне мислення, усне мовлення, вміння висловлювати свої думки; виховувати  прагнення бути товариськими, турботливими та  чуйними людьми,  виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова та вчинки.

38

19.04

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.

розкрити значення ввічливої поведінки у повсякденному житті; збагачувати словниковий запас; виховувати ввічливість, почуття взаємоповаги; формувати комунікавтивну компетентність.

39

24.04

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена                                (за А. Григоруком). Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?

розширювати знання учнів про свою державу; ознайомити дітей з поняттям «Батьківщина», «держава»,громадянин,землянин; розвивати національну свідомість, пізнавальний інтерес, спостережливість, пам'ять, мислення та мовлення учнів; виховувати патріотів рідної країни, повагу до її національних символів, потребу глибоко вивчати цю історію та зростати гідними людьми України; виховувати любов до рідного краю. 

40

26.04

Державні  символи – прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити  Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України?

формувати знання про державні символи; формувати усвідомлення своєї приналежності до держави; розвивати  прагнення бути свідомим громадянином України, її патріотом,бажання спілкуватися рідною мовою; розвивати самостійність, увагу, пам’ять; сприяти розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей;  виховувати любов до рідного краю; шанобливе ставлення до державних символів, повагу до українського народу,гордість за красу і велич нашої Батьківщини, патріотичні почуття.

41

03.05

Я  маю  право на  права .  Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки            «  Правила  поводження  із  незнайомцями».

ознайомити  з основними  правами дитини та закріпити  їх; формувати правові знання, почуття власної гідності; вчити виявляти, та засуджувати негідну поведінку, розпізнавати випадки порушення прав дитини; розвивати навички співпраці та взаємодопомоги; виховувати дисциплінованість, толерантне ставлення до однолітків та людей старшого віку; виховувати повагу до законів України 

42

08.05

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. 

ознайомити із поняттям «акуратний», з однією із вимог гігієни – чистотою; переконати у необхідності виконувати вимоги особистої гігієни; ознайомити із засобами особистої гігієни; розвивати знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати охайність та акуратність, уміння стежити за своєю зовнішністю.

43

10.05

Зустрічаємо  літо. Як  зберегти  здоров’я  влітку.

розширити уявлення  про літо як пору року, його ознаки і прикмети; розвивати вміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї; розвивати мовлення; виховувати допитливість, інтерес до природи.

44

17.05

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

Продовжити формувати уявлення про свійських тварин,  ознайомити з умовами утримання свійських тварин у рідному краї; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, класифікувати, висловлювати судження, описувати та розпізнавати тварин; розвивати мислення, увагу, спостережливість, бажання пізнавати рідний край; виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до тварин рідного краю.

45

22.05

Праця  людей улітку. 

формувати розуміння, що таке літні роботи, навести їх приклади; обґрунтувати, які знаряддя праці люди використовують під час літніх робіт; пояснити різницю літніх робіт у місті та селі; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного та до праці людей.

46

24.05

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини, розвивати вміння аналізувати, приймати рішення, вибирати правильну позицію, виховувати уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки.

47

31.05

Повторення вивченого матеріалу

узагальнити знання з тем, які вивчали впродовж 2 семестру; розвивати мислення, увагу, спостережливість, бажання пізнавати рідний край; виховувати любов до рідного краю, бережливе до природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Дизайн і технології

За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

8

17.01

Ми – дослідники, ми – винахідники. Гарячий чай з лимоном. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу.

дати поняття про аплікацію, формувати навички самоконтролю, закріпити і розкрити знання про аплікацію, навчити раціонально використовувати матеріал, удосконалювати в уміння та навички роботи з папером,ножицями,клеєм; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність,образне уявлення, фантазію; виховувати акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

9

31.01

Мої улюблені книжки. Вінні-Пух.

Практична робота: виготовлення аплікації з паперу.

удосконалювати навички роботи в техніці аплікації; вчити виконувати сюжетну тематичну композицію, заповнюючи всю площину аркуша; формувати вміння планування послідовності роботи; повною мірою використовувати зображальну поверхню та узгоджувати з нею розмір зображення; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність,образне уявлення, фантазію; виховувати

10

14.02

Транспорт. «Мчать машини по дорозі».

Практична робота: виконання аплікації з паперу, вирізання деталей (машин, світлофора).

удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розширити знання про вулицю та дорогу; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

11

28.02

Професії. Здоровий зубчик – білий чубчик.

Практична робота: виготовлення аплікації-плакату з паперу, вирізання деталей аплікації («веселого» та «сумного» зубчика, їжі.)

навчити учнів доглядати за особистою гігієною ротової порожнини; розвивати дрібну моторику рук, охайність, уяву, працьовитість, самостійність, образне уявлення, фантазію; виховувати бажання доглядати за собою, бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

12

13.03

Час. Будильник «Кошенятко».

Практична робота: виготовлення будильника, вирізання деталей виробу (циферблату, стрілочок, цифр, лапок та вушок).

вчити виконувати елементарні графічні зображення; читати інструкційні картки із зображеннями для поетапного виготовлення виробу; удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

13

03.04

Весняна мозаїка. Кучерявий баранець.

Практична робота: з штучним матеріалом (серветками), виготовлення баранця.

вчити виготовляти предметні аплікації; ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; розвивати образне мислення; виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації.

14

17.04

Весняні свята. Великдень. Великодні писанки.

Практична робота: виготовлення аплікації з паперу, вирізання шаблону-основи та яєць. 

розповісти про звичаї та обряди святкування Великодня, навчити виготовляти аплікацію з паперу на картоні, гармонійно підбирати кольори, розвивати уяву, фантазію, виховувати старанність, акуратність, любов і повагу до праці, до народних традицій.

15

01.05

Навіщо треба їсти. Смачна груша.

Практична робота: виготовлення з пластиліну груши.

вчити виконувати елементарні графічні зображення; читати інструкційні картки із зображеннями для поетапного виготовлення виробу; удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

16

15.05

Світ рослин. Зі святом весни!

Практична робота: виготовлення квітки за шаблоном.

вчити виготовляти поетапно корисний та естетичний виріб за визначеною послідовністю; закріпити правила безпечної роботи з ножицями, клеєм; розвивати уміння розмічати деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, вирізувати їх, склеювати, оздоблювати; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного, уміння отримувати насолоду від своєї праці. 

17

29.05

Моя Батьківщина. Ми любимо Україну

Практична робота: вирізання основи та деталей аплікації (гасло, хлопчик, дівчинка), приклеювання їх на малюнок.

вчити виготовляти предметні аплікації; ознайомлювати з естетикою й культурою аплікаційних робіт; удосконалювати навички різати та роботи з клеєм; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого життя, акуратність, посидючість, самостійність, працьовитість

 

 

 

                                             Музичне мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

                      Тема  уроку

Мета уроку

8

26.01

Танок тварин. Розучування  пісні «Жук танцює». Слухання Е.Гріг «Метелик»

формувати вміння сприймати музику як - виражальне  мистецтво; вчити порівнювати, спостерігати, аналізувати; розвивати музичні здібності, чуття ритму; виховувати любов до природи, зацікавленість музикою

9

09.02

Подарунок  для  родини. Слухання  пісні В.Кобриновича «Мамині руки». Розучування  пісні «Мама  і  я»

навчити учнів сприймати музику як мистецтво, що розкриває образ людей і навколишній світ; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку та почуття; виховувати в учнів музичний смак; любов та повагу до матері.

10

23.02

Домашні  улюбленці. Розучування  пісні «Засмутилось кошеня». Слухання К.Сен – Санс «Карнавал тварин»

розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч з людиною; надати уявлення про те, як образи тварин використовують у музиці; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку; виховувати любов до музики,  повагу до тварин та дбайливе ставлення до них.

11

08.03

Весняна  хустинка. Веснянки,  заклички,  гаївки. Слухання веснянки  В.Філіпенка «Прийди,  прийди, весно  красна». Розучування  дитячої веснянки «Вийди,  вийди,  сонечко»

формувати уявлення про веснянки як вид обрядових пісень, продемонструвати інші зразки  весняних  картин  у музиці, викликати  інтерес до  традицій  українського народу; розвивати ритмічний слух, увагу, вміння висловлювати свою думку та почуття; виховувати любов до музики, до пісні, прищеплювати любов до весняної природи

12

22.03

Весняний  хоровод. Пісня –танець,  пісня-хоровод. Розучування веснянки «Ой  минула вже  зима».

формувати здатність розпізнавати життєвий зміст музики, особливості відображення зимової краси в музиці; ознайомити учнів із зимовими піснями;

домагатися виразності у виконанні пісень, невимушеності рухів у процесі розкриття образу музичних творів; виховувати інтерес до музичного мистецтва.

13

12.04

Дитячі  іграшки. Слухання музики П.Чайковського «Хвороба  ляльки», «Нова  лялька». Настрій   у музиці. Розучування  поспівки «Лис  та  їжак»

ознайомити  з професією «композитор», з поняттям «ритм» з наукової та музичної точки зору; вчити сприймати музичні твори, визначати та порівнювати їх настрої; розвивати почуття ритму, формувати емоційно – образне сприйняття музичного твору; розвивати виконавські навички; виховувати естетичний смак  та кращі моральні цінності

14

26.04

Театральна  подорож. Опера. Балет. Слухання  музики П.Чайковського «Танець  Феї Драже»

  • ознайомити з емоційним змістом музики; розвивати вміння сприймати та виконувати музику;розвивати творчу уяву, фантазію;
  • виховувати інтерес і любов до музики,мистецтва

15

10.05

Космічна  подорож. Фантазія людського  розуму. Слухання музики О.Зацепіної з  мультфільму «Таємниця  третьої  планети»

вчити аналізувати і слухати музичні твори; розвивати музичний слух, творчі здібності, фантазію, мислення, дисциплінованість; виховувати інтерес до мистецтва, естетичне сприйняття навколишнього світу; розвивати інтерес до наукових знань, увагу, пам’ять, словниковий запас, зв’язне мовлення, вміння спостерігати.

16

24.05

Скоро  літо.  Розучування  пісні «Літо золоте».

  • вчити аналізувати і слухати музичні твори, формувати міжпредметну естетичну компетентність; розвивати музичний слух, творчі здібності, фантазію, мислення, дисциплінованість; виховувати інтерес до мистецтва, естетичне сприйняття навколишнього світу;  розвивати творчу уяву, фантазію;

виховувати інтерес і любов до музики,мистецтва

 

 

 

 

 Образотворче мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

                   Тема  уроку

Мета уроку

7

19.01

Танець метеликів. Симетрія.

ознайомити з характерними особливостями будови тіла метеликів; ознайомити з поняттям «симетрія»; розвивати вміння бачити прекрасне у природі мистецтва, образне мислення, фантазію, вміння бачити розмаїття колірної палітри в навколишньому світі; виховувати чуйне ставлення до природи, бажання зберегти її красу.

8

02.02

Подарунок  мамі . Малюнок «Букет тюльпанів»

продовжувати закріплювати знання  про живопис і один із його жанрів — натюрморт; ознайомити  з цікавими картинами відомих художників; розвивати композиційні навички; поглиблювати поняття про кольорову гармонію; розвивати творчі здібності, уяву, пам’ять; виховувати почуття поваги, турботи і любові до матері; шанобливе ставлення до творів мистецтва; почуття прекрасного; любов до образотворчого мистецтва .

9

16.02

Домашні  улюбленці. Малюнок «Мій домашній улюбленець»

розширити знання про домашніх тварин , зокрема собак; вчити гармонійно заповнювати площину; вдосконалювати вміння працювати фарбами, пензликом; розвивати бажання спостерігати та доглядати за тваринами; озвивати вміння самостійного пошуку кольорів; виховувати любов та дбайливе ставлення до природного оточення.

10

01.03

Орнамент  для  хустини. Аплікація «Хустинка для  ляльки»

вчити викладати та наклеювати на папері візерунок з геометричних форм; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, правильно та послідовно наклеювати всі елементи візерунка; розвивати дрібну моторику пальців рук, окомір, художній смак, уяву, мислення, естетичне сприйняття; виховувати самостійність, акуратність

11

15.03

Весну зустрічаємо. Малюнок «Оживлення гілочки»

розвивати вміння передавати приблизні пропорції зображуваного і відносну величину його частин, закріплювати вміння правильно розташовувати зображення на аркуші паперу; навички спостережень за сезонними змінами в природі і передавати в малюнках; розвивати творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

12

05.04

Весняні  хороводи. Символ  українського  народу – вінок. Малюнок «Український віночок»

розширити знання про квіти; удосконалювати уміння та навички роботи з фарбами та пензлями; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов до українських традицій та навколишнього середовища.

13

19.04

Дитячі  іграшки. Малюнок «Чарівний гном»

розширити знання про різноманітність іграшок; удосконалювати уміння та навички роботи з фарбами та пензлями; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати любов до українських традицій та навколишнього середовища.

14

03.05

Казка. Ілюстрація  до  казки  «Колобок»

вчити на основі творчої уяви та фантазії виконувати ілюстрацію до української народної казки „Колобок”; удосконалювати навики зображення тварин, передачі характерних рис казкових героїв, їхнього вбрання, оточення; вчити глибоко відчувати казку, сприймати її добрих героїв; розвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати самостійність, акуратність 

15

17.05

 Космічна  подорож. Малюнок «Подорож  до  невідомої  планети»

ознайомити із поняттями «Фантастичний» та «Реалістичний образи»; закріпити навички малювання пейзажу, знаходити кольорові рішення; поглибити знання  про космос; розвивати фантазію, творчу уяву, окомір, почуття композиції; формувати художній смак при добірці кольорів; виховувати спостережливість, здатність до естетичного осмислення та відтворення власних творчих ідей.

16

31.05

Скоро  літо. Малюнок «Ось  воно яке- літо золоте»

вчити на основі творчої уяви та фантазії виконувати тематичну ілюстрацію; урозвивати спостережливість, творчі здібності, зорову пам’ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; виховувати самостійність, акуратність 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(1 година на тиждень)

Дата

                  Тема уроку

                         Мета уроку

13

15.01

Загальнорозвивальні   вправи   з   м'ячами.  Танцювальні кроки. Вправи з малим м'ячем. Метання м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10м. Рухлива гра «Гарячий м'яч»

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи з м’ячем; навчити метанню м'яча у вертикальну ціль з відстані 8 — 10м.; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

14

22.01

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. 

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні без предметів; навчити веденню м'яча на місці правою і лівою рукою; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

15

29.01

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки над головою, під ногами. 

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні з м’ячами; навчити ударам м'яча об підлогу однією та двома руками, передаванню м'яча з рук у руки над головою, під ногами; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

16

05.02

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. 

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні з м’ячами; навчити ударам м'яча об підлогу однією та двома руками, перекиданню м’яча; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

17

12.02

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами.  Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. 

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні з м’ячами; навчити ударам м'яча об підлогу однією та двома руками, перекиданню м’яча; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

18

19.02

 

Загальнорозвивальні вправи: комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п'ятах). Вправи для м'язів тулуба з вихідного положення стоячи. Рухлива гра «Театр звірів»

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування;основна стійка; вчити вправам для профілактики плоскостопості; навчити ударам м'яча об підлогу однією та двома руками, перекиданню м’яча; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

 

19

26.02

Загальнорозвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі: упори стоячи, стоячи на колінах. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, назад, повороти тулуба, пружні рухи.

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування;основна стійка; загально-розвивальні з гімнастичною   палицею; вчити вправам для формування правильної постави; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

 

20

04.03

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.  Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «Літає — не літає»

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні з м’ячами; навчити вправам для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

21

11.03

Загальнорозвивальні  вправи зі скакалкою,  викрути  рук зі скакалкою. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування. Рухлива гра «Секретне завдання»

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні зі скакалкою; вчити елементам акробатики; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

22

18.03

Загальнорозвивальні вправи. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на координацію. Стрибки на місці на одній, двох ногах,  із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Різновиди ходьби, бігу. 

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; вчити вправам на координацію, стрибкам, різновидам ходьби та бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

23

01.04

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Вистрибування вгору із присіду. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах»

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні зі скакалкою; вчити вистрибуванням, вправам на координацію, стрибкам, різновидам ходьби та бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

24

08.04

Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби., бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах»

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні з м’ячем; вчити  стрибкам в глибину, зіскокам, різновидам ходьби та бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

25

15.04

 

Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці. Вправи для м'язів: нахили та повороти голови. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, для м'язів живота. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. 

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні без предметів на місці; вчити  стрибкам на місці, вправам для верхніх кінцівок і плечового пояса, різновидам ходьби та бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

26

22.04

Загальнорозвивальні вправи без предметів.  Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухлива гра «Стрибки по «купинах».

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування;основна стійка; загально-розвивальні без предметів; вчити вправам для профілактики плоскостопості; вчити  стрибкам у довжину; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

27

29.04

Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку гнучності: нахили тулуба в різних напрямках у положенні сидячи, пружинні нахили у положенні сидячи.

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування;основна стійка;   вчити вправам для розвитку гнучкості; нахилам тулуба; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

28

06.05

Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики прапорцями. Ходьба. Вправи з малим м'ячем. Рухлива гра «Влуч в обруч»

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування, перешикування; основна стійка;   вчити ходьбі; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

29

13.05

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба. Вправи з великим м'ячем.

 

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування, перешикування; основна стійка;   вчити ходьбі; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

30

20.05

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з гімнастичною палицею. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.

 Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування, перешикування; основна стійка;   вчити ходьбі; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

31

27.05

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування, перешикування; основна стійка;   вчити ходьбі; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.