Календарно-тематичне планування 1 клас 2 семестр для дітей з ООП

Про матеріал
Календарно - тематичне планування для учнів 1 класу з особливими освітніми потребами (4 рівень підтримки) на 2 семестр з математики.
Перегляд файлу

 

                                                                                       Математика

                                                                                        ІІ семестр

                                                                                        76 годин

№ з/п

Зміст програмового матеріалу

Дата

Дата

Предметно-орієнтовані компетентності

65

Додавання в межах 4.

 

 

 

66

Віднімання в межах 4.

 

 

67

Додавання та віднімання в межах 4. Квадрат (розпізнавання, складання з паличок).

 

 

68

Додавання та віднімання в межах 4. Квадрат (розпізнавання, складання з паличок).

 

 

69

Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини.

 

 

70

Числовий ряд. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба.

 

 

71

Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. Знак більше (>), менше (<).

 

 

72

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к.

 

 

72

Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к.

 

 

73

Додавання в межах 5. Квадрат

 

 

74

Віднімання в межах 5.

 

 

75

Додавання і віднімання в межах 5. Креслення квадрата за даними точками.

 

 

76

Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5.

 

 

Учень:

•виділяє структурні компоненти арифметичної задачі;

•здійснює аналіз умови;

•встановлює зв’язки між даними та шуканим;

•вибирає арифметичну дію;

•записує розв’язання задачі у вигляді арифметичного прикладу та її відповідь.

 

77

Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5.

 

 

78

Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми.

Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок).

 

 

79

Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми.

Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок).

 

 

80

Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі.

Креслення прямокутника за допомогою трафарету.

 

 

81

Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі.

Креслення прямокутника за допомогою трафарету.

 

 

Учень:

•диференціює складові компоненти задачі (умова, числові дані, запитання);

•називає дані;

•повторює запитання;

•вибирає необхідну дію на знаходження суми або остачі;

•записує дію задачі у вигляді математичного виразу ;

•записує відповідь;

•називає геометричну фігуру – прямокутник;

•знаходить означену фігуру за зразком;

•креслить прямокутник за допомогою трафарету.

82

Число і цифра 0.

Нуль як результат дії віднімання

 (2-2=0).

 

 

Учень:

•утворює число 0, називає його;

•записує цифру 0;

•знає місце 0 в числовому ряді;

•розуміє, що 0 – найменше число в числовому ряді;

•порівнює 0 з числами 1, 2, 3, 4, 5 за величиною;

•розв’язує арифметичні приклади з 0, як доданком, 0 – як від’ємником (вчитель не використовує назви компонентів арифметичних дій).

83

Нуль як (доданок) компонент дії додавання.

 

 

84

Нуль як компонент дії віднімання

 (5-0=5)

 

 

 

Числа 6, 7, 8, 9, 10. Величини

 

 

 

85

Число і цифра 6. Точка. Пряма і крива лінії.

 

 

Учень:

• утворює, називає та записує числа 6, 7, 8, 9;

• розуміє, що нове число утворюється шляхом прилічування одиниці;

• співвідносить кількість, число і цифру;

86

Креслення прямих за допомогою лінійки. Прості задачі.

 

 

87

Числовий ряд. Порядкова лічба.

 

 

88

Порівняння чисел 1 – 6.

 

 

89

Склад числа 6. Прості задачі.

 

 

90

Склад числа 6. Прості задачі.

 

 

91

Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя.

 

 

92

Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія.

 

 

• знає місце числа в числовому ряду, «сусідів числа»;

• рахує в прямому і зворотному порядку;

• визначає підсумкове число, загальну кількість предметів (відповідає на запитання «скільки?») та визначає номер предмету по-порядку (відповідає на запитання «котрий?»);

• порівнює числа за величиною;

• знає склад чисел 6, 7, 8, 9;

• розв’язує арифметичні приклади на додавання та віднімання шляхом прилічування та відлічування однієї та декількох одиниць;

• розуміє, що додавати можна до будь-якого числа, віднімати від більшого менше;

• розв’язувати арифметичні задачі на знаходження суми та остачі за допомогою предметної та ілюстративної наочності;

• креслить пряму лінію із заданої точки за допомогою лінійки;

• креслить пряму лінію через одну точку.

93

Додавання і віднімання в межах 6. Прості задачі.

 

 

94

Додавання і віднімання в межах 6. Прості задачі.

 

 

95

Число і цифра 7.

 

 

96

Числовий ряд. Порядкова лічба.

 

 

97

Порівняння чисел 1 – 7. Прості задачі.

 

 

98

Склад числа 7.

 

 

99

Склад числа 7. Креслення геометричних фігур (за даними точками).

 

 

100

Додавання в межах 7. Прості задачі на додавання.

 

 

101

Віднімання в межах 7. Прості задачі на віднімання.

 

 

101

Додавання і віднімання в межах 7.

 

 

102

Додавання і віднімання в межах 7.

 

 

103

Число і цифра 8. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини.

 

 

104

Побудова прямої, що проходить через одну точку. Прості задачі.

 

 

105

Числовий ряд 1 – 8. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба.

 

 

106

Порівняння чисел 1 – 8.

 

 

107

Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4)

 

 

108

Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4)

 

 

109

Додавання в межах 8. Прості задачі на додавання.

 

 

110

Віднімання в межах 8. Прості задачі на віднімання.

 

 

111

Додавання та віднімання в межах 8.

 

 

112

Точка. Пряма лінія. Креслення прямих ліній, що проходять через одну точку.

 

 

113

Число і цифра 9. Взаємнооднозначне співвіднесення.

 

 

114

Числовий ряд 1 – 9. Порядкова лічба.

 

 

115

Порівняння чисел 1 – 9. Прості задачі.

 

 

116

Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2;

2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5).

 

 

117

Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2;

2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5).

 

 

118

Пряма. Креслення прямої. Креслення геометричних фігур.

 

 

119

Додавання в межах 9. Прості задачі на додавання.

 

 

120

Віднімання в межах 9. Прості задачі на віднімання.

 

 

121

Додавання та віднімання в межах 9.

 

 

122

Додавання та віднімання в межах 9. Пряма. Креслення прямих через одну точку.

 

 

Учень:

• утворює, називає і записує число 10;

• визначає місце в числовому ряді;

• рахує одиницями, двійками в прямому і зворотному порядку від заданого до заданого числа в межах 10;

• знає склад чисел в межах 10;

• диференціює поняття «десять одиниць» та «один десяток»;

• визначає порядковий номер предмета;

• порівнює числа за величиною за допомогою знаків , , =;

• розв’язує приклади на додавання

Учень:

• утворює, називає і записує число 10;

• визначає місце в числовому ряді;

• рахує одиницями, двійками в прямому і зворотному порядку від заданого до заданого числа в межах 10;

• знає склад чисел в межах 10;

• диференціює поняття «десять одиниць» та «один десяток»;

• визначає порядковий номер предмета;

• порівнює числа за величиною за допомогою знаків , , =;

• розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 10;

• розв’язує приклади на знаходження невідомого компонента дії додавання і віднімання;

• розуміє переставну властивість додавання і користується нею;

• розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми та остачі;

• вибирає монету вартістю 10 копійок;

• диференціює монети 1 копійка, 2 копійки, 5 копійок, 10 копійок за розміром, кольором і вартістю;

• здійснює заміну і розмін монет;

• креслить пряму лінію через одну і дві точки за допомогою лінійки.

 

 

 

 

 

 

 

 

123

Число 10. Утворення. Запис. Взаємнооднозначне співвіднесення числа і предметної множини. Монета – 10 копійок.

 

 

124

Числовий ряд 1-10. Порядкова лічба.

 

 

125

10 – один десяток. Порівняння одиниці і одного десятка.

 

 

126

Порівняння чисел в межах 10. Точка. Пряма. Креслення прямої через дві точки.

 

 

127

Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел).

 

 

128

Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел). Прості задачі на додавання.

 

 

129

Додавання в межах 10. Переставна властивість додавання.

 

 

130

Віднімання в межах 10. Прості задачі на віднімання.

 

 

131

Додавання  і віднімання в межах 10.

 

 

132

Підсумковий урок

Таблиці додавання та віднімання в межах 10.

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

133

Нумерація в межах 10. Точка. Пряма, крива лінії.

 

 

Учень:

• утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 10, користується знаками , , =;

• рахує в межах 10 в прямому, зворотному порядку, від заданого до заданого числа;

• читає, записує, приклади на додавання та віднімання в межах 10;

• виконує дії додавання та віднімання;

• визначає склад чисел в межах 10;

• розпізнає умову, запитання, числові дані, розв’язання і відповідь задачі;

• розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми та остачі;

• креслить пряму лінію через одну та дві точки.

134

Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки.

 

 

135

Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки.

 

 

136

Прості задачі на додавання.

 

 

137

Прості задачі на віднімання.

 

 

138

Підсумковий  урок за ІІ семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
19 березня
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку