Календарно-тематичне планування 1 клас, О.Карп'юк, 2 семестр, 2018-2019н.р.

Про матеріал

Даний матеріал містить календарно-тематичне планування на 2семестр для учнів 1 класу за підручником О. Карп'юк. розраховане на 2 години на тиждень., для загальноосвітніх навчальних закладів

Перегляд файлу

Картинки по запросу емблема нуш                                                                                КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ                                                                                                   Похожее изображение

 

Навчальний рік:  2018 – 2019;  Семестр: II;     Клас:  1;   Підручник: “English with Smile” О. Карпюк 2018р.

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/Фонетика

Аудіювання/Читання

Елементи письма/Говоріння

Unit 5 “My toys!”(Мої іграшки!)

33.

 

1. Іграшки . Повторення вивчених літер та ЛО.

SB p.56-57 (6-19)

TF p.115

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

A doll, a ball, a train, a bell, a plane

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе.

‘’Hot potatogame

34.

 

2. Іграшки . Повторення вивчених літер та ЛО.

SB p.58 (20-45)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Christmas Tree

What is this?

It is a …

It is … (pink)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення

 

35.

 

3. Іграшки. Повторення вивчених літер та ЛО.

SB p.59 (46-55)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Робота в парах, діалогічне мовлення;

 

36.

 

4. Іграшки. Вивчення нових ЛО.

SB p.60

TF p.115

Називати речі зображенні на малюнках.

Співпрацювати в парі

A kite, a bike, a teddy, a bunny

Her, his

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

37.

 

5.Іграшки. Повторення вивчених ЛО.

SB p.61

TF p.115

Розмова з однолітками

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Повторювати за прослуханим

 

38.

 

6.Іграшки. Вивчення нових ЛО.

SB p.62

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A present, Santa

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

‘’Hot potatogame

39.

 

7.Іграшки/Story time

SB p.63-64

Test. TF p.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Story time

Рольова гра

40.

 

8.Іграшки/Revision

SB p.65-67

TF p.113

Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

 

Обирати відповідь

Зіграй роль

Unit 6. “Happy birthday!” (День народження!)

41.

 

1. День народження.

Вивчення літери Pp.

SB p.68-69

TF p.116

Назвати предмети зображенні на малюнку

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake

It is a … .

Читання простих слів з літерою Pp.

Прослуховувати і вказувати.

Написання літери Pp.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

42.

 

2 День народження.

SB p.70

TF p.116

Назвати кількість предметів зображених на малюнках.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

What are these?

 

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори (і вкажи)

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

43.

 

3. День народження.

SB p.71

TF p.116

Повторення вивчених ЛО.

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen, a hamster

It isn’t my … .

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

44.

 

4. День народження.

Вивчення літери Qq.

SB p.73

TF p.116

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

How old are you?

 I am …

Читання простих слів з літерою Qq.

Демонструвати розуміння висловлювань.

 

Написання літери Qq.

Повторювати за прослуханим

Давати інструкції іншим учням

45.

 

5. День народження.

Вивчення літери Rr.

SB p.74

TF p.116

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

I’m sorry.

It’s OK,

What`s this?

Hello, come in.

Thank you.

Читання простих слів з літерою Rr.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Написання літери Rr.

Guessing game.

Повторювати речення

46.

 

6. День народження.

Повторення вивчених ЛО.

SB p.75-76

TF p.116

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion

I can see

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

 

47.

 

7. День народження.

Вивчення літери Ss.

 

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Ss.

Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай.

Написання літери Ss.

Описувати предмети. Розіграй історію

48.

 

8. День народження.

Вивчення літери Tt.

SP p.77

Story time

TF p.117

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Story time

Take, give, sit down,

stend up

Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen.

Give me a pencil.

Читання простих слів з літерою Tt.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Story time

Написання літери Tt.

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

49.

 

9. День народження.

SP p.78-79

Revision

TF p.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Unit 7 “My food(Моя їжа)

50.

 

1.Їжа.

SB p.80-81

TF p.115

Називати продукти зображенні на картинках

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding.

I have a pizza.

I have a … .

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Намалювати улюблену їжу.

51.

 

2. Їжа.

Вивчення літери Uu.

SB p.82

TF p.117

Називати продукти зображенні на картинках

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

Vic has got … and … .

Читання простих слів з буквою Uu

Покажи і назви імя свого друга

Написання літери Uu.

Намалюй фрукти

Рольова гра, міні діалог.

52.

 

3. Їжа.

Повторення вивчених ЛО.

SB p.83

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

A monkey, a mouse, a mother, nine

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

53.

 

4. Їжа .

Повторення вивчених ЛО.

SB p.84

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Співпрацювати в парі

An octopus, orange, a pig, a parrot, a pen, a plane.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Повторювати за прослуханим

54.

 

5. Їжа..

Вивчення літери Ww.

 

Повідомляти про улюблену їжу твоїх батьків

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Ww.

Слухай та показуй.

Написання літери Ww.

Повторювати за прослуханим

55.

 

6. Їжа. Вивчення нових ЛО.

SB p.85-86

TF p.117

Описувати малюнки.

Співпрацювати в парі

Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate

I have got …

Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Покажи та скажи.

56.

 

7. Їжа. Повторення вивчених ЛО.

SB p.87

TF p.117-118

Називати предмети зображенні на малюнках.

Культура спілкування.

Робота в групах.

A queen, a rabbit, red

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

57.

 

8. Їжа. Повторення вивчених ЛО.

SB p.88

TF p.117

Називати предмети зображенні на малюнках

Культура спілкування.

Робота в групах

 

A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a traine, ten

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості слова

Слухай та показуй

Інсценувати знайомство.

58.

 

9. Їжа.

Вивчення літери Xx.

 

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Xx

 Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Написання букви Xx.

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

59.

 

10. Їжа

 Story time

SB p.89

TF p.118

Слухай та показуй

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію

60.

 

11. Їжа.

Revision

SB p.90-91;

 TF p.118

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та знайди. Пограй у гру.

описувати свої малюнки

Unit 8I can play(Я можу гратися)

61.

 

1.Я можу гратися

Вивчення літери Yy.

SB p.92-93

TF p.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

I can … .

Читання простих слів з буквою Yy

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Написання букви Yy

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

62.

 

2. Я можу гратися

Вивчення літери Zz.

SB p.94

TF p.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Zz.

 Вказувати відповідний малюнок.

Заспівай пісню про кольори

Написання літери Zz.

Розповідати про свого улюбленця.

63.

 

3.Я можу гратися

SB p.95

TF p.118

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box

I have got…

He/She has got…

Слухай та показуй. Заспівай

Рольва гра «Інтервю»

64.

 

4. Я можу гратися

SB p.97

TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Have/has got

An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox,

a box

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Зіграй роль

65.

 

5. Я можу гратися

SB p.98

TF p.118-119

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

An yak, yellow, a zebra, a zoo

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

66.

 

6. Я можу гратися

SB p.100-101

 TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань

Послухай та відміть правильну відповідь

67.

 

7. Я можу гратися

Story time

SB p.102-103

 TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

68.

 

8. Я можу гратися

Revision

SB p.104-405

 TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

описувати свої малюнки

69.

 

Виконання вправ. Повторення пісень та віршів.

70.

 

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бурковська Людмила Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Федорченко Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єфимова Інна Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Kulchytska Inna
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2019
Переглядів
5228
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку