КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Quick Minds 1
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/Говоріння |
|||||
Друзі (Friends) |
||||||||
1. |
|
Знайомство.Вітання. SB p.4 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty |
What’s your name? I’m… What a nice name! |
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе |
2. |
|
Знайомство SB p.4 |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
Знайомство Представ себе. SB p.5 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
How old are you? I’m (age) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
4. |
|
Рахунок |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
Знайомство SB p.6 |
Називати кольори предметів |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Цифри від 1 до 10 Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Number song“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати цифри від одного до десяти, а також кольори |
6. |
|
Знайомство SB p.7 |
Описувати предмети |
Співпрацювати в парі |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon |
My hat is… |
Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них |
Називати назви кольорів
|
7. |
|
Рахунок. Алфавіт |
|
|
|
|
|
|
8. |
|
Вивчення літер (Aa, Bb, Cc, Tt) |
|
|
|
|
|
|
9. |
|
Знайомство SB p.8 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства |
my turn cool, power, cat |
Look at me. What about you? I speak to animals. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
10. |
|
Знайомство SB p.9 |
Обговорення історії |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Повторювати за прослуханим
|
11 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
12. |
|
Знайомство Test Teacher’s Book p. 70-71 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
How old are you? What’s your name?
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
13. |
|
Україна SB p.28 |
Описувати малюнки / називати кольори, які зображені на малюнках |
Ознайомлення з культуро України Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції |
Називати кольори
|
1. В школі (At school) |
||||||||
14. |
|
Шкільне життя SB p.10 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
Come back! Close your case! your, my |
ПІсня“Hey, Flash!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви шкільних предметів |
15. |
|
Шкільне пиладдя |
|
|
|
|
|
|
16. |
|
Вивчення літер (Ff, Hh, Mm, Rr) SB p.36 |
|
|
|
|
|
|
17. |
|
Шкільне життя SB p.11 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Ставити питання та відповідати на них
|
18. |
|
Шкільне життя SB p.12 |
Назвати предмети в класі |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen. Look at (the desk). in a mess Tell me. |
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
19. |
|
Шкільне життя SB p.13 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
please |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
20. |
|
Шкільне життя SB p.14 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Watch out! I’m sorry. It’s OK, Mum. Here you are. Thank you. Come back! Here’s (your pencil). |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
21. |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
22. |
|
Шкільне життя SB p.15 |
Обговорення історії |
Правила ввічливості |
peaches, , fat rat, dog |
a [æ] A fat rat in a black bag. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
23. |
|
Шкільне життя SB p.16 |
Розповідати про мистецтво |
Інші предмети (мистецтво) англійською мовою |
primary (colours) secondary (colours) objects, mix, new |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Описувати предмети |
24. |
|
Шкільне життя SB p.17 |
Розповідати про мистецтво |
Інші предмети (мистецтво) англійською |
white, black, pink, grey |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Описувати предмети |
25. |
|
Шкільне життя Test Teacher’s Book p. 72-73 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
26. |
|
День народження SB p.29 |
Називати предмети, пов’язані з днем народження |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
рresent, cake, balloon, candle |
How old are you today? Happy Birthday! |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
Повторення літер (Aa, Bb, Cc, Tt) SB p.34 |
Називати предмети, які знаходяться на намюлку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Computer, apple, apricot, tiger,crocodile, tenis, crab, bat |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів, які закінцуюються на фонікс –at |
Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
28. |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
2. Давай пограємось! (Let’s play!) |
||||||||
29. |
|
Дозвілля SB p.18 |
Розповідати про свої іграшки |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike |
Let’s go! That’s right. There’s a (kite). |
Пісня “Toy shop” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
30. |
|
Дозвілля SB p.19 |
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hello! How are you? I’m fine, thanks. What’s your favourite toy? My favourite toy’s my ball. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
31 |
|
Мої іграшки |
|
|
|
|
|
|
32. |
|
Дозвілля SB p.20 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Пісня “Hi, Emma!” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
33. |
|
Дозвілля SB p.21 |
Описувати предмети |
Співпрацювати в парі |
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
a/an порядок прикметників |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них
|
34. |
|
Хобі і дозвілля |
|
|
|
|
|
|
35. |
|
Дозвілля SB p.22 |
Описувати предмети |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією |
first Hold on! Congratulations! |
What a/an (ugly old go-card)! Go! That isn’t fair! Just a minute! |
Історія “The go-kart race” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
36. |
|
Алфавіт. |
|
|
|
|
|
|
37. |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
38. |
|
Дозвілля SB p.23 |
Обговорення історії |
Правила поведінки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
e [e] Ken and his ten red pens. |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Пропонувати речі та дякувати Правопис слів |
39. |
|
Дозвілля SB p.24 |
Описувати предмети |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
40. |
|
Вільний час |
|
|
|
|
|
|
41. |
|
Дозвілля SB p.25 |
Описувати предмети |
Розвиток творчих здібностей |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу, описувати свої малюнки |
42. |
|
Дозвілля SB p.26 -27 |
Описувати предмети Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Інші предмети англійською |
Cut out, stick |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Розповідати про шкільне приладдя Робити плакат Називати предмет та цифри під час гри |
43. |
|
Дозвілля Test Teacher’s Book p. 74-75 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike, long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new |
a/an порядок прикметників |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
44. |
|
Зимові свята |
|
|
|
|
|
|
45. |
|
День Святого Миколая SB p.30 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
|
46. |
|
Повтореннняе літер (Ff, Hh, Mm, Rr) SB p.36 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
hat, mat, map |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів, які закінцуюються на фонікс -at |
Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
47. |
|
Повторення Юнітів Friedns, Unit 1, Unit 2 W.B. 26-27 |
|
|
|
|
Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
|
48. |
|
Урок-узагальнення |
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE