Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Тема: «Вступ. Шкільне життя»
|
||||||||||||||
1 |
|
Вступ. Знайомство. Привітання і прощання. |
Hello! Hi! Goodbye! Bye! What is your name? My name is… Nice to meet you! |
|
|
Обгово рює правила поведін ки в колективі |
|
|
Вміти вітатися та прощатися, представи ти себе. |
Вивчити слова |
||||
2 |
|
Англійська абетка. |
Hello! How are you? I’m fine, thank you. |
|
|
Дотриму ється толерантності у спілкуван ні
|
|
|
Знати алфавіт. |
Вивчити англійську абетку |
||||
3 |
|
Правила читання голосних букв. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
|
Демон струє розумін ня потреби працював ти разом |
|
|
Вміти вітатися та прощатися, представи-ти себе. |
Вивчити правила
|
||||
4 |
|
Місце проживання. Транскрипція. Розвиток навичок усного мовлення. |
I’m from Ukraine. Where are you from? |
|
|
Демон струє толерантне ставлення до однокласників та вчителя |
|
|
Вміти ставити запитання про місце проживання та відповідати на них. |
Вивчи ти транс-крип цію. Скласти діалог. |
||||
5 |
|
Правила читання приголосних букв |
|
|
|
Поважно ставиться до співрозмовника, до його думки |
|
|
Складати мікродіалоги та розігрувати їх. |
Впр.2, стор.23 |
6
|
|
Вік |
How old are you? I’m ten. |
Числівники 1-10 |
|
|
Дотримуєть ся пра вильної поста ви під час читан ня та письма |
|
Вміти рахувати до десяти та запитувати про вік і відповідати |
Вивчити нові мовленнєві зразки та навчитися рахувати до десяти |
7 |
|
Твій шкільний портфель. Розвиток навичок аудіювання. |
Teacher, school, a bag, a pen, a pencil case, a pencil, a rubber, a ruler, a book, an exercise book, a sandwich, an apple, a mobile |
Артикль. Вживання артикля. |
|
|
|
Демонструє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя |
Називати шкільне приладдя |
Вивчити слова та правила |
8 |
|
Класна кімната. Твій клас. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Window Door Poster Chair Board Desk Cupboard Table Wall
|
|
|
|
Дотримуєть ся режи му праці та відпо чинку |
|
Вміти розповідати про сою класну кімнату |
Впр.5, ст.21 |
9 |
|
Особові займенники |
I, you, he, she, it, we, you, they |
Особові займенники To be = is, am, are |
|
Демон струє ввічли вість у спілку ванні
|
|
|
Задавати питання та давати відповіді по темі |
Впр.3, стор.23 |
|||
10 |
|
Однина та множина іменника. Числівники 11-20 |
|
Однина та множина іменика. Числівники 11-20 |
|
|
Упорядковує влас ний робо чий день з дотри ман ням здоро вого споро бу життя |
|
Утворювати множину іменників і рахувати до двадцяти |
Вивчити правила і навчитися рахувати до двадцяти |
|||
11 |
|
Фрази шкільного вжитку
|
What’s in the bag? Good morning. Sorry I’m late. Can we open the window? Where are we? What’s ‘До побачення’ in English, please?
|
|
|
|
|
Вміє підра хува ти час для вико нання до маш ніх зав дань |
Використовувати фрази шкільного вжитку. |
Вивчити фрази шкільного вжитку |
|||
12 |
|
Прийменники місця |
Where’s the pencil case? |
Прийменники місця (in, on, behind, under)
|
|
Висловлює власне ставлення до шкільного розпоряд ку. Формулює власні ціннісні пріоритети |
|
|
Задавати питання та давати відповіді про місцезнаходженні предметів у класній кімнаті. |
Перекласти речення на англійську мову |
|||
13 |
|
Школа. Розвиток навичок читання. |
|
Present Simple дієслова to be, (cтверджувальна, питальна i заперечна форми). |
|
|
Упорядковує влас ний робо чий день з дотри ман ням здоро вого споро бу життя |
|
Правильно утворювати речення у Present Simple |
Скласти та вивчити діалог |
|||
14 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
Пропонує варіанти участі класу у житті школи |
|
|
Ставити запитання і відповідати на них.
|
Підготуватися до контрольної роботи |
|||
15
|
|
Контрольна робота
|
|
|
|
|
|
Демонструє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя |
|
Повторити вивчений матеріал теми |
|||
Тема: «Оточення. Помешкання»
|
|||||||||||||
16 |
|
Вдома в Гринвічі і в Черкасах |
Living room, bedroom, bathroom, kitchen, dining room. |
Прислівники місця (on the right/on the left/next to) |
|
|
Переконує в необхідності дотримання чисто ти в домі |
|
Відповідати на запитання про місцезнаходження предметів у кімнаті |
Вивчити нові слова |
|||
17 |
|
Дім, кімната. Кольори
|
Кольори |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Описувати кімнату |
Вивчити кольори |
|||
18 |
|
Моя сім’я. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Granddad, grandma, aunt, uncle, cousin, dad, mum, sister, brother |
Присвійний відмінок іменника
|
|
Розуміє важливість і цінність теплих відносин у сім’ї |
|
|
Вміти розповісти про свою родину та свій дім. |
Вивчити нові слова. Перекласти речення на англійську мову |
|||
19 |
|
Родина Сема. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Числівники 20-100 |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьо витості для досягнення добробуту |
|
|
Вміти розповісти про своє родинне дерево та родину. |
Впр.6 стор.31 |
|||
20
|
|
Допоможи мені, Емма. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
|
Have got/has got (стверджу вальна, питальна та заперечні форми у Present simple) |
|
Наводить приклади взаємодо помоги членів родини. |
|
|
Вміти правильно вживати дієслово Have/Has в реченнях. |
Впр.2, ст.32 |
|||
21
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Структури there is / there are Is there … ? / Are there ? |
|
Демон струє толерантне ставлення до одно клас ників та вчителя
|
|
|
Вміти описувати свою кімнату. |
Впр. 3 ст.34 |
|||
22 |
|
Моя родина. Розвиток навичок усного мовлення.
|
|
|
|
Оцінює відносини між людьми. Формулює власні ціннісні пріоритети |
|
|
Розповідати про членів своєї родини. |
Написати розповідь про свою сім’ю. |
|||
23
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
Поважно ставиться до співрозмовника, до його думки |
|
|
Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання , вміння та навички |
Вивчити усну тему |
|||
Тема: «Відпочинок і дозвілля»
24 |
|
Улюблені види відпочинку.
|
play football, swim, ride a bike, play computer games break-dance read comics |
Модальне дієслово can |
|
|
|
Розподіляє доцільно свій вільний час |
Вміти розповідати про улюб-лені види занять, відпочинку та хобі. |
Вивчити нові слова |
||||
25 |
|
Дні тижня |
Дні тижня |
Модальне дієслово Сan/ Cannot |
Демонструє розу міння необхідності прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
Висловлювати свою думку, задавати та відповідати на питання про дозвілля. |
Вивчити дні тижня. Впр.8, стор.41 |
||||
26 |
|
Захоплення / хобі |
Fun, easy, very good, (really) nice, а good/ great idea, OK, сool, no fun, terrible, (a bit) boring, not cool |
Допоміжні дієслова теперіш-нього часу |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час актив акти відпочинку |
|
Висловлювати свою думку щодо прочитано го. Вміти знаходити потрібну інформацію |
Вивчити слова. Впр.5, ст.43 |
||||
27 |
|
Час |
Time, half, past, quarter |
Наказовий спосіб |
|
|
|
Розподіляє доцільно віль ний час |
Називати час |
Впр.3, стор.45 |
||||
28
|
|
Робочий день.
|
Get up,wash,dress, eat breakfast,leave the house, play in the ground, finish school, have super, help in the kitchen, watch TV,go to bed |
Present Simple (третя особа однини) |
|
|
Дотриму ється режиму праці та відпочин ку |
|
Описувати повсякденні дії |
Впр.2, ст.46 |
||||
29 |
|
Вихідні. Розвиток навичок усного мовлення . |
Sleep, get up, wash, dress, play, sing, dance, iron, shop, cook, cleen. |
Прислівники Частотності (never, sometimes, often, always) |
|
|
|
Розпо діляє доцільно ки шенькові кошти |
Вміти розповідати про свої вихідні |
Утворити речення стор.47 впр.4 |
|
30 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
|
|
Дотримується толерантності у спілкуванні |
|
|
Грамотно та лексично правильно застосовувати набуті знання , вміння та навички |
Повторити вивчену лексику |
|
31 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
Демон струє бережливе ставлення до свого шкільного приладдя |
Розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі |
Підготу-ватися до контролю читання |
|
32 |
|
Контроль навичок читання.
|
|
|
|
|
Дотримується правильної постави під час читання та пись ма |
|
Читати з повним розумінням короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі |
Повторити вивчений лексичний і граматич ний матеріал |
|
33
|
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
Поважно ста вить ся до співрозмов ника, до його думки |
|
|
Писати повідомлення на вивчені теми |
Підготу-ватися до контролю усного мовлення |
|
34
|
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
Демонструє ввічливість у спілкуванні |
|
|
Розповідати та спілкувати ся за вивченими темами |
Написати про свої плани на зимові канікули |
|
35 |
|
Узагальнююче повторення матеріалу І семестру |
|
|
|
Демонструє толе ран тне ставлення до однокласників та вчителя |
|
|
Висловлювати свою думку, задавати та відповідати на питання в межах вивчених тем |
Повторити вивчений матеріал І семестру |
|