Календарно- тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова 4 клас О.М. Павліченко, І.В. Доценко, О.В. Євчук (Нова програма) на 1 семестр
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля. Свята і традиції (Святкування в кафе)» |
|||||||||||||
29/1 |
|
Введення нових ЛО теми та формування навичок використання їх в мовленні |
В.1, с. 85
|
Дієслово to be в Past Simple
|
[d], [t], [g], [h] |
В.2, с. 85 В.4, с. 86 |
В.7, с. 87
|
В.3, с. 86
|
В.5, с. 87
|
Вибір та вживання привітань. Правила ввічливості. |
Ефективно використовувати навчальні можливості у навчальних ситуаціях. Активно застосовувати мову, що вивчається. |
|
|
30/2 |
|
Активізація вживання ЛО теми та розвиток навичок усного ситуа-тивного мовлення |
В.1, с. 88
|
[ai], [w], [d], [t] |
В.1, с. 88
|
В.2, с. 88 В.5, с. 90 В.6, с. 90 |
В.4, с. 89
|
В.3, с. 90 |
|
||||
31/3 |
|
Активізація граматич-ного матеріалу:вжива-ння Past Simple. |
В.1, с. 91
|
Розповідне, заперечне та питальне речення в Past Simple
|
[w], [ei], [ai], [ð] |
В.1, с. 91 В.5, с. 93
|
В.6, с. 94 В.7, с. 94
|
В.4, с. 92
|
В.4, с. 93
|
|
|||
32/4 |
|
Розвиток навичок сві-домого читання тексту з використанням ЛО теми |
В.1, с. 95
|
[u:], [ei], [ai], [ð], [θ], [w] |
В.4, с. 97 |
В.5, с. 97 |
В.2, с. 95 В.3, с. 96 |
В.3, с. 96
|
|
||||
33/5 |
|
Формування навичок використання вивчених ЛО теми в писемному мовленні |
В.1, с. 98
|
[w], [r], [ð], [θ]
|
В.4, с. 100
|
В.5, с. 100 В.6, с. 100
|
В.2, с. 98 В.3, с. 99
|
В.3, с. 99
|
|
||||
34/6 |
|
Формування навичок усного ситуативного мовлення з теми з ви-користанням ЛО теми |
В.1, с. 104
|
[h], [au], [t], [ð], [θ] |
В.5, с. 105
|
В.4, с. 105
|
В.3, с. 104
|
В.6, с. 105
|
|
||||
35/7 |
|
Розвиток навичок аудію-вання з виділенням необхідної інформації |
В.1, с. 140 |
Кількісні та порядкові числівники |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.3, с. 141 В.4, с. 142 В.5, с. 142 |
В.7, с. 143 |
В.2, с. 140 В.4, с. 142 |
В.6, с. 143 |
|
|||
36/8 |
|
Активізація ЛО у діало-гічному мовленні за по-даною ситуацією. Скла-дання діалогів |
В.1, с. 144 |
[r], [t], [l], [h], [b], [e], [w] |
В.3, с. 145
|
В.4, с. 145 В.5, с. 146 |
В.2, с. 144 |
|
|
||||
37/9 |
|
Удосконалення навичок усного мовлення з опо рою на лексико-грамати-чні структури |
В.1, с. 147 |
|
[ai], [u:], [æ], [ɜ:], [l], [h], [b] |
В.4, с. 147 В.7, с. 148 |
В.5, с. 148 В.6, с. 148 |
В.2, с. 147 |
|
|
|||
38/10 |
|
Розвиток навичок чи-тання з виділенням не-обхідної інформації |
В.1, с. 149 |
|
[æ], [e], [w],[ʃ] |
В.3, с. 150
|
В.2, с. 150 |
В.2, с. 149 |
В.4, с. 151 |
|
|||
39/11 |
|
Повторення та система-тизація вивченого мате-ріалу з теми |
В.1, с. 152 |
|
[u:], [w], [ð], [θ] |
В.3, с. 153 |
В.5, с. 155
|
В.2, с. 152 В.4, с. 154 |
В.2, с. 153 |
|
|||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
40/12 |
|
Комплексна тематична контрольна робота № 4-5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТО №4-5 |
|
Тема: «Природа і навколишнє середовище» |
|||||||||||||
41/1 |
|
Введення нових ЛО те-ми та їх активізація для розвитку комунікатив-них навичок |
В.1, с. 109
|
Безособові речення |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
В.1, с. 109 В.3, с. 110 |
В.4, с.111 В.5, с.112
|
В.2, с. 109 |
В.6, с.112
|
Повсякденне життя школярів, умови життя, соціальні правила поведінки, вживання та вибір привітань та форм звернення. Правила ввічливості. |
Уважно стежити за презентованою інформацією, усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
|
|
42/2 |
|
Розвиток граматичних навичок: практикування у вживання сполучників |
В.1, с. 113
|
Сполучники and, but, because |
[ai], [u:], [æ], [r], [t], [ɜ:], [l], |
В.1, с. 113
|
В.3, с.115 В.5, с.115 В.6, с.116 |
В.2, с. 114 |
В.4, с. 115
|
|
|||
43/3 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок аудіювання. |
В.1, с. 117
|
|
[æ], [r], [t], [l], [h], [b], [e], [w],[ʃ] |
В.1, с. 117 В.2, с. 117
|
В.4, с. 119 В.5, с. 119 |
В.3, с. 118
|
В.3, с. 118
|
|
|||
44/4 |
|
Розвиток навичок вико-ристання вивчених ЛО в діалогічному та моно-логічному мовленні |
В.1, с.120
|
|
[[ð], [θ], [k], [w] [z], [b] |
В.3, с. 121
|
В.4, с. 122 В.5, с. 122
|
В.2, с. 120
|
|
|
|||
45/5 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок пошу-кового читання |
В.1, с.123 |
|
[r], [d], [o], [n], [f], [k] |
В.2, с. 123
|
В.4, с. 125 В.5, с. 126
|
В.3, с. 124 |
В.7, с. 126
|
|
|||
46/6 |
|
Активізація граматично-го матеріалу: множина іменника. Виконання тренувальних вправ |
В.1, с.127
|
Множина іменника
|
[ai], [g], [ɜ:], [f], [e] |
В.4, с. 128
|
В.5, с. 129
|
В.2, с. 127 В.3, с. 128 |
|
|
|||
47/7 |
|
Розвиток навичок діало-гічного мовлення з опо-рою на лексико-грама-тичні структури |
В.4, с.130
|
|
[r], [ai], [o], [f], [e], [i:] |
В.4, с. 132
|
В.2, с. 130 В.5, с. 132
|
В.2, с. 130 В.3, с. 131 |
В.3, с. 131 В.7, с. 46
|
|
|||
48/8 |
|
Повторення та система-тизація вивченого мате-ріалу з теми |
|
|
[æ], [r], [t], [l], [h], [w],[ʃ] |
В.2, с. 133 В.4, с. 135 |
В.1, с. 133 В.5, с. 135 |
В.3, с. 134
|
В.4, с. 52
|
|
|||
49/9 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №6 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №6 |
|||
Тема: «Подорож» |
|||||||||||||
50/1 |
|
Введення нових ЛО те-ми та формування нави-чок використання їх в мовленні |
В.1, с. 159
|
|
[[ð], [θ], [k], [w] [z], [b] |
В.3, с. 160
|
В.4, с. 161 В.5, с. 161 |
В.2, с. 159 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
51/2 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання злі чуваних та незлічуваних іменників. |
В.1, с. 162
|
Злічувані та незлічувні іменники |
[r], [d], [o], [n], [f], [k], [w] [z] |
В.3, с. 163 В.4, с. 164 |
|
В.2, с. 162
|
В.5, с. 164
|
Знання реалій повсякденного життя |
Активно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
|
52/3 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок мовле-ння з опорою на малю-нки |
В.1, с. 165
|
|
[r], [ai], [g], [o], [ɜ:], [f], [e], [i:] |
В.4, с. 167 |
В.5, с. 168
|
В.2, с. 165 В.3, с. 166
|
В.6, с. 168
|
|
|||
53/4 |
|
Формування навичок читання з виділенням необхідної інформації |
В.1, с. 169
|
|
[r], [ai], [o], [f], [e], [i:] |
|
В.4, с.171 |
В.2, с. 169 В.3, с. 170 |
В.3, с. 170
|
|
|||
54/5 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок аудіювання |
В.1, с. 172 |
|
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
В.4, с. 173 |
В.5, с. 174
|
В.2, с. 172
|
|
|
|||
55/6 |
|
Розвиток навичок діало-гічного мовлення з опо-рою на лексико-грамати-чні структури |
В.1, с. 175
|
|
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
В.3, с. 176
|
В.4, с. 177 В.5, с. 177
|
В.2, с. 175
|
В.2, с. 176
|
|
|||
56/7 |
|
Удосконалення навичок писемного та усного мо-влення з використанням ЛО теми |
|
|
[ai], [o], [ɜ:], [e], [i:] |
В.1, с. 178 В.1, с. 179 |
В.5, с. 179
|
В.2, с. 178 |
В.4, с. 179 |
|
|||
57/7 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.1, с. 180
|
В.4, с. 181
|
В.2, с. 180 |
В.3, с. 181 |
|
|||
58/8 |
|
Комплексна тематична контрольна робота №7 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №7 |
|||
59 |
|
Контроль навичок чи-тання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
60 |
|
Контроль навичок ауді-ювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
61 |
|
Контроль навичок пи-сьма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
62 |
|
Контроль навичок го-воріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
63 |
|
Повторення вивченого матеріалу в 4 класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||