Даний матеріал містить календарно-тематичне планування на 2семестр для учнів 1 класу за підручником О. Карп'юк. розраховане на 2 години на тиждень., для загальноосвітніх навчальних закладів
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Навчальний рік: 2018 – 2019; Семестр: II; Клас: 1; Підручник: “English with Smile” О. Карп’юк 2018р.
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/Говоріння |
|||||
Unit 5 “My toys!”(Мої іграшки!) |
||||||||
33. |
|
1. Іграшки . Повторення вивчених літер та ЛО. SB p.56-57 (6-19) TF p.115 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley A doll, a ball, a train, a bell, a plane |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня “Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hot potato” game |
34. |
|
2. Іграшки . Повторення вивчених літер та ЛО. SB p.58 (20-45) TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Christmas Tree |
What is this? It is a … It is … (pink) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення
|
35. |
|
3. Іграшки. Повторення вивчених літер та ЛО. SB p.59 (46-55) TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок |
Робота в парах, діалогічне мовлення;
|
36. |
|
4. Іграшки. Вивчення нових ЛО. SB p.60 TF p.115 |
Називати речі зображенні на малюнках. |
Співпрацювати в парі |
A kite, a bike, a teddy, a bunny |
Her, his |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
37. |
|
5.Іграшки. Повторення вивчених ЛО. SB p.61 TF p.115 |
Розмова з однолітками |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. |
Повторювати за прослуханим
|
38. |
|
6.Іграшки. Вивчення нових ЛО. SB p.62 TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків A present, Santa |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
‘’Hot potato” game |
39. |
|
7.Іграшки/Story time SB p.63-64 Test. TF p.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Story time |
Рольова гра |
40. |
|
8.Іграшки/Revision SB p.65-67 TF p.113 |
Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок
|
Обирати відповідь Зіграй роль |
Unit 6. “Happy birthday!” (День народження!) |
||||||||
41. |
|
1. День народження. Вивчення літери Pp. SB p.68-69 TF p.116 |
Назвати предмети зображенні на малюнку |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake |
It is a … . |
Читання простих слів з літерою Pp. Прослуховувати і вказувати. |
Написання літери Pp. Послухай і повтори назви шкільних предметів |
42. |
|
2 День народження. SB p.70 TF p.116 |
Назвати кількість предметів зображених на малюнках. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? What are these?
|
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори (і вкажи) |
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game. |
43. |
|
3. День народження. SB p.71 TF p.116 |
Повторення вивчених ЛО. |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen, a hamster |
It isn’t my … .
|
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
44. |
|
4. День народження. Вивчення літери Qq. SB p.73 TF p.116 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you welcome |
How old are you? I am … |
Читання простих слів з літерою Qq. Демонструвати розуміння висловлювань.
|
Написання літери Qq. Повторювати за прослуханим Давати інструкції іншим учням |
45. |
|
5. День народження. Вивчення літери Rr. SB p.74 TF p.116 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
I’m sorry. It’s OK, What`s this? Hello, come in. Thank you. |
Читання простих слів з літерою Rr. Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Написання літери Rr. Guessing game. Повторювати речення |
46. |
|
6. День народження. Повторення вивчених ЛО. SB p.75-76 TF p.116 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion |
I can see …
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи
|
47. |
|
7. День народження. Вивчення літери Ss.
|
Розуміти та виконувати вказівки |
Ввічливість. Робота в групах |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Ss. Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай. |
Написання літери Ss. Описувати предмети. Розіграй історію |
48. |
|
8. День народження. Вивчення літери Tt. SP p.77 Story time TF p.117 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Story time |
Take, give, sit down, stend up |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen. Give me a pencil. |
Читання простих слів з літерою Tt. Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Story time |
Написання літери Tt. Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
49. |
|
9. День народження. SP p.78-79 Revision TF p.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
Unit 7 “My food” (Моя їжа) |
||||||||
50. |
|
1.Їжа. SB p.80-81 TF p.115 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину |
Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding. |
I have a pizza. I have a … . |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Намалювати улюблену їжу. |
51. |
|
2. Їжа. Вивчення літери Uu. SB p.82 TF p.117 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
Vic has got … and … . |
Читання простих слів з буквою Uu Покажи і назви імя свого друга |
Написання літери Uu. Намалюй фрукти Рольова гра, міні діалог. |
52. |
|
3. Їжа. Повторення вивчених ЛО. SB p.83
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
A monkey, a mouse, a mother, nine |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
53. |
|
4. Їжа . Повторення вивчених ЛО. SB p.84 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Співпрацювати в парі |
An octopus, orange, a pig, a parrot, a pen, a plane. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Повторювати за прослуханим |
54. |
|
5. Їжа.. Вивчення літери Ww.
|
Повідомляти про улюблену їжу твоїх батьків |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Ww. Слухай та показуй. |
Написання літери Ww. Повторювати за прослуханим |
55. |
|
6. Їжа. Вивчення нових ЛО. SB p.85-86 TF p.117 |
Описувати малюнки. |
Співпрацювати в парі |
Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate |
I have got … |
Послухай і повтори. Слухай і показуй. |
Покажи та скажи. |
56. |
|
7. Їжа. Повторення вивчених ЛО. SB p.87 TF p.117-118 |
Називати предмети зображенні на малюнках. |
Культура спілкування. Робота в групах. |
A queen, a rabbit, red |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
57. |
|
8. Їжа. Повторення вивчених ЛО. SB p.88 TF p.117 |
Називати предмети зображенні на малюнках |
Культура спілкування. Робота в групах
|
A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a traine, ten |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати прості слова Слухай та показуй |
Інсценувати знайомство. |
58. |
|
9. Їжа. Вивчення літери Xx.
|
Розповідати про свою родину та друзів |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Xx Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Написання букви Xx. Ставити питання та відповідати на них Заспівай пісню |
59. |
|
10. Їжа Story time SB p.89 TF p.118 |
Слухай та показуй |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Інсценувати історію |
60. |
|
11. Їжа. Revision SB p.90-91; TF p.118 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та знайди. Пограй у гру. |
описувати свої малюнки |
Unit 8 “I can play” (Я можу гратися) |
||||||||
61. |
|
1.Я можу гратися Вивчення літери Yy. SB p.92-93 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
I can … . |
Читання простих слів з буквою Yy Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Написання букви Yy Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
62. |
|
2. Я можу гратися Вивчення літери Zz. SB p.94 TF p.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Zz. Вказувати відповідний малюнок. Заспівай пісню про кольори |
Написання літери Zz. Розповідати про свого улюбленця. |
63. |
|
3.Я можу гратися SB p.95 TF p.118 |
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Have/has got An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box |
I have got… He/She has got… |
Слухай та показуй. Заспівай |
Рольва гра «Інтерв’ю» |
64. |
|
4. Я можу гратися SB p.97 TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Have/has got An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Зіграй роль |
65. |
|
5. Я можу гратися SB p.98 TF p.118-119 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
An yak, yellow, a zebra, a zoo |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
66. |
|
6. Я можу гратися SB p.100-101 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань |
Послухай та відміть правильну відповідь |
67. |
|
7. Я можу гратися Story time SB p.102-103 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). |
68. |
|
8. Я можу гратися Revision SB p.104-405 TF p.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
описувати свої малюнки |
69. |
|
Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. |
||||||
70. |
|
Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань. |
1