Математика
ІІ семестр
76 годин
|
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
Дата |
Дата |
Предметно-орієнтовані компетентності |
|
65 |
Додавання в межах 4. |
|
|
|
|
66 |
Віднімання в межах 4. |
|
|
|
|
67 |
Додавання та віднімання в межах 4. Квадрат (розпізнавання, складання з паличок). |
|
|
|
|
68 |
Додавання та віднімання в межах 4. Квадрат (розпізнавання, складання з паличок). |
|
|
|
|
69 |
Число і цифра 5. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини. |
|
|
|
|
70 |
Числовий ряд. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
71 |
Порівняння чисел 1, 2, 3, 4, 5. Знак більше (>), менше (<). |
|
|
|
|
72 |
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к. |
|
|
|
|
72 |
Склад числа 5 (4 і 1; 1 і 4; 3 і 2; 2 і 3). Монета – 5 к. |
|
|
|
|
73 |
Додавання в межах 5. Квадрат |
|
|
|
|
74 |
Віднімання в межах 5. |
|
|
|
|
75 |
Додавання і віднімання в межах 5. Креслення квадрата за даними точками. |
|
|
|
|
76 |
Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5. |
|
|
Учень: •виділяє структурні компоненти арифметичної задачі; •здійснює аналіз умови; •встановлює зв’язки між даними та шуканим; •вибирає арифметичну дію; •записує розв’язання задачі у вигляді арифметичного прикладу та її відповідь.
|
|
77 |
Поняття про арифметичну задачу: умова, запитання, розв’язання, відповідь задачі. Таблиця додавання та віднімання в межах 5. |
|
|
|
|
78 |
Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок). |
|
|
|
|
79 |
Знаходження суми двох чисел. Прості задачі на знаходження суми. Прямокутник (розпізнавання, складання з паличок). |
|
|
|
|
80 |
Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету. |
|
|
|
|
81 |
Знаходження остачі. Прості задачі на знаходження остачі. Креслення прямокутника за допомогою трафарету. |
|
|
Учень: •диференціює складові компоненти задачі (умова, числові дані, запитання); •називає дані; •повторює запитання; •вибирає необхідну дію на знаходження суми або остачі; •записує дію задачі у вигляді математичного виразу ; •записує відповідь; •називає геометричну фігуру – прямокутник; •знаходить означену фігуру за зразком; •креслить прямокутник за допомогою трафарету. |
|
82 |
Число і цифра 0. Нуль як результат дії віднімання (2-2=0). |
|
|
Учень: •утворює число 0, називає його; •записує цифру 0; •знає місце 0 в числовому ряді; •розуміє, що 0 – найменше число в числовому ряді; •порівнює 0 з числами 1, 2, 3, 4, 5 за величиною; •розв’язує арифметичні приклади з 0, як доданком, 0 – як від’ємником (вчитель не використовує назви компонентів арифметичних дій). |
|
83 |
Нуль як (доданок) компонент дії додавання. |
|
|
|
|
84 |
Нуль як компонент дії віднімання (5-0=5) |
|
|
|
|
|
Числа 6, 7, 8, 9, 10. Величини |
|
|
|
|
85 |
Число і цифра 6. Точка. Пряма і крива лінії. |
|
|
Учень: • утворює, називає та записує числа 6, 7, 8, 9; • розуміє, що нове число утворюється шляхом прилічування одиниці; • співвідносить кількість, число і цифру; |
|
86 |
Креслення прямих за допомогою лінійки. Прості задачі. |
|
|
|
|
87 |
Числовий ряд. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
88 |
Порівняння чисел 1 – 6. |
|
|
|
|
89 |
Склад числа 6. Прості задачі. |
|
|
|
|
90 |
Склад числа 6. Прості задачі. |
|
|
|
|
91 |
Додавання в межах 6. Назва компонентів у мовленні вчителя. |
|
|
|
|
92 |
Віднімання в межах 6. Пряма лінія. Крива лінія. |
|
|
• знає місце числа в числовому ряду, «сусідів числа»; • рахує в прямому і зворотному порядку; • визначає підсумкове число, загальну кількість предметів (відповідає на запитання «скільки?») та визначає номер предмету по-порядку (відповідає на запитання «котрий?»); • порівнює числа за величиною; • знає склад чисел 6, 7, 8, 9; • розв’язує арифметичні приклади на додавання та віднімання шляхом прилічування та відлічування однієї та декількох одиниць; • розуміє, що додавати можна до будь-якого числа, віднімати від більшого менше; • розв’язувати арифметичні задачі на знаходження суми та остачі за допомогою предметної та ілюстративної наочності; • креслить пряму лінію із заданої точки за допомогою лінійки; • креслить пряму лінію через одну точку. |
|
93 |
Додавання і віднімання в межах 6. Прості задачі. |
|
|
|
|
94 |
Додавання і віднімання в межах 6. Прості задачі. |
|
|
|
|
95 |
Число і цифра 7. |
|
|
|
|
96 |
Числовий ряд. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
97 |
Порівняння чисел 1 – 7. Прості задачі. |
|
|
|
|
98 |
Склад числа 7. |
|
|
|
|
99 |
Склад числа 7. Креслення геометричних фігур (за даними точками). |
|
|
|
|
100 |
Додавання в межах 7. Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
101 |
Віднімання в межах 7. Прості задачі на віднімання. |
|
|
|
|
101 |
Додавання і віднімання в межах 7. |
|
|
|
|
102 |
Додавання і віднімання в межах 7. |
|
|
|
|
103 |
Число і цифра 8. Взаємнооднозначне співвіднесення числа, цифри, предметної множини. |
|
|
|
|
104 |
Побудова прямої, що проходить через одну точку. Прості задачі. |
|
|
|
|
105 |
Числовий ряд 1 – 8. Пряма і зворотна лічба. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
106 |
Порівняння чисел 1 – 8. |
|
|
|
|
107 |
Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4) |
|
|
|
|
108 |
Склад числа 8 (7 і 1; 1 і 7; 6 і 2; 2 і 6; 5 і 3; 3 і 5; 4 і 4) |
|
|
|
|
109 |
Додавання в межах 8. Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
110 |
Віднімання в межах 8. Прості задачі на віднімання. |
|
|
|
|
111 |
Додавання та віднімання в межах 8. |
|
|
|
|
112 |
Точка. Пряма лінія. Креслення прямих ліній, що проходять через одну точку. |
|
|
|
|
113 |
Число і цифра 9. Взаємнооднозначне співвіднесення. |
|
|
|
|
114 |
Числовий ряд 1 – 9. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
115 |
Порівняння чисел 1 – 9. Прості задачі. |
|
|
|
|
116 |
Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2; 2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5). |
|
|
|
|
117 |
Склад числа 9 (8 і 1; 1 і 8; 7 і 2; 2 і 7; 6 і 3; 3 і 6; 5 і 4; 4 і 5). |
|
|
|
|
118 |
Пряма. Креслення прямої. Креслення геометричних фігур. |
|
|
|
|
119 |
Додавання в межах 9. Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
120 |
Віднімання в межах 9. Прості задачі на віднімання. |
|
|
|
|
121 |
Додавання та віднімання в межах 9. |
|
|
|
|
122 |
Додавання та віднімання в межах 9. Пряма. Креслення прямих через одну точку. |
|
|
Учень: • утворює, називає і записує число 10; • визначає місце в числовому ряді; • рахує одиницями, двійками в прямому і зворотному порядку від заданого до заданого числа в межах 10; • знає склад чисел в межах 10; • диференціює поняття «десять одиниць» та «один десяток»; • визначає порядковий номер предмета; • порівнює числа за величиною за допомогою знаків , , =; • розв’язує приклади на додавання Учень: • утворює, називає і записує число 10; • визначає місце в числовому ряді; • рахує одиницями, двійками в прямому і зворотному порядку від заданого до заданого числа в межах 10; • знає склад чисел в межах 10; • диференціює поняття «десять одиниць» та «один десяток»; • визначає порядковий номер предмета; • порівнює числа за величиною за допомогою знаків , , =; • розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 10; • розв’язує приклади на знаходження невідомого компонента дії додавання і віднімання; • розуміє переставну властивість додавання і користується нею; • розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми та остачі; • вибирає монету вартістю 10 копійок; • диференціює монети 1 копійка, 2 копійки, 5 копійок, 10 копійок за розміром, кольором і вартістю; • здійснює заміну і розмін монет; • креслить пряму лінію через одну і дві точки за допомогою лінійки.
|
|
123 |
Число 10. Утворення. Запис. Взаємнооднозначне співвіднесення числа і предметної множини. Монета – 10 копійок. |
|
|
|
|
124 |
Числовий ряд 1-10. Порядкова лічба. |
|
|
|
|
125 |
10 – один десяток. Порівняння одиниці і одного десятка. |
|
|
|
|
126 |
Порівняння чисел в межах 10. Точка. Пряма. Креслення прямої через дві точки. |
|
|
|
|
127 |
Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел). |
|
|
|
|
128 |
Склад числа 10 (з двох числових груп, з двох чисел). Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
129 |
Додавання в межах 10. Переставна властивість додавання. |
|
|
|
|
130 |
Віднімання в межах 10. Прості задачі на віднімання. |
|
|
|
|
131 |
Додавання і віднімання в межах 10. |
|
|
|
|
132 |
Підсумковий урок Таблиці додавання та віднімання в межах 10. |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
||
|
133 |
Нумерація в межах 10. Точка. Пряма, крива лінії. |
|
|
Учень: • утворює, читає, записує, порівнює числа в межах 10, користується знаками , , =; • рахує в межах 10 в прямому, зворотному порядку, від заданого до заданого числа; • читає, записує, приклади на додавання та віднімання в межах 10; • виконує дії додавання та віднімання; • визначає склад чисел в межах 10; • розпізнає умову, запитання, числові дані, розв’язання і відповідь задачі; • розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми та остачі; • креслить пряму лінію через одну та дві точки. |
|
134 |
Додавання в межах 10. Креслення прямої через одну точку за допомогою лінійки. |
|
|
|
|
135 |
Віднімання в межах 10. Креслення прямої через дві точки за допомогою лінійки. |
|
|
|
|
136 |
Прості задачі на додавання. |
|
|
|
|
137 |
Прості задачі на віднімання. |
|
|
|
|
138 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|